Heb je vandaag wel gedanst?quote:
Paringsdans onder de douchequote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verdorie, die Angel-Joy is gevaarlijk gek.
[ afbeelding ]
Ahw.quote:
Beer kom hierheen ik ben ongedouched en tot een uur of 23:00 alleen.quote:
Kickboksende chinezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verdorie, die Angel-Joy is gevaarlijk gek.
[ afbeelding ]
Anders worden ze toch wel geschooid via de DM. Dat gaat dan ongeveer zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen hun foto's delen op FOK!
quote:Hallo,
heb je ergens op Fok! foto's van jezelf gepost? Ik ben toch wel benieuwd naar hoe je eruit ziet. Gewoon, uit interesse.
Groetjes,
Caroline
Gewoon beleefd 'nee' zeggen. Niks aan het handje.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Anders worden ze toch wel geschooid via de DM. Dat gaat dan ongeveer zo.
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Wie stuurde dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Was een fijn bed hoor.quote:
DM posten mag gewoon. succes met je banquote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.
De mijne, niet dat ongewassen vlooiennest van Vas.quote:
Namen waren gefincheerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TR gedaan. Succes met je ban maatje.
Een hitsige huisvrouw of een troll.quote:
gefincheerdquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meisje in de slaapkamer is trouwens dezelfde als uit dit topic: ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
niks schattigs aanquote:
Of gewoon wachten tot iemand je die informatie op een presenteerblaadje aanreikt. Altijd beter dan je skaffa schavuitenroede tot de bodem naar binnen woelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laten we het tot de bodem uitzoeken.
Deed je Vas eigenlijk met condoom? Lijkt me voor beide partijen wenselijkquote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
Louise, welk boos fok! sletje dat ik nooit heb teruggebeld ben je?
Weggehaald, je post maar lekker pics van jezelf.quote:
Haha jij bent echt dom.quote:
zijn allebei soavrij.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed je Vas eigenlijk met condoom? Lijkt me voor beide partijen wenselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die staan gewoon online hoor. Je kan het overal posten. Ik heb ze van google.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weggehaald, je post maar lekker pics van jezelf.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn allebei soavrij.Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Moest lachen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.
Op google? waar zocht je op?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef Louise19 het volgende:
[..]
maar die staan gewoon online hoor. Je kan het overal posten. Ik heb ze van google.
waarom reageer jij op elke post van mij. Je bent wel heel erg geraakt door mijn opmerking ofniet?quote:
Je kunt niet echt vol raken van sperma hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ga jij zelf lekker volvreten met sperma.
Sowieso sex met condoom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijk te geloven dat jij zo weinig seks hebt gehad dat de kans op een soa te verwaarlozen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |