zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thanks bro, die hoeven dus niet elke keer in deze sc gegooid te worden.
quote:
lol spinaziquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef wise het volgende:
[..]klinkt goed, ook maar een keer maken
penne met zalm en spinazi vanavond
wel toepasselijk met vakantie voor de deurquote:
http://www.bokt.nl/forums(...)8&view=unread#unreadquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:29 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_shetlandpony.html
the fuck
Hoe is het zeker dat ze NL is dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums(...)8&view=unread#unread
Niet.. ik las dat het wel Nederlandse mensen waren, maar de locatie in het buitenland??quote:
Ja die ken ik. Hoe heet dat ook alweer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Doet me een beetje denken aan die fora waar kansloze jochies hun liefdesavonturen met hun My Little Pony (srs) op delen. Heb echt gehuild toen ik daar een topic las.
¿quote:
Durf niet te kijken, heb net een klein stukje gezien, maar ben bang dat dit zo schadelijk is dat de slacht nog de meest diervriendelijke optie is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.. ik las dat het wel Nederlandse mensen waren, maar de locatie in het buitenland??
Waarom praat je tegen jezelf op een forum?quote:
owhquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jezelf op een forum?
Het is een beetje eng.
Dat denk ik ook.. Interne schade enz.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Durf niet te kijken, heb net een klein stukje gezien, maar ben bang dat dit zo schadelijk is dat de slacht nog de meest diervriendelijke optie is.
Ja maar het ging veel verder dan dat. Gewoon echt scenario's en verhalen over hoe ze "de liefde bedrijven".quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Hoe heet dat ook alweer.
Maar goed, gelukkig houden die het bij die pony's. Als iemand een my little pony in zijn aars stopt moet hij zelf weten.
quote:
Pardon?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Doet me een beetje denken aan die fora waar kansloze jochies hun liefdesavonturen met hun My Little Pony (srs) op delen. Heb echt gehuild toen ik daar een topic las.
Maar dat zal er wel weer niet van gekomen zijn..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. Interne schade enz.
quote:
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.quote:
Teringquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt. Een verhaal gelezen over hoe een jongen met zijn MLP een film zat te kijken en dat hij gewoon dead serious aan het vertellen was dat die MLP hem geil aankeek en een uitgebreid verhaal over hoe ze vervolgens seks hadden. Scarred for life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |