Moet je haar horen als het andersom gebeurtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?
Zou kkhard lachen als ik dat op een lantaarnpaal geplakt zou zien staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er zo'n vermist poster van maken
Wie heeft deze vos gezien?
Sinds maandag 1 juli jl. is deze vos niet meer thuisgekomen. Hij is niet erg goed meer van zicht en wij vrezen dat hij stijfjes is geworden tijdens het oversteken en daarbij is geraakt door een auto.
Heeft u meer informatie? Bel dan 0800-8677
Goed verhaal, heb het nu al 3x gelezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
gebeurt*quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je haar horen als het andersom gebeurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]Vas heeft geprobeerd deze doolhof op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA DAT ZIE JE TOCH GODNONDEJU!!!1!!11!!!! GEEF ME YOGHO OF KOM NIET TOF DOEN!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WAAR BEMOEI JIJ JE NOU WEER MEE DAN?!?!!?!1/1
Ik ook!quote:
Ik heb nog nooit dit meegemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat vind ik nog weer anders dan dat jij aanstalten maakt, en hij zo van: 'Meh, geen zin hoor'. En jij dan door gaat met moeite doen
Deze doolhof?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft geprobeerd deze doolhof op te lossen.
quote:
Het enige wat ik jou geef is een fikse slag voor je harses!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA DAT ZIE JE TOCH GODNONDEJU!!!1!!11!!!! GEEF ME YOGHO OF KOM NIET TOF DOEN!!
Doe dan, ik squirt alsnog yogho over je heen en lik het vervolgens van je afquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het enige wat ik jou geef is een fikse slag voor je harses!!!!![]()
![]()
Moet gewoon kunnen, Ambipur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.
Wil niet ivm omgeving, toch over halen het te doen.
Ben raar, ik weet het.
pls niet zo wild, ram 'm er niet inquote:
Lijkt me wel leuk om in een grote slaapzak te liggen met twee (deels) nakende chicks, en dat ze allebei met hun rug naar je toe liggen. En dat je dan een beetje doet wat jij beschreef, ze allebei teasen en wat tegen ze aan duwen en wat plagerig halfway dippen om-en-om, en ze uiteindelijk allebei voldumpen en ze dan elkaar laten 69'en.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?
Nou, CY is daar vast wel voor inquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om in een grote slaapzak te liggen met twee (deels) nakende chicks, en dat ze allebei met hun rug naar je toe liggen. En dat je dan een beetje doet wat jij beschreef, ze allebei teasen en wat tegen ze aan duwen en wat plagerig halfway dippen om-en-om, en ze uiteindelijk allebei voldumpen en ze dan elkaar laten 69'en.
Echt hoor.quote:
Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.quote:
Therapeuten.quote:
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, jij ook? En wat zou je doen als jouw vriend zoiets serieus zou voorstellen?
Waarom?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Deze doolhof.
#sportief
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.
Je had gelijk hoor poppedopje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.Probeer mijzelf al wat meer in te dekken.
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongensquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?
Gvd, dat dacht ik dus ook, vanwege:quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.quote:
Dan ontkom je niet aan DP he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongens
Maar niet met m'n boy man. Ik denk dat hij hetzelfde heeft. (behalve dan de trio met 2 jongens)
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.
Je bent gewoon een sukkeltje, een leuk sukkeltjequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danVerdomme man, jij dwarsboomt me al de hele dag
![]()
Het was verdomme een VRAAG, mens. Geen huillach, geen bijdehand gedoe, niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.
Neger geeft taalles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |