Post eens?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet aldoor zo lachen om die makethatthecatwise afbeeldingen
30 jaar is ook wel heel erg veel, ja. Sowieso max verschil is 10 jaar op hogere leeftijd in mijn opinie. Maar er zijn wel echt situaties waarin het werkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het ook twee keer gezien, van een stel is de man inmiddels 75 en de vrouw 35, en het andere stel scheelt 30 jaar.
Maar vaker zie je dat het mis gaat, omdat de jongste nog veel meer verandert dan de oudste.
Je bent op die leeftijd nog volop in ontwikkeling over het algemeen. Dat is voor sommige mannen ook de reden om een jonge vrouw te 'nemen', die denken ze nog te kunnen vormen ofzo.
Dat type moet je sowieso niet hebben btw, ook niet als volwassene.
Misschien moet je dan beter opletten want ik heb niet gezegd dat ik nu al naar de gym zou gaan, was ff kijken als ik aan m'n studie begin dat ik met studentenkorting ergens kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?
Zij is nog steeds knapquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chloro als ze celeb was![]()
![]()
NOFI
Niet gelijk zo agressiefquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
You ain't got shit on my fancy dress, biAtch
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou soms nog best een kindje willen, zo'n klein, blond jochie, dat dan bij Ado op schoot zit en met zn stoppelbaardje speelt en dat hij er dan zo verliefd naar kijkt...![]()
Maar goedDat wordt m niet
Met 1 poot en 28 ogenquote:
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?
Oortjes denk ikquote:
Doe eens normaal manquote:
Zij is op dezelfde dag jarig als ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chloro als ze celeb was![]()
![]()
NOFI
So so cute. Panz, doe geen moeite, jullie hebben mijn zegen allang. Dat jullie ooit maar vele kleine Panzyang-baby's mogen maken en ons zo weinig mogelijk lastig mogen vallen met jullie relatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, dacht al. Het kind is juist alles behalve gemiddeld, meeste gleuftuig wat je in clubs etc tegenkomt is in de meeste gevallen geen klap aan behalve wat neuken enzo. Als vervolgens de make-up er ook nog af gaat lijken die meisjes gewoon duf en zonder sprankel of enige noemenswaardige levensenergie / drive whatsoever.Komt geen zinnig woord uit.
* Panzermaus probeert hard zijn FOK!dating-purchase te justifien
maar ffserieus, zou je dan naar de spermabank gaan of een heeeeele goede vriend vragen of ie je ff wil doen/zaad doneren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelen
Hmmm
Waarschijnlijk zou ik wel blonde jongetjes baren, just sayin'![]()
EWr zijn ook situaties waarin een man verliefd wordt op zn hond, maar dat gebeurt ook niet al te vaak...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
30 jaar is ook wel heel erg veel, ja. Sowieso max verschil is 10 jaar op hogere leeftijd in mijn opinie. Maar er zijn wel echt situaties waarin het werkt.
Misschien beter dan iemand met een leeftijdsgenoot.
zeg het ze maar!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.
En dat was je al, moet je nagaan. R.I.P in peace nutzquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal. Dat geneuzel van hem de laatste tijd ga ik echt hersendood van geraken.. mikanki.
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gelijk zo agressiefheb ik niet verdient.
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtjequote:
Oke meneertjequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertje
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtje
Ado en ik waren toen we klein waren ook allebei blondquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok ok, I admit.. Dat is best wel een hele aandoenlijke M.I.. Wellicht zijn het m'n hormonen die opspelen
Hmmm
Waarschijnlijk zou ik wel blonde jongetjes baren, just sayin'![]()
Met een staartquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oren zijn nooit genoeg om aan 0,3 te komen..
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo grootquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar ffserieus, zou je dan naar de spermabank gaan of een heeeeele goede vriend vragen of ie je ff wil doen/zaad doneren?
quote:
Panzer, weet jij of je in een sportschool gratis je lichaamsvet kan laten opmeten? Als je geen abonnement hebt, zeg maar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |