Samen? :squote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal nog jonger dan 30, schat.
Breng maar een laddertje mee dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.Zal je eens met je muizenbek tegen de grond trappen, bijdehand kutjong.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gaan jullie eens lief doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Meneer waant zich ook een wolkenkrabber met zijn 1,78.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaarnequote:
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.quote:
Stoer ben je, zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, heb in het afgelopen halfjaar meer head gehad dan dat.
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.
Een e-swaffel denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?
Welke mod heeft de grootste e-pener?quote:
Ik denk yvonne, die is admin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
Haha, keilullig voor iteejer.quote:
Hahahahaha so so subtiel.quote:
Dat hoef jij me niet te vertellen.quote:
Net 20 cm ofzo, no biggie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |