TS vraagt iemand die slecht voor 'm kookt en 'm op z'n neus wil meppen zodat ie beter Papiamentu gaat spreken..quote:
Wel enorm lekkere Rhum agricole daar..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:28 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Antilliaan hier. Maar op st maarten wordt het niet gesproken.
Ik ben een bedrijf begonnen in bodykits voor auto's was enorme vraag naar vandaar..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:27 schreef revpolen het volgende:
Waar ga je werken?
En waarom Papiamento leren?
Iedereen verstaat Nederlands/Engels en in het ergste geval Spaans... + dat je het in de praktijk veel beter leert!
En ja.. Ik heb er ook gewoont... En spreek het wel beetje.. Maar het is absoluut geen must!
haha wtfquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Ik ben een bedrijf begonnen in bodykits voor auto's was enorme vraag naar vandaar..
Dus meer spoilers spuiten etc
Haha ga je mij Balashi aansmeren knul?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef Deetch het volgende:
Papiamento is wel handig ls je goed met de locals wilt handelen, anders wordt je toch maar als buitenlander / toerist behandeld.
Niet vergeten Balashi of Polar te drinken natuurlijk! Heineken en US merken zijn voor toeristen.
Hey dylano!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha wtf
Donnie ben jij het?
Heb je boomer al laten inslapen of neem je hem mee ook al is tie al zo ziek. Die gekke ouwe goldenretriever van je
Dylano, lang niet meer gesproken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
haha wtf
Donnie ben jij het?
Heb je boomer al laten inslapen of neem je hem mee ook al is tie al zo ziek. Die gekke ouwe goldenretriever van je
nou wat doe je ineens beledigd zeg. Kan ik toch niet ruiken dat je er al eens bent geweest?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:14 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Haha ga je mij Balashi aansmeren knul?
Dronk al Balashi toen jij nog an t knikkeren was met ferry en richard
O mijn god sta me bij, deze gozer denkt dat ik er nig niet geweest ben?
Lieve heer sta me bij
Dat dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:28 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Antilliaan hier. Maar op st maarten wordt het niet gesproken.
en je gaat naar aruba dus: papiamentO of gewoon papiaments.
Aruba uit het koninkrijk? Armoedige bende?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Waarom in hemelsnaam naar zo,n land wat binnenkort niet meer bij het koninkrijk hoort.. Corrupte armoedige bende daar zonder toezicht en steun van Nederland
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Aruba uit het koninkrijk? Armoedige bende?Je bent daar duidelijk nog nooit geweest.
Aruba krijgt al een tijdje geen geld of steun meer van Nederland.
En corrupt, ja natuurlijk, maar niet corrupter dan hier hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Al kom ik niet van Aruba, maar Curaçao.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |