quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
veel te hard gelachen om deze
doen wequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
doen we.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
doen wequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
ok, doe de groeten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
ok, zullen we?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:05 schreef tetouaribo het volgende:
Is er nou nog steeds niet gevochten. Pussy's.
kan jij wel khoken???quote:
Gvdquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef fyah het volgende:
hahaha![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur?
Echt geen idee wat dit is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
Even vorige topics doorgescreend...
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur? Want op die foto die ik van je gezien had, leek dat wel zo. Dus dan zou je rond de 18% BF hebben
2. Een vriend van mij was eerst een meisje. En hij is nu in zijn hele overkomen wel echt een jongen, niemand die het doorheeft. Lichamelijk is het wellicht niet helemaal zo, maar er zijn mensen die letterlijk mannelijke hersenen hebben in een vrouwelijk lichaam of andersom. Tja, wat is dan meer bepalend? Ik denk persoonlijk dat eerste
Grappig dat je zo reageert, kan me nog herinneren dat je zei dat mijn kont vast een 8,25 zou zijn, omdat ik mooie appeltietjes en gladde benen hadquote:
Reageer ik eens serieus, is het weer niet goedquote:
Ik heb ook wel 's gezegd dat ik respect had voor Panzer, da's momenteel ook totaal niet van toepassingquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig dat je zo reageert, kan me nog herinneren dat je zei dat mijn kont vast een 8,25 zou zijn, omdat ik mooie appeltietjes en gladde benen had
letterlijk ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
maar er zijn mensen die letterlijk mannelijke hersenen hebben in een vrouwelijk lichaam of andersom.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging letterlijk dood toen ik verkeerd gebruik van het woord 'letterlijk' zag.
Zo goed als ja. Er zijn wezenlijke verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen. Als je met een scan kan aantonen dat iemand met genderdysforie hersenactiviteit heeft die meer bij het andere geslacht past, verklaart dat wel een hoop.quote:
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw pastquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Er zijn wezenlijke verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen. Als je met een scan kan aantonen dat iemand met genderdysforie hersenactiviteit heeft die meer bij het andere geslacht past, verklaart dat wel een hoop.
....wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw past. Een geruststellende gedachte.
Volgens mij wel redelijk, ik DM je even ok?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
Even vorige topics doorgescreend...
1. Veer, lijken wij niet redelijk op elkaar qua figuur? Want op die foto die ik van je gezien had, leek dat wel zo. Dus dan zou je rond de 18% BF hebben
Is goed!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk, ik DM je even ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, deze man verdiend een nobelprijs van eendenredder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef fyah het volgende:
ik vind dit zo awesome
geamputeerde poot van eend vervangen met 3d printer
[ afbeelding ]
Tijd om af te kicken man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand WhatsAppt me iets met US (United States, red.), ik dacht eerst aan het subforum op FOK!___!
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft dus wel hersenactiviteit die typisch bij een vrouw past. Een geruststellende gedachte.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |