Ik zal het in m'n foon zetten gezien mijn Korsakov-lightquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doen
Waarom wil je het weten? Je zit sowieso aan de goede kant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]Maar serieus, dan heb ik toch wel een redelijke inschatting? Ik bedoel, dat scheelt dus 2% met de werkelijkheid zeg je.
Ik ken geen bodybuilder chick die mij in kan schatten en ik heb nu zelf echt geen flauw benul en wil het gewoon weten
Hij traint al sinds WWII, doe normaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.80 en 97 kg bij een bf% van 16% ofzo? Who knows. Hij traint al jaren natuurlijk, dat dan weer wel.
Gewoon, nieuwsgierigheid. Vind ik leuk om te weten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Je zit sowieso aan de goede kant.
Gewoon single mom zijn, kan tegenwoordig primaquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atm
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierigheid. Vind ik leuk om te weten.
Ciao!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik dan toch maar eens richting m'n werk en vanavond lekkah bbq'en
Later peepz![]()
In die tijd was ik op kamp.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij traint al sinds WWII, doe normaal.
Die opmerking van dwcquote:
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)
In real is het nog makkelijker, dan zou ik een beetje je flabbies en vetjes knijpen enzo.100% garantie dat het accurater is dan zo'n huidplooimeter.
Haha.quote:
Bij ons bij de sportschool hebben ze een weegschaal waar je op moet staan en dan stuurt ie een stroomstootje door je lijf en meet hoe lang het duurt voor ie aan de andere kant is. Ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij wat foto's stuurt kan ik het ook wel schatten voor je. (srs)
In real is het nog makkelijker, dan zou ik een beetje je flabbies en vetjes knijpen enzo.100% garantie dat het accurater is dan zo'n huidplooimeter.
[..]
Ciao!
Haha altijd lachen om waarheden met dWc. Wanneer ik dan 's avonds bekje sta te schrobben voor de spiegel voelt het alleen nog maar beter.quote:
Yep, alles. CY kan het inschatten ook wel doen voor je, stuur ze naar mij, dan kijk ik er alleen even naar als Muis en forward ik ze meteen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?
Meh, ik laat het wel in de sportschool meten, danMaar wel bedankt
Yeah, bio-impedantie meting. Klopt vrijwel geen zak van, zeker niet als je een beetje ripped bent. Huidplooimeting is dan nog altijd beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij ons bij de sportschool hebben ze een weegschaal waar je op moet staan en dan stuurt ie een stroomstootje door je lijf en meet hoe lang het duurt voor ie aan de andere kant is. Ofzo
Er zijn ook nogal wat methodes en ze geven allemaal een ander resultaat. Zo'n stroomdingetje idd, huidplooi meten, optisch. Niet al te veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat voor pics moet je dan hebben? Van m'n hele figuur zeker, inclusief reet/benen/boobs enz?
Meh, ik laat het wel in de sportschool meten, danMaar wel bedankt
tun tun tunnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij is op dezelfde dag jarig als ik.
vieze naziquote:
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, bio-impedantie meting. Klopt vrijwel geen zak van, zeker niet als je een beetje ripped bent. Huidplooimeting is dan nog altijd beter.
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
jij enig idee hoeveel je gewicht gedurende een dag kan schommelen?
quote:
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2-3 kg hier, afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt.
Ah ik weeg nog maar 54kg yayquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indien dat de factor is zou dat bij mij wel aanzienlijk kunnen schommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |