quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik weet het, sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Veer, je bent leuker als je geil bent...
Hmm, anticlimax dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]'t Is weer eens een geschikte tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
Tja, zoals ik zei, kan nog wel 100 verhalen erbij halen die hoogstwaarschijnlijk sappiger zijn, maar deze voldoet voor nu welquote:
Godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is weer eens een geschikte tijd.
[ afbeelding ]
Deel 1 tot aan duwen vind ik ook leuk. Daarna denk ik move dude, ga douchen en kom dan terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Kkr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is weer eens een geschikte tijd.
[ afbeelding ]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deel 1 tot aan duwen vind ik ook leuk. Daarna denk ik move dude, ga douchen en kom dan terug
Ik vind het een goed verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Oke, nu officieel nat geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.
Eigenlijk moet je er zo'n vermist poster van makenquote:
Vind ik ook, ja!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, Ambi, nu moet jij vertellen waar jij instant geil van wordt.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel hjb omdat ik weet dat dit zeer duidelijk refereert naar CY
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gezegd....Denk maar even naquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, Ambi, nu moet jij vertellen waar jij instant geil van wordt.
Gezellig. Ik zoek een UK garage of zoiets track van lang geleden, 2 of meer artiesten, hitje, help me.quote:
Nee, niks ervan. Ik heb ook al zovaak iets genoemd en nu weer, dus nu is het jouw beurt, madam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gezegd....Denk maar even na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |