Tja, waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je persé mij de hele tijd noemen, flikker toch een keer op zeg.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent net zo geobsedeerd door mij als Panzer door jou en Miss
Hahaha.quote:
Zie spoiler van je chickita bonita.quote:
Ga zelf, draadharig tuigquote:
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$quote:
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik daarmee? Afhankelijk van het uurloon wil ik het wel overwegen :$
Jij denkt ik ben goedkoop sletje voor jou?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Een orgaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten wat ik maximaal voor je over heb.
Geef maar.. Ik ga je er mee slaan en vervolgens penetreer ik je er meequote:
Haha, alsof ik met mijn leuter in de buurt van Dkut zou komen.quote:
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;squote:
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zei ik een aantal posts terug al.. Even opletten jah? Jezus ;s
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
gvd altijd skipt ie zn huiswerk ;s
zou dit niet pikken grid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, vervelend stoned rotjong dat t is, met z'n concentratiestoornis, godsamme hey ;s
Bij gebrek aan een goede cumback..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dit niet pikken grid.
En je zou is moeten weten wat ze me dm'de over je familie.
Achja, we moeten iets toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huiswerk skippen omdat je wacht op een fittie tussen mensen op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |