Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat nieter kwam wel een snotje uit mijn neus kijken
door de lachblaas uit mijn neus.
Oh en ik zag mijzelf in paulus benedictus outfit
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Theoretisch gezien, ja.
Maar ik kom nu vast over als een koude lul, maar ik laat mensen wel in de waarde dus zou ze ook niet zo aanspreken ofso hoor.
Goede samenvatting van het internet wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, lekker uitdagen die mensen en vervolgens laf weglopen omdat je weet dat je nog minder voorstelt dan de mensen die je belachelijk loopt te maken.
Het was helemaal een vrouw inmiddels.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, niets tegen die mensen, maar zou er geen seks mee willen. Doe mij een echt en natuurlijk lichaam.
[..]
Gratz Bracebabe, goed bezig dan!En wat betreft die omgebouwde vriendin, dat was dus eerst een man? Had die nog een penis? Of hadden ze er inmiddels een kattenluikje op getimmerd?
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het punt is, dat die mooie vrouw geen vrouw is maar een man. En je ziet (althans ik) heel vaak het aan de schedel, schouders en handen.
preciesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeie wat mensen op het internet van je vinden
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
succes, zal wel druk zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen met de gruwelen der gruwelen mee.. het ov..
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Hoef pas na de spitsquote:
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt niet over als een koude lul hoor, maar als je iets aantrekkelijk vind wat in elk opzicht vrouwelijk lijkt, maar het niet echt is/geweest is, dan kan ik dat onmogelijk als gay bestempelen.
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is geen man waar je voor valt, het is het plaatje van een vrouw. Als je dan achteraf hoort dat het vroeger een man was, is dat wellicht een reden om je mening aan te passen.
Maar als je in de kroeg bent, blikken wisselt met een lekker wijf aan de bar, er gebeurt verder niks, je gaat naar huis en het was vroeger een man, kom je daar nooit achter. Dan ga je toch niet zeggen dat iemand homo is, misschien is het jou weleens overkomen...
en vaak misschien, maar niet altijd en er zijn ook gewoon mannelijke vrouwen die vrouw zijn toch?
Minder opwindend dan wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook wit ja.. maar wel een stuk minder opwindend hoor.
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, al die mannen die gaat vissen in thailand zijn toch ook zeker geen homo
Nope, dus als ik ECHT NIETS door had zou ik dat risico misschien nemen, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld zoals die Thaise omgebouwden weet je, de thai zijn al zo tenger dus daar gaat het iig niet voor op.
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef pas na de spitsen ik denk dat het wel meevalt omdat vakantie?
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Al die mannen die gaat vissen in Thailand zijn ook geen homo? Wat
Wel beter: geen koters in het ov.. of mja.. minder koters..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
tis kut weer dus iedereen het ov in. Veel scholen zijn al dicht, maar forensen ed werken gewoon.
Oh ik bedoelde het eigenlijk ook als je het niet zou weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
Ik snap er gewoon ook echt geen reet vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik stop met typen weet je, ik maak vandaag echt de domste zinnen en opmerkingen.
En een dierenarts jas?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een doktersjas .. maar eigenlijk vind ik een doktersjas niet echt zo opwindend.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar Aziaten kunnen zich sowieso al snel voordoen als vrouw, die hebben bijna allemaal van die tengere, gladde babyfaces. Daarom ook zo'n shitload aan chicks with dicks daar
Let maar op. (srsquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk altijd dat Angel-Joy stiekem een rupsje en teelballen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |