Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.quote:
Therapeuten.quote:
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, jij ook? En wat zou je doen als jouw vriend zoiets serieus zou voorstellen?
Waarom?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Deze doolhof.
#sportief
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.
Je had gelijk hoor poppedopje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.Probeer mijzelf al wat meer in te dekken.
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongensquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?
Gvd, dat dacht ik dus ook, vanwege:quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.quote:
Dan ontkom je niet aan DP he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongens
Maar niet met m'n boy man. Ik denk dat hij hetzelfde heeft. (behalve dan de trio met 2 jongens)
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.
Je bent gewoon een sukkeltje, een leuk sukkeltjequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danVerdomme man, jij dwarsboomt me al de hele dag
![]()
Het was verdomme een VRAAG, mens. Geen huillach, geen bijdehand gedoe, niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.
Neger geeft taalles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Ja, hmhm.quote:
dool·hof (de, het; m en o; meervoud: doolhoven)quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.
je bent te dicht bij t kampvuur ;squote:
Daarom dacht ik ook dat het gewoon 'het doolhof/dit doolhof' was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
dool·hof (de, het; m en o; meervoud: doolhoven)
1 tuin met tal van kronkelpaden; labyrint
Blijkbaar mag het idd allebei, maar het klinkt voor geen meter. Beetje Turkicisme.
Serieuze PI.quote:
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geachte KLB SC-leden,
De enige correcte 'lijst' op donderdag 4 juli luidt als volgt:
[..]
Met vriendelijke groet,
uw penningmeester
Goed zo meisje, schud het van je af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |