Nu heeft iedereen in deze SC mental images van 14 year olds met een creampie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In bijv. India krijgen ze met 14 jaar al kinderen, zijn ze zelf nog kind
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.quote:
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tof dat mn dm file twee keer stuk is gegaan binnen 3 minuten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.
Het is wat, joh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
dWc is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk swaghaat gemist. Eventueel gemiste haat kun je hier teruglezen.
Tot minimaal haar 35ste is toch geen goede zin?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.
soms¿quote:
De verwekkers daarentegen zullen echter 78 jaar zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen in deze SC mental images van 14 year olds met een creampie.
[..]
Er stond duidelijk 'minimaal' in mijn post, mevrouw.
[..]
Zal dWc wel weer achter zitten, dingen aanvallen op internet is zijn gebied. Redundante notificaties ook de hele tijd, het zou pas nieuws zijn als hij in het echt een schram weet te maken op het een of ander.
quote:
okéquote:
Vind het nog creepier dat jij de hele dag meeleest en instant na het posten van die tweede post je herinnert dat er ook een andere is gemaakt, denkt "ha hij heeft het er druk mee, laat ik 'het is wat' of vergelijkbaar posten" en dit dan ook binnen recordtempo doet.quote:
Paranoid Panzer being paranoid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind het nog creepier dat jij de hele dag meeleest en instant na het posten van die tweede post je herinnert dat er ook een andere is gemaakt, denkt "ha hij heeft het er druk mee, laat ik 'het is wat' of vergelijkbaar posten" en dit dan ook binnen recordtempo doet.
Waarom doe je dat?
dwc verstopt zich achter mbhhquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paranoid Panzer being paranoid.
Achter wie verstop jij je ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
dwc verstopt zich achter mbhh
en panzer achter cy
achter jou, maar jij bent te klein...dus ik faal telkensquote:
Welnee, maar fascinerend is het zeker. Snap niet waarom je hier zoveel lol aan beleeft, that's all.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Paranoid Panzer being paranoid.
Kan me alleen achter haar heupen verstoppen, voor de rest werkt het niet. Mag hopen dat dWc hetzelfde probleem heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
dwc verstopt zich achter mbhh
en panzer achter cy
Tenzij je overdwars gaat liggen.. dan gaat het wel goed ..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
achter jou, maar jij bent te klein...dus ik faal telkens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Kan me alleen achter haar heupen verstoppen, voor de rest werkt het niet. Mag hopen dat dWc hetzelfde probleem heeft.
gvdquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij je overdwars gaat liggen.. dan gaat het wel goed ..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh.. hoeveel sc stelletjes zijn hier dan?
Hoeveel niet kan je beter vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
sowieso 4 of 5quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]die dagblinde cavia wordt ook wakker hier zeg.
![]()
quote:
Ik heb wat gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |