Ik voel me pedo, maar fuck die zou ik nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd.
[..]
Ben het met Ambi eens, omg.Wil die stoute blik van z'n gezicht likken.
Onderhand al middag.quote:
Bij Veenendaal.quote:
In Nederland bedoelt men met middag het deel van de dag na de ochtend en voor de avond (ca. 12-18 uur).quote:
hoezo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Ambipur het volgende:
Ik kwam laatst oude foto's van tli tegen. Gaf me hoop.
Haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit was zij ook een dikke kwab. En nu is ze mooi slank.
Valt toch ook wel mee?quote:
Dit, had nog foto gezien van haar toen ze 17 ofso was en daar was ze ook niet dik?quote:
Ik zal ze niet showen iig. SHE GAVE ME HOOP ENSOW MENNNNquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.Ben wel benieuwd naar die pics.
wtf man. Jullie noemen mij toch ook dik. Ik bedoel normaal dik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, had nog foto gezien van haar toen ze 17 ofso was en daar was ze ook niet dik?
Dat snap ik.quote:
Iedereen noemt iedereen dik hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
wtf man. Jullie noemen mij toch ook dik. Ik bedoel normaal dik.
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu zal ik die keuze niet meer maken. Bedankt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.
Ik heb gekozen voor dun. Mijn tante disste me laatst TE HARD. Moest bijna huilenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |