Wat ik wil zeggen, puzzel zelf een beetje op myfitnesspal. Wij weten niet wat jij lekker vindt en wat niet en hoeveel kcals je nodig hebt. Je weet zelf de macro's die je aan moet houden (50/30/20)quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel een goede eetlust.
Hoeveel kcal zou dat zijn?![]()
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef 4823321 het volgende:
GOMAD is niet vol te houden, althans mij is het niet gelukt. Beter een beetje gevarieerd eten en 1L volle melk er naast.
50/30/20?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, puzzel zelf een beetje op myfitnesspal. Wij weten niet wat jij lekker vindt en wat niet en hoeveel kcals je nodig hebt. Je weet zelf de macro's die je aan moet houden (50/30/20)
SPOILER: dagboekpostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik werk in de auto, best te doen 2 liter melk per dag, als het warm is nog meer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef 4823321 het volgende:
GOMAD is niet vol te houden, althans mij is het niet gelukt. Beter een beetje gevarieerd eten en 1L volle melk er naast.
Was dat z'n posterboy?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.
Ik heb echt veel respect voor Rippetoe op het gebied van techniek maar van voeding en aesthetics weet hij weinig. Zelfs zijn posterboy had een vreselijk lichaam
[ afbeelding ] werd zijn hele training lang persoonlijk gecoached door Rippetoe
force feeden? Ik krijg makkelijk 4 pakken per dag weg en ik zit al vol na een stuk kipfilet. Niks lekkerder dan na een harde training een pak melk drinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werk in de auto, best te doen 2 liter melk per dag, als het warm is nog meer...
Maar ehh.. 4 liter structureel dan moet je force feeden toch wel.
SS?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.
Die OP kan wel wat alineas gebruiken. Als ik nieuw was en ik zie een chineze muur aan tekst dan zou ik ook geen zin hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter lees je de OP een keer door
Teveel calorieën, niet vet. Belangrijk verschil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet.
Het werkt voor ecto's die echt niet kunnen eten en een mega lading aan calorieën nodig hebben om een beetje te groeien. Er is niets speciaals aan, behalve een grote hoeveelheid calorieën die relatief eenvoudig te drinken zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Atemno het volgende:
Werkt dat Gomad? Ben het aan het doorlezen en het is best interessant. ;+ Vraag me alleen af of ik dan niet ontzettend dik word. Doe verder geen SS, heb m'n eigen solide splitschema.
Hoeveel clean je inmiddels? En hoe krijg jij de bar weer op de grond? Ik moet m elke keer in het squatrek zetten en dan gecontroleerd laten zakken..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Helaas wel... Voel me fitter als ik meer vreet maar heb zelden trek... Of juist anti trek zelfs.
Ik heb het pas 1 maal gedaan, 40 kilo... Beetje techniek geoefend, desondanks een soort van blessure gekregen, als ik ging springen ofzo deed het pijn bijvoorbeeld, ik voel nu gek genoeg nog steeds spierpijn van die keer? Naja.. Raar maargoedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Hoeveel clean je inmiddels? En hoe krijg jij de bar weer op de grond? Ik moet m elke keer in het squatrek zetten en dan gecontroleerd laten zakken..
Rippetoe wordt gewoon verkeerd begrepen in zijn uitleg. Vandaar ook de rectificatie die hij heeft gepost.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:55 schreef Spieren het volgende:
[..]
GOMAD is ook hartstikke ongezond. Toen ik SS deed en aan het bulken was deed ik een lichtere versie van GOMAD maar de macro's van volle melk zijn echt slecht. Veel te veel vet. Je lifts gaan wel snel omhoog maar als je net zoals ik GOMAD+SS combineert dan krijg je het postuur van een vrachtwagenchauffeur.
Ik heb echt veel respect voor Rippetoe op het gebied van techniek maar van voeding en aesthetics weet hij weinig. Zelfs zijn posterboy had een vreselijk lichaam
[ afbeelding ] werd zijn hele training lang persoonlijk gecoached door Rippetoe
quote:Eating correctly may mean 6000 calories/day, including a gallon of whole milk, or it may mean 3500 calories/day on a Paleo-type, lower-carb, nodairy diet, depending on your initial body composition. If this or its equivalent training result did not happen, you're not doing the program. During this period of time, it is common to gain 5-10 pounds of bodyweight if you are underweight, or to stay about the same if you are in need of bodyfat loss. In this demographic, you're too fat if you're over 20% bodyfat and underweight if you're less than 10%. Bodyfat under about 10% is not usually the level that a performance athlete carries, and growing a significant amount of muscle mass will entail an increase in bodyfat. A bodyfat level over about 20% means that you're headed in the direction of carrying around more than is required for an anabolic environment and more than is efficient for moving either the bar or an opponent.
Kan komen door een verhoogde bloeddruk of een verhoogde tonus in een van je spieren. Gebruik je toevallig de valsalva methode?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:12 schreef jeurse04 het volgende:
Sinds een week heb ik tijdens m'n training wanneer ik erg intensief bezig ben last van hoofdpijn. Als ik bijv. bezig ben met een laatste hevige set squats, en ik de bar terug rack, schiet er opeens hevige hoofdpijn naar binnen. Ik heb het al bij verschillende spiergroepdagen gehad. Ik adem gewoon goed, en overtraining kan het niet zijn lijkt me, ik neem voor elke spiergroep minimaal 48 uur rust. Ik train al geruime een jaar zoals ik nu doe, het is me dus een raadsel hoe dit is ontstaan.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Volgens mij kan dat wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg.
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.quote:
bij powercleans voel ik mijn quads tegen het einde gewon branden, maar ik pak benen en rug tegelijk dus niet echt een probleemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.
Voor advies met Oly lifys moet je bij 1517 (of EdwinNLquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Is het erg als ik bij de clean een stapje naar achteren maak? Of moet ik perse mijn voeten langs elkaar houden. Doe 'm nu max op 70kg.
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Teveel calorieën, niet vet. Belangrijk verschil.
Je moet ook niet zomaar GOMAD gaan doen zonder te bekijken hoeveel calorieën je dan eigenlijk binnenkrijgt.
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Spieren het volgende:
[..]
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezien
tripels komen er op die pose niet zo goed uit, maar ik train ze wel voor zover mijn zwakke ellebogen dat toelaten( gewrichten kunnen specifieke oefeningen hebben)quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn je triceps ook uit verhouding?
Wel goede Chest en zieke schouders
Ik voel het dus meer in mijn onderrug...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
bij powercleans voel ik mijn quads tegen het einde gewon branden, maar ik pak benen en rug tegelijk dus niet echt een probleem
ik begin met een soort deadlift/shrugs duw mijn schouders naar achter op het moment dat ik de barbell omhoog zwaai zak ik iets door mijn knieen en dan doe ik die military press, terwijl ik dat doe lift ik mijn hielen iets, maar als je kijkt naar het wk/ek gewichtheffen zie je ook wel dat ze hun been naar achteren zetten bij het uitstoten en pas later corrigeren. Succes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok, echt een relaxte oefening. Heb 'm maandag bij benen en schouders gedaan maar beter bij rug dag denk ik zo.
Waarom maak je een stap naar achter?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Daarvoor is dat sprongetje na de triple extension ook een beetje. Kan je je voeten herpositioneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef SunTzu het volgende:
Dat dus. Mensen die denken dat GOMAD de weg naar Aesthetics isquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Rippetoe wordt gewoon verkeerd begrepen in zijn uitleg. Vandaar ook de rectificatie die hij heeft gepost.
Zijn doel is om iemand zo snel mogelijk met goede techniek krachtgains te laten maken door middel van progressieve overload. Aestethics of optimale voeding hebben hier weinig mee te maken. Vooral een genoeg aan proteïne(GOMAD) en calorieën(GOMAD) zijn hierbij een handig hulpmiddel.
[..]
Te veel voor wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Spieren het volgende:
[..]
Nee te veel vet. Heb je wel eens de voedingswaarde van een pak volle melk gezien
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.
precies.quote:
Yep, pakken volle (chocolade)melk kunnen prima, ook in de cut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pak melk bevat 35gram vet. Dat is 25% tot 35% van iemands normale dieet uit dit topic. Is prima in een dieet te verwerken. Tenzij je dieet uit gomad bestaat en je niet hoog in bf wil zitten. Maar gomad is alleen gerechtvaardigd bij rasecto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |