abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2013 @ 00:51:24 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127847483

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger
SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Speciale Newb Guide
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
  zondag 16 juni 2013 @ 00:52:40 #2
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127847525

Gaat tegenwoordig alleen maar nog om zo groot mogelijk te worden door je vol te pompen met hgh,peptides,IGF,insuline en andere zooi. Is niks meer aesthetic aan.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:54:57 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127847617
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat tegenwoordig alleen maar nog om zo groot mogelijk te worden door je vol te pompen met hgh,peptides,IGF,insuline en andere zooi. Is niks meer aesthetic aan.
Mja, het is aapjes kijken of atleten kijken.
pi_127847996

:9~ :9~
  zondag 16 juni 2013 @ 01:13:50 #5
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127848252
bob paris > zane

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 16 juni 2013 @ 01:16:21 #6
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127848367
Glimmende gladjakkers
Arie is net weg en die nigger belt me op
  zondag 16 juni 2013 @ 01:18:53 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127848441
quote:
[ afbeelding ]

Net alsof ze toen zich niet vol zaten te pompen met middelen? Niet in zo'n extreme mate als nu, maar alsnog behoorlijk wat. Alleen het voordeel was inderdaad dat het gericht was op aesthetics.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:43:18 #8
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127849234
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Net alsof ze toen zich niet vol zaten te pompen met middelen? Niet in zo'n extreme mate als nu, maar alsnog behoorlijk wat. Alleen het voordeel was inderdaad dat het gericht was op aesthetics.
Toen werd er ook veel gebruikt maar bijna niets vergeleken nu. Bodybuilding is nu meer een freakshow dan mirin aesthetics
  zondag 16 juni 2013 @ 07:35:29 #9
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127853098
quote:
[ afbeelding ]

Tegenwoordig is groter beter, dat zie je overal terug. Maar Arnie zag er wel beter uit ja, je ziet mooi alle spieren terwijl Coleman er zo opgeblazen uitziet.. Als genoeg mensen vinden wat jij/ik vinden dan heb je kans dat het weer terugkomt. Simpelweg omdat we dan de markt bepalen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 16 juni 2013 @ 10:43:01 #10
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127854431
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 07:35 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Tegenwoordig is groter beter, dat zie je overal terug. Maar Arnie zag er wel beter uit ja, je ziet mooi alle spieren terwijl Coleman er zo opgeblazen uitziet.. Als genoeg mensen vinden wat jij/ik vinden dan heb je kans dat het weer terugkomt. Simpelweg omdat we dan de markt bepalen.
Je hebt nu het gewone bodybuilding aka de freakshows en je hebt van die Jeff Seid achtige wedstrijden. Arnold zat er net tussenin en ik denk niet dat het nog terugkomt
pi_127854489
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:18 schreef Verbosity het volgende:

[..]

veel minder minder dan nu

toen alleen nog maar AAS
pi_127854760

miss Olypmpia 1981

de versie van 2012

...
Nuff said.
pi_127854911
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:04 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
miss Olypmpia 1981

[ afbeelding ]
de versie van 2012

...
Nuff said.
Toppunt van emancipatie
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127855111
Vanaf nu gaat dit topic over Eugen Sandow, The Father of Modern Bodybuilding.

quote:
SANDOW'S MEASUREMENTS
At age 35 (1902)

height: 5'9 1/4"
weight: 202 lbs.
neck: 18"
chest: 48"
biceps: 18 1/2"
forearm: 16 1/2"
wrist: 7 1/2"
waist: 30"
hips: 42"
thigh: 26"
knee: 14"
calf: 18"
ankle: 8 1/2"
Echt een oldbie en voor zover ik weet gewoon natty. Sterk als een beest, veel one-armed lifts en dumbbells, had een hele goede snor en sliep gemiddeld 11 uur per nacht. :D Nog best veel over te vinden, alleen het beeldmateriaal uit die tijd laat veel te wensen over.

:')

Winnaar van de jaarlijkse Mr. Olympia contest krijg deze trofee. (de 'Sandow')

zondag 16 juni 2013 @ 11:23:22 #15
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127855120
Het lijkt nu echt een wedstrijdje 'wie heeft het meeste VVM t.o.v. de lengte bij een zo laag mogelijk BF%?'

Iets wat je ook zonder jury kan bepalen.
BEASTMODE
pi_127855300

:@

quote:
Sandow's resemblance to the physiques found on classical Greek and Roman sculpture was no accident, as he measured the statues in museums and helped to develop "The Grecian Ideal" as a formula for the "perfect physique." Sandow built his physique to the exact proportions of his Grecian Ideal, and is considered the father of modern bodybuilding, as one of the first athletes to intentionally develop his musculature to pre-determined dimensions.

In his books Strength and How to Obtain It and Sandow's System of Physical Training, Sandow laid out specific prescriptions of weights and repetitions in order to achieve his ideal proportions.
Wat een baas, helemaal Hercules. _O_

Focus lag toen totaal op andere dingen. Weinig tot geen V-vorm of traps, etc. Gewoon zoals die standbeelden en sterk als fuck. Las ook dat hij een man van 80 kg op een paar vingers kon optillen. Met één arm, that is. :D
pi_127855336
Vanochtend maximaal borst en biceps gedaan, kon bijna niet meer naar huis rijden. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:02:19 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127856004
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:47 schreef 16meter het volgende:

[..]

veel minder minder dan nu

toen alleen nog maar AAS
Snap echt niet wat er mooi is aan zo'n vieze hgh gut.

Vraag me echt af wat voor problemen mensen zoals Coleman op latere leeftijd gaan krijgen. Volgens mij moeten ze wel hun hele leven on cycle blijven
  zondag 16 juni 2013 @ 12:02:21 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127856005
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

:@

[..]

Wat een baas, helemaal Hercules. _O_

Focus lag toen totaal op andere dingen. Weinig tot geen V-vorm of traps, etc. Gewoon zoals die standbeelden en sterk als fuck. Las ook dat hij een man van 80 kg op een paar vingers kon optillen. Met één arm, that is. :D
Ik heb zijn boek. Nog niet gelezen though, maar lijkt me wel leuk om te lezen.

Het is sowieso wel leuk om geschiedenis van krachtsport te lezen. Zie hier een stukje over de grieken. http://www.buildmybody.nl/krachttraining-voor-vechtsport/

Stenen dumbbells. :P

En ik vind het verhaal van Milo wel stoer. Er zijn meerdere verhalen maar die ik ken is dat elke dag een kalf begon te dragen, welke uiteindelijk een koe werd uiteraard. Progressief trainen dus. :P
  zondag 16 juni 2013 @ 12:13:28 #20
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127856278
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:04 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
miss Olypmpia 1981

[ afbeelding ]
de versie van 2012

...
Nuff said.
Die vrouw heeft grotere quads dan Arnold

_O-
pi_127856356

fapfapfapapf

[ Bericht 51% gewijzigd door 16meter op 16-06-2013 14:23:02 ]
pi_127861269
Dus...

Ik sta op het punt om mijn leven om te gooien en 4 keer per week te fitnessen. Mijn doel is om spiermassa op te bouwen, maar er niet zo overdreven gespierd uit te zien. Mijn ultieme doel is dan ook een zichtbaar six-packje :P

Maar na het uitvogelen van een goed voedingsschema en het afsluiten van een redelijk goedkoop fitness abonnement van een half jaar, zit ik met een heel groot probleem. Wat is nu een goed trainingsschema?

Ik heb het internet rondgezocht, maar ik vind alleen maar schema's die de fitnessapparaten ten volste benutten. Ik wil dat niet en wil mijzelf zoveel mogelijk beperken tot DB's, BB's en zit bankjes. Mijn doel is om 4x in de week te gaan en elke spiergroep aan te pakken. Hebben jullie misschien trainingsschema's voor een 4-daagse split met de eisen die ik hier stel?
pi_127861396
'six-packje' is gewoon een kwestie van een tijdje weinig eten

denk dat men je in de dieetclub beter kan helpen
  zondag 16 juni 2013 @ 14:47:23 #24
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127861497
Als je ultieme doel een 6pek is kan je misschien beter naar het fitness-topic.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_127861501
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Ryoku het volgende:
Dus...

Ik sta op het punt om mijn leven om te gooien en 4 keer per week te fitnessen. Mijn doel is om spiermassa op te bouwen, maar er niet zo overdreven gespierd uit te zien. Mijn ultieme doel is dan ook een zichtbaar six-packje :P

Maar na het uitvogelen van een goed voedingsschema en het afsluiten van een redelijk goedkoop fitness abonnement van een half jaar, zit ik met een heel groot probleem. Wat is nu een goed trainingsschema?

Ik heb het internet rondgezocht, maar ik vind alleen maar schema's die de fitnessapparaten ten volste benutten. Ik wil dat niet en wil mijzelf zoveel mogelijk beperken tot DB's, BB's en zit bankjes. Mijn doel is om 4x in de week te gaan en elke spiergroep aan te pakken. Hebben jullie misschien trainingsschema's voor een 4-daagse split met de eisen die ik hier stel?
Doe wat research en maak je eigen schema. Kleine investering als je je leven voor altijd zo drastisch gaat omgooien.
"Fear is only as deep as the mind allows."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')