Ik snap niet hoe een blog vol met pics van chicks die ik nooit in echt zal tegen komen mij zou moeten motiverenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
Vette motivatieblogs
http://get-motivation.tumblr.com/
http://train-hard-eat-clean.tumblr.com/
http://iwillgetthinn.tumblr.com/
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten. Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?
Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.
Uhm, heb hiervoor altijd voetbal gedaan, maar gestopt. Doe nu een jaar krachttraining, maar maak weinig vorderingen meer dus ik wil nu standaard 3 maal per week gaan trainen met voedingsschema.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?
Thanks, ga me hierin (proberen te) verdiepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten.
Zet er ook even een totaal voor de dag bij.quote:Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef Zaran het volgende:
Ik ga Ronnie Coleman straks vragen om mijn test e vial te signen
Dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.
[..]
Zet er ook even een totaal voor de dag bij.
Ja doe ik ook zo, bevalt mij wat beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..
Maargoed dan heb ik precies pauzes op school, en de rest komt eigenlijk best wel goed uit.
Ga dat er nu bijzetten, dankeschön.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.
Ik zal even m'n ogen open houden en kijken of ik 40-plussers ziequote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?
Lunges. BB calf raises.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef Ethanolic het volgende:
Wat vinden jullie nou lekkere isolatieoefeningen voor de benen, met name quads en hamstrings?
Naast de leg curl en extension natuurlijk.
Dit is het enige juiste advies.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Olijfolie is ook een goede weight gainerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste advies.
Russian Bear is al 5 jaar op rij verkozen tot beste weight gainer wereldwijd.Op de voet gevolgd door Mammoth 2500.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |