Je bent een lieve chick.. Zo kan ik ook nooit boos op je blijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kusje op je bolleboosje.
Nice.Ik heb vanavond kkveel tapas gegeten.
![]()
ben jij ook koelie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breek je alleen in mijn bed huehurhehurhur.
zo hey.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breek je alleen in mijn bed huehurhehurhur.
Heb een gouden hartje toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent een lieve chick.. Zo kan ik ook nooit boos op je blijven![]()
OMG niceHopelijk heb je er van genoten
Maar nu moet ik srs wel even denken over die "gaat het wel een beetje" vraag van je
Lijkt meer op een Indiase, LIJK IK OP EEN INDIASE? Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ging Google Imagen op 'kahba' en kwam Vas tegen.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei: gemiddeld, en nee ik speel niet met mijn yarak. Daar heb ik een turks meisje voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.81 lang noemen.Nee, je mag zelf met je mannelijkheid spelen. Maak er een foto van en stuur op.
Nee.quote:
Jij wel, de zonnestralen komen rechtstreeks uit je warme hartquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een gouden hartje toch.![]()
Ja.Jij ook hopelijk. Van de BBQ dan, niet van de tapas huhuhue.
Hahaha.
Kan ze het goed?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gemiddeld, en nee ik speel niet met mijn yarak. Daar heb ik een turks meisje voor.
Speciaal voor jou, gekke meidje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wel, de zonnestralen komen rechtstreeks uit je warme hart![]()
En had ook wel van je tapas willen genieten hoor! Maar zeker genoten van de BBQ
Me ook nog in spanning houden eh, waarom doe je dat nou ;s
Pics van je penis.quote:
Wow moest ineens aan iemand denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ah kom kom. Vertel eens, hoe doet ze? Lange uithalen? Diep? Of moet ze dan overgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |