Wat precies?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
quote:
denk 19 en 38 welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best een hoge gemiddelde leeftijd in deze sc btw.
Zul je wel zien.quote:
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ben je niet bang als je in A'dam een taxi instapt, dat hij daar zit¿
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzie. Qua leeftijd misschien niet, maar wel qua levenservaring.
Haha./dWc
Waarom doet ze precies zo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Wie is hier 38 dan?quote:
Reik haar een beetje druchs aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, gewoon, tips, ik heb een boze, chagrijnige, huilerige dochter en ik doe alles verkeerd en ze mag niks enzo
Vas is dood.quote:
gewoon streng zijn en af en toe relax.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien kan Gorzalka haar opvrolijken? of is ze al 15?quote:
gianni61 tochquote:
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Niks is goed en alles is fout.
Dat weet ze niet.quote:
Eh neequote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
Net zoiets als een vrouw
Nee ik weet t niet.. Ik ging meestal weg naar een vriendin en wanneer ik terug kwam was ik het vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt m'n volledige aandacht, ondanks dat ik je ware intenties enigszins wantrouwquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zul je wel zien.
[..]
Alleen als ik een tuktuk zie rijden.
waarom moeilijk als het makkelijk kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon lekker onredelijk doen en dan ongesteldheid /pms/ overgang de schuld geven
quote:
Ik vind mezelf best geduldig. Als het aan Ado had gelegen, had ze huisarrest tot dr 40e ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon streng zijn en af en toe relax.
Blijft lastig de puberteit.
Net zoiets als een vrouw in de overgang of tijdens haar ongesteldheidsperiode.
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ze niet.
En dat herken ik wel, dat wist ik ook nooit.
Ja. en mn moeder was gewoon stom natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |