Veel mensen doen super enthousiast alsof het iets speciaals is. Caffeinepil + beetje suiker werkt hetzelfde. Maar vind het verhaal erachter wel leuk, had het gister gemaakt en was nog redelijk te sippen ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iemand in de comments zei dus dat die shit zinloos was doordat er iets in cola zit wat het effect van koffie verslapt. Iedereen ging hem uitschelden omdat hij een 'science motherfucker' was, hahaha. Geen idee of het klopt though.
Haha nice, binnenkort eens proberen. Kreeg je er ook een boost van of viel het nog wel mee?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Veel mensen doen super enthousiast alsof het iets speciaals is. Caffeinepil + beetje suiker werkt hetzelfde. Maar vind het verhaal erachter wel leuk, had het gister gemaakt en was nog redelijk te sippen ook.
Nee, je kunt echt wel zien of iemand op zijn max traint of niet. Maar zie vaak zat gasten die groter zijn dan ik met moeite 120k deadliften voor 3 reps of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Spieren het volgende:
[..]
Dat komt omdat de grote gasten niet op kracht trainen maar op hypertrophy. Zijn genoeg grote gasten bij mijn gym inclusief ik die 200kg of meer kunnen deadliften maar dit zelden doen en het gewoon bij 100-150kg houden voor meer reps
Neem vaak koffie als preworkout, vergelijkbaar dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nice, binnenkort eens proberen. Kreeg je er ook een boost van of viel het nog wel mee?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef stinkie het volgende:
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Je houdt je buik in GSPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:17 schreef habitue het volgende:
Eerste keer gesquat gisteren. 80 kg.
Hoe kun je merken of je de oefening goed uitvoert? Kan het ook niet echt vragen, want er waren nou niet echt mensen die er verstand van hebben.
Heb wel eerst filmpjes van Rippletoe ed bekeken.
Hmm dat is een optiequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Vraag of iemand je kan filmen, dan kan je daarna zelf kijken of de barbel stabiel ligt en je diep genoeg gaat
Hier zal ik de volgende keer eens op letten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komen
lol , dit is geen goed advies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
[..]
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komen
knieën mogen wel voorbij de tenenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Spieren het volgende:
[..]
Perfect squatten doen echt weinig mensen. Belangrijkste is dat je diep genoeg gaat zodat je enkels paralel aan je heupen zijn en dat je nergens last van krijgt. Zorg er voor dat je je knieën na buiten drukt en deze niet over je voeten komen
Nou ik heb wel hele grote bovenbenen, altijd al gehad, passen ook bijna nooit in jeans(vooral skinny dingen). Geen idee of ik diep genoeg ging eigenlijk, voor mn gevoel wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:38 schreef Agentperry het volgende:
80kg de eerste keer? Dan ga je niet diep genoeg of je bent een genetisch wonder.
Waarom geen power cleans?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef _-_ het volgende:
Ik heb SS een beetje aangepast want dat 3/4x squatten in de week ging me nogal vervelen. Doe nu dit, dips en barbell rows om imbalances tegen te gaan en dus wat vaker deadliften omdat ik dat leuker vind. Nog steeds lineaire progressie met alles behalve Bench en OHP; die zijn vertraagd naar een wekelijkse progressie.
Kritiek?
Workout A
Squat(3x5)
Bench(3x5)
Pull ups Weighted(3x5)
Barbell rows(3x5)
Workout B
Deadlift(1x5)
OHP(3x5)
Chin ups Weighted(3x5)
Dips Weighted(3*5)
Als je dat met hoog gewicht doet (170+) en je draagt geen kniewraps dan heb je een aanzienlijke kans de aanhechtingen van je pezen te overbelasten en dat is geen leuke blessure kan ik je vertellen. Die kans is ook aanwezig met lager gewicht alleen veel minder maar je kan het beter gewoon gelijk aflerenquote:
Who cares about gevoel op de vraag of je diep genoeg ging?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou ik heb wel hele grote bovenbenen, altijd al gehad, passen ook bijna nooit in jeans(vooral skinny dingen). Geen idee of ik diep genoeg ging eigenlijk, voor mn gevoel wel.
Ja sorry dat bedoelde ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.
Spuit 11, het is dus wel illegaal, maar de overheid gaat eens optreden eindelijk.quote:Als een pil meer dan 0,3 milligram melatonine bevat is sprake van een geneesmiddel, dat geregistreerd moet worden en alleen op recept verkrijgbaar zou mogen zijn. "Verkopers die andere middelen met doseringen boven de 0,3 milligram verkopen zijn in overtreding", zegt de inspectie.
Onzin.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
Knieën buiten je tenen bedoel je? Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.
Het blijft onzin wat jij zegt, ongeacht wat Stereo post.quote:
Wat? Volgens mij lees jij mn post niet helemaal goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het blijft onzin wat jij zegt, ongeacht wat Stereo post.
Sterker nog, in SS komt zelfs een oefening voor die laat zien dat je knieen over je tenen gaan voordat je paralel bent.
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij lees jij mn post niet helemaal goed.
Dat het niet anders kan dat knieën voorbij je tenen gaan (zoals het plaatje van Stereo aantoont).quote:
Hij zegt niet vanaf parallel. Hij geeft juist aan dat bij parallel of lager de knieën voorbij de tenen gaan.quote:
quote:Knieën voorbij je tenen gebeurt altijd namelijk bij parallel of lager.
Of als je wat langer bent zoals hier in Nederland zeker niet ongebruikelijk is gaat dat ook al snel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij zegt niet vanaf parallel. Hij geeft juist aan dat bij parallel of lager de knieën voorbij de tenen gaan.
[..]
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:36 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat het niet anders kan dat knieën voorbij je tenen gaan (zoals het plaatje van Stereo aantoont).
Hoe gaat het met je clean?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Of als je wat langer bent zoals hier in Nederland zeker niet ongebruikelijk is gaat dat ook al snel.
Precies, als je je knieën niet voorbij je tenen laat komen als je diep gaat, heb je of ENORM grote voeten, of je flikkert achterover op je kont.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
ik ben 1cm langer en iets van 4kg zwaarderquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?
Examine.comquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.
Niet zozeer met inslapen maar ik slaap zelf wel een stuk vaster als ik eenmaal slaap, droom als een malle en elke ochtend solid morning wood.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Helpt ZMA nou echt bij het slapen? Ik slaap de laatste tijd echt slecht. Vaak duurt het een uur voordat ik in slaap val en word ik vervolgens weer 3 uur later waker om weer in slaap te vallen. Ik slaap echt in segmenten.
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Spieren het volgende:
Ik vind het persoonlijk heerlijk om van 4-6 even te dukken...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/ ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens een onderzoek tegengekomen die stelt dat het heel normaal is om in 2 delen te slapen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat men dan vroeger (paar eeuwen terug) ook gewoon even uit bed ging om dingen te doen, eten klaar te maken voor de volgende dag etc. etc. om vervolgens weer verder te gaan slapen. Ik zal het eens opzoeken, als je het naast oude literatuur legt, lijkt het wel te kloppen.
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?
Nee die was het niet, het was op ouderwets papier..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/ ?
Papyrus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee die was het niet, het was op ouderwets papier..
Gamen of tv kijken of forums lezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verder: wat doe je voor het slapen gaan?
Matigquote:
Met cleanen moet je niet/nauwelijks je armen gebruiken eh?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Matig
Lastig om zonder na te denken alles automatisch goed te doen.
Overigens een vraagje: mijn rechterarm is wat minder krachtig, kan ik dat oplossen door extra dumbelloefeningen te doen met die arm?
Hm kee, hier komt even een suggestie die je oma je ook had kunnen geven: doe ff een stuk fietsen of lopen ipv achter een beeldscherm te hangen vlak voor het slapen gaan. Werkt net zo goed en kost minder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Spieren het volgende:
[..]
Gamen of tv kijken of forums lezen.
Omdat ik zomervakantie heb, heb ik erg veel vrije tijd en energie te veel waardoor ik vooral op rustdagen moeilijk in slaap val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |