Mijn Jokecoatquote:
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bejaard nog wel
Zo oud ben je toch nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik mijn grollenpeignoir, daten?quote:
omdat....quote:
Ik las heel ff snel "cat"quote:
quote:
heuaquote:
Ik heb het ook twee keer gezien, van een stel is de man inmiddels 75 en de vrouw 35, en het andere stel scheelt 30 jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het algemeen heb je gelijk, maar het kan echt wel... i have seeeeeent it
Ik val ook eerder op vrouwen die wat jaren jonger zijn dan mij... meer mijn niveau
Haha, dacht al. Het kind is juist alles behalve gemiddeld, meeste gleuftuig wat je in clubs etc tegenkomt is in de meeste gevallen geen klap aan behalve wat neuken enzo. Als vervolgens de make-up er ook nog af gaat lijken die meisjes gewoon duf en zonder sprankel of enige noemenswaardige levensenergie / drive whatsoever.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet niet aan gemiddeld? Hmm, en dat terwijl je met CY..
Nee, laat maar, schot voor open doel, meen ik niet, ik vind CY wel een leuk kind soms.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenNog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
You ain't got shit on my fancy dress, biAtchquote:
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
nou, echtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.
Ik adopteer gewoon 76,3 kattenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.
quote:
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?
hij wil haar gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenIk zou soms nog best een kindje willen, zo'n klein, blond jochie, dat dan bij Ado op schoot zit en met zn stoppelbaardje speelt en dat hij er dan zo verliefd naar kijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goedDat wordt m niet
compact en kleverig.
0,3 katquote:
Post eens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet aldoor zo lachen om die makethatthecatwise afbeeldingen
30 jaar is ook wel heel erg veel, ja. Sowieso max verschil is 10 jaar op hogere leeftijd in mijn opinie. Maar er zijn wel echt situaties waarin het werkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het ook twee keer gezien, van een stel is de man inmiddels 75 en de vrouw 35, en het andere stel scheelt 30 jaar.
Maar vaker zie je dat het mis gaat, omdat de jongste nog veel meer verandert dan de oudste.
Je bent op die leeftijd nog volop in ontwikkeling over het algemeen. Dat is voor sommige mannen ook de reden om een jonge vrouw te 'nemen', die denken ze nog te kunnen vormen ofzo.
Dat type moet je sowieso niet hebben btw, ook niet als volwassene.
Misschien moet je dan beter opletten want ik heb niet gezegd dat ik nu al naar de gym zou gaan, was ff kijken als ik aan m'n studie begin dat ik met studentenkorting ergens kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?
Zij is nog steeds knapquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chloro als ze celeb was![]()
![]()
NOFI
Niet gelijk zo agressiefquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
You ain't got shit on my fancy dress, biAtch
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou soms nog best een kindje willen, zo'n klein, blond jochie, dat dan bij Ado op schoot zit en met zn stoppelbaardje speelt en dat hij er dan zo verliefd naar kijkt...![]()
Maar goedDat wordt m niet
Met 1 poot en 28 ogenquote:
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oortjes denk ikquote:
Doe eens normaal manquote:
Zij is op dezelfde dag jarig als ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chloro als ze celeb was![]()
![]()
NOFI
So so cute. Panz, doe geen moeite, jullie hebben mijn zegen allang. Dat jullie ooit maar vele kleine Panzyang-baby's mogen maken en ons zo weinig mogelijk lastig mogen vallen met jullie relatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dacht al. Het kind is juist alles behalve gemiddeld, meeste gleuftuig wat je in clubs etc tegenkomt is in de meeste gevallen geen klap aan behalve wat neuken enzo. Als vervolgens de make-up er ook nog af gaat lijken die meisjes gewoon duf en zonder sprankel of enige noemenswaardige levensenergie / drive whatsoever.Komt geen zinnig woord uit.
* Panzermaus probeert hard zijn FOK!dating-purchase te justifien
maar ffserieus, zou je dan naar de spermabank gaan of een heeeeele goede vriend vragen of ie je ff wil doen/zaad doneren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelen
Hmmm
Waarschijnlijk zou ik wel blonde jongetjes baren, just sayin'![]()
EWr zijn ook situaties waarin een man verliefd wordt op zn hond, maar dat gebeurt ook niet al te vaak...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
30 jaar is ook wel heel erg veel, ja. Sowieso max verschil is 10 jaar op hogere leeftijd in mijn opinie. Maar er zijn wel echt situaties waarin het werkt.
Misschien beter dan iemand met een leeftijdsgenoot.
zeg het ze maar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.
En dat was je al, moet je nagaan. R.I.P in peace nutzquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gelijk zo agressiefheb ik niet verdient.
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtjequote:
Oke meneertjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertje
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtje
Ado en ik waren toen we klein waren ook allebei blondquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelen
Hmmm
Waarschijnlijk zou ik wel blonde jongetjes baren, just sayin'![]()
Met een staartquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oren zijn nooit genoeg om aan 0,3 te komen..
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo grootquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar ffserieus, zou je dan naar de spermabank gaan of een heeeeele goede vriend vragen of ie je ff wil doen/zaad doneren?
quote:
Panzer, weet jij of je in een sportschool gratis je lichaamsvet kan laten opmeten? Als je geen abonnement hebt, zeg maar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?
Wijoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
EWr zijn ook situaties waarin een man verliefd wordt op zn hond, maar dat gebeurt ook niet al te vaak...
Het klopt dat het kán werken, de kans is alleen niet zo heel groot.
Echt? Jij ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado en ik waren toen we klein waren ook allebei blond
True ja, dat is niet zo chillquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo groot
quote:
Dan negeer ik je welquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertje
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtje
quote:
Precies ja!! snap je het level waar ik zit op dit moment!?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat was je al, moet je nagaan. R.I.P in peace nutz
Sowieso, dramaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kun je doen.. Weet toch wel dat je heel veel van me houdtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]download die app gewoon
[..]
Dan negeer ik je wel
[..]
[..]
Precies ja!! snap je het level waar ik zit op dit moment!?
Spermabank is vas haar middlenamequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo groot
Thank you Chloro.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So so cute. Panz, doe geen moeite, jullie hebben mijn zegen allang. Dat jullie ooit maar vele kleine Panzyang-baby's mogen maken en ons zo weinig mogelijk lastig mogen vallen met jullie relatie.
Waarom bezuinigen op je HEALTH? Dat wordt later extra betalen, dat weet je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan beter opletten want ik heb niet gezegd dat ik nu al naar de gym zou gaan, was ff kijken als ik aan m'n studie begin dat ik met studentenkorting ergens kan.
Kost meestal 5 euro ofzo en dan is het nooit accuraat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panzer, weet jij of je in een sportschool gratis je lichaamsvet kan laten opmeten? Als je geen abonnement hebt, zeg maar?Ik ga binnenkort een keertje mee met m'n vriendin omdat zij haar squats niet goed uitvoert en ze wou graag met mij dan een keertje samen daar squatten enz.
Ik wil dan eigenlijk graag mijn lichaamsvet op laten meten.
quote:
Je ziet ook echt alles hequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kun je doen.. Weet toch wel dat je heel veel van me houdt
Doe niet zo.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom bezuinigen op je HEALTH? Dat wordt later extra betalen, dat weet je?
Wow ;squote:
Dat jongste neefje van mequote:
Alwetend, like the Antichristquote:
Kijk uit Veer, hij denkt dat ik heb gekuurd, weinig accuraats aan deze man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Modus het volgende:
Stuur mij maar een paar naaktpics Veertje, dan schat ik wel ff.
Volgens mij wordt t dochtertje van mn zusje roodquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt? Jij ook?
Anyway, mijn oudste broer is iig nog steeds een witkop.. Denk dat ik die genen ook wel bezit
Of je krijgt ineens een ginger
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, dramaLaat staan op dat niveau
!!!
Lijkt me ook wel kut als je female partner moeilijk gaat doen ofzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry honquote:
not so secret crushquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Modus het volgende:
Stuur mij maar een paar naaktpics Veertje, dan schat ik wel ff.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk uit Veer, hij denkt dat ik heb gekuurd, weinig accuraats aan deze man.Enige waarvan ik denk dat hij wellicht gekuurd heeft is kriorita.
Bij meisjes is het doorgaans nog wel leuk, ken genoeg leuke gingermeisjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt t dochtertje van mn zusje rood
en ja, niet witblond, maar meer geelblond.
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atmquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel kut als je female partner moeilijk gaat doen ofz
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij meisjes is het doorgaans nog wel leuk, ken genoeg leuke gingermeisjes
Schattig wel, ik was "vroegah" ook wel lichter dan nu tho.. Ga je me binnenkort eens pics showen?
[..]
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atm
1.80 en 97 kg bij een bf% van 16% ofzo? Who knows. Hij traint al jaren natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat krio gekuurd heeft.Dan zijn de anabooltjes je toch echt naar je kop gestegen.
Oeh, mij ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doen
Ik zal het in m'n foon zetten gezien mijn Korsakov-lightquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doen
Waarom wil je het weten? Je zit sowieso aan de goede kant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]Maar serieus, dan heb ik toch wel een redelijke inschatting? Ik bedoel, dat scheelt dus 2% met de werkelijkheid zeg je.
Ik ken geen bodybuilder chick die mij in kan schatten en ik heb nu zelf echt geen flauw benul en wil het gewoon weten
Hij traint al sinds WWII, doe normaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.80 en 97 kg bij een bf% van 16% ofzo? Who knows. Hij traint al jaren natuurlijk, dat dan weer wel.
Gewoon, nieuwsgierigheid. Vind ik leuk om te weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Je zit sowieso aan de goede kant.
Gewoon single mom zijn, kan tegenwoordig primaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atm
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierigheid. Vind ik leuk om te weten.
Ciao!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik dan toch maar eens richting m'n werk en vanavond lekkah bbq'en
Later peepz![]()
In die tijd was ik op kamp.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij traint al sinds WWII, doe normaal.
Die opmerking van dwcquote:
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)
In real is het nog makkelijker, dan zou ik een beetje je flabbies en vetjes knijpen enzo.100% garantie dat het accurater is dan zo'n huidplooimeter.
Haha.quote:
Bij ons bij de sportschool hebben ze een weegschaal waar je op moet staan en dan stuurt ie een stroomstootje door je lijf en meet hoe lang het duurt voor ie aan de andere kant is. Ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)
In real is het nog makkelijker, dan zou ik een beetje je flabbies en vetjes knijpen enzo.100% garantie dat het accurater is dan zo'n huidplooimeter.
[..]
Ciao!
Haha altijd lachen om waarheden met dWc. Wanneer ik dan 's avonds bekje sta te schrobben voor de spiegel voelt het alleen nog maar beter.quote:
Yep, alles. CY kan het inschatten ook wel doen voor je, stuur ze naar mij, dan kijk ik er alleen even naar als Muis en forward ik ze meteen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?
Meh, ik laat het wel in de sportschool meten, danMaar wel bedankt
Yeah, bio-impedantie meting. Klopt vrijwel geen zak van, zeker niet als je een beetje ripped bent. Huidplooimeting is dan nog altijd beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij ons bij de sportschool hebben ze een weegschaal waar je op moet staan en dan stuurt ie een stroomstootje door je lijf en meet hoe lang het duurt voor ie aan de andere kant is. Ofzo
Er zijn ook nogal wat methodes en ze geven allemaal een ander resultaat. Zo'n stroomdingetje idd, huidplooi meten, optisch. Niet al te veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?
Meh, ik laat het wel in de sportschool meten, danMaar wel bedankt
tun tun tunnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij is op dezelfde dag jarig als ik.
vieze naziquote:
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, bio-impedantie meting. Klopt vrijwel geen zak van, zeker niet als je een beetje ripped bent. Huidplooimeting is dan nog altijd beter.
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
jij enig idee hoeveel je gewicht gedurende een dag kan schommelen?
quote:
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.
Ah ik weeg nog maar 54kg yayquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelen
En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.
Met je wangzakken helemaal vol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelen
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzo
Maar ok, zoiets dacht ik ook. Heb me vanmorgen gewogen en vanavond op de sportschool gaan ze me weer wegen, ik hoop dat dat niet ineens 5 kilo meer is ofzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een wise gezet
KLB / Ze had een dick
Jouw fantasiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ik weeg nog maar 54kg yay
1 kibbelingtaart verder
Awwww 70kg
Klassieke wise toch?quote:
quote:
quote:
precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Dat vind ie leuk hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met je wangzakken helemaal vol.
[..]
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)
quote:
Jazekerquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levensquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Aldus gesproken vanaf de kansel..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.
Maar ik weeg me dus nooit savonds en ik zou ook liever sochtends naar de sportschool gaan om me te wegenDan lijkt het minder
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind alleen jou leuk jaquote:
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldus gesproken vanaf de kansel..
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
[..]
vind sommige echt wel mooi hoorquote:Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.quote:
Blijf je diegene ook hardnekkig hij noemen dan? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je diegene ook hardnekkig hij blijft noemen ofz? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje van
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.
Ja, goed zo, dan is het goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maar
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.
Als je als man valt voor iemand die zich om heeft laten bouwen omdat ze zich altijd een vrouw heeft gevoeld, zich ook altijd zo heeft gedragen, ben je imo geen homo. Echt totaal niet.
Ondanks chromosomen en genen.
Verder niemand hier in de sc?quote:
Inclusief je nek verrekt?quote:
nah, allemaal klootzakkenquote:
Dat is toch raar?quote:
lol just kiddingquote:
Yeah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bent
Nee, dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief je nek verrekt?![]()
Oh en mission accomplished, mr Sterrenmunt.
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is toch raar?
Je ziet het vaak niet eens. Hoezo is een man homo als hij op een mooie vrouw valt?
Nee, ik wil geen kg meer kwijt, man. Zit stabiel op 54 kg. Soms iets omlaag naar 53,6 en soms iets omhoog naar 54,3 ofzo. Maar moet echt niet meer weg, alleen nog wat vet verbranden omdat ik nog een heel klein ienie mienie beetje buikvet weg wil hebben, meer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah.Vind het hier wel tof, als ik (op de juiste manier) naar beneden ga in gewicht komen heel snel aderen en zo aan de oppervlakte te zien. Mooie indicatie.
Wanneer ik veel eet en progressief zwaarder train, kleuren de stretchmarks op mijn armen en schouders weer rood.Dan weet je dat je weer groeit.
ANYWAY! Hoeveel kg denk je dat jij nog kwijt wil?
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat, als ik er geen zware emotionele problemen heb in dat gebied gaat het niet meer op?
Theoretisch gezien, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.quote:
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5) weeg me ook maar eens per twee weken ofzo. Maar is toch wel leuk als er wat af is
[..]
vind sommige echt wel mooi hoor
Mn ex heeft een tijdje een omgebouwde vriendin gehad. Vnl uit interesse eigenlijk, aardig voor haar ook
Boeie wat mensen op het internet van je vindenquote:
Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nieter kwam wel een snotje uit mijn neus kijken
door de lachblaas uit mijn neus.
Oh en ik zag mijzelf in paulus benedictus outfit
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Theoretisch gezien, ja.
Maar ik kom nu vast over als een koude lul, maar ik laat mensen wel in de waarde dus zou ze ook niet zo aanspreken ofso hoor.
Goede samenvatting van het internet wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.
Het was helemaal een vrouw inmiddels.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.
[..]
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!En wat betreft die omgebouwde vriendin, dat was dus eerst een man? Had die nog een penis? Of hadden ze er inmiddels een kattenluikje op getimmerd?
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
succes, zal wel druk zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen met de gruwelen der gruwelen mee.. het ov..
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Hoef pas na de spitsquote:
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.
Maar als je in de kroeg bent, blikken wisselt met een lekker wijf aan de bar, er gebeurt verder niks, je gaat naar huis en het was vroeger een man, kom je daar nooit achter. Dan ga je toch niet zeggen dat iemand homo is, misschien is het jou weleens overkomen...
en vaak misschien, maar niet altijd en er zijn ook gewoon mannelijke vrouwen die vrouw zijn toch?
Minder opwindend dan wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homo
Nope, dus als ik ECHT NIETS door had zou ik dat risico misschien nemen, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef pas na de spitsen ik denk dat het wel meevalt omdat vakantie?
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Wat
Wel beter: geen koters in het ov.. of mja.. minder koters..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.
Oh ik bedoelde het eigenlijk ook als je het niet zou weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
Ik snap er gewoon ook echt geen reet vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik stop met typen weet je, ik maak vandaag echt de domste zinnen en opmerkingen.
En een dierenarts jas?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Let maar op. (srsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk altijd dat Angel-Joy stiekem een rupsje en teelballen heeft.
Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
Wow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was helemaal een vrouw inmiddels.
En zij vond hem echt leuk, dus was best een naaistreek eigenlijk van hem
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon ook echt geen reet van
Nee, dan komen we weer op het punt mensen in hun waarde laten en respect.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.
Dat vind ik altijd een beetje raar.
Voor jezelf kan ik me het voorstellen.
Ja, alleen voelde het wel anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow.Kun je daar echt seks mee hebben in twee/drie gaten?
Is het dan ook beperkt in de diepte?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebt
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik heb echt geen idee, zo diep was ons gesprek daarover nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik vind dat niet zo gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Ik ook niet, maar volgens mij gaat het op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.
Nee ik bedoel dus gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Dat is inmiddels duidelijk, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo gewoon hoor
Nou, dat had hij dus ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dus echt gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk, ja.Ik vind het behoorlijk gewoon dat een hetero man niet op chicks with dicks of transgenders valt.
Dat bepaal ik toch verdomme zelf wel of ik dat normaal vind of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.
Damn son.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Nee maar ik had het over homo zijn als je een omgebouwde man aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.
Interne bloedingen allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn son.Je zou met je biggie penis maar zo'n duizenden-euro's-pussy uit elkaar duwen en finaal naar de kloten helpen.
Bloeden alles.
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat had hij dus ook.
Alleen vond zij hem echt leuk en hij was alleen maar nieuwsgierig
Gaat ze meteen met zo'n Japanse hi-tech reparatiemodule aan de slag.quote:
Hoe moet je menstrueren zonder baarmoeder, gvd Panzerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.Maar ze menstrueert nu ook, of..?
Ehh, nee, verdomme?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch verdomme zelf wel of ik dat normaal vind of niet?
Gewoon hormonen toch? Misschien groeide er wel speciaal een soort minibaarmoeder?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe moet je menstrueren zonder baarmoeder, gvd Panzer
Then again, het bloed komt toch uit de baarmoederquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon hormonen toch? Misschien groeide er wel speciaal een soort minibaarmoeder?
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.Maar ze menstrueert nu ook, of..?
[..]
Gaat ze meteen met zo'n Japanse hi-tech reparatiemodule aan de slag.
Ja met bloed/poepvlekken erop.quote:
Wauw.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Misschien groeide er wel speciaal een soort minibaarmoeder?
Gewoon een katheter aanleggen? Ze doen wel gekkere shit tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Then again, het bloed komt toch uit de baarmoeder
Mooi ruk dus. Ik wil een popje dat ik kan bezwangeren tot minimaal haar 35e.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Ze heeft geen baarmoeder, eierstokken of eicellen.
Vast wel. Zouden veel omgebouwden dat echt willen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Benieuwd of die technologie ooit nog komt.
Tuurlijk wel, die krijgen vaak ook een soort van therapie omdat je toch struggles blijft houden met het feit dat je niet volledig vrouw bent en geen kinderen kan baren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vast wel. Zouden veel omgebouwden dat echt willen?
werd verdomme tijd ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
ga, zoals een goede huisvrouw betaamt, het huishouden doen.
Minimaal of maximaal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ruk dus. Ik wil een popje dat ik kan bezwangeren tot minimaal haar 35e.
zodra er genoeg geld aan verdient kan worden zullen ze eraan gaan werken. Ik denk dat het al bijna zou kunnen eigenlijk, als er genoeg investeringen in gedaan worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die krijgen vaak ook een soort van therapie omdat je toch struggles blijft houden met het feit dat je niet volledig vrouw bent en geen kinderen kan baren.
Ik heb echt teveel docu's over transgenders gezien
Jongste exemplaar dat ik (theoretisch) zou bezwangeren zou 17/18 zijn. En dan moet ze wel heel volwassen en SOLID FUTURE etc zijn.quote:
Ik liet je allang weer links liggen mens, waar heb je het nou over. Sinds wanneer is 'verdomme' schelden trouwens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens bepaal je wél zelf of jíj het normaal vindt Veer, maar niet of het normaal ís.
Maar goed, aangezien je het nodig vond om te gaan schelden, heb ik geen zin meer om met je te praten, dus laat ik het hierbij en ga, zoals een goede huisvrouw betaamt, het huishouden doen.
En me omkleden.
In bijv. India krijgen ze met 14 jaar al kinderen, zijn ze zelf nog kindquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jongste exemplaar dat ik (theoretisch) zou bezwangeren zou 17/18 zijn. En dan moet ze wel heel volwassen en SOLID FUTURE etc zijn.Schijnt de natuur graag te willen zien en kan prima.
Lees je wel goed schatje?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jongste exemplaar dat ik (theoretisch) zou bezwangeren zou 17/18 zijn. En dan moet ze wel heel volwassen en SOLID FUTURE etc zijn.Schijnt de natuur graag te willen zien en kan prima.
Ineens negerin gewordenquote:
Nu heeft iedereen in deze SC mental images van 14 year olds met een creampie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In bijv. India krijgen ze met 14 jaar al kinderen, zijn ze zelf nog kind
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.quote:
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tof dat mn dm file twee keer stuk is gegaan binnen 3 minuten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.
Het is wat, joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
dWc is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk swaghaat gemist. Eventueel gemiste haat kun je hier teruglezen.
Tot minimaal haar 35ste is toch geen goede zin?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.
soms¿quote:
De verwekkers daarentegen zullen echter 78 jaar zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen in deze SC mental images van 14 year olds met een creampie.
[..]
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.
[..]
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.
quote:
okéquote:
Vind het nog creepier dat jij de hele dag meeleest en instant na het posten van die tweede post je herinnert dat er ook een andere is gemaakt, denkt "ha hij heeft het er druk mee, laat ik 'het is wat' of vergelijkbaar posten" en dit dan ook binnen recordtempo doet.quote:
Paranoid Panzer being paranoid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind het nog creepier dat jij de hele dag meeleest en instant na het posten van die tweede post je herinnert dat er ook een andere is gemaakt, denkt "ha hij heeft het er druk mee, laat ik 'het is wat' of vergelijkbaar posten" en dit dan ook binnen recordtempo doet.
Waarom doe je dat?
dwc verstopt zich achter mbhhquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paranoid Panzer being paranoid.
Achter wie verstop jij je ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
dwc verstopt zich achter mbhh
en panzer achter cy
achter jou, maar jij bent te klein...dus ik faal telkensquote:
Welnee, maar fascinerend is het zeker. Snap niet waarom je hier zoveel lol aan beleeft, that's all.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paranoid Panzer being paranoid.
Kan me alleen achter haar heupen verstoppen, voor de rest werkt het niet. Mag hopen dat dWc hetzelfde probleem heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
dwc verstopt zich achter mbhh
en panzer achter cy
Tenzij je overdwars gaat liggen.. dan gaat het wel goed ..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
achter jou, maar jij bent te klein...dus ik faal telkens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Kan me alleen achter haar heupen verstoppen, voor de rest werkt het niet. Mag hopen dat dWc hetzelfde probleem heeft.
gvdquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je overdwars gaat liggen.. dan gaat het wel goed ..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh.. hoeveel sc stelletjes zijn hier dan?
Hoeveel niet kan je beter vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
sowieso 4 of 5quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]die dagblinde cavia wordt ook wakker hier zeg.
![]()
quote:
Ik heb wat gemistquote:
kom op man, beetje denken en je weet er al 4quote:
ik ben met nutz hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
Adolecens en JackieBrown
Mozy en Chai
Murdera en Vaseline_
Dqod en CristinaYang
Panzermaus en CristinaYang
krioro en Chloroform
krioro en Ambipur
ATOMIC_FUUU en Allure_
dWc_MuffRyder en Missblackhairhighheels
wise en Hugh_Myron
en meer.
ik wacht op reactie van 4ebequote:
quote:
Ja gewoon trio toch? ;s ;squote:
Die heeft dan tenminste meer head gekregen dan jij ooit zult ontvangen/hebt ontvangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een chick met minstens vijf gezichten, dat is pas een player.
wil haar meevragen naar de Macquote:
dat overleef jij nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja gewoon trio toch? ;s ;s
Echte baas heeft gewoon een chick met 3 kutjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die heeft een chick met minstens vijf gezichten, dat is pas een player.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjezusquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja met bloed/poepvlekken erop.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte baas heeft gewoon een chick met 3 kutjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die 2 aan je tampledoeris
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja jij met je mi'squote:
Nee, heb in het afgelopen halfjaar meer head gehad dan dat. Aan hoeveel jongemannen heb jij uitgedeeld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Die heeft dan tenminste meer head gekregen dan jij ooit zult ontvangen/hebt ontvangen.
quote:
zit je mobiel, schatquote:
Fuck you.quote:
Nee, duidelijk.quote:
Ja nee jij jaquote:
Godkanki, je zou zoiets maar in je binnenspiegel zien opdoemen zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
ik rij, nee ik rij, nee ik rij
Wij zijn allemaal nog jonger dan 30, schat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, jullie kunnen pochen wat jullie willen, maar ik heb duidelijk de meeste head ontvangen dan jullie bij elkaar.
Samen? :squote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal nog jonger dan 30, schat.
Breng maar een laddertje mee dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook.Zal je eens met je muizenbek tegen de grond trappen, bijdehand kutjong.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gaan jullie eens lief doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Meneer waant zich ook een wolkenkrabber met zijn 1,78.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breng maar een laddertje mee dan.#femletstruggles
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaarnequote:
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.quote:
Stoer ben je, zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, heb in het afgelopen halfjaar meer head gehad dan dat.
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
beide heren zijn als het goed is aangesproken op hun e-penismetingen.
Een e-swaffel denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijgen ze billenkoek de volgende keer?
Welke mod heeft de grootste e-pener?quote:
Ik denk yvonne, die is admin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke mod heeft de grootste e-pener?
Haha, keilullig voor iteejer.quote:
Hahahahaha so so subtiel.quote:
Dat hoef jij me niet te vertellen.quote:
Net 20 cm ofzo, no biggie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, drie dagen lang worden de e-penismetingen tussen twee e-helden genegeerd, maar ik zeg één keer dat ik hem tandjes laat tuffen en ze zijn er als de kippen bij hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |