Papyrus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee die was het niet, het was op ouderwets papier..
Gamen of tv kijken of forums lezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?
Matigquote:
Met cleanen moet je niet/nauwelijks je armen gebruiken eh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Matig
Lastig om zonder na te denken alles automatisch goed te doen.
Overigens een vraagje: mijn rechterarm is wat minder krachtig, kan ik dat oplossen door extra dumbelloefeningen te doen met die arm?
Hm kee, hier komt even een suggestie die je oma je ook had kunnen geven: doe ff een stuk fietsen of lopen ipv achter een beeldscherm te hangen vlak voor het slapen gaan. Werkt net zo goed en kost minder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Spieren het volgende:
[..]
Gamen of tv kijken of forums lezen.
Omdat ik zomervakantie heb, heb ik erg veel vrije tijd en energie te veel waardoor ik vooral op rustdagen moeilijk in slaap val
Zie editquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met cleanen moet je niet/nauwelijks je armen gebruiken eh?
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs.quote:
Eens. Van een computer krijgen je hersenen geen rust en lig je maar in bed terwijl je hersenen nog op volle toeren draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hm kee, hier komt even een suggestie die je oma je ook had kunnen geven: doe ff een stuk fietsen of lopen ipv achter een beeldscherm te hangen vlak voor het slapen gaan. Werkt net zo goed en kost minder.
Zeg er iets van! Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isoleren
Dan moet je een shake dieet volgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs.
Wat voorn shake?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Spieren het volgende:
olgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.
Moet je wel tegen melk kunnen en tegen de andere bestandsdelen.
Zelfde zie ik vaak bij seated cable rows, hele lijf mee bewegen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit iemand hier goed de lat pulldown zien doen. Iedereen pakt veel te veel gewicht en trekt het gewicht naar beneden met hun hele gewicht erachter ipv hun lats te isoleren
Je kunt met de lat pulldown ook iets naar achter hangen en hem dan uitvoeren, op die manier zet je de focus net op iets andere spieren, of je zit recht. Dat lompe gedoe wat jij beschrijft is echter overbodig ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Spieren het volgende:
ONZ / [DE GYM #103] MarMar heeft tietenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Spieren het volgende:
[..]
Dan moet je een shake dieet volgen. Is nog goedkoper ook en je krijgt ze makkelijk weg en ze zijn heerlijk.
Moet je wel tegen melk kunnen en tegen de andere bestandsdelen.
Ja gast, maar als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn shake?
Maarja je doet het liever door gewoon wel zin te hebben in eten he
Whey+Oats+Melk, in de ochtend Brinta en in de avond een Casseine shake. Werkt voor mij persoonlijk erg goed maar als je niet tegen melk kan moet je er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn shake?
Maarja je doet het liever door gewoon wel zin te hebben in eten he
Hmm..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja gast, maar als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan.
Niet moeilijker maken dan het is
Hoofdpijn of duizeligheid?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Sinds een week heb ik tijdens m'n training wanneer ik erg intensief bezig ben last van hoofdpijn. Als ik bijv. bezig ben met een laatste hevige set squats, en ik de bar terug rack, schiet er opeens hevige hoofdpijn naar binnen. Ik heb het al bij verschillende spiergroepdagen gehad. Ik adem gewoon goed, en overtraining kan het niet zijn lijkt me, ik neem voor elke spiergroep minimaal 48 uur rust. Ik train al geruime een jaar zoals ik nu doe, het is me dus een raadsel hoe dit is ontstaan.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Ja en ik wil graag dikke tieten houden als ik ga cutten, shit happensquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Ik heb de neiging om een beetje te schoppen nu, ik wil gewoon heel graag wel zin hebben om mezelf vol te bunkeren
Tekort aan bloed in je hoofd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Sinds een week heb ik tijdens m'n training wanneer ik erg intensief bezig ben last van hoofdpijn. Als ik bijv. bezig ben met een laatste hevige set squats, en ik de bar terug rack, schiet er opeens hevige hoofdpijn naar binnen. Ik heb het al bij verschillende spiergroepdagen gehad. Ik adem gewoon goed, en overtraining kan het niet zijn lijkt me, ik neem voor elke spiergroep minimaal 48 uur rust. Ik train al geruime een jaar zoals ik nu doe, het is me dus een raadsel hoe dit is ontstaan.
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja en ik wil graag dikke tieten houden als ik ga cutten, shit happens
Dan zou ik het zo 1-2-3 niet weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.
Opgefokt? Ik krijg ook regelmatig hoofdpijn tijdens een training. Muziek volop en maximaal opgefokt = hoofdpijn bij mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Nee niet echt opgefokt. Het is het meest merkbaar wanneer ik echt voluit ga, dus de laatste set tot failure. Maar tot op heden heb ik nooit last gehad van tot failure gaan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:16 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Opgefokt? Ik krijg ook regelmatig hoofdpijn tijdens een training. Muziek volop en maximaal opgefokt = hoofdpijn bij mij.
Zit aan de 2 liter melk per dag nu geloof ik... 1 biertje....quote:
Als je echt goed wil aankomen zul je toch echt een voedingsschema met macro's op moeten stellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit aan de 2 liter melk per dag nu geloof ik... 1 biertje....
En ehm... Broodje of 6 per dag avondeten... En wat gesnack dinges erbij... omgerekend 100 gram pinda's oid denk ik.
Kun je een voorbeeldje maken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Spieren het volgende:
[..]
Als je echt goed wil aankomen zul je toch echt een voedingsschema met macro's op moeten stellen.
www.myfitnesspal.com is hier erg geschikt voor, staat bijna elk voedselproduct in
4 liter volle melkquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldje maken? ()
Ja dan heb je wel een goede eetlust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 liter volle melk
300 gram kip
300 gram rijst
300 gram groente
8 plakken volkoren met pindakaas
2 bakken kwark
Hoofdpijn gaat vaak gepaard met spierkramp in de nek/schouders, misschien net ff een verkeerde houding of iets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Het is echt alleen hoofdpijn, ben dan niet duizelig.
Krijg je van die 4 liter volle melk echt van die melkscheten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
4 liter volle melk
300 gram kip
300 gram rijst
300 gram groente
8 plakken volkoren met pindakaas
2 bakken kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |