Tja, waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent net zo geobsedeerd door mij als Panzer door jou en Miss
Hahaha.quote:
Zie spoiler van je chickita bonita.quote:
Ga zelf, draadharig tuigquote:
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$quote:
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$
Jij denkt ik ben goedkoop sletje voor jou?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Een orgaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Geef maar.. Ik ga je er mee slaan en vervolgens penetreer ik je er meequote:
Haha, alsof ik met mijn leuter in de buurt van Dkut zou komen.quote:
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;squote:
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;s
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;s
zou dit niet pikken grid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;s
Bij gebrek aan een goede cumback..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dit niet pikken grid.
En je zou is moeten weten wat ze me dm'de over je familie.
Achja, we moeten iets toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huiswerk skippen omdat je wacht op een fittie tussen mensen op internet.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
En je zou is moeten weten wat ze me dm'de over je familie.
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??quote:
Gelijk djoeken die hoerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??
HEY. RUSTIG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit jij nou weer de boel op te stoken met je emogif dan. HE?!! NOU??
Ik vind je eng, dus ik negeer je adviesquote:
Dit was precies de reactie waar ik op hoopte.. GODVER MISS MAAK ME RUSTIG MET JE RUSTIGMAKENDE POSTS!!quote:
Ja, met jou en mij.quote:
Always, baby boo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit was precies de reactie waar ik op hoopte.. GODVER MISS MAAK ME RUSTIG MET JE RUSTIGMAKENDE POSTS!!
[ afbeelding ]
Nee, geef geen neukquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zonder gein, krijg je echt een naar gevoel bij mij?
K moet huilen.. Dit voelt zo goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, met jou en mij.
[..]
Always, baby boo.
ik smack geen kahba'squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, met jou en mij.
[..]
Always, baby boo.
Ik ben ook recalcinogwat. Ik vroeg dat omdat ik soms bang word van mijn eige gedachten, echt een psychopaat ben ik soms. Best wel eng. Nu doe ik het weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geef geen neuk
Ik ken je alleen nog te slecht om je advies op te volgen.. Voor zover ik dat doe, want ik ben recalcitrant weet je :$
Geeft niks man, ik weet hoe dat gaat.. Hier ben je veilig, ik zweer je!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben ook recalcinogwat. Ik vroeg dat omdat ik soms bang word van mijn eige gedachten, echt een psychopaat ben ik soms. Best wel eng. Nu doe ik het weer.
Mocro pls.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Che_ het volgende:
allemaal koelies hier wat is dit voor slechte bollywood film
HAHAquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Che_ het volgende:
allemaal koelies hier wat is dit voor slechte bollywood film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |