SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.
Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?
- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande
Thanks.
If not now, then when.![]()
Yuri hunt altijd die lapo jonguh!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLENIf not now, then when.![]()
dat van dat varken, geloof ik....quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLEN![]()
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.
Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen
Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dopje niet goed op mn shaker gedaan, watermeloen-protons everywhere.
/liefdagboek-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
hoe ging je anavar only cycle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan.zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Anavar only is voor supahdudes, neem gewoon Test.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoe ging je anavar only cycle?
OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan.zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
![]()
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan.
IrCute mag haar mond houden
En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches.![]()
![]()
Trainingsfilmpjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan.
En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches.![]()
Ik kijk wel vaak naar Lee Priest, vooral oudere, man die tattoo in zijn gezicht nu is echt geen porum.
Maar ik ga met een uurtje naar de gym, U mad?![]()
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbrandenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.
Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
![]()
Ik ga binnenkort beginnen met een kettlebell workshop. Als het wat is neem ik aan dat 2x fullbody het beste is? (1x kettlebell 1x barbell/dumbell/cable) Is er iemand hier die al kettlebells gebruikt?![]()
Solid gains.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoe ging je anavar only cycle?
OT:
Waarom 20 reps? Is dit meer op uithoudingsvermogen gericht?quote:
En ik schrok me kappot van die muziek:o lol.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Minder kcal in dan uit en je valt wel. Denk ook wel dat het gezonder is meer kcal in en meer uit te leveren dan minder kcal in en minder uit. Denk ook dat je dan beter je gains kan behouden. Beter conditie is ook lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbrandenBovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
http://www.facebook.com/p(...)408352348?group_id=0
http://www.facebook.com/eatclentrenhard?viewer_id=0
Mijn favoriete natural bodybuilders.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.![]()
![]()
is god bodibilddersquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.Deathlift or Die.![]()
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]
Wat hebben die prof-BB'ers altijd grote benen trouwens, wat hebben die quads veel groeipotentie zeg. Verbaas me er vaak echt over hoeveel vlees daar eigenlijk uitsteekt.
Al hoewel, meeste bovenbeenmassa is quads toch?![]()
mirinquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.
![]()
Niet elke oefening heeft een duidelijke naam maar zal mijn best doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.
[ afbeelding ]
Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?
- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande
Thanks.![]()
-Sleeper Stretch
-"Superman" motion uni-lateraal in zijlig.... (The best I can do)
-Scapulaire depressie. (Als het ware een dip shrug, maar dan in buiklig als ik je goed begrijp.)
-Doorway chest stretch. (rek je de pectoralis major)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nee man, hij zag er een beetje verveeld uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.Was ook best druk bezig met zijn workout.
Hier nog een foto van in de gym zelf:![]()
![]()
CarbonC duikt ook overal even tussen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef seto het volgende:
[..]
Nee man, hij zag er een beetje verveeld uitWas ook best druk bezig met zijn workout.
Hier nog een foto van in de gym zelf:
[ afbeelding ]Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.
Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.![]()
10/10quote:
would suck on enlarged clit(no homo)![]()
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.
http://www.sld.cu/galeria(...)on-ejer/1_1866_1.pdf
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
www.gymshark.co.ukquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CarbonC duikt ook overal even tussen.Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.
Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.
www.riptclothing.com190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Browser says NO!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.,,/![]()
He BB-bazen,
morgen ga ik serieus beginnen met deze fantastische sport![]()
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
[ Bericht 6% gewijzigd door Dimac op 03-04-2013 12:49:23 ]![]()
werkt perfect hier met foxquote:Op woensdag 3 april 2013 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Browser says NO!!!
Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.![]()
Bij mij geeft hij aan Dit PDF-document wordt mogelijk niet goed weergeven. Kan hem wel doorlezen, enige nadeel is dat het traag gaat. Download hem wel en zet het op de dropbox.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
why 5 omega 3 caps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!![]()
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.quote:
Het zijn er 3.
Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.![]()
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.
Het zijn er 3.
Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Alvast ongelofelijk bedankt!
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?
Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
HAHA 24/7quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Werd om 4 uur vanochtend wakker, kon niet meer slapen dus om 4:45 naar de gym gegaanToen naar huis, gedoucht en paar uurtjes geslapen en ben toen gaan werken
![]()
![]()
Hallo godenzonen, hier even een dagboek post van mij
Gisteren lekker 4x140kg opgeraapt. Eerste rep nog steeds met met trillende beentjes en veel gekreun, maar het gaat al beter. Merk dat vooral mijn hamstrings het zwaar te verduren hebben; ik heb lange benen relatief aan mijn romp, dus het eerste deel van de deadlift is erg moeilijk (squatten is overigens zwaar KUT met mijn bouw). Lockout is gelukkig relatief makkelijk.
Weeg nu 76kg; slow bulk gaat best prima
Kusjes
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 03-04-2013 03:27:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. Binnenkort maar eens yoga of pilates oppakken om een beetje lenigheid terug te krijgen. In de tijd dat ik nog aan het boksen was kwam ik met m'n vingers tot m'n tenen, nu kom ik net tot m'n enkels
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Idemquote:Op woensdag 3 april 2013 03:43 schreef Drinky het volgende:
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. .... nu kom ik net tot m'n enkels
[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 03-04-2013 04:51:46 ]![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is die spier die aan de binnenkant doorlopen niet de hamstring oid? Benen zijn idd huuge van die gastenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]Vandaag ronnie coleman zien, zal ook wel zoiets zijn
![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten
ff de boel scheef trekken...![]()
Done.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten
ff de boel scheef trekken...![]()
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wel eerst een introductieles anders kunt u niet trainen hier meneerquote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.![]()
![]()
Godvr, een gozer van een jaartje of 17 in m'n gym, die ik een beetje eettips e.d. gaf toen ik daar kwam trainen een half jaartje terug, deadlift nou 180kg 3x
Moet ik nog op gaan passen ook, straks gaat hij me voorbijDat was nou ook weer niet de bedoeling
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 03-04-2013 08:00:35 ]![]()
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:54 schreef RaymondK het volgende:
Godvr, een gozer van een jaartje of 17 in m'n gym, die ik een beetje eettips e.d. gaf toen ik daar kwam trainen een half jaartje terug, deadlift nou 180kg 3x
Moet ik nog op gaan passen ook, straks gaat hij me voorbijDat was nou ook weer niet de bedoeling
![]()
Deathlift or Die.![]()
Raymond raadt iedereen aan om snel te gaan fietsen. Heb de substantiedeals ook in mijn PM-box staan. Racefiets my ass en hoe eerder hoe beter.![]()
lol.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?
aaah, die gozer is echt gewoon heel goed bezig.
Ik hoorde gisteren van een trainer dat hij 2jr terug daar binnen kwam als een spierloze endo met een dikke buik, en nu is hij echt serieus zwaar gegroeid, zeker het afgelopen half jaar, en nog maar een klein beetje chubby.
Heel z'n eten opgeschoond, en trainen zo als het hoort.![]()
![]()
![]()
haha, geitenbreierquote:Op woensdag 3 april 2013 08:06 schreef Panzermaus het volgende:
Raymond raadt iedereen aan om snel te gaan fietsen. Heb de substantiedeals ook in mijn PM-box staan. Racefiets my ass en hoe eerder hoe beter.
daarom lees ik elke post hier mee he, voor je het weet zit die Patsermuis en Methanolica weer dingen rond te bazuinen hiero![]()
![]()
Waar woonde je ook al weer? Groningen toch? Dan kom ik ff een kattenluikje bij je aanleggen...
![]()
inb4--> Riod rage![]()
Pompse vandaag mannen![]()
![]()
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)quote:Op woensdag 3 april 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, geitenbreier
daarom lees ik elke post hier mee he, voor je het weet zit die Patsermuis en Methanolica weer dingen rond te bazuinen hiero![]()
![]()
Waar woonde je ook al weer? Groningen toch? Dan kom ik ff een kattenluikje bij je aanleggen...
![]()
inb4--> Riod rage![]()
Pompse vandaag mannenDeathlift or Die.![]()
Dan kan ik gelijk aan het zuurstof denk. Die fiets staat al een half jaar op z'n achterwiel aan de kant in m'n bergingquote:Op woensdag 3 april 2013 08:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)![]()
Beste investering ooit m.b.t. tot bodybuilding en dikke poten krijgen -->
http://www.scooterland.nl(...)standard_zwart_1.jpg
Trouwens van het weekend een Yogamatje gekocht.![]()
Nou nog oefenen
[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 03-04-2013 08:40:55 ]![]()
Godver afgelopen zondag met m'n ringvinger ergens klem gezeten met verhuizen. Als ik ook maar 2 minuten buiten loop wordt ie gelijk koud en gaat ontzettend pijn doen. Lijkt wel alsof de doorbloeding een douw heeft gehad ofzo. Gelukkig nog geen rare kleuren te zien dus heel bang dat ie eraf moet ben ik nog niet. Of moet ik me zorgen gaan maken? Kan em nog wel normaal bewegen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Let op de kleur en houd de vinger in beweging zodat je de doorbloeding stimuleert. Als er nog gevoel in zit en hij wordt niet dik en verkleurd, is er denk ik weinig aan de hand...quote:Op woensdag 3 april 2013 08:40 schreef fathank het volgende:
Godver afgelopen zondag met m'n ringvinger ergens klem gezeten met verhuizen. Als ik ook maar 2 minuten buiten loop wordt ie gelijk koud en gaat ontzettend pijn doen. Lijkt wel alsof de doorbloeding een douw heeft gehad ofzo. Gelukkig nog geen rare kleuren te zien dus heel bang dat ie eraf moet ben ik nog niet. Of moet ik me zorgen gaan maken? Kan em nog wel normaal bewegen.![]()
Klote voor je fathank, maar zoals kevin ook zegt, als je hem kan bewegen lijkt me er weinig aan de hand.![]()
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordt![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.![]()
Dit is toch CarbonC? Fucking gespierd deze man.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.![]()
heel lang geleden al toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.![]()
![]()
Dat dacht ik al, voorlopig is er nog weinig aan te zien dus niet al te druk om maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordtBehulpzaam als een waterkraan.
Een vinger valt er vanzelf af als hij zwart wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordt![]()
![]()
Wanneer heb je die foto in je UI laten maken eigenlijk ? Hoe oud was je daar ?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.![]()
Yep. Vraag me toch af hoe ze het altijd doen, vorig jaar was Phil Heath ook even langs gekomen terwijl Kneets niet op zijn schema stond.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.![]()
B-b-b-b-boss. Thanks!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Ik denk dat ze de gyms waar gepland wordt om te gaan trainen "geheim" houden, anders kunnen ze helemaal niet trainen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:24 schreef seto het volgende:
[..]
Yep. Vraag me toch af hoe ze het altijd doen, vorig jaar was Phil Heath ook even langs gekomen terwijl Kneets niet op zijn schema stond.![]()
Is dit een serieuze vraag???quote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wanneer heb je die foto in je UI laten maken eigenlijk ? Hoe oud was je daar ?![]()
Lijkt me wel ziek als er zo'n beest komt trainen bij mijn sportschool, zie het alleen niet gebeuren lol.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik snap niet hoe een blog vol met pics van chicks die ik nooit in echt zal tegen komen mij zou moeten motiverenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
Vette motivatieblogs
http://get-motivation.tumblr.com/
http://train-hard-eat-clean.tumblr.com/
http://iwillgetthinn.tumblr.com/![]()
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten. Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?
Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.
3 maal omega 3 werd me aangeraden door mensen de sportschool die ook mijn schema hebben gezien, heb me hier dus niet volledig op gericht. Ga ik nu dus doen, hartstikke bedankt!Uhm, heb hiervoor altijd voetbal gedaan, maar gestopt. Doe nu een jaar krachttraining, maar maak weinig vorderingen meer dus ik wil nu standaard 3 maal per week gaan trainen met voedingsschema.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?Ik wil dit schema elke dag gaan toepassen, maar wel met verschil tussen de workoutmeal, die alleen op dagen dat ik train.
Ik heb de walnoten ook genomen op aanraden van anderen omdat dit goed aansluit met de omega3 pillen, en goed zijn voor hart- en bloedvaten. Zo kwam ik ook aan mijn benodigde kcals per dag.Thanks, ga me hierin (proberen te) verdiepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Hartstikke bedankt allemaal![]()
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten.Zet er ook even een totaal voor de dag bij.quote:Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.![]()
![]()
Ik eet om 9.00, 11.00, 13.00, 15.00 18.00 en 21.00. Maar ik vind het dan ook wel lekker om de hele dag door te eten![]()
![]()
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef Zaran het volgende:
Ik ga Ronnie Coleman straks vragen om mijn test e vial te signen![]()
Dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.![]()
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.
[..]
Zet er ook even een totaal voor de dag bij.
Maargoed dan heb ik precies pauzes op school, en de rest komt eigenlijk best wel goed uit.
Ga dat er nu bijzetten, dankeschön.![]()
Ja doe ik ook zo, bevalt mij wat beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..
Maargoed dan heb ik precies pauzes op school, en de rest komt eigenlijk best wel goed uit.
Ga dat er nu bijzetten, dankeschön.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.
Deathlift or Die.![]()
Ik zal even m'n ogen open houden en kijken of ik 40-plussers ziequote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?![]()
![]()
Wat vinden jullie nou lekkere isolatieoefeningen voor de benen, met name quads en hamstrings?
Naast de leg curl en extension natuurlijk.Deathlift or Die.![]()
Terug van een yoga les. Die intructrice moest mij wel hebben zegIk kan er dan ook geen klote van met mijn lompe endo BB-lijf, maar het is op zich wel relaxed dat ze begrijpt dat yoga voor mij geen doel is, maar meer een middel om wat mobiliteit te behouden ondanks het liften.
"Bend over and grab your toes. Oh star, you can grab your shins as well"
[ Bericht 20% gewijzigd door star_gazer op 03-04-2013 13:20:44 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lunges. BB calf raises.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef Ethanolic het volgende:
Wat vinden jullie nou lekkere isolatieoefeningen voor de benen, met name quads en hamstrings?
Naast de leg curl en extension natuurlijk."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit is het enige juiste advies.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Russian Bear is al 5 jaar op rij verkozen tot beste weight gainer wereldwijd.Op de voet gevolgd door Mammoth 2500.![]()
Olijfolie is ook een goede weight gainerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste advies.
Russian Bear is al 5 jaar op rij verkozen tot beste weight gainer wereldwijd.Op de voet gevolgd door Mammoth 2500.
-
Niet zo goed als Russian Bear.
Daar zit alles in wat een builder zich maar kan wensen.
Bij voorkeur te combineren met Russian Bear training.
http://www.elitefitness.c(...)-routine-924133.html![]()
Geschaafde Russische berentestikel. Wel zo goed voor je test brah
Wat was ook al weer dat supplement waar echt alles in zat? Echt volsagen debiel was dat; eiwit, crea, beta alanine, glutamine, DMAA, tribulus, horny goat weed, echt de hele rambam. Ben de link kwijt
-
Nee het was een amerikaanse site. De naam was iets emt 'good stuff' ofzo. Ik had in ieder geval het gevoel dat het een dikke troll was.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Deze is ook wel aardig ziek:http://www.bodyenfitshop.(...)ortsnutrition/n-r-1/quote:-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Lager vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pomp voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-6 weken kuur per verpakking!
Denk dat je daar meer mee pakt dan met test + tren.
edit:
http://www.bodyenfitshop.(...)trition/magnificent/
Beetje creatine en wat simpele carbs voor E 25-, per potje.
Gouden handel.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef star_gazer het volgende:
Terug van een yoga les. Die intructrice moest mij wel hebben zegIk kan er dan ook geen klote van met mijn lompe endo BB-lijf, maar het is op zich wel relaxed dat ze begrijpt dat yoga voor mij geen doel is, maar meer een middel om wat mobiliteit te behouden ondanks het liften.
"Bend over and grab your toes. Oh star, you can grab your shins as well"![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 3 april 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
Deze is ook wel aardig ziek:
http://www.bodyenfitshop.(...)ortsnutrition/n-r-1/
Denk dat je daar meer mee pakt dan met test + tren.
-
Vandaag na de les maar even uitgelegd waarom ik zo onmetelijk slecht benquote:Op zich was ze wel tevreden want ik "doe wel enorm mijn best". Dat zeiden ze op de kleuterschool met tekenen ook, maar dat ging ook niet helemaal zoals het moest
Overigens merk ik wel dat de krachtposes (plank-achtige posities bijvoorbeeld) redelijk makkelijk gaan. Het zijn eerder die poses waar je jezelf half in de knoop moet leggen waar ik niet bepaald in uitblink. Laten we het erop houden dat je niet lenig wordt van deadliften
-
Ik hoor het al, ik ga eerst thuis wel ff oefenen. Mag momenteel al blij zijn dat ik zonder al te veel gekreun en gezucht dat Yogamatje uitgerold krijg zonder dat hij weer terug opgerold is voor ik d'r op ga zittenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vandaag na de les maar even uitgelegd waarom ik zo onmetelijk slecht benOp zich was ze wel tevreden want ik "doe wel enorm mijn best".
Dat zeiden ze op de kleuterschool met tekenen ook, maar dat ging ook niet helemaal zoals het moest
Overigens merk ik wel dat de krachtposes (plank-achtige posities bijvoorbeeld) redelijk makkelijk gaan. Het zijn eerder die poses waar je jezelf half in de knoop moet leggen waar ik niet bepaald in uitblink.![]()
![]()
hehequote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik ga eerst thuis wel ff oefenen. Mag momenteel al blij zijn dat ik zonder al te veel gekreun en gezucht dat Yoga matje uitgerold krijg zonder dat hij weer terug opgerold is voor ik d'r op ga zitten![]()
![]()
Nee man, gewoon gaan. Dikke schijt aan hebben dat je er geen reet van kan. Je gaat toch voor jezelf. Ik merk direct na de yoga al dat vooral mijn rug een heel stuk bevrijd is. Volgens mij is het onmogelijk om niet stijf te worden als je een beetje zwaar lift.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik ga eerst thuis wel ff oefenen. Mag momenteel al blij zijn dat ik zonder al te veel gekreun en gezucht dat Yoga matje uitgerold krijg zonder dat hij weer terug opgerold is voor ik d'r op ga zitten
Doen wat je kan en als het even niet lukt gewoon naar de strakke dames kijken (uiteraard 'om te kijken hoe het moet'). Ik ben in sommige lessen serieus waar de enige man. Meer dan vier heb ik er in ieder geval nog nooit gezien in de yoga studio
-
lol.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee man, gewoon gaan. Dikke schijt aan hebben dat je er geen reet van kan. Je gaat toch voor jezelf. Ik merk direct na de yoga al dat vooral mijn rug een heel stuk bevrijd is. Je kan met nog zulke goede form liften; je wordt er zo stijf als een hark van.
Doen wat je kan en als het even niet lukt gewoon naar de strakke dames kijken (uiteraard 'om te kijken hoe het moet'). Ik ben in sommige lessen serieus waar de enige man. Meer dan vier heb ik er in ieder geval nog nooit gezien in de yoga studio
nou ik zal vanmiddag es vragen wanneer die lessen zijn, en of ze ook een bejaardenclass hebben.![]()
geen vrouw die tegen mij gaat zeggen bend overquote:Op woensdag 3 april 2013 13:11 schreef star_gazer het volgende:
"Bend over and grab your toes. Oh star, you can grab your shins as well"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
http://www.fitnesskeuken.nl/?p=536
Deze site en dan voornamelijk dit receptGoddelijk lekker!!!
Thanks aan degene die me gister deze link gaf
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Uit het gym topic:Is dit wel zo? Broscience toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef kaasplankje het volgende:
Als je spieren verbrand ga je naar ammoniak stinken, dat gebeurt pas als je glycoseen voorraden zijn uitgeput en je vetreserve. Als je ieder half uur iets eet onderweg gebeurt dat dus niet.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Omdat je lichaam het aminozuur moet omzetten naar een bruikbare energiebron, wordt het atoom stikstof van het aminozuur ontdaan. Wat overblijft wordt omgezet naar glucose en kan zo door je lichaam als brandstof gebruikt worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:36 schreef Questular het volgende:
Waarom je naar ammoniak gaat ruiken geen idee maar het is wel eens voorgekomen bij mij.
Maar nu blijft het ontdane deeltje stikstof in je lichaam achter. In je nieren worden deze deeltjes verwerkt tot CO(NH)2 en worden zo via de urine afgevoerd. Maar als je nieren teveel stikstof te verwerken krijgen, zal het via je zweet afgevoerd worden, waardoor je een ammoniakgeur ruikt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
http://www.gezondheidsnet(...)/waarom-zweet-stinktquote:Ammonia
Soms kan het zweet tijdens het sporten naar ammonia ruiken. Dan heb je waarschijnlijk te zwaar getraind en te weinig gegeten. Op zo'n moment gaat je lichaam eiwitten verbranden, met ammoniak als bijproduct. De geur daarvan komt terug in transpiratie.
Dat is wat kort door de bocht maar daar komt het op neer.
Deze is wat uitgebreider. http://www.mannen-gezondheid.com/nieuwsbrief-zweten-ammoniak.html![]()
dat klopt idd.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
oplossing voor de geur: meer carbs eten en water drinken
sinds ik 55% carbs doe heb ik dat echt nooit meer. Voorheen bijna wekelijks wel een keer of 2 aan het eind van m'n training.![]()
Zeker geen broscience.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef Kerol het volgende:
Uit het gym topic:
[..]
Is dit wel zo? Broscience toch?![]()
Dextrose gedurende de training.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
oplossing voor de geur: meer carbs eten en water drinken![]()
Dit. En dat geldt evengoed voor vrouwen die aan KT doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee man, gewoon gaan. Dikke schijt aan hebben dat je er geen reet van kan. Je gaat toch voor jezelf. Ik merk direct na de yoga al dat vooral mijn rug een heel stuk bevrijd is. Volgens mij is het onmogelijk om niet stijf te worden als je een beetje zwaar lift.
![]()
Ik ga niet. Moet nog een klont werk afmaken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zal even m'n ogen open houden en kijken of ik 40-plussers zie![]()
Maar als ik het zo lees is het toch meer een tekort aan carbs en gaat je lichaam over op eiwit afbreken? Wat heeft spierafbraak dan te maken met dit geheel? Ja dat je minder eiwit hebt om spier op te bouwen oké, maar als je al hoog zit in eiwit gebeurt dit toch niet?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Juist als je hoog in eiwit zit kan dit (ook) goed voorkomen, omdat je lichaam gluconeogenese gebruikt om er glucose uit te produceren.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:54 schreef Kerol het volgende:
Maar als ik het zo lees is het toch meer een tekort aan carbs en gaat je lichaam over op eiwit afbreken? Wat heeft spierafbraak dan te maken met dit geheel? Ja dat je minder eiwit hebt om spier op te bouwen oké, maar als je al hoog zit in eiwit gebeurt dit toch niet?
Hoe dan ook, de ammonia geur komt door afbraak van eiwitten in de omzetting naar glucose.Confidence through competence![]()
Jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 14:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ga niet. Moet nog een klont werk afmaken.,
![]()
Ik had dat ook toen ik 500g carbs at.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
oplossing voor de geur: meer carbs eten en water drinken![]()
dan ben je een genetisch stinkekindjequote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik 500g carbs at.
Nee, zweetgeur kan ook komen door bepaalde bacteriën op je huid. Mijn sokken ruiken ook naar ammonia na het trainen, rest van mijn lichaam niet.Confidence through competence![]()
Doelde met bro-science trouwens meer op het gedeelte spierafbraak als je dat ruikt.Oké interessant, even wat meer over lezen. Maar dan blijf ik bij mijn vraag/stelling: als je naar ammoniak stinkt betekent dat toch niet per definitie dat je spier afbreekt?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist als je hoog in eiwit zit kan dit (ook) goed voorkomen, omdat je lichaam gluconeogenese gebruikt om er glucose uit te produceren.
Hoe dan ook, de ammonia geur komt door afbraak van eiwitten in de omzetting naar glucose.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Nee, je kunt ook eiwit uit voedsel aan het omzetten zijn (wat de voorkeur heeft van het lichaam), maar het kan ook zijn dat beide aan de gang is - veel uit voedsel, misschien een gedeelte uit je eigen aminozuurpool of spieren.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Kerol het volgende:
Doelde met bro-science trouwens meer op het gedeelte spierafbraak als je dat ruikt.
[..]
Oké interessant, even wat meer over lezen. Maar dan blijf ik bij mijn vraag/stelling: als je naar ammoniak stinkt betekent dat toch niet per definitie dat je spier afbreekt?
Hoe dan ook, als atleet - zeker in de langdurig explosieve sporten - zijn koolhydraten belangrijk in je energievoorziening.
Als je avondvierdaagse doet of op bejaardentempo fietst, dan valt er wel wat voor te zeggen dat het belang van carbs afneemt.Confidence through competence![]()
Top. Bedankt voor je info!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook eiwit uit voedsel aan het omzetten zijn (wat de voorkeur heeft van het lichaam), maar het kan ook zijn dat beide aan de gang is - veel uit voedsel, misschien een gedeelte uit je eigen aminozuurpool of spieren.
Hoe dan ook, als atleet - zeker in de explosieve sporten - zijn koolhydraten belangrijk in je energievoorziening.
Als je avondvierdaagse doet of op bejaardentempo fietst, dan valt er wel wat voor te zeggen dat het belang van carbs afneemt.Zeer interessant.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Heb het nu ik veel minder carbs eet niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dan ben je een genetisch stinkekindje
Nee, zweetgeur kan ook komen door bepaalde bacteriën op je huid. Mijn sokken ruiken ook naar ammonia na het trainen, rest van mijn lichaam niet.![]()
Er zijn 101 redenen waarom je kunt ruiken. Hierboven is beschreven hoe ammonia in je zweet geproduceerd wordt door je lichaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb het nu ik veel minder carbs eet niet.Confidence through competence![]()
in hoeverre is de caloriechecker van het voedingscentrum zuiver?
Want als ik kijk naar het aantal calorieën per snede brood+de hoeveelheid calorieën in pindakaas per snede brood, dan eet ik namelijk meer calorieën op een dag dan ik aanvankelijk dacht.
Volgens Caloriecheckers van het voedingscentrum eet ik gemiddeld 3400 calorieën op een dag nu. (beetje wisselende maaltijden gedaan enzo)
Ben wel benieuwd of dit klopt, dit zou dan wel verklaren waarom ik een kilo per week groei (icm niet meer roken)
[ Bericht 34% gewijzigd door ManageTheAnger op 03-04-2013 16:06:03 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Snelle suikers tijdens de training (dextrose).quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik 500g carbs at.![]()
Voedingswaarde van het etiket vergelijken met wat er bij het voedingscentrum staat. Er kan natuurlijk altijd een foutje in insluipen ergens, en tussen verschillende merken kan ook nog een hoop verschil zitten. Nou zal het bij een plakje kipfilet niet heel veel verschil maken, maar in pindakaas bijv. kan een hoop verschil zitten tussen macro's en totale kcal.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
in hoeverre is de caloriechecker van het voedingscentrum zuiver?
Want als ik kijk naar het aantal calorieën per snede brood+de hoeveelheid calorieën in pindakaas per snede brood, dan eet ik namelijk meer calorieën op een dag dan ik aanvankelijk dacht.
Volgens Caloriecheckers van het voedingscentrum eet ik gemiddeld 3400 calorieën op een dag nu. (beetje wisselende maaltijden gedaan enzo)
Ben wel benieuwd of dit klopt, dit zou dan wel verklaren waarom ik een kilo per week groei (icm niet meer roken)Behulpzaam als een waterkraan.
Ik sta in de rij bij Ronnie Coleman samen met Pastapipos. Komt er een gast naar buiten "je kan alleen met hen op de foto als je een supplement of iets koopt".
Gayyyyyyyy.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sta in de rij bij Ronnie Coleman samen met Pastapipos. Komt er een gast naar buiten "je kan alleen met hen op de foto als je een supplement of iets koopt".
Gayyyyyyyy.![]()
![]()
![]()
![]()
BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YouTube
Hadden ze niks voor een euro?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gayyyyyyyy.![]()
![]()
Is allemaal lucht joh die man. Je bent met z'n tweeen laat één Ronnie gewoon in een houdgreep leggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gayyyyyyyy.![]()
You should, cut the power... walk up the stairs in a pair of night vision goggles, and put a needle of sojamilk to decrease his testosteron in his balls.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goedkoopste was 21 zei die gast.
Ik heb alleen maar 3 euro cash bij me voor het parkeren.
That'll show him!YouTube
Gast, ik ben net bij Heerenveen geweest. Niks betalen. Op de foto, handtekening en wegwezen. Wel balen, hij is belachelijk klein en z'n kleding verhulde alles helaas.![]()
Ethanolic en ik hebben even een topic geopend.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153003721![]()
Coleman komt ook niet voor niks eejquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gayyyyyyyy.
![]()
![]()
Dat zijn de ketonen, zoek maar op ketose.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef Kerol het volgende:
Uit het gym topic:
[..]
Is dit wel zo? Broscience toch?"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Post dan foto mattie.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef MrGuma het volgende:
Gast, ik ben net bij Heerenveen geweest. Niks betalen. Op de foto, handtekening en wegwezen. Wel balen, hij is belachelijk klein en z'n kleding verhulde alles helaas.Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153003721![]()
1.77m voor ultieme manlet aesthetics.
Goed topic trouwens.Al die mensen die posten dat 5'10 helemaal niet klein is.
Deathlift or Die.![]()
DDW topicquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153003721
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Door dat topic ging ik even een filmpje kijken..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153003721
![]()
![]()
Ik krijg al pijn in me knieën als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Door dat topic ging ik even een filmpje kijken..
YouTube
Haha dat topic inderdaad. Die TS is zelf een Nederlander.
Hij schrijft:Is hij nu aan het trollen of ben ik echt zo wereldvreemd?quote:It is short here. Guys of this height get ridiculed on television and get called out on their height.
Girls make fun off 5'11 guys and even 12-13 year old kids are taller then you lol.quote:Just your overall experience sucks when you are 5'11, they don't take you seriously and talk to you like your a little kid.
For example yesterday i was minding my own business at work and some 6'8 phaggot came and just called me "dwerg" (midget) for no reason.
Man wat is dit.![]()
Hij:Andere gast:quote:You are one those ****s that make fun of other people. Do you think it is funny to make fun of Indian people? That guy in your avi looks a bit weird yes but no need to put his photo as a avi to troll here.quote:Go screw yourself you no avi troll, that's me in the pic retard but at least im not as insecure as you are you midget
[ Bericht 18% gewijzigd door Panzermaus op 03-04-2013 17:47:25 ]![]()
Waarom zit er een slotje op?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
ONZ / [DE GYM #30] Met mods die niet liften...Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Buikspierkwartiertje voor de mods...![]()
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
kan niet postenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
ONZ / [DE GYM #30] Met mods die niet liften...![]()
Nee. Even wachtenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
ONZ / [DE GYM #30] Met mods die niet liften...
,,/![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
Even langer wachten, we gaan even kijken wat we met deze reeks gaan doen.,,/![]()
Het is een soort LIF afkraak reeks geworden?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef Awesome_ het volgende:
Wel fuck.. Verzin hieronder welk probleem FOK! met de gym heeft.
---
,,/![]()
Wat een kut oplossing is dit dan, dan komt al die onzin hierheen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef esv7 het volgende:
Wat een kut oplossing is dit dan, dan komt al die onzin hierheen.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Over?quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
no homo?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zyzz post foto's. Wil wel eens hard worden.![]()
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Hoe jij je over de oplossing voelt?quote:Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ik dacht dat dat wel duidelijk was, maar ik ben daar niet erg blij mee. Maar goed...quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zit niet zo heel veel verschil in, was tijdje niet serieus bezig en daarna kon ik 2 maanden niet trainenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
full homer
Kan me de oude foto's ook nog herinneren.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Als ze die reeks verbieden gaan ze het gedrag nog altijd niet tegen. De opzet van de reeks werkte prima, alle dagboek en whey onzin bleef daar. De modjes zijn nog altijd de baas en (ongeacht hun redenen) mogen ze gewoon users bannen als ze dat nodig vinden. Maar om dan een prima werkende reeks op te zeggen is je kop in het zand steken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jesus.... wie had ooit gedacht dat gewicht zoveel zou uitmaken voor kracht. Sinds ik met me vriendin uit elkaar ben gegaan heb ik een tijd slecht gegeten. Ik werd qua kracht ook niet veel sterker. Gisteren met 66kg lichaamsgewicht al mijn PR's verbroken zonder veel moeite. Hieronder plaatje van mijn gewicht afgelopen maand.
Ik ga wel iets minder eten, want 0,4kg per week kan nooit allemaal spiermassa zijn. Maar mijn doel is bereikt, ben door plateau heen gegaan en hopelijk gaat het allemaal voorspoeding. Afgelopen training 67,5 bench, 90kg squat, 122,5kg deadlift. Komende training 47,5kg press en richting de 100kg squat!![]()
![]()
Doe dit soort dingen in ONZ FB ajb. Het heeft weinig zin er hier over te gaan posten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Seam het volgende:
Als ze die reeks verbieden gaan ze het gedrag nog altijd niet tegen. De opzet van de reeks werkte prima, alle dagboek en whey onzin bleef daar. De modjes zijn nog altijd de baas en (ongeacht hun redenen) mogen ze gewoon users bannen als ze dat nodig vinden. Maar om dan een prima werkende reeks op te zeggen is je kop in het zand steken.![]()
Netjes! Behoorlijke gewichten met jouw lichaamsgewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
Jesus.... wie had ooit gedacht dat gewicht zoveel zou uitmaken voor kracht. Sinds ik met me vriendin uit elkaar ben gegaan heb ik een tijd slecht gegeten. Ik werd qua kracht ook niet veel sterker. Gisteren met 66kg lichaamsgewicht al mijn PR's verbroken zonder veel moeite. Hieronder plaatje van mijn gewicht afgelopen maand.
Ik ga wel iets minder eten, want 0,4kg per week kan nooit allemaal spiermassa zijn. Maar mijn doel is bereikt, ben door plateau heen gegaan en hopelijk gaat het allemaal voorspoeding. Afgelopen training 67,5 bench, 90kg squat, 122,5kg deadlift. Komende training 47,5kg press en richting de 100kg squat!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Foto is gisteren gemaakt.
Gewicht: 81,2kg
Lengte: 172cmZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Manletquote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Lengte: 172cm![]()
172cm @ 81,2 is erg netjes met dat vetpercentage.
Cutten bij mij wil nog niet echt opschieten
Ik eet 2700 training/2500 rust maar ik heb het idee dat ik zwaarder wordt ipv lichter hoewel ik wel droger in de spiegel lijk![]()
YouTube
Gaat best snel die chins en pull ups. Ik doe er nu 5, en dan de eerste drie met een goede volle ROM. Ik doe ze dan ook trouw een keer of 6 - 7 per dag.![]()
![]()
Hij stelt ook niet veel meer voor: is al jaren uit de running.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef MrGuma het volgende:
Gast, ik ben net bij Heerenveen geweest. Niks betalen. Op de foto, handtekening en wegwezen. Wel balen, hij is belachelijk klein en z'n kleding verhulde alles helaas.![]()
Zijn sinds een tijdje deel van mijn favoriete oefeningen geworden. Kan me nog wel herinneren dat ik best veel chins en pullups kon doen toen ik net begon maar het ging allemaal niet meer zo lekker toen ik wat zwaarder werd.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
Gaat best snel die chins en pull ups. Ik doe er nu 5, en dan de eerste drie met een goede volle ROM. Ik doe ze dan ook trouw een keer of 6 - 7 per dag.
Ben blij dat ik het weer opgepikt heb.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Eehm: vanwaar de lange broek?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Lengte: 172cm
(net bovenlijf daar niet van)![]()
Solid man, nice. Ga je nu cutten?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Lengte: 172cm![]()
Power of the sun!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef SunTzu het volgende:
Maandag had ik mijn PR deadlift op 140kg x1 gezet en vandaag gewoon 150kg x1 gedaanYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Of je zweet je gains uit via je socks, ik zou dit onderzoeken en amputatie overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dan ben je een genetisch stinkekindje
Nee, zweetgeur kan ook komen door bepaalde bacteriën op je huid. Mijn sokken ruiken ook naar ammonia na het trainen, rest van mijn lichaam niet.![]()
Vitamine D3 5000 IU up in deze shitquote:
Maar ff serieus, ik had net die vitamine gehaald en de volgende dag kwam er die actie bij bodyenfitshop waarbij je die gratis bij elke bestelling krijgt![]()
![]()
Ik kan wel wat zon gebruiken, omdat ik vorige zomer ook elke dag in de gym was heb ik echt een lijk huidskleur op alles behalve mijn armen en gezicht. Zonnebank lijkt me niks.
Je hebt toch ook van dat spul wat je kan injecteren waardoor je bruin wordt?![]()
Godverdomme ik heb zoveel brinta in mijn shakebeker met melk gegooid. Ik legde hem aan mijn snoet en het was net alsof ik mijn neus in een hamsterkooi vol met zaagsel stak.Niet eens gemengd ofzo.
Melatonine.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Zaran het volgende:
Ik kan wel wat zon gebruiken, omdat ik vorige zomer ook elke dag in de gym was heb ik echt een lijk huidskleur op alles behalve mijn armen en gezicht. Zonnebank lijkt me niks.
Je hebt toch ook van dat spul wat je kan injecteren waardoor je bruin wordt?![]()
Ja, Melanotan II. Je moet alsnog onder de zon(nebank) om het effect te activeren/versterken/versnellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Zaran het volgende:
Je hebt toch ook van dat spul wat je kan injecteren waardoor je bruin wordt?If not now, then when.![]()
Je moet ook ultra fine oats bij je shake doen die zijn echt heerlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik heb zoveel brinta in mijn shakebeker met melk gegooid. Ik legde hem aan mijn snoet en het was net alsof ik mijn neus in een hamsterkooi vol met zaagsel stak.Niet eens gemengd ofzo.
[..]
Melatonine.![]()
Collistar heeft ook een goede dry oil die zorgt dat je wat sneller bruin wordt, maar dat werkt vast ietsies minder sterk dan die spuit![]()
![]()
Wat betreft brinta en havermout enzo.
Overal staat dat je het moet mengen met melk, en dan opwarmen.
Is het gewoon in je shake gooien dan ook niet hartstikke slecht voor je darmkanaal?YouTube
welke vitamine D van body&fit hebben jullie? Wil het ook proberenNiet de 200IU pilletjes die ik hier heb liggen. En had iemand een link die de onderbouwing voor 500IU per dag?
Deze?:
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/![]()
Zelf heb ik vd week de pillen van Now binnengekregen. 1000iuquote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef MrGuma het volgende:
welke vitamine D van body&fit hebben jullie? Wil het ook proberenNiet de 200IU pilletjes die ik hier heb liggen. En had iemand een link die de onderbouwing voor 500IU per dag?
Deze?:
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/YouTube
Geloof het graag, want zit nog steeds hier mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Zaran het volgende:
[..]
Je moet ook ultra fine oats bij je shake doen die zijn echt heerlijk
Het veert ook in als ik erop duw, alsof er een cavia onder ligt.Wil totaal niet mengen met de melk.
![]()
Je moet ook nooit meer dan 40 gram brinta gebruiken anders kan je er een huis mee metselenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof het graag, want zit nog steeds hier mee.
[ afbeelding ]
Het veert ook in als ik erop duw, alsof er een cavia onder ligt.Wil totaal niet mengen met de melk.
![]()
Volgens mij is de GI index die havermout nou net zo chill maakte daarmee verpest, stereo had dat ook ooit is gemeld, neemt niet weg dat kcals=kcalsquote:Op woensdag 3 april 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof het graag, want zit nog steeds hier mee.
[ afbeelding ]
![]()
Heb die ook besteld. Begin een poosje met 3000iu om een eventueel tekort aan te vullen en dan zakken naar 1-2k iu om het constant te houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelf heb ik vd week de pillen van Now binnengekregen. 1000iu![]()
Nah, specifiek bij havermout gebeurde dat niet met het ultra fine spul... komt waarschijnlijk door de beta-glucan (oplosbare vezels) die erin zit. Met tarwe bijvoorbeeld zie je wel dat de GI enorm omhoog schiet, met relatief lage hoeveelheden oplosbare vezels.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Volgens mij is de GI index die havermout nou net zo chill maakte daarmee verpest, stereo had dat ook ooit is gemeld, neemt niet weg dat kcals=kcals
Maargoed, als je gezond bent maakt GI in principe niks uit...Confidence through competence![]()
Nu nog niet, denk dat ik eind mei/begin juni beetje ga cutten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Solid man, nice. Ga je nu cutten?Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Foto was gemaakt voordat ik ging trainen. Train meestal in lange broek.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eehm: vanwaar de lange broek?
(net bovenlijf daar niet van)Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
kan iemand mij vertellen hoe belangrijk het is om carbs te nemen na een workout? Wat is het verschil als je bijv hoog protein/vet doet ipv hoog carbs en laag vet?
Hoeveel verschil krijg je als je je carbs uit snoep haalt itt bijv pasta?![]()
Als ik aan het cutten ben let ik meer op de spiegel ipv de weegschaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:58 schreef Zaran het volgende:
[..]
Manlet![]()
172cm @ 81,2 is erg netjes met dat vetpercentage.
Cutten bij mij wil nog niet echt opschieten
Ik eet 2700 training/2500 rust maar ik heb het idee dat ik zwaarder wordt ipv lichter hoewel ik wel droger in de spiegel lijkZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Iedereen reageert er anders op.. Kwestie van proberenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Turalyon het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe belangrijk het is om carbs te nemen na een workout? Wat is het verschil als je bijv hoog protein/vet doet ipv hoog carbs en laag vet?
Hoeveel verschil krijg je als je je carbs uit snoep haalt itt bijv pasta?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dan zou ik al een tijdje met haver in mn bloedbaan rondlopen, valt wel mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft brinta en havermout enzo.
Overal staat dat je het moet mengen met melk, en dan opwarmen.
Is het gewoon in je shake gooien dan ook niet hartstikke slecht voor je darmkanaal?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Binnenkort beginnen met cutten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Binnenkort beginnen met cutten.Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rug vandaag. Deadlift naar 80kg. Daarna met rackpulls verder gesloopt en pulldown en db row om af te maken.
Ook nog powerclean geoefend. Das best een leuke
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Maar zijn koolhydraten essentieel voor spier herstel? Is het slecht als je ze niet neemt bedoel ik na een workout.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
Iedereen reageert er anders op.. Kwestie van proberen![]()
Nee, eiwitten. In de OP staat er ook een stuk over geloof ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Maar zijn koolhydraten essentieel voor spier herstel? Is het slecht als je ze niet neemt bedoel ik na een workout."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Het is niet perse slecht, alleen minder optimaal.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Maar zijn koolhydraten essentieel voor spier herstel? Is het slecht als je ze niet neemt bedoel ik na een workout.
Tenminste, dat is de theorie.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Meh motivatiedipje om te gaan trainen.. ben de hele week nog niet geweest.
Slaap ook al hele week veel te weinig en druk met studeren..![]()
![]()
Nee, beide. Snelle koolhydraten om je bloedsuikerspiegel op peil te brengen/houden.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee, eiwitten. In de OP staat er ook een stuk over geloof ik.![]()
Mja, maar niet essentieel voor spiergroei toch. Zou me persoonlijk wel bagger voelen zonder koolhydraten na een training, maar dat is persoonlijk. Waarom zou je anders in ketose toestand cutten?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, beide. Snelle koolhydraten om je bloedsuikerspiegel op peil te brengen/houden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Nee dat is een slaapmiddel, je bedoelt Melanotan.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Melatonine.![]()
Carbs na workout is niet essentieel, maar uiteraard wel handig. Al zijn er studies die op genetisch niveau wat minder upgereguleerde genen voor spiersynthese hebben gevonden bij een laag glycogeengehalte, maar da's allemaal theorie. Er is niet heel veel verschil in de praktijk te merken.
Dextrose na workout heeft weinig meer voordelen tov gewoon zetmeel na workout. Vaak wordt dextrose voor bepaalde proefjes in studies gebruikt omdat het zo gestandaardiseerd is; mensen intepreteren dit verkeerd en denken dat dat ze per se dextrose na de training moeten gebruiken.
Net zoals vaak de oplaadfase van creatine verkeerd wordt geintrepeteerd als 'dit is ideaal'. Heeft er niks mee te maken, die studie moest gewoon snel beginnen.Nou, op zich is het wel handig om het verschil tussen glucose en fructose te weten. En dat tafelsuiker = sucrose = glucose+fructose verbinding.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Turalyon het volgende:
Hoeveel verschil krijg je als je je carbs uit snoep haalt itt bijv pasta?
Fructose innemen heeft weinig zin om spierglycogeen aan te vullen. Behalve uit natuurlijke producten als fruit zou ik fructose en dus ook sucrose zo veel mogelijk vermijden (cake, koekjes, frisdrank, aanlenglimonade, snoep, tafelsuiker).
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 04-04-2013 01:31:32 ]Confidence through competence![]()
Als je een beetje je best doet kun je ook in ketose bulkenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Push. het volgende:
Waarom zou je anders in ketose toestand cutten?
Confidence through competence![]()
Nice hier heb ik wat aan, thanks. Ik had een keer een zak redband wine gums opgegeten als een ' refeed', maar dat is dus een en al fructose toch? En dus vul je geen spier glycogeen aan? Zelf dacht ik gewoon als er op de verpakking koolhydraten staan dat t niet uitmaakt wat voor koolhydraten het zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Carbs na workout is niet essentieel, maar uiteraard wel handig. Al zijn er studies die op genetisch niveau wat minder upgereguleerde genen voor spiersynthese hebben gevonden bij een laag glycogeengehalte, maar da's allemaal theorie. Er is niet heel veel verschil in de praktijk te merken.
Dextrose na workout heeft weinig meer voordelen tov gewoon zetmeel na workout. Vaak wordt dextrose voor bepaalde proefjes in studies gebruikt omdat het zo gestandaardiseerd is; mensen intepreteren dit verkeerd en denken dat dat ze per se dextrose na de training moeten gebruiken.
Net zoals vaak de oplaadfase van creatine verkeerd wordt geintrepeteerd als 'dit is ideaal'. Heeft er niks mee te maken, die studie moest gewoon snel beginnen.
[..]
Nou, op zich is het wel handig om het verschil tussen glucose en fructose te weten. En dat tafelsuiker = sucrose = glucose+fructose verbinding.
[ afbeelding ]
Fructose innemen heeft weinig zin om spierglycogeen aan te vullen. Behalve uit natuurlijke producten als fruit zou ik fructose zo veel mogelijk vermijden (cake, koekjes, frisdrank, aanlenglimonade, snoep, tafelsuiker).
Simpele suikers (snel weer trek), of complexe carbs (voller), en dat je alleen naar het aantal calorieen moet kijken per dag. Dat het alleen moeilijker is om een tekort te creeren met simpele suikers omdat je sneller weer gaat eten.
Wat is een handige manier om te weten hoeveel fructose iets bevat? Staat volgens mij niet op de verpakking toch?![]()
Besef de reden waarom je refeed.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:36 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Nice hier heb ik wat aan, thanks. Ik had een keer een zak redband wine gums opgegeten als een ' refeed',Nee, zoals hierboven beschreven, de helft (de andere helft van een tafelsuiker/sucrose-molecuul is glucose).quote:maar dat is dus een en al fructose toch?Niet met de fructose, wel met de glucose.quote:En dus vul je geen spier glycogeen aan?Vaak staat er in de regel daaronder ' waarvan x suikers' Hiermee wordt sucrose bedoeld.quote:Zelf dacht ik gewoon als er op de verpakking koolhydraten staan dat t niet uitmaakt wat voor koolhydraten het zijn.
Het is kut dat koolhydraten 'suikers' worden genoemd als groep, en tafelsuiker/sucrose ook 'suiker' wordt genoemd. Dit is verwarrend voor de discussie.In principe wel, maar hier kan persoonlijke variatie in zitten.quote:Simpele suikers (snel weer trek), of complexe carbs (voller), en dat je alleen naar het aantal calorieen moet kijken per dag. Dat het alleen moeilijker is om een tekort te creeren met simpele suikers omdat je sneller weer gaat eten.
Tevens is geloof ik niet iedereen erover eens wat 'complexe carbs' betekenen. Voor de een betekent dat zetmeel, de ander een 'carb bron met vezels' etc. Lastig voor de discussie als je dat niet vooraf afspreekt waar je het over hebt.Toegevoegd fructose kun je lezen uit de ingredientenlijst. (suiker, glucose-fructose siroop, invertsuiker of fructose).quote:Wat is een handige manier om te weten hoeveel fructose iets bevat? Staat volgens mij niet op de verpakking toch?
Tevens is de helft van 'waarvan x gram suiker' in de tabel dus fructose.
Vuistregel: 'komt het voer uit een fabriek en smaakt het zoet zonder synthetische zoetstoffen?' --> dan zit er toegevoegd suiker in.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 04-04-2013 01:48:50 ]Confidence through competence![]()
Volgens mij hoeft je niet perse meteen je glycogeen weer aan te vullen, daar heb je tot je volgende training voor. Ik heb wel gelezen dat voor je herstel een mix van eiwitten en KH goed is na je training, maar dat had een andere reden. Kan het onderzoek niet meer vinden, en weet ook niet of het een goed onderzoek was. Veel onderzoeken zijn nogal matig en dat zou hier ook het geval kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:36 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Nice hier heb ik wat aan, thanks. Ik had een keer een zak redband wine gums opgegeten als een ' refeed', maar dat is dus een en al fructose toch? En dus vul je geen spier glycogeen aan? Zelf dacht ik gewoon als er op de verpakking koolhydraten staan dat t niet uitmaakt wat voor koolhydraten het zijn.Ook iets om rekening mee te houden is dat je bij goede KH bronnen ook meer micronutrienten binnen krijgt. Vooral in de cut zit je snel aan je limiet, en dan vind ik het zelf jammer om dat te bereiken met "slecht" eten.quote:Simpele suikers (snel weer trek), of complexe carbs (voller), en dat je alleen naar het aantal calorieen moet kijken per dag. Dat het alleen moeilijker is om een tekort te creeren met simpele suikers omdat je sneller weer gaat eten.![]()
Nu al? Jij was toch net begonnen met liften?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
Meh motivatiedipje om te gaan trainen.. ben de hele week nog niet geweest.
Slaap ook al hele week veel te weinig en druk met studeren..Behulpzaam als een waterkraan.
Nou nou, gisteren m'n eerste Yogales gehad![]()
Stuk of 15 huisvrouwen en nog 2 andere gasten waarvan er 1 ook wel eens wat gelift had![]()
't ging best aardig (vond ik zelf) totdat we deze oefening gingen doen:
En dan liggen die vrouwetjes gewoon dik 5 minuten in die houding he.
Ik kreeg niet eens m'n aars van het matje af laat staan m'n benen gestrekt en zo over m'n hoofd![]()
Kom gewoon 20cm been en rugspierlengte tekort1 rechte harde plank m'n bovenrug
![]()
Na een paar minuten klooien en ademen als een slaapapneu patient zij ze gelukkig
"Raymond, ga maar even rustig liggen"![]()
Volgende week ga ik zeker weer![]()
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimde![]()
![]()
nee lol.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:38 schreef Snakey het volgende:
Dat is dan ook niet de makkelijkste oefening.
De rest ging wel idd. al was m'n hempje aan het eind net zo nat als na het deadliften![]()
Waarom moet het overal toch zo warm zijn binnen![]()
![]()
Het is in het begin nog best een inspanning. Maar warme ruimtes heb ik ook een hekel aan. Sta je al te zweten voor je echt iets gedaan hebt.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee lol.
De rest ging wel idd. al was m'n hempje aan het eind net zo nat als na het deadliften![]()
Waarom moet het overal toch zo warm zijn binnen![]()
Mooi dit, ik zie het al voor me. Respect dat je het doet, zou ik niet snel doen. Ga je nu puur om flexibiliteit terug te krijgen?quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Stuk of 15 huisvrouwen en nog 2 andere gasten waarvan er 1 ook wel eens wat gelift had![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg niet eens m'n aars van het matje af laat staan m'n benen gestrekt en zo over m'n hoofd![]()
![]()
Na een paar minuten klooien en ademen als een slaapapneu patient zij ze gelukkig
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimde![]()
Ja, bijv. dat ik gewoon m'n sokken aan kan doen zonder er bij te moeten gaan zitten als een ouwe lul.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:51 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Mooi dit, ik zie het al voor me. Respect dat je het doet, zou ik niet snel doen. Ga je nu puur om flexibiliteit terug te krijgen?![]()
En een beetje meer coördinatievermogen en evenwicht kweken![]()
![]()
Zodat je lunges kan gaan doenquote:Op donderdag 4 april 2013 07:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, bijv. dat ik gewoon m'n sokken aan kan doen zonder er bij te moeten gaan zitten als een ouwe lul.![]()
En een beetje meer coördinatievermogen en evenwicht kweken.
![]()
ja de evenwichtsoefeningen die je bij die Yoga doet zijn daar ook wel goed voor idd.quote:
Die lunges ben ik overigens gewoon weer gaan doen sinds 2 weken nu, en het gaat al een stuk beter. Niet lopend, gewoon stationaire lunges, dan gaat het wel.![]()
Vond je het verder wat dan of doe je het alleen om wat flexibiliteit te krijgen? Ik overweeg om af en toe ook eens een yogalesje mee te pakken voor dezelfde reden. Vroeger kon ik zelfs mijn been in mijn nek leggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Na een paar keer kan ik me voorstellen dat het wel ontspannend kan zijn ook. Je leert ook anders ademen. Dat werkte bij mij nu nog niet echt omdat ik met veel te veel energie en concentratie bezig was met de rest van m'n lichaamquote:Op donderdag 4 april 2013 09:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vond je het verder wat dan of doe je het alleen om wat flexibiliteit te krijgen? Ik overweeg om af en toe ook eens een yogalesje mee te pakken voor dezelfde reden. Vroeger kon ik zelfs mijn been in mijn nek leggen.Opzich kan ik wel wat ontspanningsoefeningen gebruiken.
Ja ik vond het wel geslaagd en ga zeker elke week vanaf nu.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 04-04-2013 09:46:22 ]![]()
Ik zal aanstaande maandag eens kijken of het wat is danquote:Op donderdag 4 april 2013 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Na een paar keer kan ik me voorstellen dat het wel ontspannend kan zijn ook. Je leert ook anders ademen. Dat werkte bij mij nu nog niet echt omdat ik met veel te veel energie en concentratie bezig was met de rest van m'n lichaamOpzich kan ik wel wat ontspanningsoefeningen gebruiken.
Ja ik vond het wel geslaagd en ga zeker elke week vanaf nu.![]()
![]()
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobbyquote:Op donderdag 4 april 2013 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet kun je ook in ketose bulken
Klinkt wel geinigquote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimdeDeed je dit bij je eigen sportschool of ergens anders? Die van mij heeft doet zelf geen yoga helaas.
![]()
ja bij m'n sportschool idd. Gewoon gratis kun je van alles en nog wat volgen. En sauna, zonnenbank, appels en bananen. Alles voor 29 eu/mndquote:Op donderdag 4 april 2013 10:24 schreef seto het volgende:
[..]
Klinkt wel geinigDeed je dit bij je eigen sportschool of ergens anders? Die van mij heeft doet zelf geen yoga helaas.
![]()
Hahaha, mooi man.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimdeBron?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobbyIf not now, then when.![]()
Die houding ook echt, als ik het alleen al zie krijg ik spierpijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimde
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ik weet dat het er nog niet zolang terug ook nog over ging, maar het had toen mijn interesse niet.![]()
Wie doen er hier deathlift en met welke grip? Waarom kies je voor die grip?
Ik ben pas sinds kort met deathlifts bezig, maar ondanks dat ik nog steeds op een pussy gewicht zit krijg ik nu al problemen met mijn grip. Vanaf mijn laatste (vierde) set halverwege glipt die stang bijna uit mijn klauwen. Hierdoor gaat die form natuurlijk ook kut die laatste paar keer. Ben alleen gefocust op niet laten vallen van de stang![]()
Heb nu gewoon beide handen in dezelfde houding (dus geen mixed).
Doe altijd 4 sets 8 reps.
Bvd.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Als je niet deadlift kun je hier niet eens posten, bro.
Je kunt rackpulls gaan doen om je grip te verstevigen. Of gewoon mixed grip gaan doen.BEASTMODE![]()
Gebruik overhandgrip tijdens mijn warming up sets. Heb deze grip gebruikt tot ik boven de 140 kilo kwam. Daarna zat ik te veel te letten op mijn grip inplaats van de oefening. Dus boven de 140 gebruik ik nou mixed grip.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet dat het er nog niet zolang terug ook nog over ging, maar het had toen mijn interesse niet.![]()
Ik ben pas sinds kort met deathlifts bezig, maar ondanks dat ik nog steeds op een pussy gewicht zit krijg ik nu al problemen met mijn grip. Vanaf mijn laatste (vierde) set halverwege glipt die stang bijna uit mijn klauwen. Hierdoor gaat die form natuurlijk ook kut die laatste paar keer. Ben alleen gefocust op niet laten vallen van de stang![]()
Bvd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik doe ook gewoon double overhand/normale grip. Je grip wordt wel sterker als je veel deadlift, ik had in het begin ook moeite met 50kg vasthouden, nu is dat geen probleem meer.
Als ik echt hoog ga, voor 1RM pogingen, dan pak ik wel mixed grip. Maar voor reps doe ik nu 130kg daar is grip nog geen probleem.
Wat ook helpt is magnesium. Je kunt chalk balls kopen bij outdoor- en sportzaken. Heb die van mij gekocht bij Bever Zwerfsport. 2,90 voor zo'n balletje, is een soort bal van gaas met magnesium erin. Kun je makkelijk undercover meenemen als je gym moeilijk gaat doen over magnesium.![]()
Dat is ook de enigste reden dat ik met deadlifts ben begonnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef Awesome_ het volgende:
Als je niet deadlift kun je hier niet eens posten, bro.
Je kunt rackpulls gaan doen om je grip te verstevigen. Of gewoon mixed grip gaan doen.Je maakt de lifts wel echt af en gaat in herhaling door? Of laat je de bende als het ware vallen en pak je bij elke rep ff opnieuw je grip?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gebruik overhandgrip tijdens mijn warming up sets. Heb deze grip gebruikt tot ik boven de 140 kilo kwam. Daarna zat ik te veel te letten op mijn grip inplaats van de oefening. Dus boven de 140 gebruik ik nou mixed grip.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Zou ik zo niet meer weten. Misschien dat Stereo er nog een heeft. Hij zegt in principe hetzelfde.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Oke thnx...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe ook gewoon double overhand/normale grip. Je grip wordt wel sterker als je veel deadlift, ik had in het begin ook moeite met 50kg vasthouden, nu is dat geen probleem meer.
Als ik echt hoog ga, voor 1RM pogingen, dan pak ik wel mixed grip. Maar voor reps doe ik nu 130kg daar is grip nog geen probleem.
Wat ook helpt is magnesium. Je kunt chalk balls kopen bij outdoor- en sportzaken. Heb die van mij gekocht bij Bever Zwerfsport. 2,90 voor zo'n balletje, is een soort bal van gaas met magnesium erin. Kun je makkelijk undercover meenemen als je gym moeilijk gaat doen over magnesium.
Ja, ben paar weken geleden bij 60kg begonnen en doe er elke week 5 kilo bij op totdat ik in de gaten krijg dat ik op mijn niveau zit en/of mijn form verkloot.
Was even bang dat ik extreem snel last van die grip had. Die 50 kg geeft me dan wel moed
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ja dat is het principe van de deadlift. Als je het gewicht laat bouncen (kan wel) vraagt het veel meer van je grip imo.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je maakt de lifts wel echt af en gaat in herhaling door? Of laat je de bende als het ware vallen en pak je bij elke rep ff opnieuw je grip?![]()
Ik ga ook in reps door. Ook zakken gecontroleerd dus.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
Ja dat is het principe van de deadlift. Als je het gewicht laat bouncen (kan wel) vraagt het veel meer van je grip imo.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ga ook in reps door. Ook zakken gecontroleerd dus.![]()
Het gecontroleerd laten zakken is ook gewoon onderdeel van de oefening![]()
Ja gecontroleerd laten zakken, tenzij je een zware 1RM doet. En inderdaad op de grond stilleggen. Deadlift = liften van dood gewicht, zo vat ik het altijd op. Dus niet gebruik maken van momentum.![]()
Nope.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou ik zo niet meer weten. Misschien dat Stereo er nog een heeft. Hij zegt in principe hetzelfde.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobbyVond het al niet logisch klinken dat koolhydraten essentieel zijn. Gelukkig is dat nu opgehelderd.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Carbs na workout is niet essentieel, maar uiteraard wel handig.
edit: tenminste, ik neem aan dat Stereo na workout ook bedoelt dat koolhydraten over het algemeen niet essentieel zijn voor spiergroei, maar wel handig.
[ Bericht 4% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-04-2013 11:21:14 ]If not now, then when.![]()
Ik probeer zo lang mogelijk een gewone grip aan te houden, wanneer ik echt zwaar ga (laatste 2 sets, ~160kg) dan gebruik ik mixed grip en een belt, laatste set ook magnesium btw, werkt echt! De barbell snijdt wel echt in je klauwen met magnesium, en je houdt er flinke eelt aan over, maarja GO HARD OR GO HOME!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bvd.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Wellicht heb je hier wat aan: http://stronglifts.com/7-ways-increase-deadlift-grip-strength/quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bvd.
Zelf gebruik ik gewoon overhand grip met magnesium.![]()
Ik deadlift ook met de overhand grip, en bij mijn laatste rep van de laatste set probeer ik het gewicht altijd een tijdje vast te houden, heb tot nu toe weinig problemen met de grip gehad.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoeveel kilo zit je momenteel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef esv7 het volgende:
Ik deadlift ook met de overhand grip, en bij mijn laatste rep van de laatste set probeer ik het gewicht altijd een tijdje vast te houden, heb tot nu toe weinig problemen met de grip gehad.![]()
Nice, thnx!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht heb je hier wat aan: http://stronglifts.com/7-ways-increase-deadlift-grip-strength/
Zelf gebruik ik gewoon overhand grip met magnesium.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ik kan het nu nog aan met overhand grip @110kg, maar toen ik eerder rond de 150 zat moest ik ook mixed gaan gebruiken. Op de een of andere manier voelde dat toch altijd ongemakkelijk. Had altijd het gevoel dat ik mijn supinated hand meer belastte.![]()
115x5 nu, stijg nog wel lekker door.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zit je momenteel?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heren, even een vraagje over voeding van een amateur tussendoor. Zal beginnen met het een en andere over mijzelf/doelen te vertellen.
Ik ben 1.76 lang, 23 jaar oud en weeg momenteel 59 kg, ben voor zover ik weet een ecto.
Voeding is voor mij al jaren een puntje dat meer aandacht verdient. Ik heb jaren lang slecht ontbeten (lees niet ontbeten vaak), met moeite s'middags 2 boterhammetjes naar binnen gekregen en tussen de middag en avond eten me volgepropt met koekjes, dropjes, chips, chocola. Sinds een paar jaar ben ik beter (meer) gaan eten. Van de zomer zat ik op 55 kg ondanks dat ik toch wel redelijk at. Was daar wel van geschroken want ik was altijd zo rond de 57 kg geweest. Toen ben nog wat meer op mijn voeding gaan letten en ben sinds januari (weer 57 kg) ook daar bij wat krachttraining gaan doen. Sinds januari ben ik dus zeg maar 2 kg aangekomen door KT. Maar ik heb het idee dat ik daar nog wat meer uit kan halen.
Door mijn werk ben ik niet instaat om een heel strak schema van trainen aan te houden, de ene week train ik 4x en de andere kom ik slechts uit op een keer of 1 a 2. Het werk dat ik doe is fysiek.
Op het moment ziet mijn voeding er ongeveer als volgt uit:
s'ochtends:
-kop koffie
-banaan
-beschuitje met kaas
tussendoor:
-stukje boterkoek
lunch:
-6 boterhammen (2 kipfilet, 2 pindakaas, 2 verschillende soorten worst/vleeswaren)
-glas half volle melk
tussendoor:
-koekje
avondeten:
-wat de pot schaft
-glas melk
s'avonds:
-koffie
-gebakje oid (appeltaart, mergpijp, etc)
-1 glas taksi orange (heerlijk spul)
verder drink ik tussendoor veel water/thee
Nu de doelen: nog wat meer aankomen, ik verwacht geen wonderen en ben ook snel tevreden, ik hoop er nog een kilo of 2 a 3, misschien zelfs 5 bij te krijgen op een gezonde manier. Ik kan het niet meten maar mijn vetpercentage is volgens mij al erg laag ondanks mijn voeding (kan bv mijn buikspieren zien).
Ik denk zelf dat ik vooral MEER moet eten, dat gebakje, koekje, boterkoek weet ik dat ik beter zonder kan maar op het moment wil ik liever niet minder gaan eten dan ik al doe en bovendien hoef ik ook niet nog minder vet (is al laag). Ik zit zelf te denken dat ik bijvoorbeeld s'ochtends iets van brinta of kwark te nemen, wat raden jullie aan als eventuele makkelijke aanvulling/verbetering op mijn dieet? Nogmaals, ik verwacht geen wonderen, ik moet het ook vol kunnen houden, wil het stukje bij beetje uitbreiden.![]()
Op gebied van zuivel valt nog veel winst te behalen. Op andere gebieden ook, maar dat lijkt me niet echt van toepassing.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef hiephoj het volgende:
Heren, even een vraagje over voeding van een amateur tussendoor. Zal beginnen met het een en andere over mijzelf/doelen te vertellen.
Ik ben 1.76 lang, 23 jaar oud en weeg momenteel 59 kg, ben voor zover ik weet een ecto.
Voeding is voor mij al jaren een puntje dat meer aandacht verdient. Ik heb jaren lang slecht ontbeten (lees niet ontbeten vaak), met moeite s'middags 2 boterhammetjes naar binnen gekregen en tussen de middag en avond eten me volgepropt met koekjes, dropjes, chips, chocola. Sinds een paar jaar ben ik beter (meer) gaan eten. Van de zomer zat ik op 55 kg ondanks dat ik toch wel redelijk at. Was daar wel van geschroken want ik was altijd zo rond de 57 kg geweest. Toen ben nog wat meer op mijn voeding gaan letten en ben sinds januari (weer 57 kg) ook daar bij wat krachttraining gaan doen. Sinds januari ben ik dus zeg maar 2 kg aangekomen door KT. Maar ik heb het idee dat ik daar nog wat meer uit kan halen.
Door mijn werk ben ik niet instaat om een heel strak schema van trainen aan te houden, de ene week train ik 4x en de andere kom ik slechts uit op een keer of 1 a 2. Het werk dat ik doe is fysiek.
Op het moment ziet mijn voeding er ongeveer als volgt uit:
s'ochtends:
-kop koffie
-banaan
-beschuitje met kaas
tussendoor:
-stukje boterkoek
lunch:
-6 boterhammen (2 kipfilet, 2 pindakaas, 2 verschillende soorten worst/vleeswaren)
-glas half volle melk
tussendoor:
-koekje
avondeten:
-wat de pot schaft
-glas melk
s'avonds:
-koffie
-gebakje oid (appeltaart, mergpijp, etc)
-1 glas taksi orange (heerlijk spul)
verder drink ik tussendoor veel water/thee
Nu de doelen: nog wat meer aankomen, ik verwacht geen wonderen en ben ook snel tevreden, ik hoop er nog een kilo of 2 a 3, misschien zelfs 5 bij te krijgen op een gezonde manier. Ik kan het niet meten maar mijn vetpercentage is volgens mij al erg laag ondanks mijn voeding (kan bv mijn buikspieren zien).
Ik denk zelf dat ik vooral MEER moet eten, dat gebakje, koekje, boterkoek weet ik dat ik beter zonder kan maar op het moment wil ik liever niet minder gaan eten dan ik al doe en bovendien hoef ik ook niet nog minder vet (is al laag). Ik zit zelf te denken dat ik bijvoorbeeld s'ochtends iets van brinta of kwark te nemen, wat raden jullie aan als eventuele makkelijke aanvulling/verbetering op mijn dieet? Nogmaals, ik verwacht geen wonderen, ik moet het ook vol kunnen houden, wil het stukje bij beetje uitbreiden.
Wellicht 500 gram magere kwark (naturel) erbij, wanneer niet lekker voeg je iets siroop etc toe. Magere yoghurt of gewoon meer melk kan ook.
500 gr lijkt veel, maar in jouw geval zal het niet veel kwaad doen.
Wat voor brood eet je?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Stap ook eens over naar gezondere, maar goed vullende en calorierijke tussendoortjes. Wat ik altijd neem zijn dingen als pinda's en worst (chorizo, salami etc).![]()
doe eens een paar maanden zonder 1 dag over te slaan:quote:
3 eieren, 150gram droog afgewogen brinta
+
1L vollemelk, 200gram bruine rijst, 100gram groente, 150gram biefstuk, 20ml olijfolie
+
1L vollemelk 200gram kipfile, 200gram bruine rijst, 100gram groente, 20ml olfijolie
+
Zakje cashew noten, bak kwark, handje amandelen
+
3 bananen,2 appels, what ever
en kijk dan na een maandje of 2 eens of je nogsteeds ecto bent
[ Bericht 29% gewijzigd door RaymondK op 04-04-2013 13:12:05 ]![]()
Ik zal vanmiddag nog kwark halen. Ik eet nu voornamelijk bruin brood, maar ben langzaam aan het overstappen op volkoren (was 6 bruin, is nu 4 bruin 2 volkoren)quote:Op donderdag 4 april 2013 13:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op gebied van zuivel valt nog veel winst te behalen. Op andere gebieden ook, maar dat lijkt me niet echt van toepassing.
Wellicht 500 gram magere kwark (naturel) erbij, wanneer niet lekker voeg je iets siroop etc toe. Magere yoghurt of gewoon meer melk kan ook.
500 gr lijkt veel, maar in jouw geval zal het niet veel kwaad doen.
Wat voor brood eet je?Was ik vergeten te melden, ik neem af en toe ook wat noten als tussendoortje, maar niet consequent.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Stap ook eens over naar gezondere, maar goed vullende en calorierijke tussendoortjes. Wat ik altijd neem zijn dingen als pinda's en worst (chorizo, salami etc).Ik ben serieus, eten is voor mij altijd een probleem geweest, bedankt voor deze info, maar dit is bij voorbaat al een dieet dat ik niet ga volhouden+ik betwijfel ook of ik me erg happy bij zou voelen. Besef dat ik van best ver moet komen, en ik weet dat wat ik aan het doen ben niet optimaal is, maar ik ben niet instaat om het perfect te doen, maar ik verwacht ook geen wonderen en ben ook wel snel tevreden. Ik zoek gewoon een paar 'simpele' tips waarmee ik weer een stapje verder kom, misschien dat ik ooit nog aan jou voorgestelde dieet kom, maar ik weet nu van mijzelf dat ik dat niet vol ga houden en dan ben ik nog verder van huis.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Not sure if srs![]()
doe eens een paar maanden zonder 1 dag over te slaan:
+
1L vollemelk, 200gram bruine rijst, 100gram groente, 150gram biefstuk, 20ml olijfolie
+
1L vollemelk 200gram kipfile, 200gram bruine rijst, 100gram groente, 20ml olfijolie
+
+
3 bananen,2 appels
en kijk dan na een maandje of 2 eens of je nogsteeds ecto bent![]()
http://ajpendo.physiology.org/content/293/3/E833.abstractquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope.
[..]
[..]
Vond het al niet logisch klinken dat koolhydraten essentieel zijn. Gelukkig is dat nu opgehelderd.
edit: tenminste, ik neem aan dat Stereo na workout ook bedoelt dat koolhydraten over het algemeen niet essentieel zijn voor spiergroei, maar wel handig.Ik kan even de studies (twee) niet meer vinden die aantonen dat met lage glycogeenniveaus je spieren iets minder signaal krijgen om spiersynthese aan te zetten, maar dat was op cellulair niveau gemeten, en hoeft dus geen praktijk effect te hebben, zoals bovenstaande studie al aantoont.quote:In conclusion, coingestion of carbohydrate during recovery does not further stimulate postexercise muscle protein synthesis when ample protein is ingested.
Carbs zijn voor krachtsporters en sprinters wel essentieel omdat je zonder glycogeen in je spieren lang niet zo hard kunt gaan trainen als met glycogeen.Confidence through competence![]()
Ik vond onderstaand filmpje op DBB, misschien wel interessant voor degene die veel uit huis eten
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ja lees dan die post ervoor. Ik zeg: koolhydraten zijn na een workout niet essentieel. Daarna geef ik aan dat er dus ook ketose diëten zijn. Wat dus betekent dat er (bijna) geen carbs worden gebruikt. Zou raar zijn dat bodybuilders op een ketose dieet gaan als koolhydraten zo van belang zijn voor spiergroei. Sorry als ik je op je teentjes heb getrapt door je fatso te noemenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope.
[..]
[..]
Vond het al niet logisch klinken dat koolhydraten essentieel zijn. Gelukkig is dat nu opgehelderd.
edit: tenminste, ik neem aan dat Stereo na workout ook bedoelt dat koolhydraten over het algemeen niet essentieel zijn voor spiergroei, maar wel handig.
Dingen benoemen is goedBinnenkort is hij toch ex-fatso dus dan maakt het niet meer uit.
Rob Wolff, een vooraanstaand Paleo-krachttrainer, had zelf eens geexperimenteerd met keto-krachttraining. Toen hij over z'n nek ging van misselijkheid en krachtverlies is hij er maar mee gestopt.
De enige die ik ken die aanraadt keto te krachttrainen is de grootste randdebiel en jojo-fatso in de low-carb wereld: Jimmy Moore.Confidence through competence![]()
Hoop het voor hem.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Dingen benoemen is goedBinnenkort is hij toch ex-fatso dus dan maakt het niet meer uit.
Rob Wolff, een vooraanstaand Paleo-krachttrainer, had zelf eens geexperimenteerd met keto-krachttraining. Toen hij over z'n nek ging van misselijkheid en krachtverlies is hij er maar mee gestopt.
De enige die ik ken die aanraadt keto te krachttrainen is de grootste randdebiel en jojo-fatso in de low-carb wereld: Jimmy Moore.
Zag het op dutchbodybuilding een aantal keer voorbij komen. Op zich is het qua verlies wel een goede methode, lijkt me, maar gecombineerd met krachttraining niet vanwege glycogeen voorraden. Maar dan wijken we een beetje van de originele vraag af."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
De pics van het bezoek van Coleman staan op de facebook van B&F. Wie van hier waren er ook alweer geweest en op de foto gegaan?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Vloeibaar, bij de Tuinen voor een tientje, 1 volle pipet is 5000+ IU en ik doe er een dag of 40 a 50 mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelf heb ik vd week de pillen van Now binnengekregen. 1000iuIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dan lijken me capsules toch wel een stuk handiger, geen gekloot met pipet enzo. Bovendien zijn ze gratis bij een bestelling van B&F. 180 capsules, kun je een jaar mee doen (uitgaande van 5000IU per 2 dagen).quote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Vloeibaar, bij de Tuinen voor een tientje, 1 volle pipet is 5000+ IU en ik doe er een dag of 40 a 50 mee.![]()
Hoe lang blijven supplementen als whey en creatine goed? Heb nog een halve pot whey staan van bijna een jaar oud, op zich zie ik er niks verkeerds aan, smaakt nog hetzelfde, maar toch even voor de zekerheid.![]()
Die van mij staat er ook al anderhalf jaar. Volgens mij is er niks mee aan de hand zolang je het afgesloten en droog bewaard.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe lang blijven supplementen als whey en creatine goed? Heb nog een halve pot whey staan van bijna een jaar oud, op zich zie ik er niks verkeerds aan, smaakt nog hetzelfde, maar toch even voor de zekerheid.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 04-04-2013 14:38:21 ]![]()
Die kon ik dus niet vinden, maar wellicht ben ik kippig. Zal vanavond nog eens kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:30 schreef MrGuma het volgende:
Als het goed is staat er ook gewoon een houdbaarheidsdatum op de pot![]()
Ik zal wel een paar potentiele fokkers er tussen staan..quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef Champy het volgende:
De pics van het bezoek van Coleman staan op de facebook van B&F. Wie van hier waren er ook alweer geweest en op de foto gegaan?![]()
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 07:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, bijv. dat ik gewoon m'n sokken aan kan doen zonder er bij te moeten gaan zitten als een ouwe lul.![]()
En een beetje meer coördinatievermogen en evenwicht kweken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van mij staat er ook al anderhalf jaar. Volgens mij is er niks mee aan de hand zolang jet het afgesloten en droog bewaard.![]()
Bijna allemaal ectosquote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef Champy het volgende:
De pics van het bezoek van Coleman staan op de facebook van B&F. Wie van hier waren er ook alweer geweest en op de foto gegaan?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dit!!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
doe eens een paar maanden zonder 1 dag over te slaan:
+
+
+
+
3 bananen,2 appels, what ever
en kijk dan na een maandje of 2 eens of je nogsteeds ecto bent
Moet die Brinta ook nog ergens in opgelost worden of giet je die droog naar binnen?![]()
Opgelost in de eierenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit!!
Moet die Brinta ook nog ergens in opgelost worden of giet je die droog naar binnen?
Confidence through competence![]()
ik doe het in water en dan naar binnen gegieten zonder na te denken ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit!!
Moet die Brinta ook nog ergens in opgelost worden of giet je die droog naar binnen?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 04-04-2013 14:50:33 ]![]()
Misschien helpt dit, de whey van body en fit is ongeveer 2 jaar houdbaar volgens mijn verpakking.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die kon ik dus niet vinden, maar wellicht ben ik kippig. Zal vanavond nog eens kijken.![]()
Haha, I'm not even mad man. Ik voelde me ook niet echt aangesproken. Snap sowieso niet waar jouw haat jegens mij vandaan komt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:40 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja lees dan die post ervoor. Ik zeg: koolhydraten zijn na een workout niet essentieel. Daarna geef ik aan dat er dus ook ketose diëten zijn. Wat dus betekent dat er (bijna) geen carbs worden gebruikt. Zou raar zijn dat bodybuilders op een ketose dieet gaan als koolhydraten zo van belang zijn voor spiergroei. Sorry als ik je op je teentjes heb getrapt door je fatso te noemen
Dus als eerste zeg je dat ze niet essentieel zijn en daarna wel? Of lees ik het niet goed?Mij gaat het meer om de echtheid van informatie. Ook al had pietjepost het gepost, had ik nog naar een bron gevraagd. Ik deel namelijk de mening dat carbs helemaal niet essentieel zijn voor spiergroei, maar wel handig zijn - zoals Stereo ook zegt - voor kracht- en duursporters.
lobiIf not now, then when.![]()
Ik vind het met melk niet eens te pruimenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe het in water en dan naar binnen gegoten zonder na te denken ja.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: