5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
quote:
Damn, is die poes sinds die tijd ook in verval geraakt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik wou mintgroen met roze bloemen
[..]
Pak van mijn hart.
[..]![]()
quote:
Ja halloquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Je bent meer van mijn leeftijd idd... Houdt alleen niet iedereen tegen
Laatst nog een meisje op de radio:
Ik ben 18 en mn vriend is 38, dat gaat al tien maanden goed en we zijn heel gelukkig met elkaar![]()
![]()
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 isquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terug
De regenjasquote:
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar klopt. Ach 18 en 38 is beter dan 24 en 15 :S
hiquote:
Mag ook wel onserieus :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]puhliese.. dan kan ik je niet meer serieus nemen.
Haha, ik zei nemen.
Bejaard nog welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 is
Je doet niet aan gemiddeld? Hmm, en dat terwijl je met CY..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.
Eh...quote:
Ik, doe, mee!!,!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
Heb jy je lolbroek aan? ;s ;squote:
In het algemeen heb je gelijk, maar het kan echt wel... i have seeeeeent itquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het allebei kut.
Gaat toch ook gewoon fout op den duur omdat de jongste zich nog veel meer ontwikkelt dan de oudste...
heel de dag eten posten dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
,,,,,,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |