En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.
Met je wangzakken helemaal vol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelen
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzo
Maar ok, zoiets dacht ik ook. Heb me vanmorgen gewogen en vanavond op de sportschool gaan ze me weer wegen, ik hoop dat dat niet ineens 5 kilo meer is ofzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een wise gezet
KLB / Ze had een dick
Jouw fantasiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ik weeg nog maar 54kg yay
1 kibbelingtaart verder
Awwww 70kg
Klassieke wise toch?quote:
quote:
quote:
precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Dat vind ie leuk hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met je wangzakken helemaal vol.
[..]
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)
quote:
Jazekerquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levensquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Aldus gesproken vanaf de kansel..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.
Maar ik weeg me dus nooit savonds en ik zou ook liever sochtends naar de sportschool gaan om me te wegenDan lijkt het minder
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind alleen jou leuk jaquote:
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldus gesproken vanaf de kansel..
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
[..]
vind sommige echt wel mooi hoorquote:Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.quote:
Blijf je diegene ook hardnekkig hij noemen dan? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je diegene ook hardnekkig hij blijft noemen ofz? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje van
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.
Ja, goed zo, dan is het goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maar
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.
Als je als man valt voor iemand die zich om heeft laten bouwen omdat ze zich altijd een vrouw heeft gevoeld, zich ook altijd zo heeft gedragen, ben je imo geen homo. Echt totaal niet.
Ondanks chromosomen en genen.
Verder niemand hier in de sc?quote:
Inclusief je nek verrekt?quote:
nah, allemaal klootzakkenquote:
Dat is toch raar?quote:
lol just kiddingquote:
Yeah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bent
Nee, dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief je nek verrekt?![]()
Oh en mission accomplished, mr Sterrenmunt.
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is toch raar?
Je ziet het vaak niet eens. Hoezo is een man homo als hij op een mooie vrouw valt?
Nee, ik wil geen kg meer kwijt, man. Zit stabiel op 54 kg. Soms iets omlaag naar 53,6 en soms iets omhoog naar 54,3 ofzo. Maar moet echt niet meer weg, alleen nog wat vet verbranden omdat ik nog een heel klein ienie mienie beetje buikvet weg wil hebben, meer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah.Vind het hier wel tof, als ik (op de juiste manier) naar beneden ga in gewicht komen heel snel aderen en zo aan de oppervlakte te zien. Mooie indicatie.
Wanneer ik veel eet en progressief zwaarder train, kleuren de stretchmarks op mijn armen en schouders weer rood.Dan weet je dat je weer groeit.
ANYWAY! Hoeveel kg denk je dat jij nog kwijt wil?
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat, als ik er geen zware emotionele problemen heb in dat gebied gaat het niet meer op?
Theoretisch gezien, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.quote:
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5) weeg me ook maar eens per twee weken ofzo. Maar is toch wel leuk als er wat af is
[..]
vind sommige echt wel mooi hoor
Mn ex heeft een tijdje een omgebouwde vriendin gehad. Vnl uit interesse eigenlijk, aardig voor haar ook
Boeie wat mensen op het internet van je vindenquote:
Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nieter kwam wel een snotje uit mijn neus kijken
door de lachblaas uit mijn neus.
Oh en ik zag mijzelf in paulus benedictus outfit
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Theoretisch gezien, ja.
Maar ik kom nu vast over als een koude lul, maar ik laat mensen wel in de waarde dus zou ze ook niet zo aanspreken ofso hoor.
Goede samenvatting van het internet wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.
Het was helemaal een vrouw inmiddels.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.
[..]
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!En wat betreft die omgebouwde vriendin, dat was dus eerst een man? Had die nog een penis? Of hadden ze er inmiddels een kattenluikje op getimmerd?
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
succes, zal wel druk zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen met de gruwelen der gruwelen mee.. het ov..
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Hoef pas na de spitsquote:
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.
Maar als je in de kroeg bent, blikken wisselt met een lekker wijf aan de bar, er gebeurt verder niks, je gaat naar huis en het was vroeger een man, kom je daar nooit achter. Dan ga je toch niet zeggen dat iemand homo is, misschien is het jou weleens overkomen...
en vaak misschien, maar niet altijd en er zijn ook gewoon mannelijke vrouwen die vrouw zijn toch?
Minder opwindend dan wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homo
Nope, dus als ik ECHT NIETS door had zou ik dat risico misschien nemen, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef pas na de spitsen ik denk dat het wel meevalt omdat vakantie?
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Wat
Wel beter: geen koters in het ov.. of mja.. minder koters..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.
Oh ik bedoelde het eigenlijk ook als je het niet zou weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
Ik snap er gewoon ook echt geen reet vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik stop met typen weet je, ik maak vandaag echt de domste zinnen en opmerkingen.
En een dierenarts jas?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Let maar op. (srsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk altijd dat Angel-Joy stiekem een rupsje en teelballen heeft.
Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
Wow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was helemaal een vrouw inmiddels.
En zij vond hem echt leuk, dus was best een naaistreek eigenlijk van hem
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon ook echt geen reet van
Nee, dan komen we weer op het punt mensen in hun waarde laten en respect.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.
Dat vind ik altijd een beetje raar.
Voor jezelf kan ik me het voorstellen.
Ja, alleen voelde het wel anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow.Kun je daar echt seks mee hebben in twee/drie gaten?
Is het dan ook beperkt in de diepte?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebt
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik heb echt geen idee, zo diep was ons gesprek daarover nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik vind dat niet zo gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Ik ook niet, maar volgens mij gaat het op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.
Nee ik bedoel dus gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Dat is inmiddels duidelijk, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo gewoon hoor
Nou, dat had hij dus ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dus echt gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk, ja.Ik vind het behoorlijk gewoon dat een hetero man niet op chicks with dicks of transgenders valt.
Dat bepaal ik toch verdomme zelf wel of ik dat normaal vind of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.
Damn son.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Nee maar ik had het over homo zijn als je een omgebouwde man aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.
Interne bloedingen allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn son.Je zou met je biggie penis maar zo'n duizenden-euro's-pussy uit elkaar duwen en finaal naar de kloten helpen.
Bloeden alles.
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat had hij dus ook.
Alleen vond zij hem echt leuk en hij was alleen maar nieuwsgierig
Gaat ze meteen met zo'n Japanse hi-tech reparatiemodule aan de slag.quote:
Hoe moet je menstrueren zonder baarmoeder, gvd Panzerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.Maar ze menstrueert nu ook, of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |