Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
TeringHeb nooit iets met MLP gehad, maar hoe is dit nou weer mogelijk
Enigszins verkapte uberlieve chick-deel-post ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Zosk en wolvendagen
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
Ja dat is gewoon 100% storend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.
Huilen gewoon.
1800%*quote:
Hoe kan dat nouquote:
en dat ze liefde verspreiden en geweldig zijn en dat ze van iedereen houden om wie ze zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.
Je vergeet CY en Hughquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Zosk en wolvendagen
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
Wowquote:
The fuck is MLP dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is gewoon zieker dan ziek. Echt mi kanki maximus gewoon. Toen ik dat las dacht ik ook echt: that's enough Internet for the rest of my life.
Huilen gewoon.
Oh thanks rickje. Hoe was turkije?quote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowals het zo blijft schuiven kom je uiteindelijk gewoon normaal uit en kun je 's ochtends zo naar je 9-5 werk.
2 stuks ook echt, why?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
kk, heb 2 stuks Madam Jeanette in mijn macaroni gedaan en heb nu kotsneigingen.
My Little Pony.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck is MLP dan?Snap er geen kont van
Cauze I like it hot and steamy. Ooit laat ik iemand macaroni zo heet eten om vervolgens mij te eten. Damn heet.quote:
True maar die madame jeanette heeft best een typische smaak dus dan smaakt je hele macaroni alleen naar heet+madamequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cauze I like it hot and steamy. Ooit laat ik iemand macaroni zo heet eten om vervolgens mij te eten. Damn heet.
Nee, was best lekker..quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True maar die madame jeanette heeft best een typische smaak dus dan smaakt je hele macaroni alleen naar heet+madame
Was behoorlijk bosslike, had wel mn tellie in de zee laten pleuren dus dat was niet zo ultra relaxerend.quote:
Dat had ik gelezen ja van je telefoon, sukkelhoofdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was behoorlijk bosslike, had wel mn tellie in de zee laten pleuren dus dat was niet zo ultra relaxerend.
Maar genoeg cocktails en biera's geklapt. Enige nadeeltje was dat de eerste 'disco' 30 km verderop lag. Nou zou dat in NL niet zo'n probleem zijn, maar daar waren fucking veel bergen waar een goedaardige tumor nog 'poeh poeh' zou zeggen zo veel.
MIJ NIET?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, was best lekker..Alleen erg heet. Ik zal Krio een x voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |