Gheghequote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef 16meter het volgende:
steve reeves had zeker wel illegale crenartines
oooooh :$quote:Op maandag 17 juni 2013 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had het over die ~1900 lui van die link, Steve Reeves is nog post-WOII dus die had het inderdaad wel.
Kwestie van naar je lichaam luisteren, je kunt gaan trainen en kijken hoe het gaat, heb je ergens te veel last van stop je gewoonquote:Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je je ziekjes voelt is het dan beter om rust te nemen of gewoon door te trainen? Volgens mij heb ik mijn linker knie beschadigd tijdens squats vorige keer. Toen ik omhoog kwam veerde ik een beetje door en had mijn linker knie gelocked... Sinds doen voel ik zo nu en dan een steek, maar bij belasting doet voel ik er niks van, doet geen pijn o.i.d.
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:23 schreef Yamcha het volgende:
Spierpijn is geen indicatie van goede training.
Klopt, heb het zelf ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.
Denk zelf zo vaak, hmm geen echte spierpijn "heb ik wel goed getraind"?
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maar je bent snel geneigd dit toch zo te meten.
Denk zelf zo vaak, hmm geen echte spierpijn "heb ik wel goed getraind"?
Hier het filmpje. Bench press shirt aan alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef MarMar het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)d-gewichtheffen.html
Stoerheid!!
wow. Inschrijven voor Mr. Olympia denk ik aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag makkelijk 3x5 dips gedaan, ik neem aan dat ik nu weighted dips moet doen? Maar zo'n dumbell tussen je benen is toch niet zo fris? Of moet ik een belt aanschaffen? Hoe doen jullie dit?
Ik doe een db tussen mijn benen maar wordt steeds lastiger naarmate het gewicht hoger wordt. Dus misschien toch een keer een belt aanschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag makkelijk 3x5 dips gedaan, ik neem aan dat ik nu weighted dips moet doen? Maar zo'n dumbell tussen je benen is toch niet zo fris? Of moet ik een belt aanschaffen? Hoe doen jullie dit?
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier het filmpje. Bench press shirt aan alles.![]()
http://www.wusa9.com/news/local/story.aspx?storyid=262829
Hoe doet hij dat dan? Die van mij gaat alleen strak zitten als ik er gewicht aan hang.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft je gym geen dip belt? Hier liggen er meerdere.
Trouwens laatst zwaar brede gast die squats en deadlifts ging doen met een dip belt om. Had verwacht dat hij wel beter zou weten.
Ik denk dat hij hem verwarde met een weightlifting belt. Hij had gewoon die ketting strak aangetrokken, als een soort riem.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan? Die van mij gaat alleen strak zitten als ik er gewicht aan hang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |