SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierBEASTMODE![]()
Nou prima, dan heb je genoeg speelruimte. Je kan dus nog van alles ondernemen. Het belangrijkste is dat je geduld hebt bij hetgeen je op dat moment aan het doen bent en dat bijhouden. Op basis van de resultaten pas je het een en ander aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:21 schreef Kerol het volgende:
Intensiteit maakt toch niet uitdoe op t moment nauwelijks cardio op hardlopen 1x pw na. Dat is dan ook direct een flinke loop. Kan ook proberen om op die dag wat te minderen zodat ik gemiddeld op 2200 cal in de week zit oid, toch?
edit: stel je cut tussen 10-20% onder je dagelijkse behoefte (met juiste macro's), dan kan je tijdens de meest intensieve dagen die -10% aanhouden en tijdens rustigere/off dagen -20%.![]()
Ja ongeveer wel ja Awesome_. Wil marathon van m'n try before you die lijstje af hebben volgend jaar
. Valt net tijdens m'n bulk seizoen ffuuuu
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
ik sta droger dan ooit, alleen m'n bf zou ik niet weten aangezien ik best wat overtollig huid heb op m'n buik dus ben bang dat m'n abs nooit helemaal zichtbaar zijn tenzij ze enorm groeien, daar ga ik vanaf september weer mee bezig in de bulk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef 33 het volgende:
[..]
Nou prima, dan heb je genoeg speelruimte. Je kan dus nog van alles ondernemen. Het belangrijkste is dat je geduld hebt bij hetgeen je op dat moment aan het doen bent en dat bijhouden. Op basis van de resultaten pas je het een en ander aan.![]()
Zoals je in je laatste stuk zegt doe ik al, op trainingdagen eet ik 150-200 cal meer dan normaal. Dat zit wel goed dus. Wel eet ik op dagen dat ik moet werken 400-500 cal meer omdat ik daar veel loop, misschien zit het struikelpunt daar wel? Dat ik daar teveel eet?
Bedankt voor je hulp!Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Pas verhuisd en vlak bij een gym opgezet door een liefhebber: veel vrije gewichten en ook nuttige machines. Zelf vind ik de "hack squat machine" wel tof om te gebruiken na een echte squat.
http://www.gymleco.se/Eng/Produkter/Produktbilder/44_middle.png
Dit helpt me om met rechte rug echt diep te gaan en de quads branden lekker in dat ding, zelfs als er maar 50 kilo ophangt. Nadeel is wel dat je in zo'n machine echt vast kan komen te zitten lijkt me. Als je onderin niet meer omhoog komt, dan zit er echt niet anders op dan hard om hulp roepen en wachten tot iemand de gewichten er af komt halen.
Verder heb ik face pulls toegevoegd. Ik denk dat de problemen met squat en bp vooral te maken hebben met een te zwakke bovenrug, waardoor het samenknijpen van de schouderbladen moeite kost.![]()
Ik begrijp niet wat een zwakke bovenrug met problemen met de squat en BP te maken heeft. Wat gaat er mis dan en waarom denk je dat dat met een zwakke bovenrug te maken heeft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef DrParsifal het volgende:
Pas verhuisd en vlak bij een gym opgezet door een liefhebber: veel vrije gewichten en ook nuttige machines. Zelf vind ik de "hack squat machine" wel tof om te gebruiken na een echte squat.
http://www.gymleco.se/Eng/Produkter/Produktbilder/44_middle.png
Dit helpt me om met rechte rug echt diep te gaan en de quads branden lekker in dat ding, zelfs als er maar 50 kilo ophangt. Nadeel is wel dat je in zo'n machine echt vast kan komen te zitten lijkt me. Als je onderin niet meer omhoog komt, dan zit er echt niet anders op dan hard om hulp roepen en wachten tot iemand de gewichten er af komt halen.
Verder heb ik face pulls toegevoegd. Ik denk dat de problemen met squat en bp vooral te maken hebben met een te zwakke bovenrug, waardoor het samenknijpen van de schouderbladen moeite kost.![]()
Het is lastig om mijn schouderbladen strak te houden, waardoor ik vooral bij de BP nogal eens vanuit de schouders werk en niet vanuit de borst. Het gaat nu wel stukken beter, nu ik weet waar ik op moet letten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat een zwakke bovenrug met problemen met de squat en BP te maken heeft. Wat gaat er mis dan en waarom denk je dat dat met een zwakke bovenrug te maken heeft?![]()
Het klinkt alsof je wat teveel de nadruk op je bovenrug wil leggen bij die twee lifts. Je kan je beter concentreren op de daadwerkelijke lift dan zo met je bovenrug bezig te zijn. Ik denk dat dat een groot deel op zal lossen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Het is lastig om mijn schouderbladen strak te houden, waardoor ik vooral bij de BP nogal eens vanuit de schouders werk en niet vanuit de borst. Het gaat nu wel stukken beter, nu ik weet waar ik op moet letten.
Ik bedoel, op het moment dat ik lig en de bar boven me heb denk ik echt niet meer aan m'n rug, behalve dat ik oplet dat ik m'n lats in m'n press mee laat werken. Verder concentreer ik me op de bar en m'n borst.![]()
Het probleem is dat ik op een gegeven moment last van mijn schouder kreeg bij de BP en dat ik bij de Squat niet echt diep kwam. Na wat lezen (vooral via sites waar hier naar gelinkt werd) kwam ik erachter dat flexibiliteit van de schouders en het niet goed samenknijpen van de schouderbladen voor problemen zorgden. Natuurlijk let ik op de bar, maar als het zwaar wordt, lukt het voor mij beter om via het letten op mijn rug de schouders niet te laten valsspelen, dan door te letten op mijn borst. (en door de bar als het ware dubbel te vouwen, waardoor het ook beter lukt mijn borst het werk te laten doen)![]()
De diepte van je squat heeft niks met een zwakke bovenrug te maken. Al zou je de bar los op je schouders leggen zou je nog ATG moeten kunnen squaten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef DrParsifal het volgende:
Het probleem is dat ik op een gegeven moment last van mijn schouder kreeg bij de BP en dat ik bij de Squat niet echt diep kwam. Na wat lezen (vooral via sites waar hier naar gelinkt werd) kwam ik erachter dat flexibiliteit van de schouders en het niet goed samenknijpen van de schouderbladen voor problemen zorgden. Natuurlijk let ik op de bar, maar als het zwaar wordt, lukt het voor mij beter om via het letten op mijn rug de schouders niet te laten valsspelen, dan door te letten op mijn borst. (en door de bar als het ware dubbel te vouwen, waardoor het ook beter lukt mijn borst het werk te laten doen)
Bench press weet ik niet, is altijd moeilijk te zeggen zonder het te zien. Maar het lijkt me sterk dat het met een zwakke bovenrug te maken heeft. Ik zie gasten BPen die totaal nooit wat voor techniek dan ook geleerd hebben, and it shows, maar wel in gewicht omhoog gaan en 100 kilo of meer drukken.
Ik blijf erbij dat je waarschijnlijk veel te veel op bijzaken let, en niks aan je last van je schouder doet of kijkt waar dat vandaan komt. Dat kan namelijk echt niet van een zwakke bovenrug komen. Dat is een verkeerde grip, of veel te veel gewicht proberen te pakken.
Hoeveel bench press hebben we het eigenlijk over? Hoeveel druk je?![]()
Het is gewoon pure hypertrophy wat hij beschrijft, maar dan met andere woorden.quote:![]()
Wat is de vraag?quote:
Even wat Alpha toevoegen aan dit topic
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Zag die lifts van Klokov eerder ook al vanochtend. Goddamn.
Het was schouderdag, dus maar wat Klokov presses gedaan.![]()
![]()
Geen ringen aan tijdens het liften, heb wel eens gelezen over iemand die zijn halfe vinger afscheurde met een ring. Een vriend van mij is ook een halve vinger kwijtgeraakt maar die omdat die over een hek klom en bleef haken. En verder beschadig je ze ook onnodig lijkt mij, doe mijn horloge ook af ivm stoten enzo.quote:
En er was hier toch iemand die snatch grip deadlifts deed?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
AF!quote:quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
En er was hier toch iemand die snatch grip deadlifts deed?![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
iew..... Ik heb geen sierraden, niet eens een horloge, maar ringen zouden wel af gaan...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gelukkig heb je er niet over geklaagdquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Squatrack in mijn gym is kapot![]()
Verander Gohan met het squat rack en je hebt mijn reactie![]()
Een zwakke bovenrug is hetzelfde als een gebouw met een zwakke fundering; alles valt in. Indien de bovenrug zwak is, dient deze getraind te worden met accessoires oefeningen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat een zwakke bovenrug met problemen met de squat en BP te maken heeft. Wat gaat er mis dan en waarom denk je dat dat met een zwakke bovenrug te maken heeft?If not now, then when.![]()
dan zijn die meiden ook weer blijquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef seto het volgende:
AMA declares obesity a disease
Dik zijn is nu officieel een ziekte in Amerika.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef seto het volgende:
Dik zijn is nu officieel een ziekte in Amerika.
Dan alcohol en cocaineverslaving ook.Confidence through competence![]()
Maak eens een filmpje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef DrParsifal het volgende:
Het probleem is dat ik op een gegeven moment last van mijn schouder kreeg bij de BP en dat ik bij de Squat niet echt diep kwam. Na wat lezen (vooral via sites waar hier naar gelinkt werd) kwam ik erachter dat flexibiliteit van de schouders en het niet goed samenknijpen van de schouderbladen voor problemen zorgden. Natuurlijk let ik op de bar, maar als het zwaar wordt, lukt het voor mij beter om via het letten op mijn rug de schouders niet te laten valsspelen, dan door te letten op mijn borst. (en door de bar als het ware dubbel te vouwen, waardoor het ook beter lukt mijn borst het werk te laten doen)If not now, then when.![]()
Sure. Maar ik zie de relatie met zijn pijnlijke schouder, en deze lifts niet helemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een zwakke bovenrug is hetzelfde als een gebouw met een zwakke fundering; alles valt in. Indien de bovenrug zwak is, dient deze getraind te worden met accessoires oefeningen.![]()
Misschien rotator cuff problemen, klemming of de bar ligt niet goed op z'n rug, geen idee. Hij moet een filmpje maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure. Maar ik zie de relatie met zijn pijnlijke schouder, en deze lifts niet helemaal.If not now, then when.![]()
Yep. Moeilijk er iets over te zeggen zonder iets te zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien rotator cuff problemen, klemming of de bar ligt niet goed op z'n rug, geen idee. Hij moet een filmpje maken.![]()
Ik ben vrij zwak (SQ 80, DL 110, BP 60, OHP 42.5), waarvan de BP met slechte vorm was (nu weer aan het opbouwen).quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
De diepte van je squat heeft niks met een zwakke bovenrug te maken. Al zou je de bar los op je schouders leggen zou je nog ATG moeten kunnen squaten.
Bench press weet ik niet, is altijd moeilijk te zeggen zonder het te zien. Maar het lijkt me sterk dat het met een zwakke bovenrug te maken heeft. Ik zie gasten BPen die totaal nooit wat voor techniek dan ook geleerd hebben, and it shows, maar wel in gewicht omhoog gaan en 100 kilo of meer drukken.
Ik blijf erbij dat je waarschijnlijk veel te veel op bijzaken let, en niks aan je last van je schouder doet of kijkt waar dat vandaan komt. Dat kan namelijk echt niet van een zwakke bovenrug komen. Dat is een verkeerde grip, of veel te veel gewicht proberen te pakken.
Hoeveel bench press hebben we het eigenlijk over? Hoeveel druk je?
Ik heb meer dan 30 jaar gewerkt aan een slecht postuur bouwen (amper sporten, kantoorbaan) en wil er nog iets van maken. Misschien is inderdaad de kracht van de rug niet het probleem, maar ik heb het idee dat met een sterkere rug, het samenbrengen van de schouderbladen beter gaat en er meer flexibiliteit bij de schouders komt waardoor ik bij de squat niet al voorover gebogen hoef te beginnen (of veel moeite moet doen om dit te vermijden) en ik bij de BP mijn schouderbladen strak kan houden waardoor mijn schouders niet te veel mee gaan doen. Misschien is het allemaal wat overdreven, maar het lijkt al wel wat effect te hebben (ik voel nu mijn borst meer als ik BP, zonder echt op mijn borst te letten.![]()
Kijk aan de hand van deze serie wat je goed/fout doet en pas het aan naar wens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Ik ben vrij zwak (SQ 80, DL 110, BP 60, OHP 42.5), waarvan de BP met slechte vorm was (nu weer aan het opbouwen).
Ik heb meer dan 30 jaar gewerkt aan een slecht postuur bouwen (amper sporten, kantoorbaan) en wil er nog iets van maken. Misschien is inderdaad de kracht van de rug niet het probleem, maar ik heb het idee dat met een sterkere rug, het samenbrengen van de schouderbladen beter gaat en er meer flexibiliteit bij de schouders komt waardoor ik bij de squat niet al voorover gebogen hoef te beginnen (of veel moeite moet doen om dit te vermijden) en ik bij de BP mijn schouderbladen strak kan houden waardoor mijn schouders niet te veel mee gaan doen. Misschien is het allemaal wat overdreven, maar het lijkt al wel wat effect te hebben (ik voel nu mijn borst meer als ik BP, zonder echt op mijn borst te letten.
If not now, then when.![]()
Mwah, dat is niet echt zwak hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Ik ben vrij zwak (SQ 80, DL 110, BP 60, OHP 42.5), waarvan de BP met slechte vorm was (nu weer aan het opbouwen).
Ik heb meer dan 30 jaar gewerkt aan een slecht postuur bouwen (amper sporten, kantoorbaan) en wil er nog iets van maken. Misschien is inderdaad de kracht van de rug niet het probleem, maar ik heb het idee dat met een sterkere rug, het samenbrengen van de schouderbladen beter gaat en er meer flexibiliteit bij de schouders komt waardoor ik bij de squat niet al voorover gebogen hoef te beginnen (of veel moeite moet doen om dit te vermijden) en ik bij de BP mijn schouderbladen strak kan houden waardoor mijn schouders niet te veel mee gaan doen. Misschien is het allemaal wat overdreven, maar het lijkt al wel wat effect te hebben (ik voel nu mijn borst meer als ik BP, zonder echt op mijn borst te letten.
Maar goed, het is wel goed om alles te trainen, en zeker je zwakke punten naar voren te halen om die aan te pakken. Als dat je rug is dan moet je die onder handen nemen.![]()
http://www.latimes.com/ne(...)0612,0,7665334.storyquote:If such a cap were to extend across the country -- an unlikely prospect -- and 80% of consumers responded to it by buying smaller drinks, the researchers projected that each American child would reduce his or her daily caloric intake by an average of 6.9 calories, with an average 6.3-calorie daily reduction for every American man and woman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik denk dat mijn stats steeds meer uit elkaar aan het lopen zijn, ik sq 120 dl 140 en bp 60 allemaal op 1-3 reps, moet ik mij zorgen gaan maken of niet? Kan niet zeggen de de borst cosmetisch achterloopt t.o.v. rug ofzo.
Bij 1,76m/67kg.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Pfffff... duw de koppen nog maar wat verder in het zand want dat helpt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef seto het volgende:
Dik zijn is nu officieel een ziekte in Amerika.![]()
Dan doe je dat toch heel netjes als je 30 jaar hebt zitten luilakken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Voor flexibiliteit in de schouders: shoulder dislocations (klinkt veel enger dan het is)
zoiets (djeeze wat lult dat wijf veel.. beter filmpje kan je vast zelf wel vinden)![]()
Ik dacht een half jaar terug of zo dat shoulder dislocators een hoax, grapje, meme-achtig iets was
BEASTMODE![]()
Ik schreef een half jaar geleden squat met een d.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ik dacht een half jaar terug of zo dat shoulder dislocators een hoax, grapje, meme-achtig iets was![]()
![]()
Gewoon doen, ik doe die oefening wekelijks en merk echt verschil met voordat ik begon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch heel netjes als je 30 jaar hebt zitten luilakken?
Voor flexibiliteit in de schouders: shoulder dislocations (klinkt veel enger dan het is)
zoiets (djeeze wat lult dat wijf veel.. beter filmpje kan je vast zelf wel vinden)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmhm, ik doe m ook, helpt bestquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik doe die oefening wekelijks en merk echt verschil met voordat ik begon.![]()
![]()
mijn stats zijn ook vreemd hoor. Ik bench 110 maar kan voor dezelfde reps 120 kg bors doen. Mijn squat is ivm belachelijk lange bovenbenen en kort bovenlichaam max 110kg atg. deadlift 200kg max 2 reps. Ben nu begonnen met single leg legpress naast squats want boven 110kg veranderen mijn squats in goodmorningsquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:59 schreef esv7 het volgende:
Ik denk dat mijn stats steeds meer uit elkaar aan het lopen zijn, ik sq 120 dl 140 en bp 60 allemaal op 1-3 reps, moet ik mij zorgen gaan maken of niet? Kan niet zeggen de de borst cosmetisch achterloopt t.o.v. rug ofzo.
Bij 1,76m/67kg.![]()
Mooie borst
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{ē![]()
Oke dan houd ik het maar op weinig aanleg door lange armen ofzo. BORs doe ik ook hoger dan bp, en nog steeds progressie op bp alleen verschil wordt steeds groter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
mijn stats zijn ook vreemd hoor. Ik bench 110 maar kan voor dezelfde reps 120 kg bors doen. Mijn squat is ivm belachelijk lange bovenbenen en kort bovenlichaam max 110kg atg. deadlift 200kg max 2 reps. Ben nu begonnen met single leg legpress naast squats want boven 110kg veranderen mijn squats in goodmorningsNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef stinkie het volgende:
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Nice man. Looking solid.SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Lekker bezig, ziet er ook met een shirt aan een stuk beter uit zeker?SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Verschilletje zeg! Stuk gezonder denk ik zomaar.. ook een groot verschil in hoe je je voelt? Qua energie en zulks?SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met shirt zeker. Heel licht V vorm, zonder dat speklaagje te zien is. Ik gok dat dit zo'n 14-15 %bf is (us navy methode / spiegel)quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lekker bezig, ziet er ook met een shirt aan een stuk beter uit zeker?
En idd, werkt met alles door, met kendo sneller, met duiken minder lood nodig, ik kan zonder problemen allebei de kids tegelijk dragen, geen buik meer die tegen motortank zit.
Nu al veeeeeel verder dan mijn meer jaren doel
Nu nog kijken of ik mijn oude lichaam terug kan krijgenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik denk zelf 16-17%, lijkt een beetje of je je buik inhoudt maar zeker goede voortganfquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met shirt zeker. Heel licht V vorm, zonder dat speklaagje te zien is. Ik gok dat dit zo'n 14-15 %bf is (us navy methode / spiegel)![]()
Waarom? Gewoon gaan voor een nieuw lichaam, veel beterquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nu nog kijken of ik mijn oude lichaam terug kan krijgen![]()
![]()
Misschien door houding, ik moest op tenen staan en beetje gedraaid naar spiegel om alles er in dezelfde groote als de "voor" foto t krijgen. Badkamer is niet zo grootquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Spieren het volgende:
[..]
Ik denk zelf 16-17%, lijkt een beetje of je je buik inhoudt maar zeker goede voortganfDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mijn oude lichaam had een behoorlijk streeffysiek gehalte voor een hoop mensenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon gaan voor een nieuw lichaam, veel beter
Marathonzwemmer
4keer per week zwemmen en 4 keer KT. Dat vormt welDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Maar dan verdien je een bitchslap dat je die 1e foto hebt laten gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn oude lichaam had een behoorlijk streeffysiek gehalte voor een hoop mensen
Marathonzwemmer
4keer per week zwemmen en 4 keer KT. Dat vormt wel
Anyway, goed op weg weer! Je weet wat je kan, als je het 1 keer kon, kan je het ook 2 keer.![]()
Dat is de tweede keer al dat ik heb laten gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar dan verdien je een bitchslap dat je die 1e foto hebt laten gebeuren eigenlijk
Anyway, goed op weg weer! Je weet wat je kan, als je het 1 keer kon, kan je het ook 2 keer.
Voordeel is wel dat ik wist dat het kon.
Nu slapen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vandaag helemaal geen zin gehad om te trainen, ook geen energie (leuk dat werkleven). Gewoon gedaan wat ik de afgelopen week ook deed vanwege tijdgebrek, maar dit keer met 15kg boodschappen op mijn rug.
Pull ups met reversed en normal grip(alleen deze oefeningen weighted), decline push-ups, ab-wheel, dips op hoek van het aanrecht (), plank variatie( armen zo ver mogelijk voor je uit strekken ipv direct onder je, niet normaal hoe zwaar
).
En ook nog een setje unweighted squats, maar daar heb je verder weinig aan. Vrijdag denks even een legday om all dit upperbody geweld te compenseren.
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Goed bezigSPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een ingedeukte borst of komt dat door de belichting?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Drinky het volgende:
Vandaag helemaal geen zin gehad om te trainen, ook geen energie (leuk dat werkleven). Gewoon gedaan wat ik de afgelopen week ook deed vanwege tijdgebrek, maar dit keer met 15kg boodschappen op mijn rug.
Pull ups met reversed en normal grip(alleen deze oefeningen weighted), decline push-ups, ab-wheel, dips op hoek van het aanrecht (), plank variatie( armen zo ver mogelijk voor je uit strekken ipv direct onder je, niet normaal hoe zwaar
).
En ook nog een setje unweighted squats, maar daar heb je verder weinig aan. Vrijdag denks even een legday om all dit upperbody geweld te compenseren.
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Zieke arm...maar die onderarmen lijken een beetje klein in verhouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Not a single curl was done in 6 months.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zieke arm...maar die onderarmen lijken een beetje klein in verhouding?
Maakt niet uit wat ik doe, mijn onderarmen blijven gigantisch klein![]()
Ik kan serieus zelfs met mijn pink m'n duim aanraken om m'n pols, gaat nergens over.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hmmm...Wristcurls doe je die? Shrugs/deadlifts al die shit waarbij je je onderarmen ook wel een beetje gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik doe, mijn onderarmen blijven gigantisch klein![]()
ik kan serieus zelfs met mijn pink m'n duim aanraken om m'n pols, gaat nergens over.
![]()
Nee geen wristcurls, bijna geen isolatieoefeningen eerlijk gezegd, meeste is compound. Je zou denken dat deadlifts en pull-ups die zooi al genoeg zouden moeten activeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmm...Wristcurls doe je die? Shrugs/deadlifts al die shit waarbij je je onderarmen ook wel een beetje gebruikt.
Extra oefening erbij gooien kan geen kwaad denk ik.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Uurtje geknald. Met 25 graden en 95% luchtvochtigheid in slecht geventileerde ruimte... een van de nadelen van thuis trainen
AQUAAAAA![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Goed bezig. Gaat helemaal goed komen.SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Drinky het volgende:
).
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Mirin' shoulder striations.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chest is wel flink toch? Upper chest wellicht. Zou ook wat focussen op de triceps.
).
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Stoere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en valt wel mee toch? Lijkt zo best netjes in verhouding allemaal.
![]()
).
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Ligt het aan mij of zijn je triceps ook uit verhouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goede Chest en zieke schouders
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Vraagje Soya is mogelijk slecht voor je T door dat er stoffen inzitten die dicht bij het vrouwelijke hormoon. oké, maar geld dat ook voor amandelen, en speciaal voor amandel melk dat ene kennis van mij drinkt omdat het gezond zou zijn.
Iemand een idee?![]()
Is het mogelijk dat ik meer last krijg van mijn supraspinatus blessure doordat ik erop lig?
Ik lag altijd op mijn zij, met het dekbed onder m'n schouder als ondersteuning. Nu heb ik er weer erge last van, en dat is ongeveer tegelijk gekomen met het dekbed uit de hoes halen.
Volgensmij is het ook een soort beknelling oid in m'n schouder of overbelasting.
Wss door gebrek aan rear delts en verkeerde bankdruk form."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik begrijp dat er in amandelen ook die stoffen zitten dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje Soya is mogelijk slecht voor je T door dat er stoffen inzitten die dicht bij het vrouwelijke hormoon. oké, maar geld dat ook voor amandelen, en speciaal voor amandel melk dat ene kennis van mij drinkt omdat het gezond zou zijn.
Iemand een idee?
Voor zover ik weet is amandel en amandel melk juist heel goed voor je T. gewoon vanwege vet.
'k weet het fijne er niet van, maar voor zover je die testosteron testen uit dat boek van Tim Ferress mag geloven.... Die heeft het ook over amandelboter![]()
Ik meen dat die soya verhalen ontkracht waren. Ik heb geen bron.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand een idee?![]()
Ben sinds 10-6 nu m'n gewicht aan het bijhouden. Zat de hele tijd ongeveer rond een zelfde gewicht, afwijking van +en-0,2 daargelaten, tot twee dagen geleden.
Zat nu gister opeens 1 kilo hoger en vandaag een halve kilo hoger dan het stabiele 'startgewicht'. Niks anders gegeten dan normaal. Ook niet zouter of iets. Ben ook 'leeg' dus aan het eten van gister dat nog ik m'n darmen zit kan het ook niet liggen. Hoe kan zoiets dan eigenlijk?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Aangezien je lichaam uit behoorlijk veel vocht bestaat kun je best wel eens een kilootje meer wegen.![]()
Je houdt sinds 10 dagen je gewicht pas bij, dat zegt niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef Push. het volgende:
Ben sinds 10-6 nu m'n gewicht aan het bijhouden. Zat de hele tijd ongeveer rond een zelfde gewicht, afwijking van +en-0,2 daargelaten, tot twee dagen geleden.
Zat nu gister opeens 1 kilo hoger en vandaag een halve kilo hoger dan het stabiele 'startgewicht'. Niks anders gegeten dan normaal. Ook niet zouter of iets. Ben ook 'leeg' dus aan het eten van gister dat nog ik m'n darmen zit kan het ook niet liggen. Hoe kan zoiets dan eigenlijk?
Kijk nou maar even een paar maanden aan, dan pas kan je echt iets zeggen over de fluctuaties.Soukidan op je oogbal.![]()
Een afwijking van 0,2kg? Bro je moet echt niet opkijken van een afwijking van + en - 1kgquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef Push. het volgende:
Zat nu gister opeens 1 kilo hoger en vandaag een halve kilo hoger dan het stabiele 'startgewicht'. Niks anders gegeten dan normaal. Ook niet zouter of iets. Ben ook 'leeg' dus aan het eten van gister dat nog ik m'n darmen zit kan het ook niet liggen. Hoe kan zoiets dan eigenlijk?
Deathlift or Die.![]()
Mja vond het vooral raar omdat ik de hele tijd van die minieme fluctuaties had, en nu dus vrij stevig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een afwijking van 0,2kg? Bro je moet echt niet opkijken van een afwijking van + en - 1kg"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb SS een beetje aangepast want dat 3/4x squatten in de week ging me nogal vervelen. Doe nu dit, dips en barbell rows om imbalances tegen te gaan en dus wat vaker deadliften omdat ik dat leuker vind. Nog steeds lineaire progressie met alles behalve Bench en OHP; die zijn vertraagd naar een wekelijkse progressie.
Kritiek?
Workout A
Squat(3x5)
Bench(3x5)
Pull ups Weighted(3x5)
Barbell rows(3x5)
Workout B
Deadlift(1x5)
OHP(3x5)
Chin ups Weighted(3x5)
Dips Weighted(3*5)![]()
![]()
Ook maar een update pic dan. 1.90, 89kg, ~15%
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?![]()
Ja, mijn deadlift max is net 2x bw(120kg) maar ik heb nog nooit iemand meer zien tillen dan dat en ik ben echt 1 v.d kleinste. Vind het niet erg overigens, ik train vooral voor kracht. Heb laatst voor het eerst in de spiegel gekeken en mijn benen worden wel monsterlijk in verhouding met mijn bovenlichaam, maarjaa. Ik heb toch altijd een broek aan.![]()
Mijn benen ogen best klein, maar broeken zitten wel steeds strakker, zal binnenkort proberen een foto te maken.![]()
Misschien omdat je al sinds 2011 af en aan traint, conditionering van je CNS, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?Keep it up breh.
![]()
Dat komt omdat de grote gasten niet op kracht trainen maar op hypertrophy. Zijn genoeg grote gasten bij mijn gym inclusief ik die 200kg of meer kunnen deadliften maar dit zelden doen en het gewoon bij 100-150kg houden voor meer repsquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?![]()
2 weken slecht gegeten door onregelmatige werktijden en colleges, en meteen 2.5 kg afgevallen.
Ecto4life![]()
![]()
Huh, ZMA bleek toch echt zo'n onzin sup te zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef seto het volgende:
Klokov gebruikt ZMA, confirmed voor beste supplement ooit.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Het helpt als je via je normale voeding niet genoeg van die stoffen binnen krijgt, anders niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh, ZMA bleek toch echt zo'n onzin sup te zijn?![]()
Zie ik vaak, 1 gast in de gym tilt echt gruwelijk veel meer dan de 2 x zo brede mannen die hem altijd tips willen geven. Vind je het echt een probleem?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Iemand (ik denk Yuri) heeft hier ooit een link geplaatst over voeding. De site laat op een hele overzichtelijke manier zien welke voeding in de groene, gele of rode categorie behoort.
Iemand enig idee?![]()
![]()
Nee niet echt, ik groei gewoon maar was gewoon iets wat me opviel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zie ik vaak, 1 gast in de gym tilt echt gruwelijk veel meer dan de 2 x zo brede mannen die hem altijd tips willen geven. Vind je het echt een probleem?![]()
Zit er bij jullie ook zo'n groot verschil tussen DB press en BB press? Doe DB 30kg per kant (dus totaal 60kg) en BB 90-100 kg (incl stang). DB heb ik jaren niet gedaan dus misschien toch techniek en het is sowieso zwaarder vanwege het continu corrigeren, maar vind het wel een groot verschil."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nee, 82,5*5 bb en 34 of 36 *8 db.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef ssebass het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n groot verschil tussen DB press en BB press? Doe DB 30kg per kant (dus totaal 60kg) en BB 90-100 kg (incl stang). DB heb ik jaren niet gedaan dus misschien toch techniek en het is sowieso zwaarder vanwege het continu corrigeren, maar vind het wel een groot verschil.
Doe ook bijna nooit db presses.![]()
Iemand in de comments zei dus dat die shit zinloos was doordat er iets in cola zit wat het effect van koffie verslapt. Iedereen ging hem uitschelden omdat hij een 'science motherfucker' was, hahaha. Geen idee of het klopt though.quote:If not now, then when.![]()
70 - 75 vs 48-56quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef ssebass het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n groot verschil tussen DB press en BB press? Doe DB 30kg per kant (dus totaal 60kg) en BB 90-100 kg (incl stang). DB heb ik jaren niet gedaan dus misschien toch techniek en het is sowieso zwaarder vanwege het continu corrigeren, maar vind het wel een groot verschil.
Vind het vrij normaalDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Veel mensen doen super enthousiast alsof het iets speciaals is. Caffeinepil + beetje suiker werkt hetzelfde. Maar vind het verhaal erachter wel leuk, had het gister gemaakt en was nog redelijk te sippen ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iemand in de comments zei dus dat die shit zinloos was doordat er iets in cola zit wat het effect van koffie verslapt. Iedereen ging hem uitschelden omdat hij een 'science motherfucker' was, hahaha. Geen idee of het klopt though.![]()
Ah oke dan zit ik wat aan de hoge kant maar niet zo erg als wat ik dacht."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Haha nice, binnenkort eens proberen. Kreeg je er ook een boost van of viel het nog wel mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Veel mensen doen super enthousiast alsof het iets speciaals is. Caffeinepil + beetje suiker werkt hetzelfde. Maar vind het verhaal erachter wel leuk, had het gister gemaakt en was nog redelijk te sippen ook.If not now, then when.![]()
Nee, je kunt echt wel zien of iemand op zijn max traint of niet. Maar zie vaak zat gasten die groter zijn dan ik met moeite 120k deadliften voor 3 reps of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Spieren het volgende:
[..]
Dat komt omdat de grote gasten niet op kracht trainen maar op hypertrophy. Zijn genoeg grote gasten bij mijn gym inclusief ik die 200kg of meer kunnen deadliften maar dit zelden doen en het gewoon bij 100-150kg houden voor meer reps![]()
Neem vaak koffie als preworkout, vergelijkbaar dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice, binnenkort eens proberen. Kreeg je er ook een boost van of viel het nog wel mee?
Lichte oppepper, als ik er meer koffie in had gegooit krijg je natuurlijk sterker effect.![]()
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Je houdt je buik in GSPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste keer gesquat gisteren. 80 kg.
Hoe kun je merken of je de oefening goed uitvoert? Kan het ook niet echt vragen, want er waren nou niet echt mensen die er verstand van hebben.
Heb wel eerst filmpjes van Rippletoe ed bekeken.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Vraag of iemand je kan filmen, dan kan je daarna zelf kijken of de barbel stabiel ligt en je diep genoeg gaat![]()
![]()
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:17 schreef habitue het volgende:
Eerste keer gesquat gisteren. 80 kg.
Hoe kun je merken of je de oefening goed uitvoert? Kan het ook niet echt vragen, want er waren nou niet echt mensen die er verstand van hebben.
Heb wel eerst filmpjes van Rippletoe ed bekeken.![]()
Hmm dat is een optiequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Vraag of iemand je kan filmen, dan kan je daarna zelf kijken of de barbel stabiel ligt en je diep genoeg gaatOp zich voelde de oefening wel "natuurlijk" aan, voelde de juiste spieren zegmaar.
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Hier zal ik de volgende keer eens op letten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komenA man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
lol , dit is geen goed advies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
[..]
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komen![]()
knieën mogen wel voorbij de tenenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
[..]
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nou ik heb wel hele grote bovenbenen, altijd al gehad, passen ook bijna nooit in jeans(vooral skinny dingen). Geen idee of ik diep genoeg ging eigenlijk, voor mn gevoel wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:38 schreef Agentperry het volgende:
80kg de eerste keer? Dan ga je niet diep genoeg of je bent een genetisch wonder.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Waarom geen power cleans?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef _-_ het volgende:
Ik heb SS een beetje aangepast want dat 3/4x squatten in de week ging me nogal vervelen. Doe nu dit, dips en barbell rows om imbalances tegen te gaan en dus wat vaker deadliften omdat ik dat leuker vind. Nog steeds lineaire progressie met alles behalve Bench en OHP; die zijn vertraagd naar een wekelijkse progressie.
Kritiek?
Workout A
Squat(3x5)
Bench(3x5)
Pull ups Weighted(3x5)
Barbell rows(3x5)
Workout B
Deadlift(1x5)
OHP(3x5)
Chin ups Weighted(3x5)
Dips Weighted(3*5)![]()
Als je dat met hoog gewicht doet (170+) en je draagt geen kniewraps dan heb je een aanzienlijke kans de aanhechtingen van je pezen te overbelasten en dat is geen leuke blessure kan ik je vertellen. Die kans is ook aanwezig met lager gewicht alleen veel minder maar je kan het beter gewoon gelijk aflerenquote:![]()
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.Soukidan op je oogbal.![]()
Who cares about gevoel op de vraag of je diep genoeg ging?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou ik heb wel hele grote bovenbenen, altijd al gehad, passen ook bijna nooit in jeans(vooral skinny dingen). Geen idee of ik diep genoeg ging eigenlijk, voor mn gevoel wel.
Ging je bovenbenen parallel of verder dan parallel met de grond? Hoeveel sets en reps?
Eigenlijk heeft dit geen zin om te vragen, e-stats kunnen van alles zijn...Confidence through competence![]()
Ja sorry dat bedoelde ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.
Tevens:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)apmiddel-banden.html
Ik wist helemaal niet dat melatonine schadelijk was![]()
Raar, ik heb nog nooit > 0.1 mg melatonine per pil gezien in drogisterijen.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)st/9200000005158048/
Maar blijkbaar online wel. Ik dacht dat daar een recept voor nodig was bij apotheken.Spuit 11, het is dus wel illegaal, maar de overheid gaat eens optreden eindelijk.quote:Als een pil meer dan 0,3 milligram melatonine bevat is sprake van een geneesmiddel, dat geregistreerd moet worden en alleen op recept verkrijgbaar zou mogen zijn. "Verkopers die andere middelen met doseringen boven de 0,3 milligram verkopen zijn in overtreding", zegt de inspectie.
[ Bericht 52% gewijzigd door Stereotomy op 20-06-2013 19:04:38 ]Confidence through competence![]()
Onzin.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het blijft onzin wat jij zegt, ongeacht wat Stereo post.quote:
Sterker nog, in SS komt zelfs een oefening voor die laat zien dat je knieen over je tenen gaan voordat je paralel bent.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat? Volgens mij lees jij mn post niet helemaal goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het blijft onzin wat jij zegt, ongeacht wat Stereo post.
Sterker nog, in SS komt zelfs een oefening voor die laat zien dat je knieen over je tenen gaan voordat je paralel bent.Soukidan op je oogbal.![]()
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij lees jij mn post niet helemaal goed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat het niet anders kan dat knieën voorbij je tenen gaan (zoals het plaatje van Stereo aantoont).quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Hij zegt niet vanaf parallel. Hij geeft juist aan dat bij parallel of lager de knieën voorbij de tenen gaan.quote:quote:Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Of als je wat langer bent zoals hier in Nederland zeker niet ongebruikelijk is gaat dat ook al snel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij zegt niet vanaf parallel. Hij geeft juist aan dat bij parallel of lager de knieën voorbij de tenen gaan.
[..]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:36 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat het niet anders kan dat knieën voorbij je tenen gaan (zoals het plaatje van Stereo aantoont).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoe gaat het met je clean?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Of als je wat langer bent zoals hier in Nederland zeker niet ongebruikelijk is gaat dat ook al snel.![]()
Precies, als je je knieën niet voorbij je tenen laat komen als je diep gaat, heb je of ENORM grote voeten, of je flikkert achterover op je kont.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.![]()
ik ben 1cm langer en iets van 4kg zwaarderquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?
niet veel sterker dan jij, maar idd wel heel ander fysiek
alleen mijn squat is een stuk hoger![]()
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.![]()
Examine.comquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Niet zozeer met inslapen maar ik slaap zelf wel een stuk vaster als ik eenmaal slaap, droom als een malle en elke ochtend solid morning wood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.
En daar kun je geen prijskaartje aan hangen.BEASTMODE![]()
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?![]()
Ik vind het persoonlijk heerlijk om van 4-6 even te dukken...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.
Maar wel wezenlijk korter dan snachts is dat hoor.Rustig aan.![]()
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/ ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee die was het niet, het was op ouderwets papier..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/ ?![]()
Papyrus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee die was het niet, het was op ouderwets papier..Rustig aan.![]()
Gamen of tv kijken of forums lezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?
Omdat ik zomervakantie heb, heb ik erg veel vrije tijd en energie te veel waardoor ik vooral op rustdagen moeilijk in slaap val![]()
Matigquote:
Lastig om zonder na te denken alles automatisch goed te doen.
Overigens een vraagje: mijn rechterarm is wat minder krachtig, kan ik dat oplossen door extra dumbelloefeningen te doen met die arm? Ik voel altijd dat ik iets moet compenseren met mijn linker arm bij de bp. (kick backs hammer curl gewone curl enz)fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Met cleanen moet je niet/nauwelijks je armen gebruiken eh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Matig
Lastig om zonder na te denken alles automatisch goed te doen.
Overigens een vraagje: mijn rechterarm is wat minder krachtig, kan ik dat oplossen door extra dumbelloefeningen te doen met die arm?Rustig aan.![]()
Hm kee, hier komt even een suggestie die je oma je ook had kunnen geven: doe ff een stuk fietsen of lopen ipv achter een beeldscherm te hangen vlak voor het slapen gaan. Werkt net zo goed en kost minder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Spieren het volgende:
[..]
Gamen of tv kijken of forums lezen.
Omdat ik zomervakantie heb, heb ik erg veel vrije tijd en energie te veel waardoor ik vooral op rustdagen moeilijk in slaap val![]()
Zie editquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met cleanen moet je niet/nauwelijks je armen gebruiken eh?had het ook niet over de clean.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs.quote:Rustig aan.![]()
Eens. Van een computer krijgen je hersenen geen rust en lig je maar in bed terwijl je hersenen nog op volle toeren draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hm kee, hier komt even een suggestie die je oma je ook had kunnen geven: doe ff een stuk fietsen of lopen ipv achter een beeldscherm te hangen vlak voor het slapen gaan. Werkt net zo goed en kost minder.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isoleren![]()
Zeg er iets van! Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isolerenRustig aan.![]()
Dan moet je een shake dieet volgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs.
Moet je wel tegen melk kunnen en tegen de andere bestandsdelen.![]()
Wat voorn shake?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Spieren het volgende:
olgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.
Moet je wel tegen melk kunnen en tegen de andere bestandsdelen.
Maarja je doet het liever door gewoon wel zin te hebben in eten he
Rustig aan.![]()
Zelfde zie ik vaak bij seated cable rows, hele lijf mee bewegen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isoleren
En idd, kingtoppie, shakes, smoothies.. bananen met wat yoghurt of kwark en kokos in de blender, dat ipv je normale drinken, heb je zo wat extra kcals en eiwitten binnen.![]()
Je kunt met de lat pulldown ook iets naar achter hangen en hem dan uitvoeren, op die manier zet je de focus net op iets andere spieren, of je zit recht. Dat lompe gedoe wat jij beschrijft is echter overbodig ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isolerenIf not now, then when.![]()
ONZ / [DE GYM #103] MarMar heeft tietenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Spieren het volgende:
[..]
Dan moet je een shake dieet volgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.
Moet je wel tegen melk kunnen en tegen de andere bestandsdelen.BEASTMODE![]()
Ja gast, maar als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn shake?
Niet moeilijker maken dan het is![]()
![]()
Whey+Oats+Melk, in de ochtend Brinta en in de avond een Casseine shake. Werkt voor mij persoonlijk erg goed maar als je niet tegen melk kan moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn shake?
Je kan ook Equipoise injecten, dan krijg je de eetlust van een paard maar dan zou ik toch voor de shakes gaan![]()
Sinds een week heb ik tijdens m'n training wanneer ik erg intensief bezig ben last van hoofdpijn. Als ik bijv. bezig ben met een laatste hevige set squats, en ik de bar terug rack, schiet er opeens hevige hoofdpijn naar binnen. Ik heb het al bij verschillende spiergroepdagen gehad. Ik adem gewoon goed, en overtraining kan het niet zijn lijkt me, ik neem voor elke spiergroep minimaal 48 uur rust. Ik train al geruime een jaar zoals ik nu doe, het is me dus een raadsel hoe dit is ontstaan.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Hmm..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja gast, maar als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan.
Niet moeilijker maken dan het is
Ik heb de neiging om een beetje te schoppen nu, ik wil gewoon heel graag wel zin hebben om mezelf vol te bunkeren
Rustig aan.![]()
Hoofdpijn of duizeligheid?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Sinds een week heb ik tijdens m'n training wanneer ik erg intensief bezig ben last van hoofdpijn. Als ik bijv. bezig ben met een laatste hevige set squats, en ik de bar terug rack, schiet er opeens hevige hoofdpijn naar binnen. Ik heb het al bij verschillende spiergroepdagen gehad. Ik adem gewoon goed, en overtraining kan het niet zijn lijkt me, ik neem voor elke spiergroep minimaal 48 uur rust. Ik train al geruime een jaar zoals ik nu doe, het is me dus een raadsel hoe dit is ontstaan.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?If not now, then when.![]()
Ja en ik wil graag dikke tieten houden als ik ga cutten, shit happensquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Ik heb de neiging om een beetje te schoppen nu, ik wil gewoon heel graag wel zin hebben om mezelf vol te bunkeren![]()
![]()
Tekort aan bloed in je hoofd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?Rustig aan.![]()
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.quote:190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja en ik wil graag dikke tieten houden als ik ga cutten, shit happens
Boobies
Rustig aan.![]()
Dan zou ik het zo 1-2-3 niet weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.If not now, then when.![]()
Opgefokt? Ik krijg ook regelmatig hoofdpijn tijdens een training. Muziek volop en maximaal opgefokt = hoofdpijn bij mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?![]()
Nee niet echt opgefokt. Het is het meest merkbaar wanneer ik echt voluit ga, dus de laatste set tot failure. Maar tot op heden heb ik nooit last gehad van tot failure gaan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Opgefokt? Ik krijg ook regelmatig hoofdpijn tijdens een training. Muziek volop en maximaal opgefokt = hoofdpijn bij mij.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Zit aan de 2 liter melk per dag nu geloof ik... 1 biertje....quote:
En ehm... Broodje of 6 per dag avondeten... En wat gesnack dinges erbij... omgerekend 100 gram pinda's oid denk ik.Rustig aan.![]()
Als je echt goed wil aankomen zul je toch echt een voedingsschema met macro's op moeten stellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit aan de 2 liter melk per dag nu geloof ik... 1 biertje....
En ehm... Broodje of 6 per dag avondeten... En wat gesnack dinges erbij... omgerekend 100 gram pinda's oid denk ik.
www.myfitnesspal.com is hier erg geschikt voor, staat bijna elk voedselproduct in![]()
Kun je een voorbeeldje maken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Spieren het volgende:
[..]
Als je echt goed wil aankomen zul je toch echt een voedingsschema met macro's op moeten stellen.
www.myfitnesspal.com is hier erg geschikt voor, staat bijna elk voedselproduct inRustig aan.![]()
4 liter volle melkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldje maken? ()
300 gram kip
300 gram rijst
300 gram groente
8 plakken volkoren met pindakaas
2 bakken kwark![]()
Ja dan heb je wel een goede eetlust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 liter volle melk
300 gram kip
300 gram rijst
300 gram groente
2 bakken kwark
Hoeveel kcal zou dat zijn?
Rustig aan.![]()
Hoofdpijn gaat vaak gepaard met spierkramp in de nek/schouders, misschien net ff een verkeerde houding of iets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.![]()
Krijg je van die 4 liter volle melk echt van die melkscheten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 liter volle melk
300 gram kip
300 gram rijst
300 gram groente
2 bakken kwarkfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
GOMAD is niet vol te houden, althans mij is het niet gelukt. Beter een beetje gevarieerd eten en 1L volle melk er naast.![]()
Wat ik wil zeggen, puzzel zelf een beetje op myfitnesspal. Wij weten niet wat jij lekker vindt en wat niet en hoeveel kcals je nodig hebt. Je weet zelf de macro's die je aan moet houden (50/30/20)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel een goede eetlust.
Hoeveel kcal zou dat zijn?![]()
![]()
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef 4823321 het volgende:
GOMAD is niet vol te houden, althans mij is het niet gelukt. Beter een beetje gevarieerd eten en 1L volle melk er naast.
Ik heb echt veel respect voor Rippetoe op het gebied van techniek maar van voeding en aesthetics weet hij weinig. Zelfs zijn posterboy had een vreselijk lichaamwerd zijn hele training lang persoonlijk gecoached door Rippetoe
![]()
50/30/20?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, puzzel zelf een beetje op myfitnesspal. Wij weten niet wat jij lekker vindt en wat niet en hoeveel kcals je nodig hebt. Je weet zelf de macro's die je aan moet houden (50/30/20)Rustig aan.![]()
SPOILER: dagboekpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik werk in de auto, best te doen 2 liter melk per dag, als het warm is nog meer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef 4823321 het volgende:
GOMAD is niet vol te houden, althans mij is het niet gelukt. Beter een beetje gevarieerd eten en 1L volle melk er naast.
Maar ehh.. 4 liter structureel dan moet je force feeden toch wel.Rustig aan.![]()
Was dat z'n posterboy?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.
Ik heb echt veel respect voor Rippetoe op het gebied van techniek maar van voeding en aesthetics weet hij weinig. Zelfs zijn posterboy had een vreselijk lichaam
[ afbeelding ] werd zijn hele training lang persoonlijk gecoached door RippetoeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
force feeden? Ik krijg makkelijk 4 pakken per dag weg en ik zit al vol na een stuk kipfilet. Niks lekkerder dan na een harde training een pak melk drinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werk in de auto, best te doen 2 liter melk per dag, als het warm is nog meer...
Maar ehh.. 4 liter structureel dan moet je force feeden toch wel.![]()
SS?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.Rustig aan.![]()
Werkt dat Gomad? Ben het aan het doorlezen en het is best interessant. ;+ Vraag me alleen af of ik dan niet ontzettend dik word. Doe verder geen SS, heb m'n eigen solide splitschema.![]()
![]()
Die OP kan wel wat alineas gebruiken. Als ik nieuw was en ik zie een chineze muur aan tekst dan zou ik ook geen zin hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter lees je de OP een keer door![]()
![]()
Teveel calorieën, niet vet. Belangrijk verschil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet.
Je moet ook niet zomaar GOMAD gaan doen zonder te bekijken hoeveel calorieën je dan eigenlijk binnenkrijgt.Het werkt voor ecto's die echt niet kunnen eten en een mega lading aan calorieën nodig hebben om een beetje te groeien. Er is niets speciaals aan, behalve een grote hoeveelheid calorieën die relatief eenvoudig te drinken zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Atemno het volgende:
Werkt dat Gomad? Ben het aan het doorlezen en het is best interessant. ;+ Vraag me alleen af of ik dan niet ontzettend dik word. Doe verder geen SS, heb m'n eigen solide splitschema.![]()
Hoeveel clean je inmiddels? En hoe krijg jij de bar weer op de grond? Ik moet m elke keer in het squatrek zetten en dan gecontroleerd laten zakken..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb het pas 1 maal gedaan, 40 kilo... Beetje techniek geoefend, desondanks een soort van blessure gekregen, als ik ging springen ofzo deed het pijn bijvoorbeeld, ik voel nu gek genoeg nog steeds spierpijn van die keer? Naja.. Raar maargoedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Hoeveel clean je inmiddels? En hoe krijg jij de bar weer op de grond? Ik moet m elke keer in het squatrek zetten en dan gecontroleerd laten zakken..
Ik liet hem dus gewoon weer naar de grond zakken... Als je hoog gewicht gaat pakken wordt dat opzicht wel een beetje naar natuurlijk...Rustig aan.![]()
Ik heb mijn onderste buikspieren (onder mijn navel) volgens mij geblesseerdWeek geleden buik goed gepakt en het doet nog steeds pijn.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{ē![]()
Rippetoe wordt gewoon verkeerd begrepen in zijn uitleg. Vandaar ook de rectificatie die hij heeft gepost.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.
Ik heb echt veel respect voor Rippetoe op het gebied van techniek maar van voeding en aesthetics weet hij weinig. Zelfs zijn posterboy had een vreselijk lichaam
[ afbeelding ] werd zijn hele training lang persoonlijk gecoached door Rippetoe
Zijn doel is om iemand zo snel mogelijk met goede techniek krachtgains te laten maken door middel van progressieve overload. Aestethics of optimale voeding hebben hier weinig mee te maken. Vooral een genoeg aan proteïne(GOMAD) en calorieën(GOMAD) zijn hierbij een handig hulpmiddel.quote:Eating correctly may mean 6000 calories/day, including a gallon of whole milk, or it may mean 3500 calories/day on a Paleo-type, lower-carb, nodairy diet, depending on your initial body composition. If this or its equivalent training result did not happen, you're not doing the program. During this period of time, it is common to gain 5-10 pounds of bodyweight if you are underweight, or to stay about the same if you are in need of bodyfat loss. In this demographic, you're too fat if you're over 20% bodyfat and underweight if you're less than 10%. Bodyfat under about 10% is not usually the level that a performance athlete carries, and growing a significant amount of muscle mass will entail an increase in bodyfat. A bodyfat level over about 20% means that you're headed in the direction of carrying around more than is required for an anabolic environment and more than is efficient for moving either the bar or an opponent.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kan komen door een verhoogde bloeddruk of een verhoogde tonus in een van je spieren. Gebruik je toevallig de valsalva methode?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 21-06-2013 00:05:13 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg.![]()
Volgens mij kan dat wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg.![]()
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.quote:![]()
bij powercleans voel ik mijn quads tegen het einde gewon branden, maar ik pak benen en rug tegelijk dus niet echt een probleemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Voor advies met Oly lifys moet je bij 1517 (of EdwinNLquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg.) zijn.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Teveel calorieën, niet vet. Belangrijk verschil.
Je moet ook niet zomaar GOMAD gaan doen zonder te bekijken hoeveel calorieën je dan eigenlijk binnenkrijgt.![]()
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Spieren het volgende:
[..]
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezienOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
tripels komen er op die pose niet zo goed uit, maar ik train ze wel voor zover mijn zwakke ellebogen dat toelaten( gewrichten kunnen specifieke oefeningen hebben)quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn je triceps ook uit verhouding?
Wel goede Chest en zieke schoudersI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik voel het dus meer in mijn onderrug...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
bij powercleans voel ik mijn quads tegen het einde gewon branden, maar ik pak benen en rug tegelijk dus niet echt een probleem![]()
ik begin met een soort deadlift/shrugs duw mijn schouders naar achter op het moment dat ik de barbell omhoog zwaai zak ik iets door mijn knieen en dan doe ik die military press, terwijl ik dat doe lift ik mijn hielen iets, maar als je kijkt naar het wk/ek gewichtheffen zie je ook wel dat ze hun been naar achteren zetten bij het uitstoten en pas later corrigeren. Succes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fanta-stick op 21-06-2013 07:38:42 (Tering wat een lange zin.) ]![]()
Waarom maak je een stap naar achter?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Daarvoor is dat sprongetje na de triple extension ook een beetje. Kan je je voeten herpositioneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat dus. Mensen die denken dat GOMAD de weg naar Aesthetics isquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Rippetoe wordt gewoon verkeerd begrepen in zijn uitleg. Vandaar ook de rectificatie die hij heeft gepost.
Zijn doel is om iemand zo snel mogelijk met goede techniek krachtgains te laten maken door middel van progressieve overload. Aestethics of optimale voeding hebben hier weinig mee te maken. Vooral een genoeg aan proteïne(GOMAD) en calorieën(GOMAD) zijn hierbij een handig hulpmiddel.
[..].
Het is slechts een hulpmiddel om makkelijk als hardgainende skinny ecto een hoop kcal binnen te krijgen, meer niet. En nogal logisch dat je een pens krijgt van 4 liter melk per dag.Behulpzaam als een waterkraan.
Te veel voor wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Spieren het volgende:
[..]
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezienBehulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.precies.quote:
halve gomad hier chronisch, en moet nog opletten dat ik m'n vetten haal elke dag![]()
Yep, pakken volle (chocolade)melk kunnen prima, ook in de cut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.Drink zelf dagelijks minimaal 2 liter melk.
Rot op met je kip, rijst en broccoli, IIFYM en naar 8-9% met chocolademelk.![]()
![]()
Welke chocolademelk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, pakken volle (chocolade)melk kunnen prima, ook in de cut.Drink zelf dagelijks minimaal 2 liter melk.
Rot op met je kip, rijst en broccoli, IIFYM en naar 8-9% met chocolademelk.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
13 gram suiker per 100mlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, pakken volle (chocolade)melk kunnen prima, ook in de cut.Drink zelf dagelijks minimaal 2 liter melk.
Rot op met je kip, rijst en broccoli, IIFYM en naar 8-9% met chocolademelk.![]()
![]()
Goedzo, je moet blijven genieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rot op met je kip, rijst en broccoli, IIFYM en naar 8-9% met chocolademelk.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.quote:![]()
Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son)
Hangt er vanaf van waar ik ben, soms C1000, soms Jumbo. Zolang er maar 3.5 gram proteins per 100 ml in zit is het prima.quote:gvd manquote:![]()
![]()
![]()
lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son)
[..]
Hangt er vanaf van waar ik ben, soms C1000, soms Jumbo. Zolang er maar 3.5 gram proteins per 100 ml in zit is het prima.
[..]
gvd man![]()
dubbelglas/autoruiten doen altijd wonderen voor de foto's![]()
maar, goed bezig, al denk ik dat je meer hebt aan slow carbs en low insuline![]()
![]()
![]()
Haha, alleen maar goed voor de motivatie. Maar mij teveel gedoe man, ik heb geen zin in al die shit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
dubbelglas/autoruiten doen wonderen voor de foto's![]()
maar, goed bezig, al denk ik dat je meer hebt aan slow carbs en low insuline![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, alleen maar goed voor de motivatie. Maar mij teveel gedoe man, ik heb geen zin in al die shit.
kan ik me ook wel weer voorstellen ;-)![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik begin met een soort deadlift/shrugs duw mijn schouders naar achter op het moment dat ik de barbell omhoog zwaaitrek zak ik iets door mijn knieen en dan doe ik die military press, terwijl ik dat doe lift ik mijn hielen iets, maar als je kijkt naar het wk/ek gewichtheffen zie je ook wel dat ze hun been naar achteren zetten bij het uitstoten en pas later corrigeren. Succes!![]()
Was ooit een briljant (sneu) topic over op DBB.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
dubbelglas/autoruiten doen altijd wonderen voor de foto's![]()
![]()
![]()
Natuurlijk, ik drink alleen maar volle melk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Spieren het volgende:
[..]
Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezien
Je wordt niet vet van vet (blijkbaar denk je dat), dat wilde ik er alleen maar mee zeggen.![]()
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Was ooit een briljant (sneu) topic over op DBB.
iemand die alleen maar winkelruit en gym mirror foto's uploade of zo? hhaha.![]()
http://forum.dutchbodybui(...)bodybuilding-212826/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
iemand die alleen maar winkelruit en gym mirror foto's uploade of zo? hhaha.![]()
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)bodybuilding-212826/
gewoon een topic d'r over openen omdat i niet weet waarom![]()
![]()
![]()
Ik word helemaal onrustig wanneer ik lees dat Yuri_Boyka op zijn vrije zondag weer 2.5 uur in de keuken heeft staan te prakken met zijn pa om allemaal bakjes rijst en kip klaar te maken en in te vriezen voor een hele week.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
kan ik me ook wel weer voorstellen ;-)Dan eet je elke dag die droge zooi en moet je het nog opwarmen ook? Daar zou ik na een week flauw van zijn.
Geef mij gewoon een handje kleingeld en ik haal wat nootjes en chocolademelk bij de plaatselijke prijsstunter. IIFYM en zolang ik maar een deficit op een dag heb, mijn Kruidvat-multi neem, kwark eet voor het slapen en een beetje intensief train (voor de lingering pump) zie ik er uit zoals ik wil. Ik vind het wel best allemaal.Haha, gebogen autoruiten enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)bodybuilding-212826/Lachspiegels eerste klas.
Thanks brah!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:54 schreef CarbonC het volgende:
+ die reacties.
@Panzer: ziet er uitstekend uit.![]()
d'r zijn meer wegen die naar Rome leiden. Bedoelde er niks mee, alleen dat chocomelk nou niet echt ideaal isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik word helemaal onrustig wanneer ik lees dat Yuri_Boyka op zijn vrije zondag weer 2.5 uur in de keuken heeft staan te prakken met zijn pa om allemaal bakjes rijst en kip klaar te maken en in te vriezen voor een hele week.Dan eet je elke dag die droge zooi en moet je het nog opwarmen ook? Daar zou ik na een week flauw van zijn.
Geef mij gewoon een handje kleingeld en ik haal wat nootjes en chocolademelk bij de plaatselijke prijsstunter. IIFYM en zolang ik maar een deficit op een dag heb, mijn Kruidvat-multi neem, kwark eet voor het slapen en een beetje intensief train (voor de lingering pump) zie ik er uit zoals ik wil. Ik vind het wel best allemaal.
[..]
Haha, gebogen autoruiten enzo.Lachspiegels eerste klas.
[..]
Thanks brah!![]()
![]()
Ziet er goed uit brah, goeie definitie man. Dat heb k alleen als k een dag hard ben gegaan op de pep en heel de dag niks gegeten heb.
Behulpzaam als een waterkraan.
Thanks brah, meer peppen dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
Ziet er goed uit brah, goeie definitie man. Dat heb k alleen als k een dag hard ben gegaan op de pep en heel de dag niks gegeten heb.
True, true. Zelf ben ik gewoon een groot fan van dat soort makkelijke shit. Vandaag op stage heb ik bij me:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
d'r zijn meer wegen die naar Rome leiden. Bedoelde er niks mee, alleen dat chocomelk nou niet echt ideaal is
• nog 100 gram salamiworstjes van de Aldi
• 250 gram ongezouten notenmix van de Aldi
• 0.5 liter melk + 0.5 liter melk (geen whey meer, vanavond nieuwe aanslepen bij B&F)
• ontbijtkoek
• flesjes om de hele tijd te hervullen met kraanwater
• blikje energydrink (indien nodig voor het trainen)
Geen brood, geen kip, geen rijst, geen broccoli. Maar de aders, die lopen kriskras over mijn borst en springen uit mijn armen. Na het trainen schuif ik wat kliekjes naar binnen en kwark voor het slapen.
Verder kan ik hier op stage onbeperkt fruit eten, dus bananen en appels zijn fijn voor carbs. Unmetered cutting op basis van de spiegel, ik krijg elke dag meer definitie en kan nog gewoon 3x per week fijn trainen. Ik ga net zo laag tot ik tevreden ben, daarna wegen, onderhoud berekenen en maintainen voor de zomer. Daarna zie ik wel weer. Prima, niet moeilijker maken dan het is. Heb al stress genoeg.
Mensen nog meer tips voor fijn en gemakkelijk voer? Die salamiworstjes zijn ook fijn spul.![]()
![]()
Nah, nog meer is niet goed voor mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, meer peppen dus.
[..]
True, true. Zelf ben ik gewoon een groot fan van dat soort makkelijke shit. Vandaag op stage heb ik bij me:
• 0.5 liter melk + 0.5 liter melk (geen whey meer, vanavond nieuwe aanslepen bij B&F)
• ontbijtkoek
Geen brood, geen kip, geen rijst, geen broccoli. Maar de aders, die lopen kriskras over mijn borst en springen uit mijn armen. Na het trainen schuif ik wat kliekjes naar binnen en kwark voor het slapen.
Verder kan ik hier op stage onbeperkt fruit eten, dus bananen en appels zijn fijn voor carbs. Unmetered cutting op basis van de spiegel, ik krijg elke dag meer definitie en kan nog gewoon 3x per week fijn trainen. Ik ga net zo laag tot ik tevreden ben, daarna wegen, onderhoud berekenen en maintainen voor de zomer. Daarna zie ik wel weer. Prima, niet moeilijker maken dan het is. Heb al stress genoeg.
Mensen nog meer tips voor fijn en gemakkelijk voer? Die salamiworstjes zijn ook fijn spul..
Schitterend hoe makkelijk het bij jou gaat. Als je op DBB zou posten zouden ze je uitmaken voor troll en juicehead
Dat is clean & jerk, daarbij stap je zeg maar uit met je been (als een soort lunge) en duw je het gewicht dan tot boven je hoofd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik begin met een soort deadlift/shrugs duw mijn schouders naar achter op het moment dat ik de barbell omhoog zwaai zak ik iets door mijn knieen en dan doe ik die military press, terwijl ik dat doe lift ik mijn hielen iets, maar als je kijkt naar het wk/ek gewichtheffen zie je ook wel dat ze hun been naar achteren zetten bij het uitstoten en pas later corrigeren. Succes!
Met powerclean duw je het gewicht niet omhoog maar eindig je met de barbell tegen je delts aan, eigenlijk in de front squat positie, zo met je handen omgeklapt.
@Panzer: looking thick, solid, tight. Ziet er goed uit. Ben wel benieuwd naar een foto van je rug/rear lat spread.![]()
swsquote:Haha, dit soort shit maakt men juist nieuwsgierig naar de saus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Nah, nog meer is niet goed voor me.
Schitterend hoe makkelijk het bij jou gaat. Als je op DBB zou posten zouden ze je uitmaken voor troll en juiceheadDan hoef je niet eens meer van de bank af.
Thanks maatje. Die foto's heb ik bar weinig, want je kunt ze zelf maar lastig maken. Zelfontspanner app is ook niet alles, want dan moet je die telefoon stabiel op een goede hoogte plaatsen. Kan mijn vriendin vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
@Panzer: looking thick, solid, tight. Ziet er goed uit. Ben wel benieuwd naar een foto van je rug/rear lat spread.
Dit is een oudje uit april nog. Geeft een beeld van de V. (en mijn poging tot lat spread)
Heb het gevoel alsof mijn genetics rare dingen hebben gedaan en mijn schouders + chest uit elkaar hebben getrokken.Draagt sterk bij aan de wijdte + chest gap.
En in het kader van Throwback Friday, eentje van Babymaus uit 2011.
[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 21-06-2013 10:54:49 ]![]()
Mirinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
sws
[..]
Haha, dit soort shit maakt men juist nieuwsgierig naar de saus.Dan hoef je niet eens meer van de bank af.
[..]
Thanks maatje. Die foto's heb ik bar weinig, want je kunt ze zelf maar lastig maken. Zelfontspanner app is ook niet alles, want dan moet je die telefoon stabiel op een goede hoogte plaatsen. Kan mijn vriendin vragen.
Dit is een oudje uit april nog. Geeft een beeld van de V. (en mijn poging tot lat spread)
[ afbeelding ]
Heb het gevoel alsof mijn genetics rare dingen hebben gedaan en mijn schouders + chest uit elkaar hebben getrokken.Draagt sterk bij aan de wijdte + chest gap.
![]()
Manlet zijn heeft toch wel zijn voordelen, je kan veel meer liften door een lagere rom en je bent veel sneller ripped. Hoor wel altijd dat bij manlets al snel de benen buiten verhouding zijn ondanks dat ze die trainen![]()
Ja kut is dat idd, als ik zelf maak is het dik scheef. Heb laatst maar iemand gevraagd ook. Ziet er wel goed uit though, en mooie progress vergeleken met die uit 2011. Daar was vtaper echt minimaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks maatje. Die foto's heb ik bar weinig, want je kunt ze zelf maar lastig maken. Zelfontspanner app is ook niet alles, want dan moet je die telefoon stabiel op een goede hoogte plaatsen. Kan mijn vriendin vragen.
[ afbeelding ]![]()
Yeah thanks, ik woog toen net 60 kg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kut is dat idd, als ik zelf maak is het dik scheef. Heb laatst maar iemand gevraagd ook. Ziet er wel goed uit though, en mooie progress vergeleken met die uit 2011. Daar was vtaper echt minimaal.Die andere is genomen op 80 kg.
Deze front hoort erbij. (was op vakantie)Fijn zo fijn, om een manlet te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:54 schreef Spieren het volgende:
[..]
Mirin![]()
Manlet zijn heeft toch wel zijn voordelen, je kan veel meer liften door een lagere rom en je bent veel sneller ripped. Hoor wel altijd dat bij manlets al snel de benen buiten verhouding zijn ondanks dat ze die trainen![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daar zie je er al beter uit dan 80% wat ik tot nu toe op 't strand heb gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah thanks, ik woog toen net 60 kg.Die andere is genomen op 80 kg.
Deze front hoort erbij. (was op vakantie)
[ afbeelding ]
[..]
Fijn zo fijn, om een manlet te zijn.![]()
Hoe oud was je in 2011? Of hoe oud ben je nu...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
sws
[..]
Haha, dit soort shit maakt men juist nieuwsgierig naar de saus.Dan hoef je niet eens meer van de bank af.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ben je op Birkenaubeach geweest brah?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar zie je er al beter uit dan 80% wat ik tot nu toe op 't strand heb gezien
Auschwitzmaus (zomer 2010)
Kankermaus (zomer 2011, paar maanden bezig)
Deze hoort dus bij die 2011 rugfoto. Blijf je bij je oordeel?
Gyno begint ook in te komen daar, dat kwam al voor de eerste stretchmarks. Acne, ROID RAGE, gyno, mijn toenmalige vriendin vond het fijn. Not.Daar 19, nu 21.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hoe oud was je in 2011? Of hoe oud ben je nu...quote:![]()
![]()
die gyno is idd wel vrij duidelijk aanwezig, maar voor de rest fitter dan de meeste skinnyfat ecto's en bierbuiken. Srs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je op Birkenaubeach geweest brah?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gyno begint ook in te komen daar, dat kwam al voor de eerste stretchmarks. Acne, ROID RAGE, gyno, mijn toenmalige vriendin vond het fijn. Not.
[..]
Daar 19, nu 21.
[..]
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Laatbloeier?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je op Birkenaubeach geweest brah?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gyno begint ook in te komen daar, dat kwam al voor de eerste stretchmarks. Acne, ROID RAGE, gyno, mijn toenmalige vriendin vond het fijn. Not.
[..]
Daar 19, nu 21.
[..]
[ afbeelding ]![]()
* Panzermaus kijkt naar Kankermaus fotoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
die gyno is idd wel vrij duidelijk aanwezig, maar voor de rest fitter dan de meeste skinnyfat ecto's en bierbuiken. Srs.
* Panzermaus laat boodschap van voluptueuzehenk op zich in werken
* Panzermaus kijkt nogmaals naar Kankermaus
Dan is het droevig gesteld met de wereld.Yep, in combinatie met slaaptekort + ondervoeding als 15-19-jarige ofzo.quote:![]()
Ja is het ook, maar als ik zie hoe praktisch al m'n maten er bij staan is het echt droevig gesteld. De een is 1,95 op 80 kilo ofzo, skinny as fuck. De ander is 1.70 op 80 kilo en 25+% bf. Ze geven geen moer, net zoals 95% van de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
* Panzermaus kijkt naar Kankermaus foto
* Panzermaus laat boodschap van voluptueuzehenk op zich in werken
* Panzermaus kijkt nogmaals naar Kankermaus
Dan is het droevig gesteld met de wereld.
[..]
Yep, in combinatie met slaaptekort + ondervoeding als 15-19-jarige ofzo.Behulpzaam als een waterkraan.
De goeie levenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, meer peppen dus.
[..]
True, true. Zelf ben ik gewoon een groot fan van dat soort makkelijke shit. Vandaag op stage heb ik bij me:
• ontbijtkoek
Mensen nog meer tips voor fijn en gemakkelijk voer? Die salamiworstjes zijn ook fijn spul.![]()
![]()
Panzer wauw serieus.
Door die domme reeks in klb kom ik er nu pas achter dat Zyzz dood is. Lag dat aan de roids of niet? En panzer hoezo zeg je dat je gyno en roidrage had? Je bent toch natty :/![]()
zit je nu op een onderhoudsdosis of ben je full aan het blasten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hangt er vanaf van waar ik ben, soms C1000, soms Jumbo. Zolang er maar 3.5 gram proteins per 100 ml in zit is het prima.
[..]
gvd man![]()
![]()
Net lichaam manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
gvd man![]()
![]()
![]()
Echt, onder een steen gelift.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef Atemno het volgende:
Panzer wauw serieus.
Door die domme reeks in klb kom ik er nu pas achter dat Zyzz dood is. Lag dat aan de roids of niet? En panzer hoezo zeg je dat je gyno en roidrage had? Je bent toch natty :/![]()
heb gehoord dat er zo'n gast uit australie was die heel bekend was van fitness en nu overleden is ofzo??![]()
Stargazer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef 16meter het volgende:
heb gehoord dat er zo'n gast uit australie was die heel bekend was van fitness en nu overleden is ofzo??Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Bohh, vandaag ging echt FANTASTISCH, het klinkt misschien raar maar ik voelde me echt euforisch, alsof ik alles kon ghehe.
Ik weet niet waar het aan lag, misschien dat dit de eerste keer was dat ik met m'n eigen muziek trainde, maar ik was echt veel geconcentreerder en alles ging een stuk makkelijker. Ik heb met bechpress en squats bijna dubbel het gewicht kunnen doen in correcte vorm![]()
Ook hield ik ineens mijn buikspieroefeningen veel langer vol, de blokjes heb ik nog nooit zo goed gezien als vandaag![]()
Alleen jammer dat ik geen symmetrische pack heb, maarja dat blijkt genetisch bepaald te zijn helaas.
Hopelijk gaat het maandag even goed
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
Ook hield ik ineens mijn buikspieroefeningen veel langer vol, de blokjes heb ik nog nooit zo goed gezien als vandaag![]()
![]()
OK, vooruit eentje dan voor de offtopicdagboekkijkmijbreedzijn:
gisteren voor de 88e keer verteld nooit gekuurd te hebben tegen mijn meisje. Zij heeft het echt al vaak gevraagd en mij steeds nooit geloofd.
Nou was ze gisteren dus bij een vriend en hadden ze het erover dat op mijn gym bijna niet natural was.
Dus zij zo: nou eentje wel hoor...
Hij: nee hij ook niet, weet ik 100% zeker. Heb ik namelijk gehoord van diegene die aan hem zelf verkocht heeft....
Nu gelooft ze mij dus niet...![]()
Heb ook van die dagen, dan heb ik genoeg rust/slaap gehad, dag ervoor goed gegeten en niet te warm/benauwd in de gym.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
Bohh, vandaag ging echt FANTASTISCH, het klinkt misschien raar maar ik voelde me echt euforisch, alsof ik alles kon ghehe.
Ik weet niet waar het aan lag, misschien dat dit de eerste keer was dat ik met m'n eigen muziek trainde, maar ik was echt veel geconcentreerder en alles ging een stuk makkelijker. Ik heb met bechpress en squats bijna dubbel het gewicht kunnen doen in correcte vorm![]()
Alleen jammer dat ik geen symmetrische pack heb, maarja dat blijkt genetisch bepaald te zijn helaas.
Hopelijk gaat het maandag even goed
Helaas is het bij mij vaak weinig geslapen, kapot van lange dag werken en bloedheetGewoon doorbuffelen dus.
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef BeamofLight het volgende:
OK, vooruit eentje dan voor de offtopicdagboekkijkmijbreedzijn:
gisteren voor de 88e keer verteld nooit gekuurd te hebben tegen mijn meisje. Zij heeft het echt al vaak gevraagd en mij steeds nooit geloofd.
Nou was ze gisteren dus bij een vriend en hadden ze het erover dat op mijn gym bijna niet natural was.
Dus zij zo: nou eentje wel hoor...
Hij: nee hij ook niet, weet ik 100% zeker. Heb ik namelijk gehoord van diegene die aan hem zelf verkocht heeft....
Nu gelooft ze mij dus niet...![]()
![]()
Wat is er?quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
ik ben ook kk breed vriend
postbode vroeg net nog aan me
m e blokjes waren omin hard mattie
hij wou ze aanrake
kzeg no hommo![]()
Dat een sixpack hebben een doel opzich is al :quote:Daarvoor hoef je ook niet te 'bodybuilden' 4ever in de cut will do.
![]()
Kijk panzer zijn pics, hij doet ook geen 'buikspier' oefeningen dacht ik, gewoon die zware compounds knallen.
Volgens mij krijg je van buikspier trainen ook een brede core dacht ik , weet niet zeker, not aestetic, zo'n rechthoekig lichaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef 16meter het volgende:
ik ben ook kk breed vriend
postbode vroeg net nog aan me
m e blokjes waren omin hard mattie
hij wou ze aanrake
kzeg no hommo![]()
![]()
Ik ben juist aan het bulken, merk dat ik ook een hoger vetpercentage begin te krijgen, en ondanks dat beginnen m'n buikspieren steeds beter zichtbaar te worden. Dat lijkt mij eerder een toename in spiermassa dan minder buikvet ghehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat een sixpack hebben een doel opzich is al :Daarvoor hoef je ook niet te 'bodybuilden' 4ever in de cut will do.
![]()
Kijk panzer zijn pics, hij doet ook geen 'buikspier' oefeningen dacht ik, gewoon die zware compounds knallen.
Volgens mij krijg je van buikspier trainen ook een brede core dacht ik , weet niet zeker, not aestetic, zo'n rechthoekig lichaam.
[..]![]()
Het voelt bovendien gewoon lekker, buikspieroefeningen zijn een van de leukste die er zijn imho. Doe die al vrij lang, heb tot nu toe A6W gedaan, paar andere maar die die ik de laatste 3x heb gedaan werkt het beste, echt killing![]()
Heeeerlijk die brand in je buik, en je begint na een keer of 10 al te trillen.
Bicycle vind ik het zwaarste eigenlijk, vandaar dat ik die het laatste doe (is het nog zwaarder).
Heb ook een paar keer zo'n oefeningen met bal gedaan, maar dat vind ik klote eigenlijk. Zit de hele tijd te klooien om m'n voeten goed op die bal te krijgen etc.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Daarom doe ik ook de 300 rep squat challenge. Na 50 begint het al te branden en trillen. Zwaar dat het is. Nog nooit zo'n spierdefinitie gezien op mijn benen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het bulken, merk dat ik ook een hoger vetpercentage begin te krijgen, en ondanks dat beginnen m'n buikspieren steeds beter zichtbaar te worden. Dat lijkt mij eerder een toename in spiermassa dan minder buikvet ghehe![]()
Het voelt bovendien gewoon lekker, buikspieroefeningen zijn een van de leukste die er zijn imho. Doe die al vrij lang, heb tot nu toe A6W gedaan, paar andere maar die die ik de laatste 3x heb gedaan werkt het beste, echt killing![]()
Heeeerlijk die brand in je buik, en je begint na een keer of 10 al te trillen.
Bicycle vind ik het zwaarste eigenlijk, vandaar dat ik die het laatste doe (is het nog zwaarder).
Heb ook een paar keer zo'n oefeningen met bal gedaan, maar dat vind ik klote eigenlijk. Zit de hele tijd te klooien om m'n voeten goed op die bal te krijgen etc.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Las ergens dat vooral vrouwen dat niet moeten doen wantquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door.taille.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Klopt. Al heeft de een er wat meer aanleg voor dan de ander, maar voor een strakke buik hoef je het zeker niet te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Las ergens dat vooral vrouwen dat niet moeten doen wanttaille.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Hmm nooit opgezocht eigenlijk, heb je een link van een artikel hierover oid?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips.![]()
Maar ik heb trouwens een probleem met squats: op een of andere manier heb ik iedere keer als ik dat ding op m'n schouders leg ram pijn aan m'n armen, alsof het knelt ofzo. Is dit normaal of doe ik iets fout? Ik heb me vandaag eens in de spiegel van de zijkant bekeken tijdens het squatten, de techniek doe ik gewoon goed?
[ Bericht 1% gewijzigd door Susteren op 21-06-2013 20:10:50 ]Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Pas maar op want na 10 reps exploderen je taille. 9 reps kan nog wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Las ergens dat vooral vrouwen dat niet moeten doen wanttaille.
Als je niet zegt waar het precies pijn doet en wat voor pijn het is is het ondoenbaar om er iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Susteren het volgende:
Maar ik heb trouwens een probleem met squats: op een of andere manier heb ik iedere keer als ik dat ding op m'n schouders leg ram pijn aan m'n armen, alsof het knelt ofzo. Is dit normaal of doe ik iets fout? Ik heb me vandaag eens in de spiegel van de zijkant bekeken tijdens het squatten, de techniek doe ik gewoon goed?
![]()
Ik weet niet precies, maar ik voel het in m'n bovenarmen, een soort steekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet zegt waar het precies pijn doet en wat voor pijn het is is het ondoenbaar om er iets over te zeggen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Misschien moet je de bar wat breder vastpakken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar ik voel het in m'n bovenarmen, een soort steekIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zal het volgende keer proberen, thx!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Misschien moet je de bar wat breder vastpakken?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Was dit trouwens sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef G.R.S. het volgende:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips.?
Ja jezus. Daar kan toch niemand iets mee? Misschien waren er twee wespen die je tegelijkertijd staken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar ik voel het in m'n bovenarmen, een soort steek![]()
Je weet toch wel waar je iets voelt? Als dat niet zo is moet ik je krachttraining ten sterkste afraden. Krachttraining doet zeer namelijk.![]()
Nee het voelt gewoon fout zeer, niet lekker brandend ofzo. Ik kan de pijn gewoon niet precies plaatsen, ben het nu hier na aan het doen met een lat, heb nu precies het zelfde. Volgens mij zijn het niet de armen, maar de schouderbladen daar in de buurt. Daar steekt het ja, precies waar de punt van je schouderblad uitsteekt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja jezus. Daar kan toch niemand iets mee? Misschien waren er twee wespen die je tegelijkertijd staken.![]()
Je weet toch wel waar je iets voelt? Als dat niet zo is moet ik je krachttraining ten sterkste afraden. Krachttraining doet zeer namelijk.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.![]()
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Was dit trouwens sarcastisch bedoeld?
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja, want obliques zijn zulke grote spieren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Hier kan niemand iets mee. Denk effe een beetje beter na voor je iets post.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee het voelt gewoon fout zeer, niet lekker brandend ofzo. Ik kan de pijn gewoon niet precies plaatsen, ben het nu hier na aan het doen met een lat, heb nu precies het zelfde. Volgens mij zijn het niet de armen, maar de schouderbladen daar in de buurt. Daar steekt het ja, precies waar de punt van je schouderblad uitsteekt.![]()
Een paar nuttige vragen misschien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee het voelt gewoon fout zeer, niet lekker brandend ofzo. Ik kan de pijn gewoon niet precies plaatsen, ben het nu hier na aan het doen met een lat, heb nu precies het zelfde. Volgens mij zijn het niet de armen, maar de schouderbladen daar in de buurt. Daar steekt het ja, precies waar de punt van je schouderblad uitsteekt.
Wat voor pijn is het nou, steek/rek pijn of straalt de pijn uit naar een bepaald gebied? In welke positie bijv:begin of einde. Heb je bij andere oefeningen of bewegingen hier ook last van? En op welke plek waar het schouderblad uitsteekt? De onderkant bovenkant of zijkant...?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Rekpijn, alsof ik tever uitrek. Positie is boven het punt waar het schouderblad uitsteekt. Nee verder geen last van, alleen bij squats als ik de barbell achter m'n hoofd moet positioneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een paar nuttige vragen misschien.
Wat voor pijn is het nou, steek/rek pijn of straalt de pijn uit naar een bepaald gebied? In welke positie bijv:begin of einde. Heb je bij andere oefeningen of bewegingen hier ook last van? En op welke plek waar het schouderblad uitsteekt? De onderkant bovenkant of zijkant...?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Rekpijn, alsof ik tever uitrek. Positie is boven het punt waar het schouderblad uitsteekt. Nee verder geen last van, alleen bij squats als ik de barbell achter m'n hoofd moet positioneren.impingement?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een paar nuttige vragen misschien.
Wat voor pijn is het nou, steek/rek pijn of straalt de pijn uit naar een bepaald gebied? In welke positie bijv:begin of einde. Heb je bij andere oefeningen of bewegingen hier ook last van? En op welke plek waar het schouderblad uitsteekt? De onderkant bovenkant of zijkant...?
Dat lijkt me sterk. Denk niet dat hij zo zwaar lift dat dat aan de hand kan zijn.![]()
Aanstelleritis is mijn diagnose. Susteren let meer op details dan de grote lijnen. Nofi overigens, gewoon een observatie van de enthousiaste beginneling die alles tegelijk wil doen en dat maal 100x.
Alhoewel, er was hier ook ooit die dude die zijn triceps verrekte bij de leg curl machine....Confidence through competence![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Aanstelleritis is mijn diagnose. Susteren let meer op details dan de grote lijnen. Nofi overigens, gewoon een observatie van de enthousiaste beginneling die alles tegelijk wil doen en dat maal 100x.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Alhoewel, er was hier ook ooit die dude die zijn triceps verrekte bij de leg curl machine....
Edit, stop eens met die ninja edits trouwens. Verdomde irritant.![]()
![]()
![]()
Luister, ik ben niet iemand die zich aanstelt, dat kan ik je garanderen. Het gaat me niet om de pijn, maar als iets fout voelt is het toch beter om te gaan zoeken wat je fout doet dan gewoon domweg de pijn te negeren en door te gaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Aanstelleritis is mijn diagnose. Susteren let meer op details dan de grote lijnen. Nofi overigens, gewoon een observatie van de enthousiaste beginneling die alles tegelijk wil doen en dat maal 100x.
Alhoewel, er was hier ook ooit die dude die zijn triceps verrekte bij de leg curl machine....Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je geeft een vaag iets aan waar niemand iets mee kan. Wat verwacht je dan? Dat we een pasklaar antwoord hebben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Luister, ik ben niet iemand die zich aanstelt, dat kan ik je garanderen. Het gaat me niet om de pijn, maar als iets fout voelt is het toch beter om te gaan zoeken wat je fout doet dan gewoon domweg de pijn te negeren en door te gaan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: