Als jij eruit ziet zoals Leonardo Di Caprio .. blijf dan maar ver weg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
als jij er zo uit ziet met blond haar kom ik gelijk naar je toe
[ afbeelding ]
enzo¿quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij eruit ziet zoals Leonardo Di Caprio .. blijf dan maar ver weg.
Alles beter dan L.quote:
quote:
doet tie nou in zn bek op de onderste foto¿quote:
owh, arm van platenspelerquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
doet tie nou in zn bek op de onderste foto¿
moest lachen om de 2dequote:
Die is inderdaad briljant.quote:
Het is nog geen weekend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebbie die hamsterwangen van je al vol zitten met chickenwings?
lekker je tapijt onder te pissenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:29 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_shetlandpony.html
the fuck
zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thanks bro, die hoeven dus niet elke keer in deze sc gegooid te worden.
quote:
lol spinaziquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef wise het volgende:
[..]klinkt goed, ook maar een keer maken
penne met zalm en spinazi vanavond
wel toepasselijk met vakantie voor de deurquote:
http://www.bokt.nl/forums(...)8&view=unread#unreadquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:29 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_shetlandpony.html
the fuck
Hoe is het zeker dat ze NL is dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums(...)8&view=unread#unread
Niet.. ik las dat het wel Nederlandse mensen waren, maar de locatie in het buitenland??quote:
Ja die ken ik. Hoe heet dat ook alweer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Doet me een beetje denken aan die fora waar kansloze jochies hun liefdesavonturen met hun My Little Pony (srs) op delen. Heb echt gehuild toen ik daar een topic las.
¿quote:
Durf niet te kijken, heb net een klein stukje gezien, maar ben bang dat dit zo schadelijk is dat de slacht nog de meest diervriendelijke optie is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.. ik las dat het wel Nederlandse mensen waren, maar de locatie in het buitenland??
Waarom praat je tegen jezelf op een forum?quote:
owhquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jezelf op een forum?
Het is een beetje eng.
Dat denk ik ook.. Interne schade enz.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Durf niet te kijken, heb net een klein stukje gezien, maar ben bang dat dit zo schadelijk is dat de slacht nog de meest diervriendelijke optie is.
Ja maar het ging veel verder dan dat. Gewoon echt scenario's en verhalen over hoe ze "de liefde bedrijven".quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Hoe heet dat ook alweer.
Maar goed, gelukkig houden die het bij die pony's. Als iemand een my little pony in zijn aars stopt moet hij zelf weten.
quote:
Pardon?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Doet me een beetje denken aan die fora waar kansloze jochies hun liefdesavonturen met hun My Little Pony (srs) op delen. Heb echt gehuild toen ik daar een topic las.
Maar dat zal er wel weer niet van gekomen zijn..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. Interne schade enz.
quote:
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.quote:
Teringquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.
Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
TeringHeb nooit iets met MLP gehad, maar hoe is dit nou weer mogelijk
Enigszins verkapte uberlieve chick-deel-post ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Zosk en wolvendagen
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
Ja dat is gewoon 100% storend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.
Huilen gewoon.
1800%*quote:
Hoe kan dat nouquote:
en dat ze liefde verspreiden en geweldig zijn en dat ze van iedereen houden om wie ze zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.
Je vergeet CY en Hughquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Zosk en wolvendagen
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
Wowquote:
The fuck is MLP dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.
Huilen gewoon.
Oh thanks rickje. Hoe was turkije?quote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowals het zo blijft schuiven kom je uiteindelijk gewoon normaal uit en kun je 's ochtends zo naar je 9-5 werk.
2 stuks ook echt, why?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
kk, heb 2 stuks Madam Jeanette in mijn macaroni gedaan en heb nu kotsneigingen.
My Little Pony.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck is MLP dan?Snap er geen kont van
Cauze I like it hot and steamy. Ooit laat ik iemand macaroni zo heet eten om vervolgens mij te eten. Damn heet.quote:
True maar die madame jeanette heeft best een typische smaak dus dan smaakt je hele macaroni alleen naar heet+madamequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cauze I like it hot and steamy. Ooit laat ik iemand macaroni zo heet eten om vervolgens mij te eten. Damn heet.
Nee, was best lekker..quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True maar die madame jeanette heeft best een typische smaak dus dan smaakt je hele macaroni alleen naar heet+madame
Was behoorlijk bosslike, had wel mn tellie in de zee laten pleuren dus dat was niet zo ultra relaxerend.quote:
Dat had ik gelezen ja van je telefoon, sukkelhoofdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was behoorlijk bosslike, had wel mn tellie in de zee laten pleuren dus dat was niet zo ultra relaxerend.
Maar genoeg cocktails en biera's geklapt. Enige nadeeltje was dat de eerste 'disco' 30 km verderop lag. Nou zou dat in NL niet zo'n probleem zijn, maar daar waren fucking veel bergen waar een goedaardige tumor nog 'poeh poeh' zou zeggen zo veel.
MIJ NIET?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, was best lekker..Alleen erg heet. Ik zal Krio een x voeren
Waar the fuck zat jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was behoorlijk bosslike, had wel mn tellie in de zee laten pleuren dus dat was niet zo ultra relaxerend.
Maar genoeg cocktails en biera's geklapt. Enige nadeeltje was dat de eerste 'disco' 30 km verderop lag. Nou zou dat in NL niet zo'n probleem zijn, maar daar waren fucking veel bergen waar een goedaardige tumor nog 'poeh poeh' zou zeggen zo veel.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja van je telefoon, sukkelhoofd
Neger alsjeblieft, deze mooiboy zat maximaal levercirrose te zetten in Turkije, Turgutreisquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jonge kon ik toch niks aan doen. Die pier was compleet dicht getimmerd behalve die tyfus gleuf
Heb alweer een nieuwe, ben verzekerd tegen dit soort pech acties van de goden.
[..]
Neger alsjeblieft, deze mooiboy zat maximaal levercirrose te zetten in Turkije, Turgutreis
Oh dan is er toch geen enkel probleemquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Jonge kon ik toch niks aan doen. Die pier was compleet dicht getimmerd behalve die tyfus gleuf
Heb alweer een nieuwe, ben verzekerd tegen dit soort pech acties van de goden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude. Waarom ga je daarheen? Als je een beetje lekker uit wil gaan, moet je verdorie in Bodrum zitten. Of Gumbet.
Ik denk dat je doelt op Halikarnas?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ja fuck weet ik veel, ik had verwacht dat dr daar in de buurt ook wel van die lijpe shit was. Wilde nog naar Gumbet gaan, maar de sma voelde zich niet goedjes. Had er wel geinige verhalen over gehoord. In Bodrum had je toch ook zo'n dikke shine tent waar een biertje al gauw 10 euro kostte?
Hoorde het al jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op Halikarnas?
Gumbet kan je lekker uitgaan! Wtf did you do mannnnnnnn! Was alleen gegaan, lekkere chickies.
Ik vind seks hebben op het strand, op de wc etc met onbekende wijven/mannen lager dan laag. Doe jij daar aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoorde het al ja
Ook dat je niet op die strip daar kon neuken, maar je dan eerst uit die boulevard moest gaan omdat alles afgesloten was(tenzij je dan in de plee wil neuken maar soît)
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind seks hebben op het strand, op de wc etc met onbekende wijven/mannen lager dan laag. Doe jij daar aan?Met die Engelse sletten zeker?
![]()
![]()
Ik sprak daar zo'n Turkse sukkel die in een bar aan het dansen was. Dat was echt lachen, gieren en brullen om hem. En toch, zelfs hij wist chickies te scoren daar. Hij kreeg zelfs geld van die vrouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee zo'n gast bij mijn hotel deed dat, die werkte daar maar ging vaak met touristes neuken, maar kon ie daar in Gumbet dus niet doen.
Ik was met mijn eigen sma die ik passioneel de liefde ging bedrijven op onze topkamer bed en jacuzzi.
Zware nacht gehad?quote:
Je zoveelste biertje openmaken terwijl de vogels al uren fluiten en je kleine kinderen al in vol enthousiasme naar de verder in de straat gelegen crèche hoort gaanquote:
Denk dat ik dat soort capriolen dit weekend in tilly ga doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zoveelste biertje openmaken terwijl de vogels al uren fluiten en je kleine kinderen al in vol enthousiasme naar de verder in de straat gelegen crèche hoort gaan. Vandaag gelukkig vrij natuurlijk
.
Baasquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef fyah het volgende:
ik vind dit zo awesome
geamputeerde poot van eend vervangen met 3d printer
[ afbeelding ]
Die onderste foto rechtsquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef fyah het volgende:
ik vind dit zo awesome
[ afbeelding ]
hey alles goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wrm meteen zo agressief ;o ;s
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
veel te hard gelachen om deze
doen wequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
doen we.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
doen wequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
ok, zullen we?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:05 schreef tetouaribo het volgende:
Is er nou nog steeds niet gevochten. Pussy's.
kan jij wel khoken???quote:
Gvdquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur?
Echt geen idee wat dit is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
Even vorige topics doorgescreend...
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur? Want op die foto die ik van je gezien had, leek dat wel zo. Dus dan zou je rond de 18% BF hebben
2. Een vriend van mij was eerst een meisje. En hij is nu in zijn hele overkomen wel echt een jongen, niemand die het doorheeft. Lichamelijk is het wellicht niet helemaal zo, maar er zijn mensen die letterlijk mannelijke hersenen hebben in een vrouwelijk lichaam of andersom. Tja, wat is dan meer bepalend? Ik denk persoonlijk dat eerste
Grappig dat je zo reageert, kan me nog herinneren dat je zei dat mijn kont vast een 8,25 zou zijn, omdat ik mooie appeltietjes en gladde benen hadquote:
Reageer ik eens serieus, is het weer niet goedquote:
Ik heb ook wel 's gezegd dat ik respect had voor Panzer, da's momenteel ook totaal niet van toepassingquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig dat je zo reageert, kan me nog herinneren dat je zei dat mijn kont vast een 8,25 zou zijn, omdat ik mooie appeltietjes en gladde benen had
letterlijk ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
maar er zijn mensen die letterlijk mannelijke hersenen hebben in een vrouwelijk lichaam of andersom.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging letterlijk dood toen ik verkeerd gebruik van het woord 'letterlijk' zag.
Zo goed als ja. Er zijn wezenlijke verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen. Als je met een scan kan aantonen dat iemand met genderdysforie hersenactiviteit heeft die meer bij het andere geslacht past, verklaart dat wel een hoop.quote:
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw pastquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Er zijn wezenlijke verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen. Als je met een scan kan aantonen dat iemand met genderdysforie hersenactiviteit heeft die meer bij het andere geslacht past, verklaart dat wel een hoop.
....wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw past. Een geruststellende gedachte.
Volgens mij wel redelijk, ik DM je even ok?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
Even vorige topics doorgescreend...
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur? Want op die foto die ik van je gezien had, leek dat wel zo. Dus dan zou je rond de 18% BF hebben
Is goed!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk, ik DM je even ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, deze man verdiend een nobelprijs van eendenredder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef fyah het volgende:
ik vind dit zo awesome
[ afbeelding ]
Tijd om af te kicken man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand WhatsAppt me iets met US (United States, red.), ik dacht eerst aan het subforum op FOK!___!
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw past. Een geruststellende gedachte.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zeg.
Tja, waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent net zo geobsedeerd door mij als Panzer door jou en Miss
Hahaha.quote:
Zie spoiler van je chickita bonita.quote:
Ga zelf, draadharig tuigquote:
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$quote:
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$
Jij denkt ik ben goedkoop sletje voor jou?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Een orgaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Geef maar.. Ik ga je er mee slaan en vervolgens penetreer ik je er meequote:
Haha, alsof ik met mijn leuter in de buurt van Dkut zou komen.quote:
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;squote:
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;s
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;s
zou dit niet pikken grid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;s
Bij gebrek aan een goede cumback..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dit niet pikken grid.
En je zou is moeten weten wat ze me dm'de over je familie.
Achja, we moeten iets toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huiswerk skippen omdat je wacht op een fittie tussen mensen op internet.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
En je zou is moeten weten wat ze me dm'de over je familie.
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??quote:
Gelijk djoeken die hoerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??
HEY. RUSTIG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??
Ik vind je eng, dus ik negeer je adviesquote:
Dit was precies de reactie waar ik op hoopte.. GODVER MISS MAAK ME RUSTIG MET JE RUSTIGMAKENDE POSTS!!quote:
Ja, met jou en mij.quote:
Always, baby boo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit was precies de reactie waar ik op hoopte.. GODVER MISS MAAK ME RUSTIG MET JE RUSTIGMAKENDE POSTS!!
[ afbeelding ]
Nee, geef geen neukquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zonder gein, krijg je echt een naar gevoel bij mij?
K moet huilen.. Dit voelt zo goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, met jou en mij.
[..]
Always, baby boo.
ik smack geen kahba'squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, met jou en mij.
[..]
Always, baby boo.
Ik ben ook recalcinogwat. Ik vroeg dat omdat ik soms bang word van mijn eige gedachten, echt een psychopaat ben ik soms. Best wel eng. Nu doe ik het weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geef geen neuk
Ik ken je alleen nog te slecht om je advies op te volgen.. Voor zover ik dat doe, want ik ben recalcitrant weet je :$
Geeft niks man, ik weet hoe dat gaat.. Hier ben je veilig, ik zweer je!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben ook recalcinogwat. Ik vroeg dat omdat ik soms bang word van mijn eige gedachten, echt een psychopaat ben ik soms. Best wel eng. Nu doe ik het weer.
Mocro pls.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Che_ het volgende:
allemaal koelies hier wat is dit voor slechte bollywood film
HAHAquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Che_ het volgende:
jmr, mimangquote:
gvd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Che_ het volgende:
wat als je geen duimen en tanden hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Thumbs up if you still listenin' in 2013
ewa ja faya danquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wat als je geen duimen en tanden hebt
Wat ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
wat als je geen duimen en tanden hebt
De meeste zijn lelijk, maar je hebt een paar uitzonderlijk knappe er tussen zitten. Je hoeft je nergens voor te schamen broertje.quote:
Die moedergrap over de GC was niet aanvallend bedoeld, hé.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doet echt pijn. Er zijn ook grenzen he.
Kijk niet zo naar mequote:
Opbouwende kritiek toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Die moedergrap over de GC was niet aanvallend bedoeld, hé.
wie is dit trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ging Google Imagen op 'kahba' en kwam Vas tegen.
[ afbeelding ]
Ben 14/16e Surinaams, 1/16e Chinees en 1/16e Javaans verdommequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
De meeste zijn lelijk, maar je hebt een paar uitzonderlijk knappe er tussen zitten. Je hoeft je nergens voor te schamen broertje.
Ik rookte vroeger wel eens Javaanse jongensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben 14/16e Surinaams, 1/16e Chinees en 1/16e Javaans verdomme.
niet verbazend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zoog vroeger wel eens Javaanse jongens
Mag ik aan je haar ruikenquote:
Pijpen niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik rookte vroeger wel eens Javaanse jongens
quote:
Die hadden we niet bij ons in het dorpquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik aan je haar ruiken?
[..]
Pijpen niet? [ afbeelding ]
Van mijn surinaams kant ben ik ook mengsel van javaans,hindoestaan en inheems.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, koelie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Van mijn surinaams kant ben ik ook mengsel van javaans,hindoestaan en inheems.
broertje heel suriname zit zowat in jouw bloed danquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Always.quote:
Hey, RAWR.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Die hadden we niet bij ons in het dorp
Klopt ja, ik weet alleen niet waar het hem in zit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
ze lijkt beetje op 2pac als je goed kijkt
de ogen, kijk goed. maar je mort je hoofd beetje scheef houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Klopt ja, ik weet alleen niet waar het hem in zit.
Dat gifjequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geilen op een chick die op Tupac lijkt.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd trouwens alvast met je verjaardag, pop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje
Liet een drupje lopen in m'n broekje :$
Dank je.. Je bent welkom, ergens voor/na 31 decemberquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens alvast met je verjaardag, pop.
Je zult het ei zijn dat ik ga pellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je.. Je bent welkom, ergens voor/na 31 december
Jij ook alvast fijne paasdagen
Wow! :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je zult het ei zijn dat ik ga pellen.
Gvd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, nu zie ik het ook.
[ afbeelding ]
motherfuck...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, nu zie ik het ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, nu zie ik het ook.
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel laten pijpenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, nu zie ik het ook.
[ afbeelding ]
Ja ja, die grappen kennen we.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
It's your body you can yell if you want to,
As loud as you want to,
Scream if you want to,
Give me your lovin' lay right here girl don't be scared of me
Je mag inderdaad best wel bang zijnquote:
Zou jij de dochter van Notorious BIG je laten blowen?quote:
Alsof ik dat meende ambi. Domme turk die geen ssarcasme begrijpt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen doen alles voor een bj.Typisch.
Zal jou eens breken, hete boy.quote:
Gaat het weer een beetje? Hoe was je barbecue?quote:
What is jouw deal met mij, dwerg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alsof ik dat meende ambi. Domme turk die geen ssarcasme begrijpt.
Ff gegoogled, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou jij de dochter van Notorious BIG je laten blowen?
Ik kom er wel weer bovenopquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje? Hoe was je barbecue?
Kusje op je bolleboosje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer bovenop
En wel goed hoor, lekker gegeten.. Het was allemaal erg smakelijk!
Dwerg? 1,81 heel gewoontjes. Ga je het nu op mijn mannelijkheid spelen? Daar ben ik te zeker voor.quote:
1.81 lang noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dwerg? 1,81 heel gewoontjes. Ga je het nu op mijn mannelijkheid spelen? Daar ben ik te zeker voor.
Breek je alleen in mijn bed huehurhehurhur.quote:
Je bent een lieve chick.. Zo kan ik ook nooit boos op je blijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kusje op je bolleboosje.
Nice.Ik heb vanavond kkveel tapas gegeten.
![]()
ben jij ook koelie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breek je alleen in mijn bed huehurhehurhur.
zo hey.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breek je alleen in mijn bed huehurhehurhur.
Heb een gouden hartje toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent een lieve chick.. Zo kan ik ook nooit boos op je blijven![]()
OMG niceHopelijk heb je er van genoten
Maar nu moet ik srs wel even denken over die "gaat het wel een beetje" vraag van je
Lijkt meer op een Indiase, LIJK IK OP EEN INDIASE? Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ging Google Imagen op 'kahba' en kwam Vas tegen.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei: gemiddeld, en nee ik speel niet met mijn yarak. Daar heb ik een turks meisje voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.81 lang noemen.Nee, je mag zelf met je mannelijkheid spelen. Maak er een foto van en stuur op.
Nee.quote:
Jij wel, de zonnestralen komen rechtstreeks uit je warme hartquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een gouden hartje toch.![]()
Ja.Jij ook hopelijk. Van de BBQ dan, niet van de tapas huhuhue.
Hahaha.
Kan ze het goed?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gemiddeld, en nee ik speel niet met mijn yarak. Daar heb ik een turks meisje voor.
Speciaal voor jou, gekke meidje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wel, de zonnestralen komen rechtstreeks uit je warme hart![]()
En had ook wel van je tapas willen genieten hoor! Maar zeker genoten van de BBQ
Me ook nog in spanning houden eh, waarom doe je dat nou ;s
Pics van je penis.quote:
Wow moest ineens aan iemand denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ah kom kom. Vertel eens, hoe doet ze? Lange uithalen? Diep? Of moet ze dan overgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |