SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Mja, het is aapjes kijken of atleten kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat tegenwoordig alleen maar nog om zo groot mogelijk te worden door je vol te pompen met hgh,peptides,IGF,insuline en andere zooi. Is niks meer aesthetic aan.![]()
Net alsof ze toen zich niet vol zaten te pompen met middelen? Niet in zo'n extreme mate als nu, maar alsnog behoorlijk wat. Alleen het voordeel was inderdaad dat het gericht was op aesthetics.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat tegenwoordig alleen maar nog om zo groot mogelijk te worden door je vol te pompen met hgh,peptides,IGF,insuline en andere zooi. Is niks meer aesthetic aan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Toen werd er ook veel gebruikt maar bijna niets vergeleken nu. Bodybuilding is nu meer een freakshow dan mirin aestheticsquote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net alsof ze toen zich niet vol zaten te pompen met middelen? Niet in zo'n extreme mate als nu, maar alsnog behoorlijk wat. Alleen het voordeel was inderdaad dat het gericht was op aesthetics.![]()
Tegenwoordig is groter beter, dat zie je overal terug. Maar Arnie zag er wel beter uit ja, je ziet mooi alle spieren terwijl Coleman er zo opgeblazen uitziet.. Als genoeg mensen vinden wat jij/ik vinden dan heb je kans dat het weer terugkomt. Simpelweg omdat we dan de markt bepalen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat tegenwoordig alleen maar nog om zo groot mogelijk te worden door je vol te pompen met hgh,peptides,IGF,insuline en andere zooi. Is niks meer aesthetic aan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt nu het gewone bodybuilding aka de freakshows en je hebt van die Jeff Seid achtige wedstrijden. Arnold zat er net tussenin en ik denk niet dat het nog terugkomtquote:Op zondag 16 juni 2013 07:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig is groter beter, dat zie je overal terug. Maar Arnie zag er wel beter uit ja, je ziet mooi alle spieren terwijl Coleman er zo opgeblazen uitziet.. Als genoeg mensen vinden wat jij/ik vinden dan heb je kans dat het weer terugkomt. Simpelweg omdat we dan de markt bepalen.![]()
veel minder minder dan nuquote:Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Net alsof ze toen zich niet vol zaten te pompen met middelen? Niet in zo'n extreme mate als nu, maar alsnog behoorlijk wat. Alleen het voordeel was inderdaad dat het gericht was op aesthetics.
toen alleen nog maar AAS![]()
Toppunt van emancipatiequote:Op zondag 16 juni 2013 11:04 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
miss Olypmpia 1981
[ afbeelding ]
de versie van 2012
...
Nuff said.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Vanaf nu gaat dit topic over Eugen Sandow, The Father of Modern Bodybuilding.Echt een oldbie en voor zover ik weet gewoon natty. Sterk als een beest, veel one-armed lifts en dumbbells, had een hele goede snor en sliep gemiddeld 11 uur per nacht.quote:SANDOW'S MEASUREMENTS
At age 35 (1902)
height: 5'9 1/4"
weight: 202 lbs.
neck: 18"
chest: 48"
biceps: 18 1/2"
forearm: 16 1/2"
wrist: 7 1/2"
waist: 30"
hips: 42"
thigh: 26"
knee: 14"
calf: 18"
ankle: 8 1/2"Nog best veel over te vinden, alleen het beeldmateriaal uit die tijd laat veel te wensen over.
Winnaar van de jaarlijkse Mr. Olympia contest krijg deze trofee. (de 'Sandow')
![]()
![]()
Het lijkt nu echt een wedstrijdje 'wie heeft het meeste VVM t.o.v. de lengte bij een zo laag mogelijk BF%?'
Iets wat je ook zonder jury kan bepalen.BEASTMODE![]()
![]()
Wat een baas, helemaal Hercules.quote:Sandow's resemblance to the physiques found on classical Greek and Roman sculpture was no accident, as he measured the statues in museums and helped to develop "The Grecian Ideal" as a formula for the "perfect physique." Sandow built his physique to the exact proportions of his Grecian Ideal, and is considered the father of modern bodybuilding, as one of the first athletes to intentionally develop his musculature to pre-determined dimensions.
In his books Strength and How to Obtain It and Sandow's System of Physical Training, Sandow laid out specific prescriptions of weights and repetitions in order to achieve his ideal proportions.
Focus lag toen totaal op andere dingen. Weinig tot geen V-vorm of traps, etc. Gewoon zoals die standbeelden en sterk als fuck. Las ook dat hij een man van 80 kg op een paar vingers kon optillen. Met één arm, that is.![]()
![]()
Vanochtend maximaal borst en biceps gedaan, kon bijna niet meer naar huis rijden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Snap echt niet wat er mooi is aan zo'n vieze hgh gut.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
veel minder minder dan nu
toen alleen nog maar AAS
Vraag me echt af wat voor problemen mensen zoals Coleman op latere leeftijd gaan krijgen. Volgens mij moeten ze wel hun hele leven on cycle blijven![]()
Ik heb zijn boek. Nog niet gelezen though, maar lijkt me wel leuk om te lezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een baas, helemaal Hercules.
Focus lag toen totaal op andere dingen. Weinig tot geen V-vorm of traps, etc. Gewoon zoals die standbeelden en sterk als fuck. Las ook dat hij een man van 80 kg op een paar vingers kon optillen. Met één arm, that is.
Het is sowieso wel leuk om geschiedenis van krachtsport te lezen. Zie hier een stukje over de grieken. http://www.buildmybody.nl/krachttraining-voor-vechtsport/
Stenen dumbbells.![]()
En ik vind het verhaal van Milo wel stoer. Er zijn meerdere verhalen maar die ik ken is dat elke dag een kalf begon te dragen, welke uiteindelijk een koe werd uiteraard. Progressief trainen dus.![]()
![]()
Die vrouw heeft grotere quads dan Arnoldquote:Op zondag 16 juni 2013 11:04 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
miss Olypmpia 1981
[ afbeelding ]
de versie van 2012
...
Nuff said.
![]()
![]()
Dus...
Ik sta op het punt om mijn leven om te gooien en 4 keer per week te fitnessen. Mijn doel is om spiermassa op te bouwen, maar er niet zo overdreven gespierd uit te zien. Mijn ultieme doel is dan ook een zichtbaar six-packje
Maar na het uitvogelen van een goed voedingsschema en het afsluiten van een redelijk goedkoop fitness abonnement van een half jaar, zit ik met een heel groot probleem. Wat is nu een goed trainingsschema?
Ik heb het internet rondgezocht, maar ik vind alleen maar schema's die de fitnessapparaten ten volste benutten. Ik wil dat niet en wil mijzelf zoveel mogelijk beperken tot DB's, BB's en zit bankjes. Mijn doel is om 4x in de week te gaan en elke spiergroep aan te pakken. Hebben jullie misschien trainingsschema's voor een 4-daagse split met de eisen die ik hier stel?![]()
'six-packje' is gewoon een kwestie van een tijdje weinig eten
denk dat men je in de dieetclub beter kan helpen![]()
Doe wat research en maak je eigen schema. Kleine investering als je je leven voor altijd zo drastisch gaat omgooien.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Ryoku het volgende:
Dus...
Ik sta op het punt om mijn leven om te gooien en 4 keer per week te fitnessen. Mijn doel is om spiermassa op te bouwen, maar er niet zo overdreven gespierd uit te zien. Mijn ultieme doel is dan ook een zichtbaar six-packje
Maar na het uitvogelen van een goed voedingsschema en het afsluiten van een redelijk goedkoop fitness abonnement van een half jaar, zit ik met een heel groot probleem. Wat is nu een goed trainingsschema?
Ik heb het internet rondgezocht, maar ik vind alleen maar schema's die de fitnessapparaten ten volste benutten. Ik wil dat niet en wil mijzelf zoveel mogelijk beperken tot DB's, BB's en zit bankjes. Mijn doel is om 4x in de week te gaan en elke spiergroep aan te pakken. Hebben jullie misschien trainingsschema's voor een 4-daagse split met de eisen die ik hier stel?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Zoek eens op ub/lb split, dan doe je dag a upperbody en dag b lowerbody en dit tweemaal per week. Je kan ook beginnen met starting strength alleen dat is drie dagen in de week, ik zou dit persoonlijk wel aanraden.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Ryoku het volgende:
Dus...
Ik heb het internet rondgezocht, maar ik vind alleen maar schema's die de fitnessapparaten ten volste benutten. Ik wil dat niet en wil mijzelf zoveel mogelijk beperken tot DB's, BB's en zit bankjes. Mijn doel is om 4x in de week te gaan en elke spiergroep aan te pakken. Hebben jullie misschien trainingsschema's voor een 4-daagse split met de eisen die ik hier stel?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heerlijk, deadlift en squat in 1 sessie, verder niks.
Voor herhaling vatbaar. Wou er nog wat core werk bijdoen maar dat werd te gortig qua tijd. Eerst effe kijken hoe ik me morgen voel. Indien goed, volgende week tweede ronde inclusief core werk.
Zal wel loslopenheerlijk traininkje iig!
![]()
Nice man, hoeveel sets totaal? En hoelang was je in totaal bezig dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:33 schreef NomanIW het volgende:
Heerlijk, deadlift en squat in 1 sessie, verder niks.
Voor herhaling vatbaar. Wou er nog wat core werk bijdoen maar dat werd te gortig qua tijd. Eerst effe kijken hoe ik me morgen voel. Indien goed, volgende week tweede ronde inclusief core werk.
Zal wel loslopenheerlijk traininkje iig!
Glute/ham raises tot failure doen aan het einde, probeer maar eens. Ik voel me nog steeds alsof ik onder een vrachtauto ben gerold.![]()
![]()
Totaal sets valt nog mee. Zou ff mn boekkie moeten pakken dan, maar volgens mij alles bij elkaar iets van 15 sets, inc opwarmer en 3 series van 1 met deadlift.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, hoeveel sets totaal? En hoelang was je in totaal bezig dan?
Glute/ham raises tot failure doen aan het einde, probeer maar eens. Ik voel me nog steeds alsof ik onder een vrachtauto ben gerold.
Glute-ham raise gaat er vanaf aanstaande week in. Dan ga ik meer core werk doen ook. Ik zit in een cut (al ben ik minder strict dan ik zelf zou willen, maar hoop deze week de knop echt om te zetten) maar hoop stiekem toch een beetje progressie te boeken met deadlift en squat. Deadlift wordt moeilijk, maar hoe beter voorbereid ik ben, hoe beter dat zal gaan wanneer ik na de zomer weer aan de bulk ga. En squat moet ik vooral psychologisch een grens over. Ik merk gewoon dat daar nog ruimte inzit qua kracht die ik nog niet benut, en ik hoop dat een hogere squat mn deadlift wellicht ook wat vooruit kan helpen. Andersom is dat nl wel het geval geweest.
Deadlift max is 140, stall al een maand of 2 rond de 130. Squat max is 2x100 atf. Beiden gaan technisch nu goed, alleen de allerzwaarste gewichten (voor mij dan) gaan met enige moeite, maar goede vorm. Onder mn max vind ik mezelf vrij gracieus als ik eerlijk ben, maar mss is dat de dopamine die praat.
Saillant detail is dat squats bij mij altijd ellende waren. Pas toen ik deadliften een beetje op de rit had en opnieuw ging squatten, ging dat okee. Dat zal nu 4 maanden terug zijn vermoed ik?
Anyway, daar zit nog een hoop potentie in. Als ik vlak onder mn max zit gaat het zo heerlijk soepeltjes... Maar bij gewichten die echt zwaar voelen als ik ermee het rek uitloop.... Dat vergt op de een of andere manier een psychische knop die om moet, die ik nog niet heb kunnen vindenmaar vind ik best leuk eigenlijk.
Alleen DL wil ik nu wel weer eens vooruit.![]()
Ik ben even met de voeding bezig.
in de OP staat minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht, dit zou voor mij inhouden 214 gram eiwitten per dag.
Mijn eiwit shake bevat 74,4gr eiwitten per 100gr, dat betekend 300gr per dag.
in 1 bus shake zit 900gr, dan zou je dus maar 3 dagen met zo'n bus die 40 euro kost![]()
hoeveel gram eiwitten zou je uit je normale voeding halen denken jullie?Sometimes noise is just your mind.![]()
Je neemt geen 100 gram whey per dag, je neemt een scoop wat ongeveer 25 gram is. Dat staat ook op de bus trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef NineteenOFour het volgende:
in de OP staat minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht, dit zou voor mij inhouden 214 gram eiwitten per dag.
in 1 bus shake zit 900gr, dan zou je dus maar 3 dagen met zo'n bus die 40 euro kost![]()
hoeveel gram eiwitten zou je uit je normale voeding halen denken jullie?![]()
Als je eiwitten wil eten kan je die bus whey trouwens beter laten voor wat het is en casein kopen.
Hoeveel eiwit je per dag uit je voeding haalt is afhankelijk van wat je eet. De beste manier om te weten hoeveel eiwit je op een dag eet is je calorieen en je macro's tellen.![]()
verschil tussen whey en casein is toch de snelheid waarmee het opgenomen wordt?
waar vind ik meer info over macro's?Sometimes noise is just your mind.![]()
google.nlquote:Op zondag 16 juni 2013 16:19 schreef NineteenOFour het volgende:
verschil tussen whey en casein is toch de snelheid waarmee het opgenomen wordt?
waar vind ik meer info over macro's?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wat is je vet%?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef NineteenOFour het volgende:
hoeveel gram eiwitten zou je uit je normale voeding halen denken jullie?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In mijn aankomende bulkschema heb ik iets van 150g whey per dag als een soort kickstart, stuk makkelijker en goedkoper dan 400g kipfilet per dag die je bijna niet weg krijgtquote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je neemt geen 100 gram whey per dag, je neemt een scoop wat ongeveer 25 gram is. Dat staat ook op de bus trouwens.![]()
ik zeg toch ook niet dat 100 gram whey per dag neem? alleen dat er 74,4gram eiwitten per 100 gram in zit. een scoop is bij mij 70 gram.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je neemt geen 100 gram whey per dag, je neemt een scoop wat ongeveer 25 gram is. Dat staat ook op de bus trouwens.Sometimes noise is just your mind.![]()
weet ik niet.quote:
ook geen idee hoe ik daar achter zou kunnen komen, ik ken die apparaatjes wel maar die zijn niet echt betrouwbaar toch?Sometimes noise is just your mind.![]()
Magere kwark kan ook nog he? Denk dat 150 gr whey niet echt ergens op slaat. Maar dat ben ikmaar en ik doe ook wel eens dingen die wellicht marginaal bezijden de ultieme bodybuilding filosofie liggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In mijn aankomende bulkschema heb ik iets van 150g whey per dag als een soort kickstart, stuk makkelijker en goedkoper dan 400g kipfilet per dag die je bijna niet weg krijgt![]()
Trollen doe je maar in de gymquote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In mijn aankomende bulkschema heb ik iets van 150g whey per dag als een soort kickstart, stuk makkelijker en goedkoper dan 400g kipfilet per dag die je bijna niet weg krijgt![]()
Nee ik ben nieuwsgierig want je weegt dus >100kg maar je weet niets van macro's af. Daaruit trok ik de conclusie dat je een beginner bent (met behoorlijk wat vet). Ga je eerst maar eens concentreren op een goed dieet en discipline kweken dan je bezig te houden met welke eiwitten je binnen dient te krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:31 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
weet ik niet.
ook geen idee hoe ik daar achter zou kunnen komen, ik ken die apparaatjes wel maar die zijn niet echt betrouwbaar toch?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ait ik ben na 12,5kg aangekomen te zijn (lengte 1,89, van 70 naar 82,5 kg) een kilo afgevallen
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
klopt idd, en is een goed advies waarvoor dankquote:Op zondag 16 juni 2013 16:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuwsgierig want je weegt dus >100kg maar je weet niets van macro's af. Daaruit trok ik de conclusie dat je een beginner bent (met behoorlijk wat vet). Ga je eerst maar eens concentreren op een goed dieet en discipline kweken dan je bezig te houden met welke eiwitten je binnen dient te krijgen.
Ikzit dan alleen wel met wat is nou een goed dieet, ik bedoe ik vind overal wel stukjes en beetjes informatie maar het is zo weinig praktisch.
Ik heb besloten dat ik niet meer gewoon mee eet met de rest van het gezin maar echt voor mezelf ga koken en nu wil ik dus een eetschema maken voor aankomende week maar kom niet echt verder.Sometimes noise is just your mind.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In mijn aankomende bulkschema heb ik iets van 150g whey per dag als een soort kickstart, stuk makkelijker en goedkoper dan 400g kipfilet per dag die je bijna niet weg krijgt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wijze woorden.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ultieme doel: een sixpackje. Als je het goed doet dan is dat ding is gewoon een bijproduct.![]()
Belangrijk is dat je erachter komt wat je onderhoud is qua kcal. Dwz met welke hoeveelheid inname kom je niet aan en val je niet af. Ga hier 300-500 kcal onder zitten. Wat betreft eiwitten/koolhydraten/vetten kun je niet zoveel verkeerd doen. Probeer de simpele suikers te vermijden, veel vis/kip en groente/fruit en noten en dan kom je al je heel eind.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
klopt idd, en is een goed advies waarvoor dank
Ikzit dan alleen wel met wat is nou een goed dieet, ik bedoe ik vind overal wel stukjes en beetjes informatie maar het is zo weinig praktisch.
Ik heb besloten dat ik niet meer gewoon mee eet met de rest van het gezin maar echt voor mezelf ga koken en nu wil ik dus een eetschema maken voor aankomende week maar kom niet echt verder.
Dan gewoon een schema pakken met veel compounds zoals Starting Strength en daarna 30 min cardio.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Je kan gewoon met de rest van het gezin mee eten, maar je zal, als je te zwaar bent, minder moeten gaan eten. Het pricipe is heel simpel, calorieen in calorieen uit. Als meer calorieen binnenkrijgt dan je verbruikt wordt je vet. Simple as that.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:46 schreef NineteenOFour het volgende:
[..]
klopt idd, en is een goed advies waarvoor dank
Ik heb besloten dat ik niet meer gewoon mee eet met de rest van het gezin maar echt voor mezelf ga koken en nu wil ik dus een eetschema maken voor aankomende week maar kom niet echt verder.
Ik gebruik dit programma om m'n calorieen/macro's bij te houden. http://cronometer.com/![]()
Ik hou mij gewoon aan 40/40/20 macro's maakt niet uit waar die macro's vandaan komen. Vast voedsel of vloeibaar. Zorg ook gewoon dat ik mijn micro's haal.quote:
http://www.t-nation.com/p(...)06-154-training.html
Deze mag wel in de OP, wat een wijsheid![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapfapapf![]()
,,/![]()
Wat til jij eigenlijk inmiddels? En wat was je max?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
Steve Reeves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat feel iedere donderdag en vrijdagquote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, hoeveel sets totaal? En hoelang was je in totaal bezig dan?
Glute/ham raises tot failure doen aan het einde, probeer maar eens. Ik voel me nog steeds alsof ik onder een vrachtauto ben gerold.
Deathlift or Die.![]()
Nu op Ned2 een docu over de overproductie van mais in de jaren 70 wat een van de oorzaken is van obesitas heden ten dageBehulpzaam als een waterkraan.
wtf als ik een hemd van 2,50 euro 3 workouts achter elkaar draag dan ruikt deze nog helemaal fris maar een voetbalshirt ruikt na 1 workout al naar de zweet.
Toch voortaan maar in een hemd/tank-top trainen![]()
Gaat niet alleen over overproductie van mais, maar over alle oorzaken van obesitas in Amerika.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
Nu op Ned2 een docu over de overproductie van mais in de jaren 70 wat een van de oorzaken is van obesitas heden ten dageOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Daar kwam ik ook achter, maar zover was de uitzending nog niet. Ik viel er precies in bij dat maisgedeelte.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over overproductie van mais, maar over alle oorzaken van obesitas in Amerika.
Het eerste wat ik dacht was 'dat niet ik delen met de grote jongens van fok'![]()
Eugen Sandow en Steve Reeves zijn mijn rolmodellenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
Steve Reeves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deze thread is trouwens goud: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137518653
![]()
gelukkig niets te klagen, vandaagquote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
wtf als ik een hemd van 2,50 euro 3 workouts achter elkaar draag dan ruikt deze nog helemaal fris maar een voetbalshirt ruikt na 1 workout al naar de zweet.
gymtopic gemistquote:
Jij doet 3 workouts met 1 hemd? Nasty..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is toch normaal? Doe ook 3 workouts met één onderbroek.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij doet 3 workouts met 1 hemd? Nasty..Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
ok.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is toch normaal? Doe ook 3 workouts met één onderbroek.![]()
Zolang het niet naar zweet ruikt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij doet 3 workouts met 1 hemd? Nasty..![]()
als je niks doet, ruikt het nooit naar zweetquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zolang het niet naar zweet ruikt.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij doet 3 workouts met 1 hemd? NasTty..Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ik doe 3 weken met 1 shirt zodat ik lekker met niemand om me heen hoef te trainen
kut niet het ONZ-topic.![]()
![]()
Agelopen dondedag jiu jitsu gedaan. Voor het eerst gebruik gemaakt van de resultaten van het liften.
Armklem puur op kracht doorbroken en maatje klein stukje opgetild. Hij liet los
/DagboekDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
De neiging om iemand te slammen tijdens BJJ heb ik ook wel eens maar volgens mij doet dat best pijn en er zitten bij BJJ niet echt klootzakken zoals je die bij kickboksen wel hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef stinkie het volgende:
Agelopen dondedag jiu jitsu gedaan. Voor het eerst gebruik gemaakt van de resultaten van het liften.
Armklem puur op kracht doorbroken en maatje klein stukje opgetild. Hij liet los
/Dagboek
Met kracht kan je inderdaad veel totdat je tegen iemand van je eigen gewicht moet![]()
Ik trainde met een Israelier. Die is wt gewendquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De neiging om iemand te slammen tijdens BJJ heb ik ook wel eens maar volgens mij doet dat best pijn en er zitten bij BJJ niet echt klootzakken zoals je die bij kickboksen wel hebt
Met kracht kan je inderdaad veel totdat je tegen iemand van je eigen gewicht moetMaar JJ is niet mijn stijl. Ik ben meer vn Iaido/Kendo/Aikidi. Maar soms gewoon op kracht is ook leuk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb gepowercleaned op laag gewicht..
Maar ik voel toch alsof er een spiertje in mijn rug even verkeerd geschoten is... Wat helpt voor het herstel? Wat moet ik hiermee doen?Rustig aan.![]()
Even afwachten hoe het er morgen voorstaat. Eventueel kan je een warme douche nemen of licht masseren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik voel toch alsof er een spiertje in mijn rug even verkeerd geschoten is... Wat helpt voor het herstel? Wat moet ik hiermee doen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Punt is meer dat dit wel van ehm.. Ik denk alweer 5 dagen geleden is ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Even afwachten hoe het er morgen voorstaat. Eventueel kan je een warme douche nemen of licht masseren.Rustig aan.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik voel toch alsof er een spiertje in mijn rug even verkeerd geschoten is... Wat helpt voor het herstel? Wat moet ik hiermee doen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wat bevorderend kan zijn voor het herstel is licht stretchen van de spier (Moet je wel weten welke), een warmte bron(bijv. douche), massage en bewegen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is meer dat dit wel van ehm.. Ik denk alweer 5 dagen geleden is ofzo.
Dit kan allemaal bijdragen aan het natuurlijke herstel. Maar is bestrijding zonder dat je weet wat de oorzaak is. Mocht het aanhouden probeer dan iemand met verstand ervan op te zoeken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Daar lopen nog meer spieren in dat gebied. Bijv. de trapezius ascendus of rhomboids.quote:
Wat handiger is; zijn er bepaalde bewegingen of houdingen die de pijn verergeren. En welke zijn verlichtend?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Bij geen beweging heb ik geen last... Als er een gewicht naar beneden trekt en ik hou het een klein beetje naar voren dan voel ik wel een klein beetje pijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Daar lopen nog meer spieren in dat gebied. Bijv. de trapezius ascendus of rhomboids.
Wat handiger is; zijn er bepaalde bewegingen of houdingen die de pijn verergeren. En welke zijn verlichtend?
Dit aan de rechter kant van mijn rug.. Als ik het gewicht omhoog hou met links dan is het een stuk minder... Het voelt dus alsof een spiertje verkeerd zit daarzo..
Als ik spring dan doet het ook zeer.
[ Bericht 12% gewijzigd door kingtoppie op 16-06-2013 22:46:37 ]Rustig aan.![]()
Dus als je de rug strekt zoals bij een deadlift? Want dan is het inderdaad een van de erector truncii(Longissimus thoracis is hier een onderdeel van).quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij geen beweging heb ik geen last... Als er een gewicht naar beneden trekt en ik hou het een klein beetje naar voren dan voel ik wel een klein beetje pijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Misschien.. Ik zal het even met 30 kilo proberen...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dus als je de rug strekt zoals bij een deadlift? Want dan is het inderdaad een van de erector truncii(Longissimus thoracis is hier een onderdeel van).
Klein beetje, als ik spring dan doet het echt meer zeer.Rustig aan.![]()
Iemand die een artikel heeft over stretching en explosiviteit? Bedoel dan niet stretching voor een inspanning. Dus of je explosiviteit minder wordt naarmate je flexibeler wordt is eigenlijk de vraag."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Als je gaat stretchen na de inspanning dan haal je de spanning van je benen, terwijl die spanning juist goed zou zijn voor de explosiviteit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Push. het volgende:
Iemand die een artikel heeft over stretching en explosiviteit? Bedoel dan niet stretching voor een inspanning. Dus of je explosiviteit minder wordt naarmate je flexibeler wordt is eigenlijk de vraag.
Ik heb gehoord van topschaatsers dat ze na een krachttraining dan ook nooit fietsen... Ze minimaal ook 3 uur rust houden om die spanning / explosiviteit benefits te behouden.Rustig aan.![]()
Die gasten hadden echt trieste benen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Eugen Sandow en Steve Reeves zijn mijn rolmodellenDeze thread is trouwens goud: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137518653
Jaja zij hadden nog geen crenartine enzo maar toch.This isn't even my final form.![]()
Nee, bedoel stretchen op bijvoorbeeld off-days of gewoon 's ochtends als je 's avonds traint. Dus het heeft dan geen invloed op de inspanning zelf. Gaat me er puur om of meer flexibele spieren tot minder explosiviteit zouden leiden.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je gaat stretchen na de inspanning dan haal je de spanning van je benen, terwijl die spanning juist goed zou zijn voor de explosiviteit.
Ik heb gehoord van topschaatsers dat ze na een krachttraining dan ook nooit fietsen... Ze minimaal ook 3 uur rust houden om die spanning / explosiviteit benefits te behouden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Haha, het is gemakkelijker om spieren te onderscheiden als je bepaalde bewegingen uitvraagt. Bijvoorbeeld: het buigen,strekken, opzij buigen of roteren van de romp. Of vooruit-, achteruit- en zijwaarts- en naar binnen heffen en roteren van de schouder.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien.. Ik zal het even met 30 kilo proberen...
Klein beetje, als ik spring dan doet het echt meer zeer.
Wanneer je verticaal springt maak je een strekking in je romp en hef je de armen vooruit vanuit de schouder. Dus zowel de longissimus thoracis en trapezius worden gebruikt. oftewel lastig om dan onderscheid te maken als er zo veel bewegingen plaatsvinden..
Voorbeeld van onderscheiden is: de rug strekken gebruik je de longssimus, wanneer je schouders omlaag brengt zal je trapezius ascendens actief zijn en wanneer je een hand op je rug legt en deze ervan af tilt gebruik je rhomboids.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee, daar geloof ik niet in in ieder geval.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee, bedoel stretchen op bijvoorbeeld off-days of gewoon 's ochtends als je 's avonds traint. Dus het heeft dan geen invloed op de inspanning zelf. Gaat me er puur om of meer flexibele spieren tot minder explosiviteit zouden leiden.
Maar ik weet het fijne daar verder niet van.Rustig aan.![]()
Dat doet allen vrij weinigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Verbosity het volgende:
uik je de longssimus, wanneer je schouders omlaag brengt zal je trapezius ascendens actief zijn en wanneer je een hand op je rug legt en deze ervan af tilt gebruik je rhomboids.
Rustig aan.![]()
Zou je eigenlijk met wat weerstand moeten uitvoeren zodat er meer provocatie komt. Is nogal lastig om alles indirect uit te leggen. Normaal gesproken kan je zelf corrigeren of zelf voordoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik denk het niet aangezien olympische lifters erg veel stretchen en natuurlijk enorm explosief moeten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee, bedoel stretchen op bijvoorbeeld off-days of gewoon 's ochtends als je 's avonds traint. Dus het heeft dan geen invloed op de inspanning zelf. Gaat me er puur om of meer flexibele spieren tot minder explosiviteit zouden leiden.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Geprobeerd, doet nog steeds weinig eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk met wat weerstand moeten uitvoeren zodat er meer provocatie komt. Is nogal lastig om alles indirect uit te leggen. Normaal gesproken kan je zelf corrigeren of zelf voordoen.
Tjah naarzou je het plekje eigenlijk moeten aanwijzen,maar het voelt toch echt als die grote spier waarnaar ik al eerder verwees.
Rustig aan.![]()
Kan je gerust doen. Zal je niet hinderen in explosiviteit. Turners en Olympische gewichtheffers hebben er ook geen problemen mee. Alleen statisch stretchen voor een training is nogal onzinnig.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee, bedoel stretchen op bijvoorbeeld off-days of gewoon 's ochtends als je 's avonds traint. Dus het heeft dan geen invloed op de inspanning zelf. Gaat me er puur om of meer flexibele spieren tot minder explosiviteit zouden leiden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Die spier zorgt voor het strekken van de rug. Oftewel een deadlift of goodmorning uitvoeren.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geprobeerd, doet nog steeds weinig eerlijk gezegd
Tjah naarzou je het plekje eigenlijk moeten aanwijzen,maar het voelt toch echt als die grote spier waarnaar ik al eerder verwees.
Maar mocht je er veel last van hebben zoek dan een fysiotherapeut op. Tot die tijd kan je het dus masseren, warmte aanbrengen(douche/bad bijv.) of bewegen zonder dat het pijnlijk is om het herstel te verbeteren.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kan het niet zijn dat het een beetje van zijn plek gescheurd is oid?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die spier zorgt voor het strekken van de rug. Oftewel een deadlift of goodmorning uitvoeren.
Maar mocht je er veel last van hebben zoek dan een fysiotherapeut op. Tot die tijd kan je het dus masseren, warmte aanbrengen(douche/bad bijv.) of bewegen zonder dat het pijnlijk is om het herstel te verbeteren.Rustig aan.![]()
Kan ook zijn om te voorkomen dat ze bijvoorbeeld de liezen scheuren bij een diepe catch, maar dat ze zonder het stretchen wel sterker zouden zijn. Toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien olympische lifters erg veel stretchen en natuurlijk enorm explosief moeten zijn.Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan je gerust doen. Zal je niet hinderen in explosiviteit. Turners en Olympische gewichtheffers hebben er ook geen problemen mee. Alleen statisch stretchen voor een training is nogal onzinnig.Heb je er toevallig een idee waar ik er een studie over zou kunnen vinden? Kan er op google vrij weinig over vinden.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ze doen het voornamelijk voor de flexibiliteit om een diepe catch te kunnen ontvangen ja. Hard stretchen kan zelfs de spierversterken bij mensen (Neem aan bij zwakkere mensen maar heb de studie erachter niet gelezen. Kwam het in een tekstboek voor uit mijn studie.)quote:Op maandag 17 juni 2013 00:11 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan ook zijn om te voorkomen dat ze bijvoorbeeld de liezen scheuren bij een diepe catch, maar dat ze zonder het stretchen wel sterker zouden zijn. Toch?
[..]
ThanksHeb je er toevallig een idee waar ik er een studie over zou kunnen vinden? Kan er op google vrij weinig over vinden.
Maar als je studie zoekt:
http://scholar.google.nl/(...)=&hl=nl&as_sdt=0%2C5
Moet je wel kijken of het chronisch is of acuut. Hier is er een die misschien handig is:
https://minds.wisconsin.edu/handle/1793/23607Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Had het over die ~1900 lui van die link, Steve Reeves is nog post-WOII dus die had het inderdaad wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef 16meter het volgende:
steve reeves had zeker wel illegale crenartinesThis isn't even my final form.![]()
Ik denk zelf dat je explosiever wordt van stretching.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Push. het volgende:
Iemand die een artikel heeft over stretching en explosiviteit? Bedoel dan niet stretching voor een inspanning. Dus of je explosiviteit minder wordt naarmate je flexibeler wordt is eigenlijk de vraag.![]()
Gheghequote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef 16meter het volgende:
steve reeves had zeker wel illegale crenartines![]()
oooooh :$quote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had het over die ~1900 lui van die link, Steve Reeves is nog post-WOII dus die had het inderdaad wel.![]()
Als je je ziekjes voelt is het dan beter om rust te nemen of gewoon door te trainen? Volgens mij heb ik mijn linker knie beschadigd tijdens squats vorige keer. Toen ik omhoog kwam veerde ik een beetje door en had mijn linker knie gelocked... Sinds doen voel ik zo nu en dan een steek, maar bij belasting doet voel ik er niks van, doet geen pijn o.i.d.![]()
Kwestie van naar je lichaam luisteren, je kunt gaan trainen en kijken hoe het gaat, heb je ergens te veel last van stop je gewoonquote:Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je je ziekjes voelt is het dan beter om rust te nemen of gewoon door te trainen? Volgens mij heb ik mijn linker knie beschadigd tijdens squats vorige keer. Toen ik omhoog kwam veerde ik een beetje door en had mijn linker knie gelocked... Sinds doen voel ik zo nu en dan een steek, maar bij belasting doet voel ik er niks van, doet geen pijn o.i.d.![]()
![]()
Ik heb gister echt maximaal mijn biceps en borst getraind. Kon op gegeven moment bijna geen 10 kilo meer omhoog krijgen... Toch heb ik helemaal geen spierpijn, alleen heel klein beetje bij mijn borstspieren. Ik heb vaak alleen spierpijn als ik hele tijd niet getraind heb. Meer mensen die dit herkennen? Train ik dan niet goed ofzo?
Ik mis spierpijn
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:23 schreef Yamcha het volgende:
Spierpijn is geen indicatie van goede training.
Denk zelf zo vaak, hmm geen echte spierpijn "heb ik wel goed getraind"?![]()
Klopt, heb het zelf ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.
Denk zelf zo vaak, hmm geen echte spierpijn "heb ik wel goed getraind"?Soukidan op je oogbal.![]()
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.
Denk zelf zo vaak, hmm geen echte spierpijn "heb ik wel goed getraind"?A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Hier het filmpje. Bench press shirt aan alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef MarMar het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)d-gewichtheffen.html
Stoerheid!!![]()
http://www.wusa9.com/news/local/story.aspx?storyid=262829![]()
Vandaag makkelijk 3x5 dips gedaan, ik neem aan dat ik nu weighted dips moet doen? Maar zo'n dumbell tussen je benen is toch niet zo fris? Of moet ik een belt aanschaffen? Hoe doen jullie dit?![]()
wow. Inschrijven voor Mr. Olympia denk ik aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag makkelijk 3x5 dips gedaan, ik neem aan dat ik nu weighted dips moet doen? Maar zo'n dumbell tussen je benen is toch niet zo fris? Of moet ik een belt aanschaffen? Hoe doen jullie dit?![]()
Ik doe een db tussen mijn benen maar wordt steeds lastiger naarmate het gewicht hoger wordt. Dus misschien toch een keer een belt aanschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier het filmpje. Bench press shirt aan alles.![]()
http://www.wusa9.com/news/local/story.aspx?storyid=262829![]()
![]()
Heeft je gym geen dip belt? Hier liggen er meerdere.
Trouwens laatst zwaar brede gast die squats en deadlifts ging doen met een dip belt om. Had verwacht dat hij wel beter zou weten.
![]()
Die zie ik soms ook ja.. en gasten die handschoentjes aanhebben om 10 kg mee te gaan curlen![]()
Ik overweeg zelf inmiddels wel handschoentjes, al wil ik ze eigenlijk niet, maar mijn handpalmen gaan een beetje naar de klote en dat staat niet zo netjes met mijn werk.![]()
Hoe doet hij dat dan? Die van mij gaat alleen strak zitten als ik er gewicht aan hang.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft je gym geen dip belt? Hier liggen er meerdere.
Trouwens laatst zwaar brede gast die squats en deadlifts ging doen met een dip belt om. Had verwacht dat hij wel beter zou weten.
![]()
Ik denk dat hij hem verwarde met een weightlifting belt. Hij had gewoon die ketting strak aangetrokken, als een soort riem.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan? Die van mij gaat alleen strak zitten als ik er gewicht aan hang.![]()
Knoopje erin?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem verwarde met een weightlifting belt. Hij had gewoon die ketting strak aangetrokken, als een soort riem.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem verwarde met een weightlifting belt. Hij had gewoon die ketting strak aangetrokken, als een soort riem.wtf
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem verwarde met een weightlifting belt. Hij had gewoon die ketting strak aangetrokken, als een soort riem.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is het echt zo dat vrouwen urineren tijdens het trainen?
Tenzij je gewoon vaak genoeg naar de plee gaat..
Beetje spierdruk op een blaas, zonder de 20 cm extra die sommige mannen (jij niet) hebben, is lekkage.
Big deal.![]()
Zonder 20 cm extraquote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij je gewoon vaak genoeg naar de plee gaat..
Beetje spierdruk op een blaas, zonder de 20 cm extra die sommige mannen (jij niet) hebben, is lekkage.
Big deal.Jij snapt ook het werkt of niet! De dag dat ik rond loop met pis tot aan m'n eikel moet nog komen!
,,/![]()
Ik gebruik wel eens lifting belts om dipgewicht aan te hangen, maar gebruik echt geen dipbelt om te squatten
Deathlift or Die.![]()
Dit.quote:Haha, toen er nog geen belt was gebruikte ik altijd een springtouw. Schijven eraan rijgen en om je middel ermee. Sneed wel, zo'n nylon touw.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik wel eens lifting belts om dipgewicht aan te hangen, maar gebruik echt geen dipbelt om te squatten![]()
![]()
ik deed heel klungelig zo'n dumbbelltje tussen m'n voeten
kk triest
de grote brede mannen lachten me uit![]()
Die gasten geloofden dat bij het perfecte lichaam de omtrek van de bovenarmen, nek en kuiten exact hetzelfde moesten zijn. Het had dus vooral met smaak te maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die gasten hadden echt trieste benen.
Jaja zij hadden nog geen crenartine enzo maar toch.![]()
Even een vraagje, altijd na het dippen gaat mijn borstkas vast zitten. Het is niet pijnlijk maar ik vind het toch wel vreemd en het gaat ook pas weg als ik me uit rek en m'n borstkas laat knakken. Iemand enig idee hoe dit komt en wat het is?Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Ook de eerste keer gedaan, toen viel ik en verliet ik huilend de gym.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef 16meter het volgende:
ik deed heel klungelig zo'n dumbbelltje tussen m'n voeten
kk triest
de grote brede mannen lachten me uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef tetouaribo het volgende:
Even een vraagje, altijd na het dippen gaat mijn borstkas vast zitten. Het is niet pijnlijk maar ik vind het toch wel vreemd en het gaat ook pas weg als ik me uit rek en m'n borstkas laat knakken. Iemand enig idee hoe dit komt en wat het is?![]()
![]()
Geven jullie mensen nog tips in de gym? Ik deed het eerst wel maar dat is dweilen met de kraan open. Doe het nu alleen als mensen de oefeningen echt gevaarlijk uitvoeren.![]()
nee, is de taak van de gym of pt-er, ik geef ook geen EHBO ofzo, ben daar om te trainen en alleen brand in de toko kan dat onderbreken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geven jullie mensen nog tips in de gym? Ik deed het eerst wel maar dat is dweilen met de kraan open. Doe het nu alleen als mensen de oefeningen echt gevaarlijk uitvoeren.![]()
Zoals je zelf zegt, dweilen met de kraan open. Op normale vragen wil ik best reageren en eventueel iets uitleggen maar verder zeg ik niks.,,/![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Haha, toen er nog geen belt was gebruikte ik altijd een springtouw. Schijven eraan rijgen en om je middel ermee. Sneed wel, zo'n nylon touw.![]()
Rustig aan.![]()
Mwoah, ik geef geen neuk om gemiddeld persoon, maar als je een beetje contact heb dan wil ik nog wel eens wat zeggen of krijg ik zelf tips.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
Zoals je zelf zegt, dweilen met de kraan open. Op normale vragen wil ik best reageren en eventueel iets uitleggen maar verder zeg ik niks.Rustig aan.![]()
Ik was laatst aan het deadliften, komt er zo'n gast naar me toe met als tip dat ik de barbell niet per keer op de grond moet zetten, maar iets boven de vloer "om de spanning erop houden"quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, ik geef geen neuk om gemiddeld persoon, maar als je een beetje contact heb dan wil ik nog wel eens wat zeggen of krijg ik zelf tips.
wut![]()
Voor de rest geef, en krijg ik geen tips/aanwijzingen.![]()
hij bedoeld meer, ik bemoei me met iedereen, ik gedraag me als de gym gooroequote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
Zoals je zelf zegt, dweilen met de kraan open. Op normale vragen wil ik best reageren en eventueel iets uitleggen maar verder zeg ik niks.![]()
dat hij zich met zijn eigen zaken bemoeit, miss was ht een undercuver hommoquote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het deadliften, komt er zo'n gast naar me toe met als tip dat ik de barbell niet per keer op de grond moet zetten, maar iets boven de vloer "om de spanning erop houden"
wut![]()
Voor de rest geef, en krijg ik geen tips/aanwijzingen.![]()
Ik zet hem vaak ook niet op de grond, wat zijn de benefits van beide methodes?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het deadliften, komt er zo'n gast naar me toe met als tip dat ik de barbell niet per keer op de grond moet zetten, maar iets boven de vloer "om de spanning erop houden"
wut![]()
Voor de rest geef, en krijg ik geen tips/aanwijzingen.Rustig aan.![]()
Wat snap je niet aan het "dead" gedeeltequote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zet hem vaak ook niet op de grond, wat zijn de benefits van beide methodes?![]()
![]()
Nee leg eens uit?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het "dead" gedeelteRustig aan.![]()
gast, lift je wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moment?
Kan je iets gedetailleerder uitleg geven allicht?![]()
![]()
Je pakt een dood gewicht van de grond af. Waar dus geen beweging in zit. Zal zwaarder zijn dan een gewicht wat in beweging is.quote:
Simple as that.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ah die manier, ja duidelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je pakt een dood gewicht van de grond af. Waar dus geen beweging in zit. Zal zwaarder zijn dan een gewicht wat in beweging is.
Simple as that.Rustig aan.![]()
volgens mij is het vak natuurkunde uit het pakket gehaald en vervangen door de taal:friesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je pakt een dood gewicht van de grond af. Waar dus geen beweging in zit. Zal zwaarder zijn dan een gewicht wat in beweging is.
Simple as that.![]()
deadlift betekent dat je het gewicht zonder momentum van de grond af tilt. Als je het gewicht niet op de grond legt dan gebruik je steeds momentum om het omhoog te krijgenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zet hem vaak ook niet op de grond, wat zijn de benefits van beide methodes?![]()
Gastquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij is het vak natuurkunde uit het pakket gehaald en vervangen door de taal:fries
Rustig aan.![]()
ja, soms is het niveau hier bedroevend, gelukkig hebben we straatsoldaat de universiteitsstudent for the resquequote:![]()
Maar zolang je aan het technieken bent of nog niet echt hoog gewicht pakt dan kun je net zo goed met momentum trainen eigenlijk? Aangezien dat gewicht dan nog redelijk verwaarloosbaar is?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Simple as that.Rustig aan.![]()
Ja je bent heel goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, soms is het niveau hier bedroevend, gelukkig hebben we straatsoldaat de universiteitsstudent for the resqueRustig aan.![]()
Daarom zo simpel mogelijk uitleggen tog. Begrijpen zelfs de friezen het.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij is het vak natuurkunde uit het pakket gehaald en vervangen door de taal:friesOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Als je pull ups gaat uitvoeren warm jij jezelf zeker op met kipping pull ups? Vergt namelijk techniek en is redelijk verwaarloosbaar gewicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zolang je aan het technieken bent of nog niet echt hoog gewicht pakt dan kun je net zo goed met momentum trainen eigenlijk? Aangezien dat gewicht dan nog redelijk verwaarloosbaar is?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Behoor je het gewicht dan ook met enige vaart wel tegen de grond te laten zakken? Dat je de inspanning zogezegd alleen puur ''omhoog'' maakt en de andere kant op wat minder?Rustig aan.![]()
Nee, dat doe je rustig. Google eens excentrisch trainen....quote:Op maandag 17 juni 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
Behoor je het gewicht dan ook met enige vaart wel tegen de grond te laten zakken? Dat je de inspanning zogezegd alleen puur ''omhoog'' maakt en de andere kant op wat minder?
Bij een BP doe je dat toch ook niet. Op je borstkas laten vallen om hem vervolgens weg te duwen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nee, maar dan hang je hem dus eigenlijk ''stil'' in de lucht / precies op je borst, als je dat gedaan hebt is het ''momentum'' dus 0, want dan zit er geen beweging in de barbell.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, dat doe je rustig. Google eens excentrisch trainen....
Bij een BP doe je dat toch ook niet. Op je borstkas laten vallen om hem vervolgens weg te duwen?Rustig aan.![]()
Goedzo. Doe dit dan ook bij de DL. Enige lifts waarbij je gewicht mag laten vallen zijn de clean and jerk, de snatch of varianten hiervan(op een olympisch platform met rubberen gewichten).quote:Op maandag 17 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar dan hang je hem dus eigenlijk ''stil'' in de lucht / precies op je borst, als je dat gedaan hebt is het ''momentum'' dus 0, want dan zit er geen beweging in de barbell.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goedzo. Doe dit dan ook bij de DL. Enige lifts waarbij je gewicht mag laten vallen zijn de clean and jerk, de snatch of varianten hiervan(op een olympisch platform met rubberen gewichten).Maar het verschil is dus dat je hem heel kort laat rusten nu tussendoor? De spanning even weg is? Het is niet zozeer dus het ''momentum'' wat dan meespeelt? (tenzij je hem wel heel snel laat afremmen en weer omhoog trekt ipv dus eerst even stil laat hangen..)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
wut![]()
Voor de rest geef, en krijg ik geen tips/aanwijzingen.
Kijk ik raak even in de war nu.Rustig aan.![]()
Alleen als ze dinven vragen, dan leg ik het wel uit met een motivatie om het zo te doen. En als ze gevaarlijk aan het kloten zijn, explosief deadliften met een bolle rug zonder de vloer te raken bijvoorbeeld:/.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geven jullie mensen nog tips in de gym? Ik deed het eerst wel maar dat is dweilen met de kraan open. Doe het nu alleen als mensen de oefeningen echt gevaarlijk uitvoeren.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zoals ik al zei. DL is een dood gewicht vanaf de grond.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Maar het verschil is dus dat je hem heel kort laat rusten nu tussendoor? De spanning even weg is? Het is niet zozeer dus het ''momentum'' wat dan meespeelt? (tenzij je hem wel heel snel laat afremmen en weer omhoog trekt ipv dus eerst even stil laat hangen..)
Kijk ik raak even in de war nu.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Auchquote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, dat doe je rustig. Google eens excentrisch trainen....
Bij een BP doe je dat toch ook niet. Op je borstkas laten vallen om hem vervolgens weg te duwen?![]()
Grappig, maar ik lees dus eigenlijk dat spieren die ehm.. vanuit korte toestand langer worden meer spanning te verduren krijgen dan andersom
Dus bij biceps zou je dan zeggen dat er meer spanning is als je de bicep laat afzakken...
Hmm nvm
[ Bericht 12% gewijzigd door kingtoppie op 17-06-2013 20:18:28 ]Rustig aan.![]()
Kan het beter in dit topic vragen:
Magnesium, waar haal ik het en wat is jullie ervaring hiermee mbt gebrek aan grip in vingers/ 'vette' handen?BEASTMODE![]()
Dus als je eigenlijk maximaal spiermassa wilt aanzetten kun je bij bankdrukken nog beter iemand achter je enorm laten meehelpen steeds als het gewicht omhoog gaat en zelf dan rustig het gewicht laten zakken steeds?quote:In feite kun je stellen dat excentrische oefeningen minder energie/zuurstof consumeert en meer kracht vergt dan concentrisch trainen. Onderzoek toont dan ook aan dat het effect van excentrisch trainen op spiermassa en spierkracht groter is dan het effect van concentrisch trainen. Oftewel, je krijgt meer resultaat van je inspanningen met excentrisch- dan concentrische trainen. Dit geldt zowel voor de spieren als voor de pezen.Rustig aan.![]()
Bij een sportzaak kun je het vaak wel krijgen. Of online. Het scheelt enorm, zeker als je zwaar gaat waarbij je grip een probleem wordt. Het geeft je net dat stukje extra waardoor je een lift wel kan doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Magnesium, waar haal ik het en wat is jullie ervaring hiermee mbt gebrek aan grip in vingers/ 'vette' handen?![]()
straatsoldaat gebruikte van die fapdoekjes, werkt net zo goed en veel handiger.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Magnesium, waar haal ik het en wat is jullie ervaring hiermee mbt gebrek aan grip in vingers/ 'vette' handen?![]()
Thanks, zal het online eens ergens gaan bestellenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij een sportzaak kun je het vaak wel krijgen. Of online. Het scheelt enorm, zeker als je zwaar gaat waarbij je grip een probleem wordt. Het geeft je net dat stukje extra waardoor je een lift wel kan doen.BEASTMODE![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook de eerste keer gedaan, toen viel ik en verliet ik huilend de gym.herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik huilde nog net niet, maar moest me wel inhouden
heb me idd ook uitgeschreven toen![]()
Niet zomaar. Vandaag met iemand de bench press gedeeld, beetje een praatje en hij vertelde dat hij al tijden vastzit op 60 kilo. Dan geef ik wel wat tips. Eerst gewoon een paar dingen zeggen om te kijken of het serieus genomen wordt, als dat zo is leg ik het verder uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geven jullie mensen nog tips in de gym? Ik deed het eerst wel maar dat is dweilen met de kraan open. Doe het nu alleen als mensen de oefeningen echt gevaarlijk uitvoeren.
Volgens mij was deze gozert er wel mee geholpen en nam hij het aan.![]()
Niemand zal je tegenhouden, maar het is geen deadliftenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zolang je aan het technieken bent of nog niet echt hoog gewicht pakt dan kun je net zo goed met momentum trainen eigenlijk? Aangezien dat gewicht dan nog redelijk verwaarloosbaar is?
vwb het zakken, niet laten vallen. Overigens laat ik het wel snel zakken dus het klettert wel een beetje.![]()
tuurlijk nietquote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geven jullie mensen nog tips in de gym? Ik deed het eerst wel maar dat is dweilen met de kraan open. Doe het nu alleen als mensen de oefeningen echt gevaarlijk uitvoeren.
ik bewaar m'n geheimen voor mezelf![]()
Wat waren die tips dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zomaar. Vandaag met iemand de bench press gedeeld, beetje een praatje en hij vertelde dat hij al tijden vastzit op 60 kilo. Dan geef ik wel wat tips. Eerst gewoon een paar dingen zeggen om te kijken of het serieus genomen wordt, als dat zo is leg ik het verder uit.
Volgens mij was deze gozert er wel mee geholpen en nam hij het aan.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik moet zeggen dat ik de deadlift samen met de power clean de heerlijkste oefeningen vind.
De clean omdat het zo heerlijk explosief is en de DL omdat je zo'n beetje iedere spier voelt werken![]()
![]()
PC tips aub?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de deadlift samen met de power clean de heerlijkste oefeningen vind.
De clean omdat het zo heerlijk explosief is en de DL omdat je zo'n beetje iedere spier voelt werkenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hoe bedoel je tips? Staan tig filmpjes en instructies op het net. Of zit je met een specifieke vraag?quote:![]()
Gewoon algemene tips. Ik vind het heel lastig om de beweging(en) goed te doen. Vooral de explosivie beweging met de schouders.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe bedoel je tips? Staan tig filmpjes en instructies op het net. Of zit je met een specifieke vraag?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Die je de beweging wel via je bovenbenen? Het landen gaat wel goed?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon algemene tips. Ik vind het heel lastig om de beweging(en) goed te doen. Vooral de explosivie beweging met de schouders.![]()
Via m'n bovenbenen? Leg eens uitquote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die je de beweging wel via je bovenbenen? Het landen gaat wel goed?![]()
Mwah matig. Landt niet echt op m'n vingertoppen en m'n ellebogen zijn te laag.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Je eerste beweging is traag, a la deadlift. Dan voor de snelle beweging geef je em een 'zetje' met je bovenbenen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Via m'n bovenbenen? Leg eens uit![]()
Mwah matig. Landt niet echt op m'n vingertoppen en m'n ellebogen zijn te laag.
vwb dat landen, waar steunt de barbell op als je ellebogen te laag zijn?![]()
M'n sleutenbenen ongeveer. Paar beurse plekken daarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je eerste beweging is traag, a la deadlift. Dan voor de snelle beweging geef je em een 'zetje' met je bovenbenen.
vwb dat landen, waar steunt de barbell op als je ellebogen te laag zijn?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
slick, 60 kilo en dan al vastzitten, das mijn off day warm up. woog ie ook 60 ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zomaar. Vandaag met iemand de bench press gedeeld, beetje een praatje en hij vertelde dat hij al tijden vastzit op 60 kilo. Dan geef ik wel wat tips. Eerst gewoon een paar dingen zeggen om te kijken of het serieus genomen wordt, als dat zo is leg ik het verder uit.
Volgens mij was deze gozert er wel mee geholpen en nam hij het aan.![]()
Veelgemaakte fout (als ik denk wat je bedoelt), deed het zelf ook verkeerd. Via dit topic kreeg ik toen onderstaand filmpje en nu gaat het goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
M'n sleutenbenen ongeveer. Paar beurse plekken daar
![]()
Bedankt, even bekijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Veelgemaakte fout (als ik denk wat je bedoelt), deed het zelf ook verkeerd. Via dit topic kreeg ik toen onderstaand filmpje en nu gaat het goed.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
powerclean is zo lekker om te doen, ook erg zwaar voor je benen. Eerste setje van 5 nog nergens last van, 2e setje al bij de 3e rep meer moeite en 3e en als ik nog kracht over heb 4e setje zijn zwaar killer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
De clean omdat het zo heerlijk explosief is en de DL omdat je zo'n beetje iedere spier voelt werken
Begin eerst met deadlift op zo'n dag, dan door naar squat en powerclean. Seated calf raise, Pull-ups en seated rows om de dag af te naken en dan ga je bijna plat.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Aan echt olympische lifts waag ik me trouwens (nog) niet. Lijkt me wel heel tof, maar zonder coach/begeleiding is het volgens mij niet een kwestie van of je blessures krijgt, maar wanneer.
Daarnaast geen faciliteiten in de sportschool om een barbell van ruim 2 meter hoogte naar beneden te laten vallen![]()
![]()
je kan de stang ook gewoon weer rustig op de grond zetten, kost ietsje meer energie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
Aan echt olympische lifts waag ik me trouwens (nog) niet. Lijkt me wel heel tof, maar zonder coach/begeleiding is het volgens mij niet een kwestie van of je blessures krijgt, maar wanneer.
Daarnaast geen faciliteiten in de sportschool om een barbell van ruim 2 meter hoogte naar beneden te laten vallenI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Vandaag een pak brinta in de blender gedaan tot 't poeder werd, gaat echt makkelijk in de shakebeker nu en mixt wat vloeiender
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Of je neemt bambixquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een pak brinta in de blender gedaan tot 't poeder werd, gaat echt makkelijk in de shakebeker nu en mixt wat vloeiender![]()
![]()
Ik heb het idee dat dan je arm uit de kom schiet als het om wat hogere gewichten gaatquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan de stang ook gewoon weer rustig op de grond zetten, kost ietsje meer energie.
Maar kan het mis hebben natuurlijk. Al is mijn grootste bezwaar dus het gebrek aan goede begeleiding.![]()
Ecbtquote:?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
nu doe ik nog geen al te zware powercleans, meer dan 65kg heb ik tot nu toe niet gedaan maar zolang je de juiste doen hanteert is rustig terugzetten geen groot probleem.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dan je arm uit de kom schiet als het om wat hogere gewichten gaat
Maar kan het mis hebben natuurlijk. Al is mijn grootste bezwaar dus het gebrek aan goede begeleiding.
Op je form letten doe je eerst met losse stang of echt heel weinig gewicht, zodra je form goed is kun je ook makkelijk zwaarder gaan.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hoe laat jij je clean zakken? ik duik er snel onder laat de barbell dan begeleid 'vallen' op m'n bovenbenen, daardoor krijg toch een klein rukje aan m'n rug. Lijkt me niet heel ideaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
nu doe ik nog geen al te zware powercleans, meer dan 65kg heb ik tot nu toe niet gedaan maar zolang je de juiste doen hanteert is rustig terugzetten geen groot probleem.
Op je form letten doe je eerst met losse stang of echt heel weinig gewicht, zodra je form goed is kun je ook makkelijk zwaarder gaan.
Ik snap dat je form bij oly lifts goed moet zijn, dat is dus mijn grootste bezwaar om het niet te gaan doen. Durf het niet echt aan om zelf te gaan proberen, uiteraard zou dat met een stok beginnen![]()
ellebogen net zo snel weer naar beneden als bij het omhoog halen van de bar, traps/schouders op spanning en met een rechte rug met de bar naar beneden zakken. Doet geen pijn en voelt niet slecht aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe laat jij je clean zakken? ik duik er snel onder laat de barbell dan begeleid 'vallen' op m'n bovenbenen, daardoor krijg toch een klein rukje aan m'n rug. Lijkt me niet heel ideaal.
Ik snap dat je form bij oly lifts goed moet zijn, dat is dus mijn grootste bezwaar om het niet te gaan doen. Durf het niet echt aan om zelf te gaan proberen, uiteraard zou dat met een stok beginnenI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Mja, ik heb het net even pogen na te doen met een stok. Een beweging die je redelijk automatisch doet beschrijven is best lastigquote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
ellebogen net zo snel weer naar beneden als bij het omhoog halen van de bar, traps/schouders op spanning en met een rechte rug met de bar naar beneden zakken. Doet geen pijn en voelt niet slecht aan.
Ik doe het ook op die manier, denk alleen dat ik een stukje te ver naar voren buig. Anyway, ik mag morgen weerDus zal het in de gaten houden.
![]()
Je kan wel alleen excentrisch gaan trainen. Maar lifts bestaan uit zowel een concentrisch als een excentrische beweging (technische aspect ontbreekt dan tijdens concentrisch). Excentrisch zorgt voor meer beschadiging van de spieren en pezen. Duurt dus langer om van te herstellen. De concentrische zorgt ook voor spiermassa en spierkracht toename. Maar in iets kleinere mate(niet heel veel).quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als je eigenlijk maximaal spiermassa wilt aanzetten kun je bij bankdrukken nog beter iemand achter je enorm laten meehelpen steeds als het gewicht omhoog gaat en zelf dan rustig het gewicht laten zakken steeds?
Daarnaast zou je altijd iemand nodig hebben om je bij bankdrukken, squatten etc. te helpen tijdens het trainen. Dit is gewoon weg niet praktisch en de meeste weten hebben er geen verstand van.
Daarom wordt excentrisch trainen ook wel gezien als een geavanceerde trainingsmethode.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En over deadlift heel kort aangezien het maar niet doordringt.
Een deadlift voer je VANAF DE GROND UIT. ELKE REP LEG JE RUSTIG DE STANG OP DE GROND.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Vandaar ook de naamquote:Op maandag 17 juni 2013 23:48 schreef Verbosity het volgende:
Een deadlift voer je VANAF DE GROND UIT. ELKE REP LEG JE RUSTIG DE STANG OP DE GROND.![]()
![]()
hoeft helemaal nietquote:Op maandag 17 juni 2013 23:48 schreef Verbosity het volgende:
Een deadlift voer je VANAF DE GROND UIT. ELKE REP LEG JE RUSTIG DE STANG OP DE GROND.![]()
Mwa, ik ga liever niet langs de dokter. Het doet ook niet pijn. Maar als het eenmaal vast zit wil ik het zo snel mogelijk weg hebben. Het irriteert me dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is toch wel een doktersbezoek waard, dit heeft niemandDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Dorian Yates style.quote:
Als je niet naar de dokter wilt, dan moet je stoppen met dippen. Het heeft geen zin om iets te doen wat niet goed 'voelt'. Dat is gewoonweg dom. Dus, of naar de dokter of stoppen met dippen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mwa, ik ga liever niet langs de dokter. Het doet ook niet pijn. Maar als het eenmaal vast zit wil ik het zo snel mogelijk weg hebben. Het irriteert me dus.
Je kunt ook eens contact opnemen met star_gazer, die had wel een pijn bij zijn borstbeen geloof ik, wellicht dat je iets aan zijn info hebt.If not now, then when.![]()
Dit. Yuri: je hebt het helemaal begrepen. Gaat zeker goedkomen met die informaticastudie van je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dorian Yates style.
[..]
Als je niet naar de dokter wilt, dan moet je stoppen met dippen. Het heeft geen zin om iets te doen wat niet goed 'voelt'. Dat is gewoonweg dom. Dus, of naar de dokter of stoppen met dippen.
Je kunt ook eens contact opnemen met star_gazer, die had wel een pijn bij zijn borstbeen geloof ik, wellicht dat je iets aan zijn info hebt.![]()
De reden dat die deadlift bij iedereen misgaat is dat verdomde less Miles bodypump. Daar gata ie tot de knieen, eigenlijk een rackpull zonder rack. En dat is ook de vorm ze je aanleren als je 'm buiten de klasjes wil doen. Bijna iedereen die ik bij ons een deadlift zie uitvoeren (wat er al niet veel zijn) doen het op die manier. Een enkeling doet het goed, maar die zie je dan ook niet de klasjes volgen....Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
lol.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef stinkie het volgende:
De reden dat die deadlift bij iedereen misgaat is dat verdomde less Miles bodypump. Daar gata ie tot de knieen, eigenlijk een rackpull zonder rack. En dat is ook de vorm ze je aanleren als je 'm buiten de klasjes wil doen. Bijna iedereen die ik bij ons een deadlift zie uitvoeren (wat er al niet veel zijn) doen het op die manier. Een enkeling doet het goed, maar die zie je dan ook niet de klasjes volgen....
gastje hier ook die trots was dat i 180kg deadlift kon. Dus ik keek eens met hem mee, en idd. 180kg rack pull tot schenen en terug.![]()
Ik zeg zet hem nou eens helemaal op de grond en doe het nog eens bij je volgende setje.
Kwam geen beweging in![]()
![]()
Carbon, ben gisteren eens op aanraden van jou, naar Sport Arena geweest. Heerlijke sportschool hoor, ouderwets en heerlijke apparaten, schijven en dumbells. Nu twijfel ik om over te schrijven, Basic fit zit op 100 meter en dat was voorheen dus Healthcity All Inn, dus ook wel prima. In ieder geval, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Yuri: je hebt het helemaal begrepen. Gaat zeker goedkomen met die informaticastudie van je.![]()
Een mevrouw op Facebook beweerde vol trots dat ze na 2 maanden al 100 kilo kon squatten. Sjah... Alles kan, maar daar heb ik dan ook zo mn twijfels bijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
gastje hier ook die trots was dat i 180kg deadlift kon. Dus ik keek eens met hem mee, en idd. 180kg rack pull tot schenen en terug.![]()
Ik zeg zet hem nou eens helemaal op de grond en doe het nog eens bij je volgende setje.
Kwam geen beweging in
Sws, de magie zit dicht tegen de grond aan. Kan me voorstellen dat je ego een deuk oploopt wanneer je dan netjes, met goede form datzelfde gewicht van de vloer probeert te krijgen.![]()
![]()
![]()
Flinke rug
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{ē![]()
Goeie strandkast, check ook die ader over z'n linkerarm (voor de kijker rechts). Benen hadden wel wat meer massa mogen hebben, maar aan de andere kant als je zo kan voetballen kom je er wel mee weg wat mij betreft.Behulpzaam als een waterkraan.
Ronaldo, altijd plus 123234You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Hoe meer massa hoe langzamer hij gaat worden, het is al een snelheidsduivel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
Goeie strandkast, check ook die ader over z'n linkerarm (voor de kijker rechts). Benen hadden wel wat meer massa mogen hebben, maar aan de andere kant als je zo kan voetballen kom je er wel mee weg wat mij betreft.![]()
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant is BodyPump wel een laagdrempelige manier voor vrouwen om iets aan krachttraining te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef stinkie het volgende:
De reden dat die deadlift bij iedereen misgaat is dat verdomde less Miles bodypump. Daar gata ie tot de knieen, eigenlijk een rackpull zonder rack. En dat is ook de vorm ze je aanleren als je 'm buiten de klasjes wil doen. Bijna iedereen die ik bij ons een deadlift zie uitvoeren (wat er al niet veel zijn) doen het op die manier. Een enkeling doet het goed, maar die zie je dan ook niet de klasjes volgen....![]()
Idd, maar er zo uitzien als pro voetballer verdient alleen maar respect.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Not bad at all. Meer traps zouden het geheel wel esthetischer maken.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Yw. Sportschool op 100m is ook best fijn. Zit je nu bij Basic-Fit? Zolang je het daar bevalt zou ik blijven zitten. Basic Fit heeft Technogym apparatuur en dat heb ik toch net wat hoger zitten dan die merkloze meuk (voor zover ik weet) van F4F. Zolang je er niet op de drukke avonden hoeft te trainen is het er vaak goed te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Carbon, ben gisteren eens op aanraden van jou, naar Sport Arena geweest. Heerlijke sportschool hoor, ouderwets en heerlijke apparaten, schijven en dumbells. Nu twijfel ik om over te schrijven, Basic fit zit op 100 meter en dat was voorheen dus Healthcity All Inn, dus ook wel prima. In ieder geval, bedankt voor de tip!
Sport Arena bevalt mij erg goed al is het wat klein. Maar: ze hebben bijna alles wat je nodig hebt en de sfeer is goed. Vrijwel alleen maar mensen die serieus willen trainen; dan ga je zelf er automatisch ook harder tegen aan.![]()
bloody hot in de sportschool en benauwd bovendien.
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijn![]()
Ik doe 'm zelf ook wel eens, tis best leuk. Alleen als die instructeurs gaan beweren dat iets een deadlift is, en dat op dezelfde manier aanleren bij iemand die met dat ook met zware gewichten wil doen, gaat het mis. De meeste eindigen met een verneukte mix van een rackpull-zonder-rack en een BOR met kromme rug.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant is BodyPump wel een laagdrempelige manier voor vrouwen om iets aan krachttraining te doen.
Bij de sporcity waar ik zit noemden ze dat dan de "veilige" uitvoeringDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
110kg?? wft...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijn![]()
Ik heb vroeger ook veel BodyPump gedaan. Het valt of staat met de kwaliteit van de instructeur en in hoeverre die slechte houdingen corrigeert. Het voordeel van de orginele Les Mills lessen is dat de instructeurs elk kwartaal een terugkomdag hebben waarin extra aandacht voor de techniek is. Maar een kloon-les is natuurlijk goedkoper en niet altijd kwalitatief goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik doe 'm zelf ook wel eens, tis best leuk. Alleen als die instructeurs gaan beweren dat iets een deadlift is, en dat op dezelfde manier aanleren bij iemand die met dat ook met zware gewichten wil doen, gaat het mis. De meeste eindigen met een verneukte mix van een rackpull-zonder-rack en een BOR met kromme rug.....
Bij de sporcity waar ik zit noemden ze dat dan de "veilige" uitvoering![]()
Ik wil er ondertussen wel eens een filmpje van zien. Als mensen zo snel in gewicht omhoog gaan is er vaak wat mis met de form.quote:![]()
Goddamn. Nu ben ik ook wel benieuwd naar de form.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijnBEASTMODE![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ze squat meer dan ik
M'n pielemuis is er helemaal beduust van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
MarMar met quarter squats in de smith en heeft het hele BB topic tuk.
EXPERTS ZIJN WOEDEND![]()
Ik zat de vorige keer niet aan mijn max, dus heb er wat bijgegooid. Ik beloof plechtig dat ik voorlopig niet meer met 10 kg per week omhoog zal gaan![]()
![]()
Mijn pielemuisje heeft er geen last van hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef MarMar het volgende:
[..]![]()
Ik zat de vorige keer niet aan mijn max, dus heb er wat bijgegooid. Ik beloof plechtig dat ik voorlopig niet meer met 10 kg per week omhoog zal gaan![]()
Maar het is geen rare vraag toch? Als er een vent redelijk snel in gewicht omhoog gaat is dit topic te klein, als er een vrouw zoiets doet mag ik het niet vragen blijkbaar.![]()
![]()
Van mij wel hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn pielemuisje heeft er geen last van hoor.![]()
Maar het is geen rare vraag toch? Als er een vent redelijk snel in gewicht omhoog gaat is dit topic te klein, als er een vrouw zoiets doet mag ik het niet vragen blijkbaar.niets mis met wat welgemeende bezorgdheid
![]()
Alleen ben ik wel een beetje ijdel en zie ik er niet uit tijdens het sporten, dus filmpje online pleuren, don't think so.
Gelukkig heb ik wel mensen in de buurt die er ook verstand van hebben en mijn form checken, dus dat komt wel goed.
Ik denk overigens wel dat ik voorlopig even op mijn max zit, maar binnen nu en een jaar 150 wegduwen vind ik wel een leuk streven.![]()
Het zou zonde zijn als je nu lekker omhoog gaat en je form niet goed zou zijn. Dan moet je 1 een flinke stap terug doen later, en 2, de form opnieuw aanleren wat meestal verdomde moeilijk is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Van mij wel hoorniets mis met wat welgemeende bezorgdheid
![]()
Alleen ben ik wel een beetje ijdel en zie ik er niet uit tijdens het sporten, dus filmpje online pleuren, don't think so.
Gelukkig heb ik wel mensen in de buurt die er ook verstand van hebben en mijn form checken, dus dat komt wel goed.
Ik denk overigens wel dat ik voorlopig even op mijn max zit, maar binnen nu en een jaar 150 wegduwen vind ik wel een leuk streven.
Feit is dat vrouwen vaak erg sterk zijn in hun benen, en een stuk minder in hun bovenlichaam. Ik heb kleine scandinavische vrouwen (waarvan er aardig wat in de gym in Spanje zijn, gelukkig.) Oeps, pardon...) die meer squaten als de meeste van de gasten die er rondlopen.
![]()
Ik heb nog nooit een vrouw 110kg zien squaten in mijn gym, respect.
Gisteren wel een vrouw van 110kg zien squaten, dat was geen pretje.![]()
what has been seen... en thx!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren wel een vrouw van 110kg zien squaten, dat was geen pretje.Dat verschil tussen benen en bovenlijf is bij mij iig wel aan de hand, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als je nu lekker omhoog gaat en je form niet goed zou zijn. Dan moet je 1 een flinke stap terug doen later, en 2, de form opnieuw aanleren wat meestal verdomde moeilijk is.
Feit is dat vrouwen vaak erg sterk zijn in hun benen, en een stuk minder in hun bovenlichaam. Ik heb kleine scandinavische vrouwen (waarvan er aardig wat in de gym in Spanje zijn, gelukkig.) Oeps, pardon...) die meer squaten als de meeste van de gasten die er rondlopen.
Die BP wil maar niet hoger, maar ik ga er vanuit dat dat vanzelf een keer wel wil.
![]()
Originele Less Miles programma. Met originele instructeurs/trices. Vorige week zelfs fotosessies geweest voor posters (gok ik).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook veel BodyPump gedaan. Het valt of staat met de kwaliteit van de instructeur en in hoeverre die slechte houdingen corrigeert. Het voordeel van de orginele Les Mills lessen is dat de instructeurs elk kwartaal een terugkomdag hebben waarin extra aandacht voor de techniek is. Maar een kloon-les is natuurlijk goedkoper en niet altijd kwalitatief goed.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zie alleen één vrouw soms squatten en dat is 30kg ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:39 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren wel een vrouw van 110kg zien squaten, dat was geen pretje.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie alleen één vrouw soms squatten en dat is 30kg ofzo.alsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
![]()
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als je nu lekker omhoog gaat en je form niet goed zou zijn. Dan moet je 1 een flinke stap terug doen later, en 2, de form opnieuw aanleren wat meestal verdomde moeilijk is.
If not now, then when.![]()
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same in de gym waar ik sport.. Overigens wordt mij dan ook gewoon gevraagd waarom ik "in de mannenhoek" trainalsof spieren van vrouwen van iets heeeel anders gebouwd zijn opeens. Gekke mensen.
Ik heb ooit een tijdje met een vrouw getraind en dat was op een gegeven moment een aardige kermisattractie voor sommige mannen.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon ook op een yogamatje of op een machine.![]()
![]()
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijken die mannen niet een beetje vreemd als je zo zwaar staat te trainen?
Ik heb ooit een tijdje met een vrouw getraind en dat was op een gegeven moment een aardige kermisattractie voor sommige mannen.![]()
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij HEBT Scandinavische vrouwen? Lucky bastard, hehehe.![]()
![]()
Want jij doet 12 kilo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eerst ging het van "wat moet die hier" toen van "wat doet ze" en nu van "hey tof, ben je er weer" zoiets.. De meeste mannen reageren juist tof en enthousiast en moedigen me aan, sommigen worden chagrijnig omdat ik hun stoerheid ondermijn. Onzekere beachboys die 10 kg curlen met handschoentjes aan bijvoorbeeld, die vinden mij niet lief.![]()
Ik hoop dat we het hier over de barbell curl hebben anders heb ik een aardig minderwaardigheidscomplex te pakkenBEASTMODE![]()
Nee, te weinig om er chagrijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
30, zonder handschoentjes, chagrijnig nu?![]()
Je verpest het grapjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoop dat we het hier over de barbell curl hebben anders heb ik een aardig minderwaardigheidscomplex te pakken
Maar idd, ik doe barbellnoworries.
![]()
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, deze freudiaanse verspreking ligt er wel heel erg dik bovenop ben ik bang.If not now, then when.![]()
ja sorry maar m'n ego gaat voor humorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je verpest het grapje
Maar idd, ik doe barbellnoworries.
BEASTMODE![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja sorry maar m'n ego gaat voor humorje geeft het tenminste toe
please zeg dat je geen handschoentjes hebt![]()
All kinds of eelt hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]je geeft het tenminste toe
please zeg dat je geen handschoentjes hebt
BEASTMODE![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
![]()
kom ik aan met mn 55 kilo![]()
![]()
Jaja, of een paar kleine schijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omgggg je hebt bijna aan elke kant een grote schijf hihihihiihiigigig![]()
Wat is daar nou mis mee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef MarMar het volgende:
[..]please zeg dat je geen handschoentjes hebt![]()
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.quote:![]()
Aha.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Niks, het is gewoon extreem homofiel, maar als je daar van bent moet je het lekker zelf weten.
![]()
![]()
Dank voor degene die de term GOMAD naar me had gequote (ben 'm vergeten), zit nu vol aan de melk en begin al wat aan te komen
Iemand nog tips/ oefeningen om het middelste stuk van mijn rug/ vleugels te vergroten? Bovenkant is redelijk groot, maar middelste stuk mag wel wat wijder.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier word ik gelukkig van. Was bang dat je weer zo'n ecto was die een shitload supps haalt elke maand om vervolgens gedemotiveerd te raken. Let the gains begin.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
Dank voor degene die de term GOMAD naar me had gequote (ben 'm vergeten), zit nu vol aan de melk en begin al wat aan te komen
BEASTMODE![]()
Chins/pull ups.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips/ oefeningen om het middelste stuk van mijn rug/ vleugels te vergroten? Bovenkant is redelijk groot, maar middelste stuk mag wel wat wijder.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
Training rustig aan gehouden, geen DL vandaag, die komt donderdag wel weer, maar wel de squat naar de 110 gekregen, TSJAKKA! morgen spierpijnx10000000
![]()
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Susteren het volgende:
![]()
Moet er niet aan denken *kots*.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nope, dat is me te veel ghehe, drink een stuk of 7 250ml glazen per dag. Probeer wel steeds meer te drinken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Drink jij echt de full gallon, dus 4 liter volle melk per dag dan?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Oke, zit je toch tegen de 2 liter aan, zijn wel effe mooi 1300+ calorieen die je zo even wegdrinkt.
Ik zit nu toevallig ook met een liter pakje melk![]()
Maar heb je trouwens een idee op hoeveel calorieën je zit op een normale dag?![]()
Net spartacus weer eens stukje gekeken
Dit is toch wel streeffysiekDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zien er allemaal beestachtig uit in die serie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel streeffysiek
Is er ergens een echte officiele training van hun beschikbaar?
[ Bericht 5% gewijzigd door tongytongylickylicky op 18-06-2013 23:45:31 ]Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
De gebruikelijke celebrity wokouts zijn wel te vinden natuurlijk. Hoe ze echt trainen, geen idee. Maar in de serie liepen er ook genoeg rond zonder benen....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zien er allemaal beestachtig uit in die serie.
Is er ergens een echte officiele training van hun beschikbaar?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Denk zo'n 3000, avondeten is lastig precies te berekenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:31 schreef DKaprillia het volgende:
Oke, zit je toch tegen de 2 liter aan, zijn wel effe mooi 1300+ calorieen die je zo even wegdrinkt.
Ik zit nu toevallig ook met een liter pakje melk![]()
Maar heb je trouwens een idee op hoeveel calorieën je zit op een normale dag?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Als je dat gewoon voor een langere tijd volhoud, kan je niet anders dan veel in gewicht aankomen.
Je kan echt verassend veel aankomen in een korte tijd, zeker in het begin. Zat zelf gemiddeld op 1,4 kg ongeveer per week.![]()
Voor benen, Seedorfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef fathank het volgende:
Goeie strandkast, check ook die ader over z'n linkerarm (voor de kijker rechts). Benen hadden wel wat meer massa mogen hebben, maar aan de andere kant als je zo kan voetballen kom je er wel mee weg wat mij betreft.![]()
Sowieso goed fysiek![]()
![]()
Seedorf is sowieso een held.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voor benen, Seedorf![]()
[ afbeelding ]
Sowieso goed fysiek
[ afbeelding ]![]()
Die man is inderdaad wel groot maar qua aesthetics vind ik het niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel streeffysiek
Is een foto van S1 trouwens. Geen nieuwe?
Deathlift or Die.![]()
Mijn cut zit weer vast, moet ik nu weer mijn inname verminderen? Zit nu al op 2400 cal voor 1.94 - 88kg.. Begonnen @ 95kg @ 2850 cal
[ Bericht 11% gewijzigd door Kerol op 19-06-2013 08:46:03 ]Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Wat heb je gedaan bij je vorige plateau? Cal omlaag of meer cardio? Dan zou ik nu het andere doen. En vooral ook in kleine stappen; je wil absoluut niet meteen all in gaan met cal verlagen en 7 dagen per week cardio.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:20 schreef Kerol het volgende:
Mijn cut zit weer vast, moet ik nu weer mijn inname verminderen? Zit nu al op 2400 cal voor 1.94 - 88kg.. Begonnen @ 95kg @ 2850 cal![]()
Toen deed ik m'n cal omlaag. Nu dus meer cardio zeg je? Pffff is het al bulking time, ik houd van veel eten
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ja stel je doet nu 3x per week cardio (lage intensiteit) en 20 min per keer. Dan kan je het verhogen naar 30 minuten per keer en dan kijken hoe dat gaat. Bij je volgende plateau verlaag je weer wat kcal (of je past je macro's aan), de keer erop ga je bijv. 4x per week 30 min per keer cardio doen of je voegt 1 dag per week hoge intensiteit toe etc. etc. Voornamelijk ook geduld hebben. Langzaam cutten duurt soms 30-35 weken (afhankelijk van je beginnende vetpercentage en andere gegevens).quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Kerol het volgende:
Toen deed ik m'n cal omlaag. Nu dus meer cardio zeg je? Pffff is het al bulking time, ik houd van veel eten![]()
Intensiteit maakt toch niet uitdoe op t moment nauwelijks cardio op hardlopen 1x pw na. Dat is dan ook direct een flinke loop. Kan ook proberen om op die dag wat te minderen zodat ik gemiddeld op 2200 cal in de week zit oid, toch?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: