quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef stinkie het volgende:
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Nice man. Looking solid.SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Lekker bezig, ziet er ook met een shirt aan een stuk beter uit zeker?SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Verschilletje zeg! Stuk gezonder denk ik zomaar.. ook een groot verschil in hoe je je voelt? Qua energie en zulks?SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met shirt zeker. Heel licht V vorm, zonder dat speklaagje te zien is. Ik gok dat dit zo'n 14-15 %bf is (us navy methode / spiegel)quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Lekker bezig, ziet er ook met een shirt aan een stuk beter uit zeker?
Ik denk zelf 16-17%, lijkt een beetje of je je buik inhoudt maar zeker goede voortganfquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met shirt zeker. Heel licht V vorm, zonder dat speklaagje te zien is. Ik gok dat dit zo'n 14-15 %bf is (us navy methode / spiegel)
Waarom? Gewoon gaan voor een nieuw lichaam, veel beterquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nu nog kijken of ik mijn oude lichaam terug kan krijgen
Misschien door houding, ik moest op tenen staan en beetje gedraaid naar spiegel om alles er in dezelfde groote als de "voor" foto t krijgen. Badkamer is niet zo grootquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Spieren het volgende:
[..]
Ik denk zelf 16-17%, lijkt een beetje of je je buik inhoudt maar zeker goede voortganf
Mijn oude lichaam had een behoorlijk streeffysiek gehalte voor een hoop mensenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon gaan voor een nieuw lichaam, veel beter
Maar dan verdien je een bitchslap dat je die 1e foto hebt laten gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn oude lichaam had een behoorlijk streeffysiek gehalte voor een hoop mensen
Marathonzwemmer
4keer per week zwemmen en 4 keer KT. Dat vormt wel
Dat is de tweede keer al dat ik heb laten gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar dan verdien je een bitchslap dat je die 1e foto hebt laten gebeuren eigenlijk
Anyway, goed op weg weer! Je weet wat je kan, als je het 1 keer kon, kan je het ook 2 keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Goed bezigSPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een ingedeukte borst of komt dat door de belichting?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Drinky het volgende:
Vandaag helemaal geen zin gehad om te trainen, ook geen energie (leuk dat werkleven). Gewoon gedaan wat ik de afgelopen week ook deed vanwege tijdgebrek, maar dit keer met 15kg boodschappen op mijn rug.
Pull ups met reversed en normal grip(alleen deze oefeningen weighted), decline push-ups, ab-wheel, dips op hoek van het aanrecht (), plank variatie( armen zo ver mogelijk voor je uit strekken ipv direct onder je, niet normaal hoe zwaar
).
En ook nog een setje unweighted squats, maar daar heb je verder weinig aan. Vrijdag denks even een legday om all dit upperbody geweld te compenseren.
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Zieke arm...maar die onderarmen lijken een beetje klein in verhouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not a single curl was done in 6 months.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zieke arm...maar die onderarmen lijken een beetje klein in verhouding?
Hmmm...Wristcurls doe je die? Shrugs/deadlifts al die shit waarbij je je onderarmen ook wel een beetje gebruikt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik doe, mijn onderarmen blijven gigantisch klein![]()
ik kan serieus zelfs met mijn pink m'n duim aanraken om m'n pols, gaat nergens over.
Nee geen wristcurls, bijna geen isolatieoefeningen eerlijk gezegd, meeste is compound. Je zou denken dat deadlifts en pull-ups die zooi al genoeg zouden moeten activeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmm...Wristcurls doe je die? Shrugs/deadlifts al die shit waarbij je je onderarmen ook wel een beetje gebruikt.
Eindelijk pens kwijt. Sort of. Kilo of 3 er nog af en dan klein buikje zetten voor bovenlijf.Goed bezig. Gaat helemaal goed komen.SPOILER: fatso alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Drinky het volgende:
Vandaag helemaal geen zin gehad om te trainen, ook geen energie (leuk dat werkleven). Gewoon gedaan wat ik de afgelopen week ook deed vanwege tijdgebrek, maar dit keer met 15kg boodschappen op mijn rug.
Pull ups met reversed en normal grip(alleen deze oefeningen weighted), decline push-ups, ab-wheel, dips op hoek van het aanrecht (), plank variatie( armen zo ver mogelijk voor je uit strekken ipv direct onder je, niet normaal hoe zwaar
).
En ook nog een setje unweighted squats, maar daar heb je verder weinig aan. Vrijdag denks even een legday om all dit upperbody geweld te compenseren.
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Mirin' shoulder striations.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chest is wel flink toch? Upper chest wellicht. Zou ook wat focussen op de triceps.
If not now, then when.
).
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Stoere fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en valt wel mee toch? Lijkt zo best netjes in verhouding allemaal.
).
Wel zieke pomp na de workout, moet wel echt wat meer aan mijn chest gaan werken, die loopt nu toch best achter.Ligt het aan mij of zijn je triceps ook uit verhouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goede Chest en zieke schouders
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Ik begrijp dat er in amandelen ook die stoffen zitten dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje Soya is mogelijk slecht voor je T door dat er stoffen inzitten die dicht bij het vrouwelijke hormoon. oké, maar geld dat ook voor amandelen, en speciaal voor amandel melk dat ene kennis van mij drinkt omdat het gezond zou zijn.
Iemand een idee?
Ik meen dat die soya verhalen ontkracht waren. Ik heb geen bron.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje Soya is mogelijk slecht voor je T door dat er stoffen inzitten die dicht bij het vrouwelijke hormoon. oké, maar geld dat ook voor amandelen, en speciaal voor amandel melk dat ene kennis van mij drinkt omdat het gezond zou zijn.
Iemand een idee?
Je houdt sinds 10 dagen je gewicht pas bij, dat zegt niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef Push. het volgende:
Ben sinds 10-6 nu m'n gewicht aan het bijhouden. Zat de hele tijd ongeveer rond een zelfde gewicht, afwijking van +en-0,2 daargelaten, tot twee dagen geleden.
Zat nu gister opeens 1 kilo hoger en vandaag een halve kilo hoger dan het stabiele 'startgewicht'. Niks anders gegeten dan normaal. Ook niet zouter of iets. Ben ook 'leeg' dus aan het eten van gister dat nog ik m'n darmen zit kan het ook niet liggen. Hoe kan zoiets dan eigenlijk?
Een afwijking van 0,2kg? Bro je moet echt niet opkijken van een afwijking van + en - 1kgquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:00 schreef Push. het volgende:
Ben sinds 10-6 nu m'n gewicht aan het bijhouden. Zat de hele tijd ongeveer rond een zelfde gewicht, afwijking van +en-0,2 daargelaten, tot twee dagen geleden.
Zat nu gister opeens 1 kilo hoger en vandaag een halve kilo hoger dan het stabiele 'startgewicht'. Niks anders gegeten dan normaal. Ook niet zouter of iets. Ben ook 'leeg' dus aan het eten van gister dat nog ik m'n darmen zit kan het ook niet liggen. Hoe kan zoiets dan eigenlijk?
Mja vond het vooral raar omdat ik de hele tijd van die minieme fluctuaties had, en nu dus vrij stevig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een afwijking van 0,2kg? Bro je moet echt niet opkijken van een afwijking van + en - 1kg
Misschien omdat je al sinds 2011 af en aan traint, conditionering van je CNS, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar een update pic dan. 1.90, 89kg, ~15%
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?
Dat komt omdat de grote gasten niet op kracht trainen maar op hypertrophy. Zijn genoeg grote gasten bij mijn gym inclusief ik die 200kg of meer kunnen deadliften maar dit zelden doen en het gewoon bij 100-150kg houden voor meer repsquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Heb overigens altijd het idee dat ik meer kan tillen dan gasten in de gym die op het oog groter lijken. Voel me altijd vrij klein, meer mensen die dat probleem hebben?
Huh, ZMA bleek toch echt zo'n onzin sup te zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef seto het volgende:
Klokov gebruikt ZMA, confirmed voor beste supplement ooit.
Het helpt als je via je normale voeding niet genoeg van die stoffen binnen krijgt, anders niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh, ZMA bleek toch echt zo'n onzin sup te zijn?
Zie ik vaak, 1 gast in de gym tilt echt gruwelijk veel meer dan de 2 x zo brede mannen die hem altijd tips willen geven. Vind je het echt een probleem?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Agentperry het volgende:
[ afbeelding ]
Train nu 3,5 maand.
82,5*5 bp
140*5 dl
8*90 sq ATG
5*62,5 ohp
Nee niet echt, ik groei gewoon maar was gewoon iets wat me opviel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zie ik vaak, 1 gast in de gym tilt echt gruwelijk veel meer dan de 2 x zo brede mannen die hem altijd tips willen geven. Vind je het echt een probleem?
Nee, 82,5*5 bb en 34 of 36 *8 db.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef ssebass het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n groot verschil tussen DB press en BB press? Doe DB 30kg per kant (dus totaal 60kg) en BB 90-100 kg (incl stang). DB heb ik jaren niet gedaan dus misschien toch techniek en het is sowieso zwaarder vanwege het continu corrigeren, maar vind het wel een groot verschil.
Iemand in de comments zei dus dat die shit zinloos was doordat er iets in cola zit wat het effect van koffie verslapt. Iedereen ging hem uitschelden omdat hij een 'science motherfucker' was, hahaha. Geen idee of het klopt though.quote:
70 - 75 vs 48-56quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:39 schreef ssebass het volgende:
Zit er bij jullie ook zo'n groot verschil tussen DB press en BB press? Doe DB 30kg per kant (dus totaal 60kg) en BB 90-100 kg (incl stang). DB heb ik jaren niet gedaan dus misschien toch techniek en het is sowieso zwaarder vanwege het continu corrigeren, maar vind het wel een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |