Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie alleen één vrouw soms squatten en dat is 30kg ofzo.
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als je nu lekker omhoog gaat en je form niet goed zou zijn. Dan moet je 1 een flinke stap terug doen later, en 2, de form opnieuw aanleren wat meestal verdomde moeilijk is.
Feit is dat vrouwen vaak erg sterk zijn in hun benen, en een stuk minder in hun bovenlichaam. Ik heb kleine scandinavische vrouwen (waarvan er aardig wat in de gym in Spanje zijn, gelukkig.) Oeps, pardon...) die meer squaten als de meeste van de gasten die er rondlopen.
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?
Ik heb ooit een tijdje met een vrouw getraind en dat was op een gegeven moment een aardige kermisattractie voor sommige mannen.
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.
Want jij doet 12 kilo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.
Nee, te weinig om er chagrijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
30, zonder handschoentjes, chagrijnig nu?
Je verpest het grapjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop dat we het hier over de barbell curl hebben anders heb ik een aardig minderwaardigheidscomplex te pakken
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.
ja sorry maar m'n ego gaat voor humorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je verpest het grapje
Maar idd, ik doe barbellnoworries.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja sorry maar m'n ego gaat voor humor
All kinds of eelt hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]je geeft het tenminste toe
please zeg dat je geen handschoentjes hebt
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
bloody hot in de sportschool en benauwd bovendien.
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijn
Jaja, of een paar kleine schijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omgggg je hebt bijna aan elke kant een grote schijf hihihihiihiigigig
Wat is daar nou mis mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]please zeg dat je geen handschoentjes hebt
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |