dqod en kind¿ da ken nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Maak je niet druk, geen behoefte aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Bezorgde gevoelens gekregen bij de gedachte aan Dqod die een kind werpt en opvoedt. (of een poging daartoe doet)
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dan werd ik ook nog chagrijniger als m'n moeder me probeerde te helpen iddgewoon laten uitrazen en dan komt ze wel weer
Eindelijkquote:
Snap ik best jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mn best, maar soms word ik er even gestoord vanen dan heb ik geen zin meer om geduldig en begrijpend te doen
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Auw, mn oren zitten dichtquote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dqod een beter moeder is dan iedereen hier in de sc bij elkaar.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bahquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je wel zeg!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
dqod en kind¿ da ken niet
zij denkt hetzelfde als 4ebe daarover
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.quote:
Stahp it, teveel eer en liefde ik kan niet handelenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
Meestal gaat t wel ok.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik best jaZou overigens gewoon zeggen dat ze pas weer met me mocht praten als het op een normale toon is
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker opquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, mijn dochter is over een paar jaar wel jouw doelgroep he![]()
Zal ik ze uitspuiten?quote:
Om nog maar te zwijgen van de agressie.. nee maar gewoon mentaliteit en alleszzquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je ja, dat overmatige alcoholmisbruik? Bah
Gelukkig word ik doorgaans niet zwanger van vrouwen, dus dat scheelt alquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EBE die tegen ieders verwachtingen in op een goede dag ineens een shiny Mew baart.
[..]
Haha ik ken er nog een die dat zegt, maar ik zie er elke dag op toe dat ze de pil niet vergeet.Denk daar eerder aan dan aan mijn eigen multivitamine supps.
Soms realiseer ik me opnieuw en opnieuw dat dat kind al 22 is. "Veel mensen gaan op hun 25e trouwen en kinderen hoor, zo vroeg zou het niet zijn!" met haar blije hoofd. Instant worryfeels.
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar pas een maand dus flikker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |