Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik zou mij nog steeds vies voelen.
Moet wel zeggen, als ik echt NIETS wist en echt OVERTUIGD was dat het een man was, dan zou ik het wel kunnen. Maar het zit dus in de psyche
[..]
Ho ho ik zeg net ook al dat ik nooit iemand homo zou noemen he... dus die vlieger gaat niet op.
Als ik zou weten dat een mooie vrouw een man was, zou ik daar niets mee kunnen want dan vind ik mijzelf homo. It's a guy thingdenk ik.
Of mijn eigen principes. Kan ook. Maar zo is het nou eenmaal voor mij
Maar mannelijke vrouwen zijn vaak minder mooi, omdat meer mannelijker uiterlijk... en in mijn geval val ik daar niet op omdat ik, en daar komen we weer, niet homosexueel ben.
Maar dan nog zou ik daarna minder van mijzelf walgen wellicht omdat het gewoon als vrouw geboren is.
Dan maar oppervlakkig
[..]
Minder opwindend dan wat?
Wow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was helemaal een vrouw inmiddels.
En zij vond hem echt leuk, dus was best een naaistreek eigenlijk van hem
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon ook echt geen reet van
Nee, dan komen we weer op het punt mensen in hun waarde laten en respect.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je iemand nooit een man zou noemen, maar mannen die vallen voor een omgebouwde, wel homo vindt.
Dat vind ik altijd een beetje raar.
Voor jezelf kan ik me het voorstellen.
Ja, alleen voelde het wel anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow.Kun je daar echt seks mee hebben in twee/drie gaten?
Is het dan ook beperkt in de diepte?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die mannen die naar thailand gaan om vrouwtjes te neuken enz. Aangezien je daar zo veel shemales en transgenders hebt
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen voelde het wel anders.
Hoe anders dan weet ik niet, zover ging ons gesprek daarover niet.
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik heb echt geen idee, zo diep was ons gesprek daarover nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het dan ook beperkt in de diepte?
Ik vind dat niet zo gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Ik ook niet, maar volgens mij gaat het op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord, maar geen idee hoe dat dan in zn werk gaat.
Nee ik bedoel dus gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er met die mannen? En bedoel je dan mannen die expres daarheen gaan voor shemales en transgenders? Dan ben je toch gewoon al een soort van homo? Komop, de hetero boys die ik ken walgen daar gewoon van, hoor
Dat is inmiddels duidelijk, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo gewoon hoor
Nou, dat had hij dus ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, zou dat best een keer willen dan. Zo'n man-made pussy. Fascinerend dit.
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dus echt gewoon voor de thaise hoertjes die echt een vrouw zijn. Alleen daar word je dus makkelijk gefucked wat dat betreft dat je eigenlijk een man voor je hebt die gewoon enorm veel op een vrouw lijkt.
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk, ja.Ik vind het behoorlijk gewoon dat een hetero man niet op chicks with dicks of transgenders valt.
Dat bepaal ik toch verdomme zelf wel of ik dat normaal vind of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ken meer mannen die er níet zo'n probleem mee hebben, zo gewoon is het dus niet om ervan te walgen.
Damn son.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze vouwen toch de penis binnenstebuiten en naaien het dan weer terug?als je kleine piemel hebt heb je ook een kleine schacht.
Nee maar ik had het over homo zijn als je een omgebouwde man aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is anders, als je het niet weet, weet je het niet. Maar alsnog wel vet dom, want zo'n beetje heel de wereld weet dat het daar stikt van de transgenders en chicks with dicks.
Interne bloedingen allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn son.Je zou met je biggie penis maar zo'n duizenden-euro's-pussy uit elkaar duwen en finaal naar de kloten helpen.
Bloeden alles.
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat had hij dus ook.
Alleen vond zij hem echt leuk en hij was alleen maar nieuwsgierig
Gaat ze meteen met zo'n Japanse hi-tech reparatiemodule aan de slag.quote:
Hoe moet je menstrueren zonder baarmoeder, gvd Panzerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, ik zou mezelf er ook eerder seks mee zien hebben dan een relatie. Daarvoor wil ik een echt vrouwtje.Maar ze menstrueert nu ook, of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |