abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124809934

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
If not now, then when.
pi_124810135
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.

Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?

- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande

Thanks. ^O^
If not now, then when.
pi_124810360
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLEN
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:35:06 #4
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124810718
Yuri hunt altijd die lapo jonguh!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124810898
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:39:53 #6
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124811015
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
dat van dat varken, geloof ik....
pi_124812908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.

Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen :P
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.

Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124813019
Wat een titel.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:15:47 #9
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_124813152
Dopje niet goed op mn shaker gedaan, watermeloen-protons everywhere.

/liefdagboek
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:23:32 #10
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124813642
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
hoe ging je anavar only cycle?

OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan. ;( zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124814897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan. ;( zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Anavar only is voor supahdudes, neem gewoon Test.
pi_124815184
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan. :D

IrCute mag haar mond houden :(

En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches. _O_
pi_124815410
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan. :D

En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches. _O_
Trainingsfilmpjes _O_

Ik kijk wel vaak naar Lee Priest, vooral oudere, man die tattoo in zijn gezicht nu is echt geen porum.

Maar ik ga met een uurtje naar de gym, U mad?
pi_124815470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.

Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbranden :P Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
pi_124815553
Ik ga binnenkort beginnen met een kettlebell workshop. Als het wat is neem ik aan dat 2x fullbody het beste is? (1x kettlebell 1x barbell/dumbell/cable) Is er iemand hier die al kettlebells gebruikt?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124815597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

OT:
Solid gains.
If not now, then when.
pi_124816734
quote:
Waarom 20 reps? Is dit meer op uithoudingsvermogen gericht?
En ik schrok me kappot van die muziek:o lol.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:08:51 #19
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124816888
Shawn Rhoden trainde daarnet bij Kneets :o Hij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:14:55 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124817213
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden
nah, ik schat hem op 1.73m
pi_124817284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbranden :P Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
Minder kcal in dan uit en je valt wel. Denk ook wel dat het gezonder is meer kcal in en meer uit te leveren dan minder kcal in en minder uit. Denk ook dat je dan beter je gains kan behouden. Beter conditie is ook lekker.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:31:39 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:34:02 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124818134
quote:
is god bodibildders
Deathlift or Die.
pi_124818334
quote:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij Kneets :o Hij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast

[ afbeelding ]
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.

Wat hebben die prof-BB'ers altijd grote benen trouwens, wat hebben die quads veel groeipotentie zeg. Verbaas me er vaak echt over hoeveel vlees daar eigenlijk uitsteekt. :')

Al hoewel, meeste bovenbeenmassa is quads toch?
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:39:59 #26
264415 Jahr00n
Fakkelteit
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:40:01 #27
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124818433
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.

[ afbeelding ]

Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?

- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande

Thanks. ^O^
Niet elke oefening heeft een duidelijke naam maar zal mijn best doen :@
-Sleeper Stretch
-"Superman" motion uni-lateraal in zijlig.... (The best I can do)
-Scapulaire depressie. (Als het ware een dip shrug, maar dan in buiklig als ik je goed begrijp.)
-Doorway chest stretch. (rek je de pectoralis major)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:42:26 #28
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124818542
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.
Nee man, hij zag er een beetje verveeld uit :@ Was ook best druk bezig met zijn workout.

Hier nog een foto van in de gym zelf:

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124818652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef seto het volgende:

[..]

Nee man, hij zag er een beetje verveeld uit :@ Was ook best druk bezig met zijn workout.

Hier nog een foto van in de gym zelf:

[ afbeelding ]
CarbonC duikt ook overal even tussen. _O_ Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.

Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.
pi_124818673
is are tru natoral vegan bodibilders
  woensdag 3 april 2013 @ 00:01:18 #31
294141 tarantism
hups in die kont
pi_124819335
quote:
10/10

would suck on enlarged clit(no homo)
  woensdag 3 april 2013 @ 00:17:42 #32
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124819915
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.

http://www.sld.cu/galeria(...)on-ejer/1_1866_1.pdf

Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Verbo is terug?
  woensdag 3 april 2013 @ 00:21:12 #33
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_124820011
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

CarbonC duikt ook overal even tussen. _O_ Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.

Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.
www.gymshark.co.uk
www.riptclothing.com
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  FOK!fotograaf woensdag 3 april 2013 @ 00:31:00 #34
159915 -Menn0-
MNO
pi_124820302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.

http://www.sld.cu/galeria(...)on-ejer/1_1866_1.pdf

Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Browser says NO!!!

Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.
,,/
pi_124820413
He BB-bazen,
morgen ga ik serieus beginnen met deze fantastische sport :7

Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kg :) Zit in de spoiler.

SPOILER
Alvast ongelofelijk bedankt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Dimac op 03-04-2013 12:49:23 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 00:35:25 #36
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124820423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:31 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Browser says NO!!!

Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.
werkt perfect hier met fox
  woensdag 3 april 2013 @ 00:35:34 #37
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124820429
Bij mij geeft hij aan Dit PDF-document wordt mogelijk niet goed weergeven. Kan hem wel doorlezen, enige nadeel is dat het traag gaat. Download hem wel en zet het op de dropbox.
Verbo is terug?
  woensdag 3 april 2013 @ 00:36:29 #38
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124820446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,

Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kg :) Zit in de spoiler.

SPOILER
why 5 omega 3 caps?
pi_124820512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

why 5 omega 3 caps?
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.
Het zijn er 3.

Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.
  woensdag 3 april 2013 @ 00:42:48 #40
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124820595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Dimac het volgende:

[..]

Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.
Het zijn er 3.

Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).

Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Verbo is terug?
pi_124821921
quote:
He BB-bazen,

Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?

Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.
pi_124822161
quote:
He BB-bazen,

SPOILER
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124822179
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:

HAHA 24/7 w/ w/

Werd om 4 uur vanochtend wakker, kon niet meer slapen dus om 4:45 naar de gym gegaan _O_ Toen naar huis, gedoucht en paar uurtjes geslapen en ben toen gaan werken w/
  woensdag 3 april 2013 @ 03:19:51 #44
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124822587
Hallo godenzonen, hier even een dagboek post van mij :*

Gisteren lekker 4x140kg opgeraapt. Eerste rep nog steeds met met trillende beentjes en veel gekreun, maar het gaat al beter. Merk dat vooral mijn hamstrings het zwaar te verduren hebben; ik heb lange benen relatief aan mijn romp, dus het eerste deel van de deadlift is erg moeilijk (squatten is overigens zwaar KUT met mijn bouw). Lockout is gelukkig relatief makkelijk.

Weeg nu 76kg; slow bulk gaat best prima :)

Kusjes ~:)

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 03-04-2013 03:27:56 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 3 april 2013 @ 03:43:55 #45
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124822660
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. Binnenkort maar eens yoga of pilates oppakken om een beetje lenigheid terug te krijgen. In de tijd dat ik nog aan het boksen was kwam ik met m'n vingers tot m'n tenen, nu kom ik net tot m'n enkels :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_124822721
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 03:43 schreef Drinky het volgende:
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. .... nu kom ik net tot m'n enkels :')
Idem :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 03-04-2013 04:51:46 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 06:56:27 #47
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124822989
Brb, gratis dirty bulken in planet fitness.

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124823059
quote:

[ afbeelding ]
Is die spier die aan de binnenkant doorlopen niet de hamstring oid? Benen zijn idd huuge van die gasten :o Vandaag ronnie coleman zien, zal ook wel zoiets zijn :') :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  woensdag 3 april 2013 @ 07:18:17 #49
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124823080
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten :+

ff de boel scheef trekken...
pi_124823133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten :+

ff de boel scheef trekken...
Done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')