abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124800003
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Niet aware dat dit copypasta's zijn? :D
Hoopte ik al, met al die fouten. :')
pi_124800812
Voor de Limburgers:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hoopte ik al, met al die fouten. :')
Ik heb ze zelf in één take vertaald zonder er echt op te letten. :@

inb4 getalife :')
If not now, then when.
pi_124801094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?
Ligt eraan, als ik die zondag ook nog moet werken is het wel killing, dinsdag vrij zal vaker voorkomen dan zondag vrij.
pi_124801187
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.

(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training :P )
Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124801520
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?

[ afbeelding ]

[..]

Wat een baas. _O_

[ afbeelding ]
vieze wijven er bij :r
pi_124802127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.
Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerst :P ) een olympische clean met het zelfde gewicht makkelijker is dan een powerclean?
pi_124802262
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerst :P ) een olympische clean met het zelfde gewicht makkelijker is dan een powerclean?
Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen is 8-)
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124802494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Push. het volgende:

[..]

Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen is 8-)
Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.

Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen :P
pi_124802795
Net weer even een uurtje geslapen na het trainen. Echt vaste prik als ik in de middag ga trainen.
pi_124803052
quote:
Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?

In before sinds ik Peanutbutter jelly sandwiches eat maak ik de gainz van mn leven.

Maar serious, ik eet nu bijna elke dag zo'n broodje erbij extra, als Jeff het eet, zal het vast goed zijn.
pi_124804087
Binnenkort kettlebell workshop bij mij in de sportschool (6 lessen), ik denk dat ik ga.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124804121
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?

In before sinds ik Peanutbutter jelly sandwiches eat maak ik de gainz van mn leven.

Maar serious, ik eet nu bijna elke dag zo'n broodje erbij extra, als Jeff het eet, zal het vast goed zijn.
Panzer at zelf 3 potten pindakaas per dag tezamen met 8 liter melk.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:48:01 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124804193
Pindakaas/jam heeft wel iets als combinatie. Heel aantrekkelijk. :9

maarja, alle vet/zoete dingen zijn eigenlijk wel aantrekkelijk :')
Confidence through competence
pi_124804269
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.
3x full body ben ik wel een beetje voorbij :) met 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen :)

Waarom vind je het niet logisch?
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:50:17 #265
55709 Stereotomy
pi_124804320
hoe ben je ' voorbij' een schema? Qua verveeldheid bedoel je? :)

Ik hoor je ook vaak zeggen dat isolatieoefeningen beter zijn voor je gewrichten. Wat bedoel je daar precies mee? Isolatieoefeningen zijn juist veel erger voor je gewichten in vergelijking met compounds die juist natuurlijke bewegingen nabootsen. Isolatiebewegingen zijn erg onnatuurlijk (leg extension anyone?)
pi_124804330
Wat is jullie favoriete workout muziek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:51:20 #267
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124804388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

3x full body ben ik wel een beetje voorbij :) met 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen :)

Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124804455
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
hoe ben je ' voorbij' een schema? Qua verveeldheid bedoel je? :)
Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:53:46 #269
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124804537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.
Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.
Verbo is terug?
pi_124804555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Omdat het efficiënter kan. Paar compounds per training plus een paar isolatie, en dat een X aantal per keer. Je traint dan elke spiergroep vaker per week en zou je dus meer vooruitgang moeten boeken.
pi_124804722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...
Nou dat dus.
Nu met mijn nieuwe schema nog in de opbouw qua gewicht, ff een paar gewichten die ik nu doe:
Squats 50 kg
Deadlift 37,5 kg
legpress 110 kg
bechpress 22.5 kg
incline dumbbel press 8 kg per hand
bicep curl 15 kg
calf raises 50 kg
lat pull down 40 kg

Doel: meer massa, meer kracht. De looks die daarbij komen kijken zijn een leuke bonus.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:57:25 #272
55709 Stereotomy
pi_124804773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.
^^ dit

Het is leuk als je met een leg extension, vlak nadat je van schema bent veranderd, hard vooruit gaat, maar dat wil niet zeggen dat je netto meer progressie maakt dan wanneer je zwaar squat.

Van Fullbody afstappen wegens verminderde return heeft imo alleen zin na ca. 12 maanden keihard trainen, 3x per week.
pi_124804894
Weet iemand trouwens waarom er tussen bepaalde legpressen enorme verschillen zitten? Ik deed eens een proefdag bij een andere sportschool en kon daar 2x meer legpressen dan normaal :') (Health City :') )
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:59:59 #274
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124804949
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er tussen bepaalde legpressen enorme verschillen zitten? Ik deed eens een proefdag bij een andere sportschool en kon daar 2x meer legpressen dan normaal :') (Health City :') )
Katrollen.
Verbo is terug?
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:00:41 #275
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124804994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^^ dit

Het is leuk als je met een leg extension, vlak nadat je van schema bent veranderd, hard vooruit gaat, maar dat wil niet zeggen dat je netto meer progressie maakt dan wanneer je zwaar squat.

Van Fullbody afstappen wegens verminderde return heeft imo alleen zin na ca. 12 maanden keihard trainen, 3x per week.
Toch bestaat een deel uit luisteren naar je eigen lichaam.

Als je merkt dat de spierpijn te lang duurt, of het herstellen dan is het niet erg om iets te doen wat voor jou beter is.

Ik merk het zelf ook, zodra ik merk dat ik zwakker word of slechter herstel, gooi ik dingen om of neem ik een keer 2 a 3 dagen volledig rust, om dan weer verder te gaan etc.

Je lichaam weet het uiteindelijk beter dan alle boeken die er geschreven zijn, bro-science stuff wat gepost is, of alle andere wetenswaardigheden over krachttraining.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')