Nee, ik ga het niet concretiseren.quote:
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.quote:
Waar moet ik het zoeken dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet concretiseren.
Nee nee. Vertel maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens een boekje over open gedaan...Niet letterlijk dan, he
Stfuquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Hoezo maar één?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Che_ het volgende:
Laat hoogstaande niet met één lege hand wachten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Whehequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
;squote:
Je laat me lachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inkoppertje toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
StfuIk ben dol op boeken lezen
Maar dan wel thrillers of romans.
![]()
Gvd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
'sup :$quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Sta potverdomme met m'n snuit op de cover van een boek. Wtf is deze beledigingOh ja, nee, in dat geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Je denkt toch niet dat ik een boek waar ik zelf op sta niet ga lezen? En dan de hoofdpersoon gewoon indenken als mezelfquote:
Verwacht ook niet anders van iemand die cum laude is afgestudeerd voor het vak Nederlands.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een boek waar ik zelf op sta niet ga lezen? En dan de hoofdpersoon gewoon indenken als mezelf![]()
so so cool
Ik zeg enkel hjb omdat ik weet dat dit zeer duidelijk refereert naar CYquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.
Pls chick, alsof je daar het sarcasme niet uit kon halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verwacht ook niet anders van iemand die cum laude is afgestudeerd voor het vak Nederlands.
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijquote:
Ja kkr, zit mobiel en wilde nog de lachsmiley als PI doen, nu kwam het lulliger over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls chick, alsof je daar het sarcasme niet uit kon halen
rustig aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijIk word daar zo verdrietig van.
Nu ben ik niet meer in de mood.
Dat doet Chloro richting iedereen. Vergeet het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijIk word daar zo verdrietig van.
Nu ben ik niet meer in de mood.
Oh. Nou, gelukkig maar. Dan hebben we weer vrede hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kkr, zit mobiel en wilde nog de lachsmiley als PI doen, nu kwam het lulliger over.
Nou, pak van m'n hart hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Nou, gelukkig maar. Dan hebben we weer vrede hoor
Jij ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Veer, je bent leuker als je geil bent...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik weet het, sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Veer, je bent leuker als je geil bent...
Hmm, anticlimax dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]'t Is weer eens een geschikte tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
Tja, zoals ik zei, kan nog wel 100 verhalen erbij halen die hoogstwaarschijnlijk sappiger zijn, maar deze voldoet voor nu welquote:
Godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is weer eens een geschikte tijd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |