Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie alleen één vrouw soms squatten en dat is 30kg ofzo.
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als je nu lekker omhoog gaat en je form niet goed zou zijn. Dan moet je 1 een flinke stap terug doen later, en 2, de form opnieuw aanleren wat meestal verdomde moeilijk is.
Feit is dat vrouwen vaak erg sterk zijn in hun benen, en een stuk minder in hun bovenlichaam. Ik heb kleine scandinavische vrouwen (waarvan er aardig wat in de gym in Spanje zijn, gelukkig.) Oeps, pardon...) die meer squaten als de meeste van de gasten die er rondlopen.
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?
Ik heb ooit een tijdje met een vrouw getraind en dat was op een gegeven moment een aardige kermisattractie voor sommige mannen.
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.
Want jij doet 12 kilo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.
Nee, te weinig om er chagrijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
30, zonder handschoentjes, chagrijnig nu?
Je verpest het grapjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop dat we het hier over de barbell curl hebben anders heb ik een aardig minderwaardigheidscomplex te pakken
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.
ja sorry maar m'n ego gaat voor humorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je verpest het grapje
Maar idd, ik doe barbellnoworries.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja sorry maar m'n ego gaat voor humor
All kinds of eelt hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]je geeft het tenminste toe
please zeg dat je geen handschoentjes hebt
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
bloody hot in de sportschool en benauwd bovendien.
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijn
Jaja, of een paar kleine schijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omgggg je hebt bijna aan elke kant een grote schijf hihihihiihiigigig
Wat is daar nou mis mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]please zeg dat je geen handschoentjes hebt
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.
Hier word ik gelukkig van. Was bang dat je weer zo'n ecto was die een shitload supps haalt elke maand om vervolgens gedemotiveerd te raken. Let the gains begin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
Dank voor degene die de term GOMAD naar me had gequote (ben 'm vergeten), zit nu vol aan de melk en begin al wat aan te komen
Chins/pull ups.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips/ oefeningen om het middelste stuk van mijn rug/ vleugels te vergroten? Bovenkant is redelijk groot, maar middelste stuk mag wel wat wijder.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
bloody hot in de sportschool en benauwd bovendien.
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijn
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
Dank voor degene die de term GOMAD naar me had gequote (ben 'm vergeten), zit nu vol aan de melk en begin al wat aan te komen
Moet er niet aan denken *kots*.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?
Nope, dat is me te veel ghehe, drink een stuk of 7 250ml glazen per dag. Probeer wel steeds meer te drinken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?
Zien er allemaal beestachtig uit in die serie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef stinkie het volgende:
Net spartacus weer eens stukje gekeken
[ afbeelding ]
Dit is toch wel streeffysiek
De gebruikelijke celebrity wokouts zijn wel te vinden natuurlijk. Hoe ze echt trainen, geen idee. Maar in de serie liepen er ook genoeg rond zonder benen....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zien er allemaal beestachtig uit in die serie.
Is er ergens een echte officiele training van hun beschikbaar?
Denk zo'n 3000, avondeten is lastig precies te berekenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef DKaprillia het volgende:
Oke, zit je toch tegen de 2 liter aan, zijn wel effe mooi 1300+ calorieen die je zo even wegdrinkt.
Ik zit nu toevallig ook met een liter pakje melk![]()
Maar heb je trouwens een idee op hoeveel calorieën je zit op een normale dag?
Voor benen, Seedorfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
Goeie strandkast, check ook die ader over z'n linkerarm (voor de kijker rechts). Benen hadden wel wat meer massa mogen hebben, maar aan de andere kant als je zo kan voetballen kom je er wel mee weg wat mij betreft.
Seedorf is sowieso een held.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voor benen, Seedorf![]()
[ afbeelding ]
Sowieso goed fysiek
[ afbeelding ]
Die man is inderdaad wel groot maar qua aesthetics vind ik het niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef stinkie het volgende:
Net spartacus weer eens stukje gekeken
[ afbeelding ]
Dit is toch wel streeffysiek
Wat heb je gedaan bij je vorige plateau? Cal omlaag of meer cardio? Dan zou ik nu het andere doen. En vooral ook in kleine stappen; je wil absoluut niet meteen all in gaan met cal verlagen en 7 dagen per week cardio.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:20 schreef Kerol het volgende:
Mijn cut zit weer vast, moet ik nu weer mijn inname verminderen? Zit nu al op 2400 cal voor 1.94 - 88kg.. Begonnen @ 95kg @ 2850 cal
Ja stel je doet nu 3x per week cardio (lage intensiteit) en 20 min per keer. Dan kan je het verhogen naar 30 minuten per keer en dan kijken hoe dat gaat. Bij je volgende plateau verlaag je weer wat kcal (of je past je macro's aan), de keer erop ga je bijv. 4x per week 30 min per keer cardio doen of je voegt 1 dag per week hoge intensiteit toe etc. etc. Voornamelijk ook geduld hebben. Langzaam cutten duurt soms 30-35 weken (afhankelijk van je beginnende vetpercentage en andere gegevens).quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Kerol het volgende:
Toen deed ik m'n cal omlaag. Nu dus meer cardio zeg je? Pffff is het al bulking time, ik houd van veel eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |