Wijoquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
EWr zijn ook situaties waarin een man verliefd wordt op zn hond, maar dat gebeurt ook niet al te vaak...
Het klopt dat het kán werken, de kans is alleen niet zo heel groot.
Echt? Jij ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado en ik waren toen we klein waren ook allebei blond
True ja, dat is niet zo chillquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo groot
quote:
Dan negeer ik je welquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet meneertje
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.. Dacht t niet mevrouwtje
quote:
Precies ja!! snap je het level waar ik zit op dit moment!?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat was je al, moet je nagaan. R.I.P in peace nutz
Sowieso, dramaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kun je doen.. Weet toch wel dat je heel veel van me houdtquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]download die app gewoon
[..]
Dan negeer ik je wel
[..]
[..]
Precies ja!! snap je het level waar ik zit op dit moment!?
Spermabank is vas haar middlenamequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk spermabank ja.. Kans acht ik veeeeeeel te groot dat er hoe dan ook toch wel problemen zouden ontstaan wanneer je een goede vriend zou vragen.. Ook al is het vertrouwen nog zo groot
Thank you Chloro.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So so cute. Panz, doe geen moeite, jullie hebben mijn zegen allang. Dat jullie ooit maar vele kleine Panzyang-baby's mogen maken en ons zo weinig mogelijk lastig mogen vallen met jullie relatie.
Waarom bezuinigen op je HEALTH? Dat wordt later extra betalen, dat weet je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan beter opletten want ik heb niet gezegd dat ik nu al naar de gym zou gaan, was ff kijken als ik aan m'n studie begin dat ik met studentenkorting ergens kan.
Kost meestal 5 euro ofzo en dan is het nooit accuraat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panzer, weet jij of je in een sportschool gratis je lichaamsvet kan laten opmeten? Als je geen abonnement hebt, zeg maar?Ik ga binnenkort een keertje mee met m'n vriendin omdat zij haar squats niet goed uitvoert en ze wou graag met mij dan een keertje samen daar squatten enz.
Ik wil dan eigenlijk graag mijn lichaamsvet op laten meten.
quote:
Je ziet ook echt alles hequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kun je doen.. Weet toch wel dat je heel veel van me houdt
Doe niet zo.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom bezuinigen op je HEALTH? Dat wordt later extra betalen, dat weet je?
Wow ;squote:
Dat jongste neefje van mequote:
Alwetend, like the Antichristquote:
Kijk uit Veer, hij denkt dat ik heb gekuurd, weinig accuraats aan deze man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Modus het volgende:
Stuur mij maar een paar naaktpics Veertje, dan schat ik wel ff.
Volgens mij wordt t dochtertje van mn zusje roodquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt? Jij ook?
Anyway, mijn oudste broer is iig nog steeds een witkop.. Denk dat ik die genen ook wel bezit
Of je krijgt ineens een ginger
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, dramaLaat staan op dat niveau
!!!
Lijkt me ook wel kut als je female partner moeilijk gaat doen ofzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry honquote:
not so secret crushquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Modus het volgende:
Stuur mij maar een paar naaktpics Veertje, dan schat ik wel ff.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk uit Veer, hij denkt dat ik heb gekuurd, weinig accuraats aan deze man.Enige waarvan ik denk dat hij wellicht gekuurd heeft is kriorita.
Bij meisjes is het doorgaans nog wel leuk, ken genoeg leuke gingermeisjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt t dochtertje van mn zusje rood
en ja, niet witblond, maar meer geelblond.
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atmquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel kut als je female partner moeilijk gaat doen ofz
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij meisjes is het doorgaans nog wel leuk, ken genoeg leuke gingermeisjes
Schattig wel, ik was "vroegah" ook wel lichter dan nu tho.. Ga je me binnenkort eens pics showen?
[..]
Nja idd.. Maar ik zie er dus sowieso weinig tot geen heil in atm
1.80 en 97 kg bij een bf% van 16% ofzo? Who knows. Hij traint al jaren natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat krio gekuurd heeft.Dan zijn de anabooltjes je toch echt naar je kop gestegen.
Oeh, mij ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me eraan herinnert, wil ik dat best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |