Ik kwam vandaag een casettebandje (ja, srs) tegen die ik tien jaar geleden had opgenomen met allemaal muziek.quote:
Toen nog cassettesquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een casettebandje (ja, srs) tegen die ik tien jaar geleden had opgenomen met allemaal muziek.
o.a.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
SHE HAD DUMPS LIKE A TRUCK, TRUCK, TRUCK.
THIGHS LIKE WHAT, WHAT, WHAT.
BABY, MOVE YOUR BUTT, BUTT, BUTT.
Ik nam ze op, op een casettebandje met CD's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen nog cassettes. Zette m'n eerste hossel met CD's branden, werd betaald met versgerrukte Euro's. Anyways, waren deze nummers die ik standaard brandde, dus je bent batty
.
Ik had alleen een CD-brander, m'n neef had een DVD-brander, dikke stacks met Playstation gamesquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik nam ze op, op een casettebandje met CD's.1000% srs.
Haha, mooie tijden waren dat man. Een CD-brander, maar vooral een DVD-brander was echt het einde van de wereld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had alleen een CD-brander, m'n neef had een DVD-brander, dikke stacks met Playstation games.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ging ik samen met mijn stiefbroer muziek op bandjes opnemen met commentaar erbij en shit.
Beter drop je elke dinsdag eentjequote:Voor een seconde dacht ik dat het een YT filmpje van mij was.
Zodat elke brotha from anotha motha en hun neven met een bucket kunnen inschakelen na de WSHH fight compilationquote:
hahahaha, moet serieus fucking hard lachen gewoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha dWc, je hoogtijdagen zijn voorbij, er is een nieuwe swag boy in town.
US / Hoe zie je er nu uit? #121![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha dWc, je hoogtijdagen zijn voorbij, er is een nieuwe swag boy in town.
US / Hoe zie je er nu uit? #121![]()
Gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik gun het 't zoontje van krio wel.
Ben het met Ambi eens, omg.quote:
Link naar compilations pls.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zodat elke brotha from anotha motha en hun neven met een bucket kunnen inschakelen na de WSHH fight compilation.
Wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, dacht die douchefoto_! Maar da's een chick
. Zie die kerel nu pas
_!
http://tinyurl.com/lxbulbz (is Google link maar die kan je niet kopieren ofzoquote:
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papaquote:
Ik dacht dat je krio aan het dissen was met die opmerking omdat ik dacht dat je dus naar die dude verwees.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papa.
Lol @ wedding reception fight.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/lxbulbz (is Google link maar die kan je niet kopieren ofzo).
[..]
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papa.
Is dit een hint vanwege PI?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer dat je vaak ziet dat mensen toch blijven doortrappen/slaan wanneer iemand op de grond ligt.
?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is dit een hint vanwege PI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |