kom op man, beetje denken en je weet er al 4quote:
ik ben met nutz hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
ik wacht op reactie van 4ebequote:
quote:
Ja gewoon trio toch? ;s ;squote:
Die heeft dan tenminste meer head gekregen dan jij ooit zult ontvangen/hebt ontvangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een chick met minstens vijf gezichten, dat is pas een player.
wil haar meevragen naar de Macquote:
dat overleef jij nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon trio toch? ;s ;s
Echte baas heeft gewoon een chick met 3 kutjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een chick met minstens vijf gezichten, dat is pas een player.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjezusquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja met bloed/poepvlekken erop.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte baas heeft gewoon een chick met 3 kutjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 2 aan je tampledoeris
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja jij met je mi'squote:
Nee, heb in het afgelopen halfjaar meer head gehad dan dat. Aan hoeveel jongemannen heb jij uitgedeeld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Die heeft dan tenminste meer head gekregen dan jij ooit zult ontvangen/hebt ontvangen.
quote:
zit je mobiel, schatquote:
Fuck you.quote:
Nee, duidelijk.quote:
Ja nee jij jaquote:
Godkanki, je zou zoiets maar in je binnenspiegel zien opdoemen zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ik rij, nee ik rij, nee ik rij
Wij zijn allemaal nog jonger dan 30, schat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie kunnen pochen wat jullie willen, maar ik heb duidelijk de meeste head ontvangen dan jullie bij elkaar.
Samen? :squote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal nog jonger dan 30, schat.
Breng maar een laddertje mee dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.Zal je eens met je muizenbek tegen de grond trappen, bijdehand kutjong.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gaan jullie eens lief doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Meneer waant zich ook een wolkenkrabber met zijn 1,78.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaarnequote:
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.quote:
Stoer ben je, zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, heb in het afgelopen halfjaar meer head gehad dan dat.
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.
Een e-swaffel denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?
Welke mod heeft de grootste e-pener?quote:
Ik denk yvonne, die is admin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
Haha, keilullig voor iteejer.quote:
Hahahahaha so so subtiel.quote:
Dat hoef jij me niet te vertellen.quote:
Net 20 cm ofzo, no biggie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |