Wat precies?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
quote:
denk 19 en 38 welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best een hoge gemiddelde leeftijd in deze sc btw.
Zul je wel zien.quote:
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ben je niet bang als je in A'dam een taxi instapt, dat hij daar zit¿
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
Waarom doet ze precies zo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Wie is hier 38 dan?quote:
Reik haar een beetje druchs aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Vas is dood.quote:
gewoon streng zijn en af en toe relax.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien kan Gorzalka haar opvrolijken? of is ze al 15?quote:
gianni61 tochquote:
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Niks is goed en alles is fout.
Dat weet ze niet.quote:
Eh neequote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
Net zoiets als een vrouw
Nee ik weet t niet.. Ik ging meestal weg naar een vriendin en wanneer ik terug kwam was ik het vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt m'n volledige aandacht, ondanks dat ik je ware intenties enigszins wantrouwquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zul je wel zien.
[..]
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.
waarom moeilijk als het makkelijk kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld geven
quote:
Ik vind mezelf best geduldig. Als het aan Ado had gelegen, had ze huisarrest tot dr 40e ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ze niet.
En dat herken ik wel, dat wist ik ook nooit.
Ja. en mn moeder was gewoon stom natuurlijk
dqod en kind¿ da ken nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Maak je niet druk, geen behoefte aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddgewoon laten uitrazen en dan komt ze wel weer
Eindelijkquote:
Snap ik best jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanen dan heb ik geen zin meer om geduldig en begrijpend te doen
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bahquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je wel zeg!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
dqod en kind¿ da ken niet
zij denkt hetzelfde als 4ebe daarover
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.quote:
Stahp it, teveel eer en liefde ik kan niet handelenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
Meestal gaat t wel ok.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik best jaZou overigens gewoon zeggen dat ze pas weer met me mocht praten als het op een normale toon is
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker opquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, mijn dochter is over een paar jaar wel jouw doelgroep he![]()
Zal ik ze uitspuiten?quote:
Om nog maar te zwijgen van de agressie.. nee maar gewoon mentaliteit en alleszzquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bah
Gelukkig word ik doorgaans niet zwanger van vrouwen, dus dat scheelt alquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
[..]
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker op
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)quote:
Ja kom zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi hoe bij élke reactie een verwijzing zit naar zijn prille relatie met CY. Kalverliefde, so so cute.
Ben jij ineens dokter Nootjes geworden?quote:
Ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi hoe bij élke reactie een verwijzing zit naar zijn prille relatie met CY. Kalverliefde, so so cute.
Ik vind t wel aandoenlijk, is dat erg? :$quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat ik mijn fornicate-met-de-hele-wereld-quest beëindig zonder dat ik serious potential in een meid zie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker op
Ik geloof anders best dat je een hele goede moeder bent hoor, don't worry.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)
En ik ben een goede moeder. Klinkt wellicht onwaarschijnlijk, maar het is toch echt zo.
Je bent de enige geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
Maar JB weet best wat ik van haar en haar mommy-skillz vind, toch JB?
Ik geef je groot gelijk hoor. Nobody cares, houd die shit lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom zegWord nou een beetje kriegel van dat gedoe.
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t wel aandoenlijk, is dat erg? :$
Misschien omdat ik al jaren geen liefde meer kan voelen
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is ze 16. (nou ja, over 5 jaar dan)
En ik ben een goede moeder. Klinkt wellicht onwaarschijnlijk, maar het is toch echt zo.
Snap je mij nou?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom zegWord nou een beetje kriegel van dat gedoe.
If you want me to..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ineens dokter Nootjes geworden?
Dank je, dat vind ik fijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geloof anders best dat je een hele goede moeder bent hoor, don't worry.
Jouw paringsdrang-device oblongus is defectement?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig word ik doorgaans niet zwanger van vrouwen, dus dat scheelt al
Maar goed, nu dus 27 en ik heb tot op de dag van vandaag geen last van rammelende eierstokken
Hahhaa, keep calm Panzer
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
Niet, kijk naar Vas' reactiequote:
Ik mis het gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Nobody cares, houd die shit lekker voor jezelf.
[..]
Doe normaal.
Moet je wel zo'n witte jas aantrekkenquote:
Ik ook, hoor, sweetydarling.quote:
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so goodquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw paringsdrang-device oblongus is defectement?
[..]
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.
nutz trekt liever iets uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n witte jas aantrekken
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaje weet mijn leeftijd wel ongeveer he
had haar papa kunnen zijn.
Was vast niet tegen mij maar ik denk wel dat jij een goede moeder bent.
[..]
Snap je mij nou?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
Z'n witte jas?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardbeienmilkshakes![]()
![]()
![]()
Wel gemaakt met light ijsMaar care .. net zo lekker
Maar ik wou mintgroen met roze bloemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n witte jas aantrekken
Pak van mijn hart.quote:
quote:
5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, 1 op 7 is een meer realistische statistiek, maar bedankt voor je lieve grapje en gelukswensen.
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een kinderwens-periode.. Gelukkig is 'ie snel afgezakt en so far so good
quote:
Damn, is die poes sinds die tijd ook in verval geraakt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik wou mintgroen met roze bloemen
[..]
Pak van mijn hart.
[..]![]()
quote:
Ja halloquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Je bent meer van mijn leeftijd idd... Houdt alleen niet iedereen tegen
Laatst nog een meisje op de radio:
Ik ben 18 en mn vriend is 38, dat gaat al tien maanden goed en we zijn heel gelukkig met elkaar![]()
![]()
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 isquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan over een paar jaar issie ineens BAM terug
De regenjasquote:
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
5 op de 7 relaties lopen binnen twee maanden stuk.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar klopt. Ach 18 en 38 is beter dan 24 en 15 :S
hiquote:
Mag ook wel onserieus :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]puhliese.. dan kan ik je niet meer serieus nemen.
Haha, ik zei nemen.
Bejaard nog welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan hoeft t niet meer, want dan ben ik al bejaard wanneer m'n kind 16 is
Je doet niet aan gemiddeld? Hmm, en dat terwijl je met CY..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, gemiddeld gezien. Maar daar doe ik sowieso al niet aan, al die gemiddelden.
Eh...quote:
Ik, doe, mee!!,!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
Heb jy je lolbroek aan? ;s ;squote:
In het algemeen heb je gelijk, maar het kan echt wel... i have seeeeeent itquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het allebei kut.
Gaat toch ook gewoon fout op den duur omdat de jongste zich nog veel meer ontwikkelt dan de oudste...
heel de dag eten posten dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen vandaag, is het de eerste succesvolle post-als-Ambi dag. Dit houdt in, dat je regelmatig komma's plaatst, veel regelmatiger, dan je normaal zou doen.
,,,,,,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |