Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.quote:
Blijf je diegene ook hardnekkig hij noemen dan? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer gelijk oppervlakkig? Is gewoon een mening. Je kan wel iets van je lichaam laten snijden, dat veranderd je geslacht voor mij nog niet. Je bent geboren als kerel dus bent en blijft een kerel. Ook al laat je siliconen plaatsen en je slurf eraf halen.
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je diegene ook hardnekkig hij blijft noemen ofz? Zulke mensen heb je wel en daar walg ik echt een beetje van
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet zeggen, mevrouw aanname. Dat is weer iets anders, ik respecteer iemand zoals hij is. Ik geloof ook heus wel dat zo'n persoon zich als een vrouw voelt (of andersom) maar ik blijf van mening dat je geslacht is en blijft zoals het voor de operaties ook was. Dat wil niet zeggen dat ik diegene niet aanspreek op de manier waarop hij/zij wenst.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je me Graaf Murdera noemt.
Ja, goed zo, dan is het goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n post geedit omdat ik het inderdaad op een niet zo'n handige manier zei, rustig maar
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.
Als je als man valt voor iemand die zich om heeft laten bouwen omdat ze zich altijd een vrouw heeft gevoeld, zich ook altijd zo heeft gedragen, ben je imo geen homo. Echt totaal niet.
Ondanks chromosomen en genen.
Verder niemand hier in de sc?quote:
Inclusief je nek verrekt?quote:
nah, allemaal klootzakkenquote:
Dat is toch raar?quote:
lol just kiddingquote:
Yeah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bent
Nee, dat nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief je nek verrekt?![]()
Oh en mission accomplished, mr Sterrenmunt.
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is toch raar?
Je ziet het vaak niet eens. Hoezo is een man homo als hij op een mooie vrouw valt?
Nee, ik wil geen kg meer kwijt, man. Zit stabiel op 54 kg. Soms iets omlaag naar 53,6 en soms iets omhoog naar 54,3 ofzo. Maar moet echt niet meer weg, alleen nog wat vet verbranden omdat ik nog een heel klein ienie mienie beetje buikvet weg wil hebben, meer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah.Vind het hier wel tof, als ik (op de juiste manier) naar beneden ga in gewicht komen heel snel aderen en zo aan de oppervlakte te zien. Mooie indicatie.
Wanneer ik veel eet en progressief zwaarder train, kleuren de stretchmarks op mijn armen en schouders weer rood.Dan weet je dat je weer groeit.
ANYWAY! Hoeveel kg denk je dat jij nog kwijt wil?
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat, als ik er geen zware emotionele problemen heb in dat gebied gaat het niet meer op?
Theoretisch gezien, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heel vaak ja, grovere bouw. Maar niet altijd.. En als het echt niet te zien is, is het dan gay?
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.quote:
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5) weeg me ook maar eens per twee weken ofzo. Maar is toch wel leuk als er wat af is
[..]
vind sommige echt wel mooi hoor
Mn ex heeft een tijdje een omgebouwde vriendin gehad. Vnl uit interesse eigenlijk, aardig voor haar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |