SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef Modus het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
timingquote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zoek een UK garage of zoiets track van lang geleden, 2 of meer artiesten, hitje, help me.
quote:
Hum anders het deuntje in.quote:
Ik word verlegen godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks ervan. Ik heb ook al zovaak iets genoemd en nu weer, dus nu is het jouw beurt, madam.
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iemand die geen zin heeft in bepaalde handelingen toch over te halen. Netjes gezegd zo.
Da's best een chill nummer, http://vocaroo.com/i/s0UIRTY1sb1C.quote:
"Ik wil gewoon zo'n van olijfolie druipende Turkse salami in mijn smachtende ontplofte marmotje".quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje even weghalen. dit vind ik niet kunnen.
quote:
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje even weghalen. dit vind ik niet kunnen.
rustig aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danVerdomme man, jij dwarsboomt me al de hele dag
![]()
Geil geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.
Wil niet ivm omgeving, toch over halen het te doen.
Ben raar, ik weet het.
Oh, ok. Dat vind ik nog weer anders dan dat jij aanstalten maakt, en hij zo van: 'Meh, geen zin hoor'. En jij dan door gaat met moeite doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.
Wil niet ivm omgeving, toch over halen het te doen.
Ben raar, ik weet het.
LAAT HAAR OFSO ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |