En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.
Met je wangzakken helemaal vol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelen
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hoeveel je gebruik maakt van t toilet enzo
Maar ok, zoiets dacht ik ook. Heb me vanmorgen gewogen en vanavond op de sportschool gaan ze me weer wegen, ik hoop dat dat niet ineens 5 kilo meer is ofzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een wise gezet
KLB / Ze had een dick
Jouw fantasiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ik weeg nog maar 54kg yay
1 kibbelingtaart verder
Awwww 70kg
Klassieke wise toch?quote:
quote:
quote:
precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Dat vind ie leuk hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klassieke wise toch?transgender neerzetten, wachten wie hapt en daarna uitlachen
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met je wangzakken helemaal vol.
[..]
Reken op 2 kg ofzo. Daarom altijd op hetzelfde tijdstip wegen. (bijvoorbeeld elke zondagochtend)
quote:
Jazekerquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levensquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iemand die geboren is als man en daarna volledig omgebouwd is gewoon een vrouw.
Aldus gesproken vanaf de kansel..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gevoelens en gedrag zijn ook erg belangrijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen/chromosomen zeggen van niet. En dat zijn de bouwblokken des levens
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weeg me altijd na het ontbijt. Dag verschilt wel eens.
Maar ik weeg me dus nooit savonds en ik zou ook liever sochtends naar de sportschool gaan om me te wegenDan lijkt het minder
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind alleen jou leuk jaquote:
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldus gesproken vanaf de kansel..
Vind het zelf wel prettig om elke keer te kijken, helemaal als je ziet dat je redelijk stabiel op hetzelfde gewicht blijft en daar tevreden mee bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
Het gaat goed hoor, zie duidelijk verschil (vooral in mn taille)en de weegschaal ziet dat ook (-5quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha baby, focus op de spiegel, niet op de weegschaal. Ik weeg mezelf nog alleen heel stiekem soms, word anders helemaal para.Zorg dat je beneden behoefte eet en voldoende traint.
[..]
vind sommige echt wel mooi hoorquote:Zou liever seks hebben met een man dan met zo'n omgebouwde wancreatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |