abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128073528
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Thanks brah, meer peppen dus. :D

[..]

True, true. Zelf ben ik gewoon een groot fan van dat soort makkelijke shit. Vandaag op stage heb ik bij me:

• nog 100 gram salamiworstjes van de Aldi
• 250 gram ongezouten notenmix van de Aldi
• 0.5 liter melk + 0.5 liter melk (geen whey meer, vanavond nieuwe aanslepen bij B&F)
• ontbijtkoek
• flesjes om de hele tijd te hervullen met kraanwater
• blikje energydrink (indien nodig voor het trainen)

Geen brood, geen kip, geen rijst, geen broccoli. Maar de aders, die lopen kriskras over mijn borst en springen uit mijn armen. Na het trainen schuif ik wat kliekjes naar binnen en kwark voor het slapen. O+

Verder kan ik hier op stage onbeperkt fruit eten, dus bananen en appels zijn fijn voor carbs. Unmetered cutting op basis van de spiegel, ik krijg elke dag meer definitie en kan nog gewoon 3x per week fijn trainen. Ik ga net zo laag tot ik tevreden ben, daarna wegen, onderhoud berekenen en maintainen voor de zomer. Daarna zie ik wel weer. Prima, niet moeilijker maken dan het is. Heb al stress genoeg. :P

Mensen nog meer tips voor fijn en gemakkelijk voer? Die salamiworstjes zijn ook fijn spul. :)
De goeie leven :)
pi_128080397
Panzer wauw serieus. :o

Door die domme reeks in klb kom ik er nu pas achter dat Zyzz dood is. Lag dat aan de roids of niet? En panzer hoezo zeg je dat je gyno en roidrage had? Je bent toch natty :/
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:40:02 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128080932
WTF IS ZYZZ DEAUD????
Confidence through competence
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:41:08 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128080960
Oh dit is geen ONZ :@
Confidence through competence
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:45:19 #255
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128081110
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son _O_)

[..]

Hangt er vanaf van waar ik ben, soms C1000, soms Jumbo. Zolang er maar 3.5 gram proteins per 100 ml in zit is het prima. :D

[..]

gvd man :') :D
zit je nu op een onderhoudsdosis of ben je full aan het blasten?
pi_128081326
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
WTF IS ZYZZ DEAUD????
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dit is geen ONZ :@
Haha het was serieus inderdaad. Best triest verhaal. Zo jong.
pi_128082283
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lekker man, twee pakken per dag. Niets dikmaker en genoeg energie voor trainen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik cut vrolijk verder voor die zieke shoulder striations zoals Drinky. (mirin' son _O_)

[..]

Hangt er vanaf van waar ik ben, soms C1000, soms Jumbo. Zolang er maar 3.5 gram proteins per 100 ml in zit is het prima. :D

[..]

gvd man :') :D
Net lichaam man _O_
pi_128083570
Hoppaaaaa 12.8% BF G'sssssssssss

1.85, 89kiloootjessssss

We worden steeds erguuuurrrr
pi_128086470
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef Atemno het volgende:
Panzer wauw serieus. :o

Door die domme reeks in klb kom ik er nu pas achter dat Zyzz dood is. Lag dat aan de roids of niet? En panzer hoezo zeg je dat je gyno en roidrage had? Je bent toch natty :/
Echt, onder een steen gelift.
pi_128087231
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
Gotta be optimal brah! :D Dat fuckaround gedoe kan ik niet handlen. ;(
If not now, then when.
pi_128089694
heb gehoord dat er zo'n gast uit australie was die heel bekend was van fitness en nu overleden is ofzo??
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:44:52 #262
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_128089937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef 16meter het volgende:
heb gehoord dat er zo'n gast uit australie was die heel bekend was van fitness en nu overleden is ofzo??
Stargazer?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:48:23 #263
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128090061
Bohh, vandaag ging echt FANTASTISCH, het klinkt misschien raar maar ik voelde me echt euforisch, alsof ik alles kon ghehe.

Ik weet niet waar het aan lag, misschien dat dit de eerste keer was dat ik met m'n eigen muziek trainde, maar ik was echt veel geconcentreerder en alles ging een stuk makkelijker. Ik heb met bechpress en squats bijna dubbel het gewicht kunnen doen in correcte vorm :D

Ook hield ik ineens mijn buikspieroefeningen veel langer vol, de blokjes heb ik nog nooit zo goed gezien als vandaag :)

Alleen jammer dat ik geen symmetrische pack heb, maarja dat blijkt genetisch bepaald te zijn helaas.

Hopelijk gaat het maandag even goed _O_
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_128090154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
Ook hield ik ineens mijn buikspieroefeningen veel langer vol, de blokjes heb ik nog nooit zo goed gezien als vandaag
:')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:50:56 #265
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_128090158
OK, vooruit eentje dan voor de offtopicdagboekkijkmijbreedzijn:

gisteren voor de 88e keer verteld nooit gekuurd te hebben tegen mijn meisje. Zij heeft het echt al vaak gevraagd en mij steeds nooit geloofd.
Nou was ze gisteren dus bij een vriend en hadden ze het erover dat op mijn gym bijna niet natural was.
Dus zij zo: nou eentje wel hoor...

Hij: nee hij ook niet, weet ik 100% zeker. Heb ik namelijk gehoord van diegene die aan hem zelf verkocht heeft....

Nu gelooft ze mij dus niet...
pi_128090202
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Susteren het volgende:
Bohh, vandaag ging echt FANTASTISCH, het klinkt misschien raar maar ik voelde me echt euforisch, alsof ik alles kon ghehe.

Ik weet niet waar het aan lag, misschien dat dit de eerste keer was dat ik met m'n eigen muziek trainde, maar ik was echt veel geconcentreerder en alles ging een stuk makkelijker. Ik heb met bechpress en squats bijna dubbel het gewicht kunnen doen in correcte vorm :D

Ook hield ik ineens mijn buikspieroefeningen veel langer vol, de blokjes heb ik nog nooit zo goed gezien als vandaag :)

Alleen jammer dat ik geen symmetrische pack heb, maarja dat blijkt genetisch bepaald te zijn helaas.

Hopelijk gaat het maandag even goed _O_
Heb ook van die dagen, dan heb ik genoeg rust/slaap gehad, dag ervoor goed gegeten en niet te warm/benauwd in de gym.

Helaas is het bij mij vaak weinig geslapen, kapot van lange dag werken en bloedheet :P Gewoon doorbuffelen dus.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:52:15 #267
69994 seto
-|||--------|||-
pi_128090208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef BeamofLight het volgende:
OK, vooruit eentje dan voor de offtopicdagboekkijkmijbreedzijn:

gisteren voor de 88e keer verteld nooit gekuurd te hebben tegen mijn meisje. Zij heeft het echt al vaak gevraagd en mij steeds nooit geloofd.
Nou was ze gisteren dus bij een vriend en hadden ze het erover dat op mijn gym bijna niet natural was.
Dus zij zo: nou eentje wel hoor...

Hij: nee hij ook niet, weet ik 100% zeker. Heb ik namelijk gehoord van diegene die aan hem zelf verkocht heeft....

Nu gelooft ze mij dus niet...
wtf :D
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:53:21 #268
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128090242
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
Wat is er?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_128090258
ik ben ook kk breed vriend

postbode vroeg net nog aan me

m e blokjes waren omin hard mattie
hij wou ze aanrake
kzeg no hommo
pi_128090454
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef Susteren het volgende:

[..]

Wat is er?
Dat een sixpack hebben een doel opzich is al : :') Daarvoor hoef je ook niet te 'bodybuilden' 4ever in de cut will do. :')

Kijk panzer zijn pics, hij doet ook geen 'buikspier' oefeningen dacht ik, gewoon die zware compounds knallen.

Volgens mij krijg je van buikspier trainen ook een brede core dacht ik , weet niet zeker, not aestetic, zo'n rechthoekig lichaam.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef 16meter het volgende:
ik ben ook kk breed vriend

postbode vroeg net nog aan me

m e blokjes waren omin hard mattie
hij wou ze aanrake
kzeg no hommo
_O-
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:04:13 #271
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128090663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat een sixpack hebben een doel opzich is al : :') Daarvoor hoef je ook niet te 'bodybuilden' 4ever in de cut will do. :')

Kijk panzer zijn pics, hij doet ook geen 'buikspier' oefeningen dacht ik, gewoon die zware compounds knallen.

Volgens mij krijg je van buikspier trainen ook een brede core dacht ik , weet niet zeker, not aestetic, zo'n rechthoekig lichaam.

[..]

_O-
Ik ben juist aan het bulken, merk dat ik ook een hoger vetpercentage begin te krijgen, en ondanks dat beginnen m'n buikspieren steeds beter zichtbaar te worden. Dat lijkt mij eerder een toename in spiermassa dan minder buikvet ghehe :D

Het voelt bovendien gewoon lekker, buikspieroefeningen zijn een van de leukste die er zijn imho. Doe die al vrij lang, heb tot nu toe A6W gedaan, paar andere maar die die ik de laatste 3x heb gedaan werkt het beste, echt killing _O_

Heeeerlijk die brand in je buik, en je begint na een keer of 10 al te trillen.

Bicycle vind ik het zwaarste eigenlijk, vandaar dat ik die het laatste doe (is het nog zwaarder _O_ ).

Heb ook een paar keer zo'n oefeningen met bal gedaan, maar dat vind ik klote eigenlijk. Zit de hele tijd te klooien om m'n voeten goed op die bal te krijgen etc.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:11:59 #272
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_128091017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik ben juist aan het bulken, merk dat ik ook een hoger vetpercentage begin te krijgen, en ondanks dat beginnen m'n buikspieren steeds beter zichtbaar te worden. Dat lijkt mij eerder een toename in spiermassa dan minder buikvet ghehe :D

Het voelt bovendien gewoon lekker, buikspieroefeningen zijn een van de leukste die er zijn imho. Doe die al vrij lang, heb tot nu toe A6W gedaan, paar andere maar die die ik de laatste 3x heb gedaan werkt het beste, echt killing _O_

Heeeerlijk die brand in je buik, en je begint na een keer of 10 al te trillen.

Bicycle vind ik het zwaarste eigenlijk, vandaar dat ik die het laatste doe (is het nog zwaarder _O_ ).

Heb ook een paar keer zo'n oefeningen met bal gedaan, maar dat vind ik klote eigenlijk. Zit de hele tijd te klooien om m'n voeten goed op die bal te krijgen etc.
Daarom doe ik ook de 300 rep squat challenge. Na 50 begint het al te branden en trillen. Zwaar dat het is. Nog nooit zo'n spierdefinitie gezien op mijn benen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_128091050
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door. ^O^
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128091095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zou geen buikspieroefeningen doen als je voor een mooie v-shape gaat, just saiyan. Te brede obliques zijn nooit mooi. Als je voor de koelkastlook gaat, dan ga vooral door. ^O^
Las ergens dat vooral vrouwen dat niet moeten doen want :W taille.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128091148
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Las ergens dat vooral vrouwen dat niet moeten doen want :W taille.
Klopt. Al heeft de een er wat meer aanleg voor dan de ander, maar voor een strakke buik hoef je het zeker niet te doen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')