Hoopte ik al, met al die fouten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet aware dat dit copypasta's zijn?
Ligt eraan, als ik die zondag ook nog moet werken is het wel killing, dinsdag vrij zal vaker voorkomen dan zondag vrij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?
Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.
(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training)
vieze wijven er bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?
[ afbeelding ]
[..]
Wat een baas.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerstquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.
Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen isquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerst) een olympische clean met het zelfde gewicht makkelijker is dan een powerclean?
Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen is
Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?quote:
Panzer at zelf 3 potten pindakaas per dag tezamen met 8 liter melk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?
In before sinds ik Peanutbutter jelly sandwiches eat maak ik de gainz van mn leven.
Maar serious, ik eet nu bijna elke dag zo'n broodje erbij extra, als Jeff het eet, zal het vast goed zijn.
3x full body ben ik wel een beetje voorbijquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
3x full body ben ik wel een beetje voorbijmet 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen
Waarom vind je het niet logisch?
Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
hoe ben je ' voorbij' een schema? Qua verveeldheid bedoel je?
Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.
Omdat het efficiënter kan. Paar compounds per training plus een paar isolatie, en dat een X aantal per keer. Je traint dan elke spiergroep vaker per week en zou je dus meer vooruitgang moeten boeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
3x full body ben ik wel een beetje voorbijmet 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen
Waarom vind je het niet logisch?
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...
^^ ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.
Katrollen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er tussen bepaalde legpressen enorme verschillen zitten? Ik deed eens een proefdag bij een andere sportschool en kon daar 2x meer legpressen dan normaal(Health City
)
Toch bestaat een deel uit luisteren naar je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
^^ dit
Het is leuk als je met een leg extension, vlak nadat je van schema bent veranderd, hard vooruit gaat, maar dat wil niet zeggen dat je netto meer progressie maakt dan wanneer je zwaar squat.
Van Fullbody afstappen wegens verminderde return heeft imo alleen zin na ca. 12 maanden keihard trainen, 3x per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |