Mijn Jokecoatquote:
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bejaard nog wel
Zo oud ben je toch nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik mijn grollenpeignoir, daten?quote:
omdat....quote:
Ik las heel ff snel "cat"quote:
quote:
heuaquote:
Ik heb het ook twee keer gezien, van een stel is de man inmiddels 75 en de vrouw 35, en het andere stel scheelt 30 jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het algemeen heb je gelijk, maar het kan echt wel... i have seeeeeent it
Ik val ook eerder op vrouwen die wat jaren jonger zijn dan mij... meer mijn niveau
Haha, dacht al. Het kind is juist alles behalve gemiddeld, meeste gleuftuig wat je in clubs etc tegenkomt is in de meeste gevallen geen klap aan behalve wat neuken enzo. Als vervolgens de make-up er ook nog af gaat lijken die meisjes gewoon duf en zonder sprankel of enige noemenswaardige levensenergie / drive whatsoever.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet niet aan gemiddeld? Hmm, en dat terwijl je met CY..
Nee, laat maar, schot voor open doel, meen ik niet, ik vind CY wel een leuk kind soms.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenNog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
You ain't got shit on my fancy dress, biAtchquote:
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
nou, echtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.
Ik adopteer gewoon 76,3 kattenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar.. TAM TAM TAM>>>> de spanning is ondragelijk.
quote:
Laat jij de klavers dan vandaag eens liggen? Dacht dat ik je laatst zag posten over de gym btw, is dat nog iets geworden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?
hij wil haar gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of jij stopt één dag met over Ambi praten, deal?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien mijn levensstijl zal ik waarschijnlijk snel verouderenIk zou soms nog best een kindje willen, zo'n klein, blond jochie, dat dan bij Ado op schoot zit en met zn stoppelbaardje speelt en dat hij er dan zo verliefd naar kijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goedDat wordt m niet
compact en kleverig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |