SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Tijdens jullie cut, voor hoeveel gewichtsverlies per week gaan jullie dan?
Op internet lees ik veel "1 or 2 pounds a week", maar vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee waren. Zo rustig mogelijk om spierverlies te minimaliseren of mag er best wat tempo achter zitten?
Nu op 15 a 16 % bf, wil naar 10 of zelfs 9 % (zichtbare abs en overal wat meer definition/cuts). Dit wordt mijn eerste echte cut ooit.![]()
2 pounds per week ligt echt tegen de 3.5kg per maand, lijkt me vrij hoog.
Ik ga zelf liever voor 1.5/2kg per maand. Dus 375-500gr per week.![]()
ik denk dat die 10 niet echt een realistisch doel is, bij 2 % minder zullen de abs al wat zichtbaarder worden.quote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef MrMolotov het volgende:
Op internet lees ik veel "1 or 2 pounds a week", maar vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee waren. Zo rustig mogelijk om spierverlies te minimaliseren of mag er best wat tempo achter zitten?
Nu op 15 a 16 % bf, wil naar 10 of zelfs 9 % (zichtbare abs en overal wat meer definition/cuts). Dit wordt mijn eerste echte cut ooit.![]()
2 pounds per week kan wel, daarboven en je begint inderdaad snel spieren te verliezen. Beste kan je voor 1.5 pound per week gaan imo.quote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga zelf liever voor 1.5/2kg per maand. Dus 375-500gr per week.![]()
Hier even een rustweek, heb ontzettend veel getraind de afgelopen tijd en aangezien ik nu tentamens heb kan ik wel even een weekje niets doen (behalve vreten dan). Vrijdag even een full-body en vanaf volgende week beginnen met een nieuw schema (3-day split)
[ Bericht 1% gewijzigd door ZuidGrens op 01-04-2013 20:19:59 ]![]()
Dat ligt er een beetje aan wat je zelf wilt en wat je er voor over hebt. Hoe hoger de deficit, hoe hoger het vetverlies, hoe meer kans op spierverlies op een lager vetpercentage. Hoge deficits zijn imo het meest optimaal op een hoog vetpercentage waarbij je zorgt voor een hoge consumptie van eiwitten en een goede training om het spierverlies te minimaliseren. Dus hoe lager je vetpercentage is, hoe meer kans op spierverlies.quote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef MrMolotov het volgende:
Nu op 15 a 16 % bf, wil naar 10 of zelfs 9 % (zichtbare abs en overal wat meer definition/cuts). Dit wordt mijn eerste echte cut ooit.
Wat Sap aangaf is inderdaad wat je kunt verwachten als je een 'normale' deficit creëert. Daarnaast is je doel prima haalbaar en vergeet de refeeds niet zodra je merkt dat de boel gaat stagneren.
Succes!If not now, then when.![]()
Hangt van je begin bf% en absolute hoeveelheid bf af. Als je sub 20% bent zou ik 1.5-2 kg per maand aanhouden, wat Sapstengel zegt. Dat is ook veel beter vol te houden.quote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef seto het volgende:
[..]
2 pounds per week kan wel, daarboven en je begint inderdaad snel spieren te verliezen. Beste kan je voor 1.5 pound per week gaan imo.
2 pounds is ongeveer 1 kilo. 4 kilo per maand puur vet is alleen weggelegd voor de allerdiksten, is echt niet aan te raden voor iemand die wat mollig is en wil cutten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 01-04-2013 19:17:10 ]Confidence through competence![]()
http://www.kieskeurig.nl/sapcentrifuge/informatiequote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand een sapcentrifuge? Ik overweeg om er een te kopen.![]()
Yep. Het enige nadeel is dat het altijd nogal wat schoonmaakwerk is. Maar goed, het is lekkerder dan welke sap dan ook uit de winkel.quote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand een sapcentrifuge? Ik overweeg om er een te kopen.![]()
Sapstengelquote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er iemand een sapcentrifuge? Ik overweeg om er een te kopen.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Vandaag getrained, was maar 3 uur open dus erg druk. Maar na een tijdje was ik klaar met deadliften komt er een grote gozer naar me toe en zegt laat maar liggen. Dus ik dacht die gaat zeker epische gewichten deadliften maar viel wel tegen dat die 60kg deed. Vandaag ook gewogen voor het eerst in tijden en woog 65 kg, voor ik begon met trainen woog ik nooit in de 60 kilo.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Bij mij in de gym deadliften al die grote gasten die 120+ benchen meestal maar een kilo of 100 als ze het überhaupt al doen, best wel triest.quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef esv7 het volgende:
Vandaag getrained, was maar 3 uur open dus erg druk. Maar na een tijdje was ik klaar met deadliften komt er een grote gozer naar me toe en zegt laat maar liggen. Dus ik dacht die gaat zeker epische gewichten deadliften maar viel wel tegen dat die 60kg deed. Vandaag ook gewogen voor het eerst in tijden en woog 65 kg, voor ik begon met trainen woog ik nooit in de 60 kilo.![]()
Ik was meer verbaasd, had net 115kg gedaan als laatste en hij zei laat maar liggen. Dus ik ging ervan uit dat die daarmee warm up ging doen lol.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb liever een mooi lichaam dan dat ik veel til toch, als ik dan moest kiezen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Mee eens, ook veel meer sport in het verplaatsen van veel gewicht dan in een perfecte contractie verkrijgen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef MarMar het volgende:
En toch vind ik sterk stoerder dan alleen maar groot.![]()
Mjah dan moet je meer voor powerlifters gaan. Niet dat bodybuilders slap zijn, maar powerlifters zijn gewoon bearmode en sterk.quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef MarMar het volgende:
En toch vind ik sterk stoerder dan alleen maar groot.
Bijvoorbeeld.![]()
Das wel een powerlifter die er beter uitziet dan zijn tegenstanders denk ik. Zijn er wel meer met een nice lichaam dat wel.quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dan moet je meer voor powerlifters gaan. Niet dat bodybuilders slap zijn, maar powerlifters zijn gewoon bearmode en sterk.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef esv7 het volgende:
Ik heb liever een mooi lichaam dan dat ik veel til toch, als ik dan moest kiezen.dat mooie gaat er wel een keer af, een lijf wat sterk is heb je veel meer aan als de ouderdom vroeg of laat toeslaat.
![]()
Beetje onzinnige praat dit.
Als je gewoon je lifts doet word je ook sterker dan 90% van de bevolking. Ook al is je primaire doel hypertrofie.
En jij doet juist een BB split vol met isolatie oefeningen toch, MarMar? Waarom dan niet Starting Strength ofzo, als je interesse ligt bij sterk worden?![]()
Niet onappetijtelijkquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dan moet je meer voor powerlifters gaan. Niet dat bodybuilders slap zijn, maar powerlifters zijn gewoon bearmode en sterk.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.![]()
![]()
Squats, deadlifts, die ookquote:Op maandag 1 april 2013 23:20 schreef 16meter het volgende:
Beetje onzinnige praat dit.
Als je gewoon je lifts doet word je ook sterker dan 90% van de bevolking. Ook al is je primaire doel hypertrofie.
En jij doet juist een BB split vol met isolatie oefeningen toch, MarMar? Waarom dan niet Starting Strength ofzo, als je interesse ligt bij sterk worden?met mijn gewrichten is eea isoleren handig
![]()
![]()
Franco Columbu combineerde gewoon alles. Powerlifter✓, Bodybuilder ✓, Boxer ✓ en Chiropracter✓.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
![]()
Ook wel een behoorlijke beer:P.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wizard, was net een goede foto aan het zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel een behoorlijke beer:P.![]()
![]()
Ook een grove naam heeft die lol:)quote:Op maandag 1 april 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wizard, was net een goede foto aan het zoekenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat popeye shirt
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Een normaal persoon zou dat wel doen, maar je vergeet dat we in het BB-topic zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je snapt dat mensen nu alleen naar die goede kont staren?
no homo![]()
Vind Pyrros Dimas een mooier fysiek hebben, benen zijn huge as fuck bij hem (mag ietsje minderquote:).
Verbo is terug?
Ik vind die weight lifter physiques een stuk mooier dan die bodybuilders met extreme hypertrophy, ziet ten eerste een stuk natuurlijker uit en ze tillen met minder massa meer dan het dubbele dan een bodybuilder![]()
Lol dat is Ivan Stoitsov.quote:Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vind Pyrros Dimas een mooier fysiek hebben, benen zijn huge as fuck bij hem (mag ietsje minder).
[ afbeelding ]![]()
Ik ga hier vast wat mensen mee tegen de schenen trappen maar mijn streef fysiek iets eigenlijk maar net iets meer dan a&f model.
Dit vind ik al prima:![]()
![]()
Ik niet, ik vind het alleen enorm zonde van die buiken altijd.quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Zaran het volgende:
Ik vind die weight lifter physiques een stuk mooier dan die bodybuilders met extreme hypertrophy, ziet ten eerste een stuk natuurlijker uit en ze tillen met minder massa meer dan het dubbele dan een bodybuilderNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Lol, typte pyrros dimas in en was het eerste resultaat dat tevoorschijn kwam. FMLquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ted van de Parre
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor de cutting advice, @derest ook.quote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga zelf liever voor 1.5/2kg per maand. Dus 375-500gr per week.
Ik zal gaan voor 0.5 kilo per week, of net iets minder. Wil natuurlijk dat het wel een beetje rap gaat, maar wil nog veel liever zo min mogelijk spier verliezen. Gewoon 40/40/20 macro's en kracht op peil houden.
Wish me luck.![]()
Je kan zelfs nog meer spieren krijgen en je lifts omhoog krijgen als je langzaam cutquote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Bedankt voor de cutting advice, @derest ook.
Ik zal gaan voor 0.5 kilo per week, of net iets minder. Wil natuurlijk dat het wel een beetje rap gaat, maar wil nog veel liever zo min mogelijk spier verliezen. Gewoon 40/40/20 macro's en kracht op peil houden.
Wish me luck.![]()
Met een lichaamslengte van 2,13 meter en een gewicht van 159 kilo.quote:
Verbo is terug?
Als beginner ja. Hoe meer ervaring je hebt hoe beperkter het zal zijn en zal neigen naar spierbehoud of verlies.quote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Zaran het volgende:
[..]
Je kan zelfs nog meer spieren krijgen en je lifts omhoog krijgen als je langzaam cutOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik ga liever voor/over die chickquote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:21 schreef star_gazer het volgende:
10 reasons why squats are a terrible exercise
*haalt kikker uit bilquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hij is leuk hoorquote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Mijn god. Voor z'n leven getekend....quote:quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen een spuit corticosteroiden bij de huisarts halen. Heb een maand last van Quervain na een ongeconcentreerde pullup.Eerste blessure sinds ik aan trainen begonnen ben.
Ontstekingsremmers en heling zonder brace, schijnt beter te werken dan een spuit met een brace, en een brace zonder spuit. Dus we zullen maar weer eens op de wetenschap vertrouwen, ook al is het rotspulLol. cortico is spierafbrekend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen natty in m'n linker hand
Van de rechter zullen we idd nooit het natty potentieel meer weten
Dat wordt een wijven handje...![]()
Zo'n slappe zijige van iemand die je op een verjaardag een handje geeft dat je denkt "hoeh, wat een slap handje".![]()
Was dat echt nodig die injectie? Het is namelijk zo een beetje als verfafbijt voor je gewrichten die cortico, vooral link omdat het pijnstillend werkt en je waarsch. veel meer gaat doen terwijl het niet genezen is. Je zou daar eigenlijk heel erg terughoudend mee moeten zijn.![]()
geloof me, dat gebeurt heel wat sneller dan je msischien denkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Overtrainen is een mythe, gewoon genoeg eten en rusten. Met 5 workouts per week van misschien anderhalf uur maximaal raak je niet overtrained. Je CNS heeft het er in het begin misschien moeilijk mee, maar na die eerste weken is het wel prima.
Okay je kunt heus overtrained raken, maar dan heb je misschien 6 uur per dag zware compounds voor nodig, voor 5 dagen achter elkaar ofzo.
Verder zijn er 2 type overtraining. Een die op korte termijn maar ook snel oplosbare klachten geeft, en een waarbij als je maar door blifjt gaan je er wel eens een half jaar mee onder de pannen kan zijn.
Elke dag 2x een half uur cardio tot het gaatje, en een uur ijzer tot het gaatje een aantal maanden achter elkaar 4 a 5 x per week. Dat i.c.m. met een aantal nachten per week niet goed kunnen slapen, en toch maar gewoon door gaan, is meer dan genoeg om d'r finaal aan onder door te gaan. Ervaringsdeskundige hier.
En momenteel is bij mij 5 a 6 x per week een goed uur ijzer, en 2x een half uur cardio echt het max.
't is maar net hoe intens je traint, en hoe goed je kan herstellen tussen de trainingen door, en wat je allemaal fysiek/geestelijk nog meer moet doen in een week, of en hoesnel je wat van overtraining gaat opbouwen...
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 02-04-2013 06:52:05 ]![]()
Bij quervain is het 'beste' wat ze kunnen doen opereren of natuurlijk laten helen met behulp van cortico. Kan lang duren voor je er van af bent. Cortico helpt sowieso beter dan een placebo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn god. Voor z'n leven getekend....
[..]
[..]
Lol. cortico is spierafbrekend.
Zo'n slappe zijige van iemand die je op een verjaardag een handje geeft dat je denkt "hoeh, wat een slap handje".![]()
Was dat echt nodig die injectie? Het is namelijk zo een beetje als verfafbijt voor je gewrichten die cortico, vooral link omdat het pijnstillend werkt en je waarsch. veel meer gaat doen terwijl het niet genezen is. Je zou daar eigenlijk heel erg terughoudend mee moeten zijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
lol geen latsquote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Agentperry het volgende:
Ik ga hier vast wat mensen mee tegen de schenen trappen maar mijn streef fysiek iets eigenlijk maar net iets meer dan a&f model.
Dit vind ik al prima:
[ afbeelding ]![]()
In die tijd kon dat ook nog. Nu is alles veel meer gespecialiseerd; vgl. schaatsen: all-round vs. afstanden.quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef Verbosity het volgende:
Franco Columbu combineerde gewoon alles. Powerlifter✓, Bodybuilder ✓, Boxer ✓ en Chiropracter✓.
Niettemin: respect voor Franco.![]()
Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?quote:Op maandag 1 april 2013 23:41 schreef Agentperry het volgende:
Dit vind ik al prima:
[ afbeelding ]
Wat een baas.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Panzermaus op 02-04-2013 10:10:18 ]![]()
Die linker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?
[ afbeelding ]
[..]
Wat een baas.
[ afbeelding ]Sowieso streef met net iets meer massa. Zie dat hij ook een endo is.
If not now, then when.![]()
Bij de deli.
Ik: "I'll have 2 kilos of chicken breast please"
Mensen:![]()
Ik:
Snapte de blikken even niet. Zoveel is het toch niet?
Overigens voelde ik me nog wel vet baas, want ik had nog een dikke pahmp van mijn rug workout een half uurtje eerder
-
Hij is goed buff, maadje. En sterk ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die linker.Sowieso streef met net iets meer massa. Zie dat hij ook een endo is.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef star_gazer het volgende:
Bij de deli.
Ik:
Snapte de blikken even niet. Zoveel is het toch niet?
SPT / [Bodybuilding] #124 Met bertstarende cassieres![]()
Ik denk eerder dat ze je zieke estetix aan het miren' waren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef star_gazer het volgende:
Bij de deli.
Ik:
Snapte de blikken even niet. Zoveel is het toch niet?If not now, then when.![]()
jatog stond net in de rij bij de aldi
had 6 bakken kwark op de band
caissiere keek me tog ff aan joh ?! alsof ze water zag brande
en toen vroeg de postbode ook nog of ik aan de anabooltjes zit
het is me wat jonges![]()
Haha ik kwam laatst een gast uit de gym tegen in de supermarkt. Die zette ook 5 bakken kwark, 10 blikken tonijn, paar bakken cashewnoten etc op de band.![]()
Klopt, maar hij kan hier niet posten omdat SPT ban. Heb hem daarom naar ONZ geloodst. Aesthetic manlet is buffer dan ik godverdomme.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook via betrouwbare bronnen vernomen dat Zyzz wederkeert is.![]()
![]()
![]()
Vriend van me gooit gerust 20 liter melk in zijn wagentje. Levert ook de nodige blikken op
En iedere keer als de tonijn in de aanbieding is een toren bouwen op de band
-
u mad brah? ga je nu aan de anabolski?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan hier niet posten omdat SPT ban. Heb hem daarom naar ONZ geloodst. Aesthetic manlet is buffer dan ik godverdomme.
die blik van cassieres, uitdrukking op dat facequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
jatog stond net in de rij bij de aldi
had 6 bakken kwark op de band
caissiere keek me tog ff aan joh ?! alsof ze water zag brande
en toen vroeg de postbode ook nog of ik aan de anabooltjes zit
het is me wat jongespriceless
![]()
Waarom ook niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u mad brah? ga je nu aan de anabolski?(srs)
Moet me alleen nog iets beter inlezen.![]()
sik kentquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ook niet?(srs)
Moet me alleen nog iets beter inlezen.If not now, then when.![]()
De weg er naartoe is wat telt voor mij. Natuurlijk wil je dat fysiek, maar ik geniet gewoon van het trainen en de progressie, ik hoef geen shortcut naar het doel. Het zou voor mij voelen als een game snel uitspelen met cheats, dan heb je het doel bereikt en gaat de game de kast in omdat het saai is.
Daarnaast alle gezondheidsrisico's, die wel overdreven zijn in de media, maar toch aanwezig. En vrijwel alle juicende hobbylifters die ik ken, zijn onzekere gasten die liften om de bevestiging. Dat ze geaccepteerd worden als ze gespierd zijn, of dat ze meer chicks krijgen met een 10/10 fysiek. Dat is ook de reden dat ze naar de juice grijpen, omdat de progressie niet snel genoeg gaat en ze het liefst zo snel mogelijk "aanzien" willen hebben.
Het liften voor het lichaam, niet liften om het liften zelf. Ik zou niet willen dat men mij hiermee associeert. Al gebeurt dat waarschijnlijk ook gewoon als goede natural, maarja.![]()
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry: Behoorlijk jammer dat zoiets simpels als aardbei, zo hard verneukt kan worden. Nu kan het komen door het feit dat ik geen zoetekauw ben, maar ook deze smaak is te zoet en chemisch. Desalniettemin beter te drinken dan de rest, dus toch een voldoende. 6/10
Strawberry/Kiwi: Door de additie van de kiwismaak wordt het er alleen maar chemischer op. Vanzelfsprekend smaakt dit dus slechter dan de aardbei alleen. 4/10
Cookies and Cream: Dit is waar de shit beter wordt. Een milde, zoete smaak en lekker romig. Absoluut geen chemische smaak. Je ruikt koekjes, je proeft tijdens het drinken vooral cream en er blijft een aangename koekjesnasmaak in je mond hangen. Ik weet alleen niet of ik het maandenlang zou lusten. 8/10
Cappuccino: Hier gaat het voor mij weer fout doordat het te zoet is. Maar verder wel te doen, zeker als je van een zoete koffiesmaak houdt, zie ik geen reden waarom je dit niet zou lusten. Geen chemische smaak. Daadwerkelijk bruine stukjes in de whey, is dit gemalen koffie? Prof. Yuri_Boyka heeft bevestigd dat dit koffie is. 6/10
Stracciatella: Hier was ik erg benieuwd naar, maar het viel uiteindelijk een beetje tegen. Het is wel te doen, een lekkere smaak, maar toch een klein beetje een chemische nasmaak. De chocoladestukjes zijn eerder flinterdunne chocoladeschilfers die je toch niet proeft. Te drinken, maar zou hem niet kopen. 7/10
Nutella: De echte chocoladepasta van Nutella is overheerlijk, dat weten jullie. Dus ik hoopte op de juiste smaak. Ik nam een slok en WTF mothafuckaaaa?!Wat de fucking shit hebben ze hier ingedaan? Er is iets gigantisch misgegaan. Het is gewoon fucking vies. Niet te beschrijven. Gewoon niet doen deze. 2/10
Creamy Coconut: Eindelijk! Een lekkere, romige smaak (en dat met water!). Ook lekker zoet, geen chemische nasmaak zoals met de vele andere smaken. Ik zou een 9 willen geven voor de smaak, maar omdat de kans bestaat dat je de kokossmaak toch zat raakt na een tijdje, trek ik een puntje af. 8/10
Chocolate Coconut Bounty: Lekker, maar ik had erg veel moeite met het proeven van de kokossmaak. Ik proefde vooral chocolade met iets heel zoets erdoorheen. Dan vermoed ik dat de gewone chocoladesmaak wel iets beter zal smaken. Desalniettemin niet smerig ofzo, te doen. 7/10
Naturel:3/10
Vanilla: YES! Eindelijk! De smaak die ik zoek!Mijn huidige whey isolaat van B&F is ook vanillesmaak, maar die heeft een chemische nasmaak waar ik erg van baalde. Deze whey perfection daarentegen niet! De perfecte vanillesmaak. Zacht, romig, 'melkig' en dat met water. Als je van vanille houdt kan dit echt niet misgaan. Sowieso doen deze. Dikke 10. 10/10
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.This isn't even my final form.![]()
Goede post, laten we het weer over wheysmaken hebben![]()
Eens met Cookies & Cream, samen met White Chocolate de beste smaak. Vanilla vond ik echt smerig, veel te sterke vanillesmaak.![]()
Ik wil het anders wel verhuizen naar De Gym.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Goede post, laten we het weer over wheysmaken hebben![]()
Eens met Cookies & Cream, samen met White Chocolate de beste smaak. Vanilla vond ik echt smerig, veel te sterke vanillesmaak.
Vanille is altijd mijn favoriet geweest, ook met echte milkshakes enzo.This isn't even my final form.![]()
Bij mij banaan, maar de banaan van B&F is me te chemisch en Haribo-achtig. De banaan Whey Delicious van XXL is wel echt heerlijk. Helaas zo'n 20 euro/kg.
![]()
vandaag gedaan:
benchpress 4x12 22,5 kg
incline dumbbel chestpress 4x12 8kg per hand
triceps pulldown 4x12 20 kg
skulcrusher 4x10 12 kg
rotary abs 3x15 30 kg
nog wat planks, recht, zijwaarts, beentje in de lucht en zulks.
loopband 15 min, 5,5 kmpu gem. helling 11%
Met de incline doet links nu ook goed meevolgende week naar de 10 kg per hand. Bench doe ik volgende week 5 kg bij denk ik.
![]()
Haha fruit is voor wijven man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
Al die fruitsmaken vind ik goed te drinken terwijl ik vanille echt verschrikkelijk goor vind.This isn't even my final form.![]()
Eigenlijk zouden ze gewoon bloemkool, kip en brocolli smaken moeten maken. Voor de echte hardcore bazen natuurlijk.quote:![]()
Ja of whey met Big Mac of Baconsmaak
Die Fresh Lemon ofzo is echt smerig trouwens, leek net alsof ik afwasmiddel dronk.![]()
Echt hè. Ik heb ook natty doelen en ben momenteel toch te pussy voor AAS, maar als ik 40/50 ben ofzo ga ik misschien wel lekker juicen. Kan die gasten alleen maar miren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef 16meter het volgende:
altijd dat gehaat op aas
alleen in het fok bb topicThis isn't even my final form.![]()
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echt hè. Ik heb ook natty doelen en ben momenteel toch te pussy voor AAS, maar als ik 40/50 ben ofzo ga ik misschien wel lekker juicen. Kan die gasten alleen maar miren.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.![]()
Persoonlijk zou ik het ook niet doen, maar ik veroordeel niet de mensen die er wel voor kiezen. Tja, er zit genoeg misbruik tussen, maar dat is met elke drug zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.This isn't even my final form.![]()
Vind zelf zo'n fysiek+power in je twenties toch wel een stuk leuker dan in je 30/40's of ouder. Maar dat kan aan mij liggen man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.![]()
Ziet er ook niet fraai uit. Gerimpelde harses en dan fucking veel massa en vasculariteit.
Je ziet altijd wel veel van dat soort kale gasten lopen op feesten. Meestal vol met tattoo's en zo'n zonnebankbruine uitgedroogde huid. Ieder z'n ding natuurlijk. Maar na een bepaalde leeftijd vind ik veel spiermassa er wel heel onnatuurlijk uit zien en dan vooral bij die stereotypes.
Dan ben ik liever juiced in m'n twintiger jaren/early 30's.
[ Bericht 6% gewijzigd door 16meter op 02-04-2013 12:10:27 ]![]()
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:01 schreef 16meter het volgende:
Ziet er ook niet uit. Gerimpelde harses en dan fucking veel massa en vasculariteit.
Je ziet altijd wel veel van dat soort kale gasten lopen op feesten. Meestal vol met tattoo's en zo'n zonnebankbruine huid.
Dan ben ik liever juiced in m'n twintiger jaren.(no homer)
Zeta en Stereotomy juicen al. Wij kijken nog even de kat uit de boom.quote:![]()
gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.quote:
Overigens heeft een Big Mac prima macro's voor een bulk
-
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
De weg er naartoe is wat telt voor mij. Natuurlijk wil je dat fysiek, maar ik geniet gewoon van het trainen en de progressie, ik hoef geen shortcut naar het doel. Het zou voor mij voelen als een game snel uitspelen met cheats, dan heb je het doel bereikt en gaat de game de kast in omdat het saai is.
Daarnaast alle gezondheidsrisico's, die wel overdreven zijn in de media, maar toch aanwezig. En vrijwel alle juicende hobbylifters die ik ken, zijn onzekere gasten die liften om de bevestiging. Dat ze geaccepteerd worden als ze gespierd zijn, of dat ze meer chicks krijgen met een 10/10 fysiek. Dat is ook de reden dat ze naar de juice grijpen, omdat de progressie niet snel genoeg gaat en ze het liefst zo snel mogelijk "aanzien" willen hebben.
Het liften voor het lichaam, niet liften om het liften zelf. Ik zou niet willen dat men mij hiermee associeert. Al gebeurt dat waarschijnlijk ook gewoon als goede natural, maarja.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.9,998/10 review. Zou vaker lezen.quote:En dit. Na vier jaar optimaal trainen zit je al tegen je genetische max. met daarna nog kleine gains. Bijna 90% in dit topic heeft een streef die ze natty waarschijnlijk niet gaan behalen, maar een beetje juicen; ho maar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind zelf zo'n fysiek+power in je twenties toch wel een stuk leuker dan in je 30/40's of ouder. Maar dat kan aan mij liggen man.
Yup, heb een maandje #yolo gebulkt. 6 Big Macs per weekquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.
Overigens heeft een Big Mac prima macro's voor een bulk![]()
![]()
lkkr hrquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
zt die dikken spuit in me aarsje
(no homersexall)![]()
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouder
-
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.This isn't even my final form.![]()
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.![]()
Ik misschien ooit eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
This isn't even my final form.![]()
dit. Ik ben nu 30 en heb nog zeker 10 jaar om goed natty progressie te maken. Zodra ik 35 ben, ga ik wel denk ik af en toe de levels laten controlerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
-
FrankZanebrah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.If not now, then when.![]()
Snakey is ook niet vies van prohormonen.En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje.
Hij is ook al wat ouder natuurlijk.Ah, datfeel. Yeah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.
's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouderHardop gelachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
Kan, maar waarom zou je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Questular het volgende:
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.![]()
Heb er zelf ook regelmatig aan gedacht hoor, gewoon een simpele, lichte kuur. Ga ik hoogstwaarschijnlijk ook nog wel eens doen over 3-4 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
Maarja, wat ik gewoon merk is dat erg veel juicende gasten in mijn ogen een verkeerd doel hebben. Gasten die breed willen zijn om te shinen op festivals, gasten die groot willen worden om chicks te regelen etc. Wat dat betreft gaat een kuur je onzekerheid niet zomaar overwinnen en blijf je daarna gedesillusioneerd achter, om vervolgens nog meer te juicen.
Heb het vaak zien gebeuren, gasten die 4-5x per jaar kuren, alleen maar omdat ze na een kuur toch niet de voldoening voelen of aandacht krijgen wat ze hadden verwacht. Dan merk je gewoon dat bij deze gasten hun prioriteiten verkeerd liggen en ze eigenlijk nooit tevreden zullen worden.![]()
ik sta wel open voor een goed gedoseerde en gemonitorde test kuur als mijn levels laag worden. Al zou je dat bijna HRT kunnen noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey is ook niet vies van prohormonen.En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje.
Hij is ook al wat ouder natuurlijk.
[..]
Ah, datfeel. Yeah.
[..]
Kan, maar waarom zou je?![]()
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
- ben erg voorzichtig wat betreft het in mijn lichaam stoppen van shit (hoewel ik ook overtuigd ben dat het helemaal niet zo erg is allemaal mits verstandig gebruikt). Dus ja, bij 0,0 risico zou ik het sowieso sneller gedaan hebben. Dat is toch niet hypocriet, dat is pussy.
Ik heb echt complete schijt aan wat anderen ervan zeggen tho, als ik zou juicen zou ik er ook niet stiekem over doen.This isn't even my final form.![]()
Inderdaad. Je kan ook tevreden zijn met je kutbaantje van 9 tot 5 en elk weekend lekker met je vrouw op de bank zitten en naar the Voice kijken, maar waarom zou je?If not now, then when.![]()
Eens ja. Ik heb potentie en een goeie bouw van mijzelf dus ik wil ook even kijken wat ik in een bepaalde periode kan behalen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
Ik ben wel overtuigd dat ik het zou doen indien nodig. Aan de andere kant heeft je moeder je gezond geboren, hoop ik, en is het ook een soort van schande om het te doen.Maar uiteindelijk moet je het voor jezelf bepalen en niet aan anderen denken wanneer je zo'n beslissing neemt.
Ja, maar zo kun je overal blij mee zijn, wat Yuri ook al zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.
Ik vind het gewoon mooi. Voor de vrouwen hoef je echt niet verder te gaan dan een bepaald punt, daar staat het al helemaal los van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt ook zieke genetics als ik je UI zo zie.![]()
![]()
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.![]()
![]()
![]()
Misschien is het MarMar-rolmopsdieet meer iets voor jou. Hier moet je je kuur eigenlijk al besteld hebben, het is hier geen kwestie van 'of'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Questular het volgende:
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden
De vraag hier is 'wanneer'. Hoorde Bendoe zelfs laatst al over kuren. Zeker teveel met Thom90 ge-DM'd.![]()
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.![]()
This isn't even my final form.![]()
Voor wie Shawn Rhoden gemist heeft bij Muscle Totaal: ik zie net in m'n gym dat hij vandaag in Nijmegen en morgen in Rotterdam is.![]()
Fietsen en zadels. Ziek veel lurkers hier. Kon je toen zien via zo'n FOK!-tool.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
inb4 fok BB topic loopt daadwerkelijk uit op 'die anabooltjes uit SPT'If not now, then when.![]()
Nee, train nu weer net iets meer dan een maand. Zo snel gaat dat bij mij nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Roep dat nu niet te hard, straks zit half stratenmakend Nederland hier. Leegloop van DBB, MrJ die mad is, etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Yamcha het volgende:
Paar weekjes anavar kan weinig fout gaan volgens mij.Hij is vast buff. Zyzz attendeerde me er ook al op dat FIBO volgende week is. Is dat wat eigenlijk, ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie Shawn Rhoden gemist heeft bij Muscle Totaal: ik zie net in m'n gym dat hij vandaag in Nijmegen en morgen in Rotterdam is.![]()
Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn god. Voor z'n leven getekend....
[..]
[..]
Lol. cortico is spierafbrekend.
Was dat echt nodig die injectie? Het is namelijk zo een beetje als verfafbijt voor je gewrichten die cortico, vooral link omdat het pijnstillend werkt en je waarsch. veel meer gaat doen terwijl het niet genezen is. Je zou daar eigenlijk heel erg terughoudend mee moeten zijn.
Eigenlijk was dat de overweging. Ik moet zeggen dat alles nu al veel minder pijn doet dan eerst, heb veel meer ROM. Ik doe uiteraard wel voorzichtig: volgens studies wordt heling echter tegengehouden door een brace, dus die heb ik niet aangeschaft.Confidence through competence![]()
Zit best lekker hoor, zo'n verend gelzadel op je elektrische fiets.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.![]()
Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt ook niet gelijk na 1 spuit schade aan gewrichten en weefsel, dat komt pas aan de orde als je een tijd lang regelmatig cortisol ingespoten krijgt op dezelfde plek. Pas wel op dat je niet gelijk overbelast, want dan ben je verder van huis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.
Eigenlijk was dat de overweging. Ik moet zeggen dat alles nu al veel minder pijn doet dan eerst, heb veel meer ROM. Ik doe uiteraard wel voorzichtig: volgens studies wordt heling echter tegengehouden door een brace, dus die heb ik niet aangeschaft.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.
cortisol = een cortisosteroïde, de ganbare voor injecties bij ontstekingen/overbelasting.. dus ja, cortisol? Of hydrocortison, mag ook.![]()
Ik heb een syntholzadel
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Doe even normaal!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef MarMar het volgende:
cortisol = een cortisosteroïde, de ganbare voor injecties bij ontstekingen/overbelasting.. dus ja, cortisol? Of hydrocortison, mag ook.Cortisol wordt niet gebruikt voor injecties bij ontstekingen.
Ik denk dat je in de war bent met cortisone.
Voor peesontstekingen geven artsen in Nederland een voorkeur aan Prednisolone. Ik heb zelf Triamcinolone gekregen.Confidence through competence![]()
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal!Cortisol wordt niet gebruikt voor injecties bij ontstekingen.
Ik denk dat je in de war bent met cortisone.
Voor peesontstekingen geven artsen in Nederland een voorkeur aan Prednisolone. Ik heb zelf Triamcinolone gekregen.
Verwarrende infomijn huisarts vertelt het dan ook verkeerd..
![]()
Ik werk op dit moment in een supermarkt () als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836
Omdat cortisol best wel een relatief laag ontstekingsremmende werking heeft, wordt dat niet gebruikt voor lokale injecties, maar pakt men dan liever prednisolon van de plank.Confidence through competence![]()
Ik denk dat het qua inspanning wel mee valt. Je bent niet continu aan het rennen ed, Ik zou misschien 1-2 boterhammen extra eten ofzo? Is mogelijk zelfs al een overschatting though.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Ik werk op dit moment in een supermarkt () als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
![]()
Ah thx, duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.
Omdat cortisol best wel een relatief laag ontstekingsremmende werking heeft, wordt dat niet gebruikt voor lokale injecties, maar pakt men dan liever prednisolon van de plank.![]()
Voor je total daily energy expenditure (TDEE) moet je uiteraard alles meerekenen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Datgene wat je 'afvalt' is je TDEE minus opgenomen energie uit voedsel.Confidence through competence![]()
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ ik gebruik deze soms, kcalverbruik komt overeen bij wat in de sportschool gerekend wordt, dus ik denk dat het wel ongeveer klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Staand werk met lichte inspanning staat er ook ergens tussen.![]()
Volgens die site zou ik 1350 cal verbranden met 5 uur werken. Dafuq.. Lijkt me behoorlijk veel eigenlijk.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Kerol het volgende:
Volgens die site zou ik 1350 cal verbranden met 5 uur werken. Dafuq.. Lijkt me behoorlijk veel eigenlijk.5 uur in een kolenmijn werken. Ik denk dat je lichtelijk overdrijft met je bijbaantje.quote:Je hebt 1855 calorieen verbrand met werken in een kolenmijn, boren.
Confidence through competence![]()
staande werkzaamheden; zoals in een winkel werken
gewicht: 90
duur: 300 min
cal: 1350Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Mwah, ik zat op 860 met 7 uur kantoorwerk. Klopt wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Kerol het volgende:
Volgens die site zou ik 1350 cal verbranden met 5 uur werken. Dafuq.. Lijkt me behoorlijk veel eigenlijk.![]()
Ik hoorde dat ik m'n benen moest gaan trainen! Nou, dat komt mooi uit, want dat wil ik ook!
En jullie zijn zo van julliezelf overtuigd, dat jullie me daar vast bij kunnen helpen.
Had laatst al een hele post voor hier getikt, maar toen had ik geen zin om hem te posten. Samenvatting:
• Ik loop hard, train voor een HM en opteer volgend jaar voor een marathon
• Ik wil sterker worden om beter te kunnen hardlopen
• Ik wil strakker worden omdat ik dat mooi vind, maar moet vooral een bijkomstigheid zijn van het sterker worden voor het hardlopen. Minder gewicht meezeulen zou awesome zijn (mag best wat vanaf), maar er mag ook zeker meer spier bij komen.
• Heb helaas geen optie tot 'gym' op het moment vanwege het financiële plaatje, dus moet het doen met thuisopties (ja, ik heb de OP gelezen). Wat ik héb zijn gewichten (3 paar, tot 2.5kg), springtouw, m'n eigen lichaam. Vanaf oktober worden de financiën beter en is er mogelijkheid tot sportschool.
• Ik kook alles 'from scratch', dus bepaal zelf wat ik in m'n eten gooi (tot wraps en brood aan toe), maar leef wel op een budget, dus kan geen ladingen vleesch kopen. Kwark heb ik hier (VK) nog niet gezien, maar zal eens beter gaan kijken. Eet eerder te weinig dan teveel op 't moment, maar probeer het wel gebalanceerd te houden en ik houd vangroente
• Loop 3-4 keer per week hard, dat is mijn voornaamste sport (omdat ik dat leuk vind, sue me) en wil krachttraining daar omheen bouwen en wil dat dat in dienst hiervan staat.
Dus. Wat voor /dingenkan ik doen met de 'riemen die ik heb' (nee, heb geen bars en dat soort andere dingen en er dus ook het budget niet voor)? Pull ups en dat soort ongein moet ik eens kijken wat het speeltuintje hier in de buurt voor apparaten heeft.Ja doei.![]()
Geen idee; zou er ook wel eens heen willen. Het verklaart wel waarom een aantal van die BB-ers momenteel door Europa toeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Roep dat nu niet te hard, straks zit half stratenmakend Nederland hier. Leegloop van DBB, MrJ die mad is, etc.
[..]
Hij is vast buff. Zyzz attendeerde me er ook al op dat FIBO volgende week is. Is dat wat eigenlijk, ervaring mee?![]()
http://zuzkalight.com/ ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoorde dat ik m'n benen moest gaan trainen! Nou, dat komt mooi uit, want dat wil ik ook!
En jullie zijn zo van julliezelf overtuigd, dat jullie me daar vast bij kunnen helpen.
Had laatst al een hele post voor hier getikt, maar toen had ik geen zin om hem te posten. Samenvatting:
• Ik loop hard, train voor een HM en opteer volgend jaar voor een marathon
• Ik wil sterker worden om beter te kunnen hardlopen
• Ik wil strakker worden omdat ik dat mooi vind, maar moet vooral een bijkomstigheid zijn van het sterker worden voor het hardlopen. Minder gewicht meezeulen zou awesome zijn (mag best wat vanaf), maar er mag ook zeker meer spier bij komen.
• Heb helaas geen optie tot 'gym' op het moment vanwege het financiële plaatje, dus moet het doen met thuisopties (ja, ik heb de OP gelezen). Wat ik héb zijn gewichten (3 paar, tot 2.5kg), springtouw, m'n eigen lichaam. Vanaf oktober worden de financiën beter en is er mogelijkheid tot sportschool.
• Ik kook alles 'from scratch', dus bepaal zelf wat ik in m'n eten gooi (tot wraps en brood aan toe), maar leef wel op een budget, dus kan geen ladingen vleesch kopen. Kwark heb ik hier (VK) nog niet gezien, maar zal eens beter gaan kijken. Eet eerder te weinig dan teveel op 't moment, maar probeer het wel gebalanceerd te houden en ik houd vangroente
• Loop 3-4 keer per week hard, dat is mijn voornaamste sport (omdat ik dat leuk vind, sue me) en wil krachttraining daar omheen bouwen en wil dat dat in dienst hiervan staat.
Dus. Wat voor /dingenkan ik doen met de 'riemen die ik heb' (nee, heb geen bars en dat soort andere dingen en er dus ook het budget niet voor)? Pull ups en dat soort ongein moet ik eens kijken wat het speeltuintje hier in de buurt voor apparaten heeft.![]()
Ik wilde nog typen dat ik nog een paar verstelbare dumbbells in de aanbieding heb (tot 15 kg, meen ik), maar ik zie dat je in de UK woont?quote:![]()
Dat Insanity gebeuren is nu toch ook heel hip?quote:
http://www.insanityworkoutnederland.com/
Gewoon downloaden en sporten maar.![]()
Lachen, gieren, brullen ja maar als je serieus krachttoename wilt merken in je benen, moet je met zware gewichten gaan werken. Dus zoek ruimte in je budget voor de gym of laat het varen.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Je moet ook geen dingen van je huisarts aannemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836
Ja of pistol squats doen. Calisthenics.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen ja maar als je serieus krachttoename wilt merken in je benen, moet je met zware gewichten gaan werken. Dus zoek ruimte in je budget voor de gym of laat het varen.![]()
Dat is precies wat ik bedoelde. Het geld is er altijd wel, de vraag is wat je prioriteiten zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen ja maar als je serieus krachttoename wilt merken in je benen, moet je met zware gewichten gaan werken. Dus zoek ruimte in je budget voor de gym of laat het varen.This isn't even my final form.![]()
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?quote:![]()
qftquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen van je huisarts aannemen.This isn't even my final form.![]()
10x10x100kg eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?This isn't even my final form.![]()
Van hardlopen ga je imo niet strak worden. Kun je zoveel hardlopen als je wilt.quote:If not now, then when.![]()
Is dat een crossfit variant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat Insanity gebeuren is nu toch ook heel hip?
http://www.insanityworkoutnederland.com/
Gewoon downloaden en sporten maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het beste is dat hij het vrijwel naakt doet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof het uitmaakt met welke motivatie je gaat juicen.Hier moest ik wel een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De vraag hier is 'wanneer'. Hoorde Bendoe zelfs laatst al over kuren. Zeker teveel met Thom90 ge-DM'd.
Maar in de VSA ben je gewoon natty als je PH neemt.![]()
Lees m'n post anders even.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van hardlopen ga je imo niet strak worden. Kun je zoveel hardlopen als je wilt.
Ik loop hard omdát ik dat leuk vind, dat is mijn sport, mijn ding. Ik wil strakker en sterker worden óm beter te kunnen hardlopen en wil daar dus wat extra's voor doen binnen de mogelijkheden die ik heb. Ik heb nergens gepost dat ik verwacht van enkel hardlopen strakker te worden.Ja doei.![]()
Je hebt 1008 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen en aftrekken).
Interessant.If not now, then when.![]()
Ga op bodyweight squatten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lees m'n post anders even.
Ik loop hard omdát ik dat leuk vind. Ik wil strakker en sterker worden óm beter te kunnen hardlopen en wil daar dus wat extra's voor doen binnen de mogelijkheden die ik heb. Ik heb nergens gepost dat ik verwacht van enkel hardlopen strakker te worden.If not now, then when.![]()
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.quote:
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.Ja doei.![]()
Koop twee 10kg platen en een rugzak. Doe die plaat in je rugzak en doe die rugzak om?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.If not now, then when.![]()
Moest lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt 1008 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen en aftrekken).
Interessant.Vul twee pet-flesjes met water of zand. Kun je al snel zwaarder squatten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.![]()
![]()
Zou je het doen als er 0,0 gezondheid risico's waren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vol krat bier in elke hand?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.![]()
Verder kun je bij de wastraat lege vloeistofcontainers gratis meenemen (bij de mijne iig).
Vullen met water en je hebt 10/15/20kg per hand.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat een crossfit variant?Zo kun je het wel noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laten opnaaien door die gastjes op DBBquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Interessant.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo kun je het wel noemen ja.Is natuurlijk geen bodybuilding, maar is wellicht wel effectief voor je doel om beter te kunnen hardlopen. Is er op een hardloopforum niet een topic over of en welke krachttraining effectief is voor hardlopers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. DBB is daarnaast lelijk en kut. Beetje generaliserend ofc, maarja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je laten opnaaien door die gastjes op DBBIf not now, then when.![]()
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Probeer dit eens, pistol squats
[ afbeelding ]
Zijn echt goed zwaar, vooral het evenwicht houdenik dacht altijd dat die zo gingen.
(gewoon met je armen naast je, srs)![]()
Deze is wel goed volgens mij, en je hebt niet direct van alles nodig. http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kratten bier hebben ze hier niet![]()
Haha dat dacht ik ook altijd, tot ik het toevallig gisteren opzocht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
watik dacht altijd dat die zo gingen.
[ afbeelding ]
(gewoon met je armen naast je, srs)
Dacht dat het moest met zware dingen in je hand, alsof je pistolen vasthield.
![]()
kan wel kloppen. TDM 1700. 1100 werk. 2800 onderhoud.quote:Je hebt 1113 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen).
Dan moet er ik wel flink bij gaan vreten. 700 kCal op eerste maaltijd. 1200 tweede. Wat extraatjes af en toe, ik vraag me af of ik over de 2200 heen ga. En daar komt het trainen nog bij.
En nog val ik nauwelijks meer af
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Waarom staat horloges repareren daar tussen?Lijkt mij echt vrij specifiek, ik denk dat 99,99% van de mensen dat niet dagelijks doet.
![]()
Daar heb je dan ook weer volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen van je huisarts aannemen.![]()
![]()
Is optie, of inderdaad zakken zand ofzo. Hebben nog wel wat cement over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koop twee 10kg platen en een rugzak. Doe die plaat in je rugzak en doe die rugzak om?Hups-dingen wil ik echt alleen doen als het meer is dan 'hupsen'quote:het moet wel zoden aan de dijk zetten. Zal er eens naar kijken.
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Probeer dit eens, pistol squats
[ afbeelding ]
Zijn echt goed zwaar, vooral het evenwicht houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze is wel goed volgens mij, en je hebt niet direct van alles nodig. http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/Super. Had ik natuurlijk zelf kunnen googlen, maar als jij er mee komt zal 't wel goed zijn. Weet niet wat ik enger vind: dit topic of het amateur-hardloperstopic
Al zal ik daar ook binnenkort nog 's binnenvallen.
Ja doei.![]()
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJNquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen van je huisarts aannemen.Haha, kijk nog eens goed wat er nog meer tussen staat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom staat horloges repareren daar tussen?Lijkt mij echt vrij specifiek, ik denk dat 99,99% van de mensen dat niet dagelijks doet.
Precies! Zo gek is het dus niet eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook altijd, tot ik het toevallig gisteren opzocht.
Dacht dat het moest met zware dingen in je hand, alsof je pistolen vasthield.
![]()
![]()
gijtenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJNIf not now, then when.![]()
Tonijn
Huisarts heb ik al in geen jaren gehad_! binnenkort voor de zekerheid maar gewoon eens aanmelden voor het geval ik een antibioticakuur nodig heb voor een voorhoofdsholte ontsteking ofzo.
_!
Ja doei.![]()
Mijn huisarts zal zich kapot schrikken als hij mij weer eens ziet whahaheb m al bijna een jaar niet meer gezien
![]()
![]()
Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJN
[..]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
wtf gast ik wou dit ook net zeggen en toen zag ik dat er een update was in dit topic met ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Succes Mo_blo, mooi om te zien dat je nu eens serieus aan de slag wil gaan. Kun je trouwens ook meteen een goed woordje voor ons doen bij Mylene zodat we niet om iedere scheet in LIF geband worden?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!
Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.![]()
Nou. Ik dacht dat ik in het LIF topic zelf zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
wtf gast ik wou dit ook net zeggen en toen zag ik dat er een update was in dit topic met dit![]()
Motorbloempje, je zou ook eens Hindu squats kunnen proberen. Rustig beginnen en langzaam het aantal verhogen.
![]()
haha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef MarMar het volgende:
Mijn huisarts zal zich kapot schrikken als hij mij weer eens ziet whahaheb m al bijna een jaar niet meer gezien
mijne ook. Ik heb hem namelijk al 23 jaar niet meer gezien...![]()
Had m'n oma ook ja. Die ging laatst naar de huisarts. Hij zo "Wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" Mijn oma: "Euh, toen ik in verwachting was van mijn zoon. Dat is nu ehm.. even denken.. 53 jaar geleden".quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
mijne ook. Ik heb hem namelijk al 23 jaar niet meer gezien...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had m'n oma ook ja. Die ging laatst naar de huisarts. Hij zo "Wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" Mijn oma: "Euh, toen mijn zoon werd geboren. Dat is nu ehm.. even denken.. 53 jaar geleden".![]()
Wat een wereldwijf. Eerlijk waar.
Niet zeuren gaat wel over![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Wat een wereldwijf. Eerlijk waar. Niet zeuren gaat wel over![]()
. Ze heeft laatst haar heup gebroken, 3 dagen later liep ze alweer door het ziekenhuis en was ze aan het klagen dat haar ramen vast heel vies waren en ze die direct moest wassen als ze naar huis mocht.
![]()
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een 'quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:44 schreef Seam het volgende:
Succes Mo_blo, mooi om te zien dat je nu eens serieus aan de slag wil gaan. Kun je trouwens ook meteen een goed woordje voor ons doen bij Mylene zodat we niet om iedere scheet in LIF geband worden?
'achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
Ja doei.![]()
kijk, zo doe je dat. ff laten zien wie d'r baas isquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft laatst haar heup gebroken, 3 dagen later liep ze alweer door het ziekenhuis en was ze aan het klagen dat haar ramen vast heel vies waren en ze die direct moest wassen als ze naar huis mocht.
![]()
![]()
Wat een onzin. Die mensen vragen om tips over een gespierd lichaam krijgen en dan geven we die tips en wordt alles kapot gemod.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Lobi.![]()
Nice. Balanstechnisch ook een goede, me dunkt!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef kevin_ het volgende:
Motorbloempje, je zou ook eens Hindu squats kunnen proberen. Rustig beginnen en langzaam het aantal verhogen.
*noteert*Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!
Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.![]()
Ja, want we gaan op cruus, naar de balle laden.... die eilanden in Spanje weet je wel....beetje genieten tog!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ''achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
![]()
![]()
QFTquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.
Sinds ik appeltaart eet maak ik de gains van me leven
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:49:10 ]![]()
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Alsof er geen kern van waarheid in zit wat motorbloempje typt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.![]()
![]()
Mss wel. Maar verstand van voeding en KT heeft ze niet. Communicatie skillz ook niet. Relativeren kan ze ook niet echt. En volgens mij is ze ook chronisch ongesteld ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Alsof er geen kern van waarheid in zit wat motorbloempje typt.Snap niet dat zulke types voor mod mogen spelen
![]()
![]()
Als er iemand graag Fok!kers afkraakt ben jij dat wel...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ''achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
Ik heb je wel vaker aan het werk gezien in andere topics.
dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik claim dan ook nergens iets te weten van kt of een voedingsexpert te zijn, gelukkig. Verder kan deze discussie verder in SPT-FB, ik kwam hier voor kt-tips, meer niet. Dus, bedankt in elk geval voor de mensen die met wat nuttige informatie kwamendaar heb ik wat aan!
Ja doei.![]()
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden
YouTube
Vind ik niet, niet allemaal. Als mensen niet beter weten, maar wel willen, dan wordt het lastig. De meeste denken dan 'Fuck it.' maar sommige die écht willen, sja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden
Yuri
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, mooi man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter wordenIf not now, then when.![]()
De mooiste heb je er niet bijgezet:Maar een beetje off-topic dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms moet je als mod hard en concreet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter wordenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Tentamenperiode, deze en volgende week.
Trainen maar even op een laag pitje, wordt dit mijn rustweek want ik moet ook nog 2 verslagen schrijven voor Recht
cyclen jullie ook vast met trainen, of houd je een deload week of rustweek wanneer je denkt dat je er aan toe bent?YouTube
Test, 1, 2, 3...Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel verdomd treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden.
![]()
Eigenlijk zou nu iemand die quotes over laten opmeten door je moeder in LIF moeten posten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.
Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.
Volgorde beetje logisch zo?![]()
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.
Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:
Dit ook. Vrouwen die SS/stronglifts doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.![]()
![]()
Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef meneer_valk het volgende:
C&J PR verbeterd (70kg) ondanks dat ik aan het cutten ben
![]()
/dagboek"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Excactly my thought.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?![]()
Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?
(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training)
[ Bericht 14% gewijzigd door meneer_valk op 02-04-2013 17:55:47 ]![]()
Niet aware dat dit copypasta's zijn?quote:Ik hou ook van jou man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Push. het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je gewoon een fatso bent
Hoopte ik al, met al die fouten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet aware dat dit copypasta's zijn?![]()
![]()
Ligt eraan, als ik die zondag ook nog moet werken is het wel killing, dinsdag vrij zal vaker voorkomen dan zondag vrij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?![]()
Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.
(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training)
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
vieze wijven er bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat een baas.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerstquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, met squat ATG. Sporttechnisch gezien is power clean trouwens beter om te doen. Geen idee of je daar mee bezig bent, maar kun je meenemen. Vind de volledige clean wel 'mooier' eruit zien.) een olympische clean met het zelfde gewicht makkelijker is dan een powerclean?
![]()
Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen isquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je sporttechnisch? Qua blessures, of dat (als je de techniek eenmaal beheerst) een olympische clean met het zelfde gewicht makkelijker is dan een powerclean?
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Olympische clean is juist moeilijker. Alleen als je dus cleanen gebruikt om explosiever te worden voor een bepaalde sport, zou ik power clean of hang clean doen. Weet niet of je daar mee bezig bent? Tenzij je sport natuurlijk olympisch gewichtheffen is
Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen![]()
![]()
Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?quote:
In before sinds ik Peanutbutter jelly sandwiches eat maak ik de gainz van mn leven.
Maar serious, ik eet nu bijna elke dag zo'n broodje erbij extra, als Jeff het eet, zal het vast goed zijn.![]()
Panzer at zelf 3 potten pindakaas per dag tezamen met 8 liter melk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Zeker, trouwens ook mooi, heb je zijn voedingsschema op SimplyShredded.com gezien?
In before sinds ik Peanutbutter jelly sandwiches eat maak ik de gainz van mn leven.
Maar serious, ik eet nu bijna elke dag zo'n broodje erbij extra, als Jeff het eet, zal het vast goed zijn.![]()
Pindakaas/jam heeft wel iets als combinatie. Heel aantrekkelijk.
maarja, alle vet/zoete dingen zijn eigenlijk wel aantrekkelijk
3x full body ben ik wel een beetje voorbijquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.met 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen
Waarom vind je het niet logisch?![]()
hoe ben je ' voorbij' een schema? Qua verveeldheid bedoel je?
Ik hoor je ook vaak zeggen dat isolatieoefeningen beter zijn voor je gewrichten. Wat bedoel je daar precies mee? Isolatieoefeningen zijn juist veel erger voor je gewichten in vergelijking met compounds die juist natuurlijke bewegingen nabootsen. Isolatiebewegingen zijn erg onnatuurlijk (leg extension anyone?)Confidence through competence![]()
Wat is jullie favoriete workout muziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
3x full body ben ik wel een beetje voorbijmet 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
De enige argumenten die ik tot nu toe gehoord heb om mijn huidige schema niet te doen is "je hebt zo'n BBschema helemaal niet nodig" maar niet nodig hebben is geen reden om het niet te doen
Waarom vind je het niet logisch?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
hoe ben je ' voorbij' een schema? Qua verveeldheid bedoel je?![]()
Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Qua wat eruit te halen viel. Ik zie mijn lijf nu veel sneller veranderen en kracht gaat ook harder vooruit.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Omdat het efficiënter kan. Paar compounds per training plus een paar isolatie, en dat een X aantal per keer. Je traint dan elke spiergroep vaker per week en zou je dus meer vooruitgang moeten boeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
3x full body ben ik wel een beetje voorbijmet 2day split pak ik niet alles mee wat ik mee wil pakken.
Waarom vind je het niet logisch?![]()
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat zijn je doelen als ik vragen mag? 3x Fullbody ontgroei je pas als je behoorlijke gewichten tilt. Tenzij je het niks aan vindt en wat anders wil...
Nu met mijn nieuwe schema nog in de opbouw qua gewicht, ff een paar gewichten die ik nu doe:
Squats 50 kg
Deadlift 37,5 kg
legpress 110 kg
bechpress 22.5 kg
incline dumbbel press 8 kg per hand
bicep curl 15 kg
calf raises 50 kg
lat pull down 40 kg
Doel: meer massa, meer kracht. De looks die daarbij komen kijken zijn een leuke bonus.![]()
^^ ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat was het full body programma dan? Kan me haast niet voorstellen dat je kracht sneller vooruit gaat op een split schema dan op een full body.
Het is leuk als je met een leg extension, vlak nadat je van schema bent veranderd, hard vooruit gaat, maar dat wil niet zeggen dat je netto meer progressie maakt dan wanneer je zwaar squat.
Van Fullbody afstappen wegens verminderde return heeft imo alleen zin na ca. 12 maanden keihard trainen, 3x per week.Confidence through competence![]()
Weet iemand trouwens waarom er tussen bepaalde legpressen enorme verschillen zitten? Ik deed eens een proefdag bij een andere sportschool en kon daar 2x meer legpressen dan normaal(Health City
)
![]()
Katrollen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er tussen bepaalde legpressen enorme verschillen zitten? Ik deed eens een proefdag bij een andere sportschool en kon daar 2x meer legpressen dan normaal(Health City
)
Verbo is terug?
Toch bestaat een deel uit luisteren naar je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
^^ dit
Het is leuk als je met een leg extension, vlak nadat je van schema bent veranderd, hard vooruit gaat, maar dat wil niet zeggen dat je netto meer progressie maakt dan wanneer je zwaar squat.
Van Fullbody afstappen wegens verminderde return heeft imo alleen zin na ca. 12 maanden keihard trainen, 3x per week.
Als je merkt dat de spierpijn te lang duurt, of het herstellen dan is het niet erg om iets te doen wat voor jou beter is.
Ik merk het zelf ook, zodra ik merk dat ik zwakker word of slechter herstel, gooi ik dingen om of neem ik een keer 2 a 3 dagen volledig rust, om dan weer verder te gaan etc.
Je lichaam weet het uiteindelijk beter dan alle boeken die er geschreven zijn, bro-science stuff wat gepost is, of alle andere wetenswaardigheden over krachttraining.YouTube
De incline van de rail, en dus van je eigen lichaamsgewicht? De hoek van de rugleuing t.o.v. van de zitting kan ook wel wat uit maken...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
)
En waar jij precies je poten zet uiteraard. Zal ook wat verschillen.Nee, het gaat eigenlijk nooit met katrollen. Je zou wel gek zijn als fabrikant, want dan moet je er nog meer ijzer in gaan stapelen...quote:
Als je er ergens een wiel tussen ziet zitten is dat meestal om de richting van de kracht te veranderen. Zolang het gewicht dezelfde afstand aflegt als jij met je beweging doet zit er geen katrol tussen.
[ Bericht 12% gewijzigd door RaymondK op 02-04-2013 20:08:08 ]![]()
Zou er sowieso nog een roei beweging aan toevoegen. Momenteel heb je 2x een bench en geen enkele echte roei beweging erin op de lat pull down na.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Nu met mijn nieuwe schema nog in de opbouw qua gewicht, ff een paar gewichten die ik nu doe:
Squats 50 kg
Deadlift 37,5 kg
legpress 110 kg
bechpress 22.5 kg
incline dumbbel press 8 kg per hand
bicep curl 15 kg
calf raises 50 kg
lat pull down 40 kg
Doel: meer massa, meer kracht. De looks die daarbij komen kijken zijn een leuke bonus.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Da's maar gedeeltelijk waar: er zijn hordes beachbois die 'naar hun lichaam luisteren' en denken dat ze de meeste progressie boeken met ab crunches en curls voor de spiegel, met jarenlang hetzelfde gewicht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je lichaam weet het uiteindelijk beter dan alle boeken die er geschreven zijn, bro-science stuff wat gepost is, of alle andere wetenswaardigheden over krachttraining.
Ik ben helemaal voorstander van hard gaan op een schema waar je je persoonlijk goed bij voelt, maar er is een dunne scheidslijn tussen wat je lichaam je zegt omdat het zo is, of dat je door je eigen lichaam op het verkeerde been gezet wordt.Confidence through competence![]()
Jah, cable row doe ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou er sowieso nog een roei beweging aan toevoegen. Momenteel heb je 2x een bench en geen enkele echte roei beweging erin op de lat pull down na.ik heb niet alles opgenoemd.
![]()
Overigens valt MarMar's schema nog best meede meeste essentiele compounds zitten erin.
Ja alleen in mijn voorbeeld heb ik het over kwaaltjes, blessures, agony etc etc ;-)quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's maar gedeeltelijk waar: er zijn hordes beachbois die 'naar hun lichaam luisteren' en denken dat ze de meeste progressie boeken met ab crunches en curls voor de spiegel, met jarenlang hetzelfde gewicht.
Ik ben helemaal voorstander van hard gaan op een schema waar je je persoonlijk goed bij voelt, maar er is een dunne scheidslijn tussen wat je lichaam je zegt omdat het zo is, of dat je door je eigen lichaam op het verkeerde been gezet wordt.
Doortrainen op hetzelfde niveau heeft dan geen zin, want daardoor kan je op de lange termijn jezelf nog meer onderuit halen.YouTube
Haha, dan kunnen we ook geen eventuele tips geven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, cable row doe ik ookik heb niet alles opgenoemd.
Verbo is terug?
Zeker, maar toch blijf ik erbij dat een fullbody "optimaler" is voor haar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens valt MarMar's schema nog best meede meeste essentiele compounds zitten erin.
![]()
Bent recent overgestapt van SL5x5 naar een reverse pyramid full body schema. Ik kan eindelijk m'n BW benchen (6x85) en kom nu op het punt dat ik weighted chins kan gaan doen.
Misschien niet spectaculair, maar het voelt fucking goedDeadlift en OHP staan dan weer muurvast (6x140kg en 4x50kg), maar dat komt hopelijk in het najaar goed, als we weer meer gaan eten.
Het doel op de korte termijn is overigens om in Augustus op 10/12%BF te zitten (nu 15%).
Nu met een voldaan gevoel met de voetjes op de bank.![]()
Dat denk ik in theorie ook, maar als iemand zo'n schema veel beter volhoudt wegens afwisseling én continu zwaarder probeert te gaan, dan kom je uiteindelijk ook in Rome uit. Zie je nog eens wat van het uitzicht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Zeker, maar toch blijf ik erbij dat een fullbody "optimaler" is voor haar.
Ging er even om wat ik ongeveer doe qua gewicht hm?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Haha, dan kunnen we ook geen eventuele tips geven.
Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Zeker, maar toch blijf ik erbij dat een fullbody "optimaler" is voor haar.
Ik heb er momenteel geen oefeningen bij zitten die ik eruit zou willen gooien, dan zou ik 2 dagen in 1 moeten proppen en er zo een 2daysplit van maken.. en dat dan 2 keer per week. Dat is misschien een optie wanneer ik wat meer gewend ben met mijn nieuwe job en de oefeningen er allemaal lekker in heb zitten. Worden dan wel belachelijk lange trainingen..![]()
Mijn bench staat juist al maanden vast. Terwijl mijn DL en andere oefeningen wel vooruit gaan. Zo lang er progressie is in een aantal oefeningen ben ik blij, man! Maar ga deze week nog bulken. Volgende week beginnen de tentamens, vanaf dat moment langzaam cutten voor de zomer. Haal er 2-3kg max af, om daarna te maintainen in de zomer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef Illuvatar het volgende:
Bent recent overgestapt van SL5x5 naar een reverse pyramid full body schema. Ik kan eindelijk m'n BW benchen (6x85) en kom nu op het punt dat ik weighted chins kan gaan doen.
Misschien niet spectaculair, maar het voelt fucking goedDeadlift en OHP staan dan weer muurvast (6x140kg en 4x50kg), maar dat komt hopelijk in het najaar goed, als we weer meer gaan eten.
Het doel op de korte termijn is overigens om in Augustus op 10/12%BF te zitten (nu 15%).
Nu met een voldaan gevoel met de voetjes op de bank.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik heb ook geen idee waarom mijn BP nu opeens wel omhoog gaat, snap er ook weinig van aangezien ik daarvoor al een tijdje vast zat op 75kg. Het zal wel overall progressie zijn, aangezien chins nu ook een stuk beter gaan en ik aan het einde van de meeste trainingen nog redelijk zwaar wat skullcrushers heb gedaan, aangezien ik altijd dacht dat mijn triceps de limiterende factor waren bij zowel BP als OHP.![]()
Mjah, dan komt er ook gewoon een gevalletje time management bij kijken.. ik wil alle oefeningen die ik nu in mijn schema heb doen, maar heb geen tijd om dat allemaal elke keer in 1 training te stoppen. Misschien als ik weer wat doelen bereikt heb, iets minder isolatie-oefeningen, maar for now werkt het heel goed voor me. Mijn spieren zijn mijn duct tape voor mijn krakkemikkige botjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik in theorie ook, maar als iemand zo'n schema veel beter volhoudt wegens afwisseling én continu zwaarder probeert te gaan, dan kom je uiteindelijk ook in Rome uit. Zie je nog eens wat van het uitzicht.
De vooruitgang ging overigens wel belachelijk hard, maar mijn achtergrond is natuurlijk ook een beetje maf. Vroeger wel fanatiek getraind ook, wss dat het daarom nu ook weer snel op niveau was (legpress met moeite 10 kg naar makkelijk 110 kg in 4 maanden tijd is volgens mij best snel)
![]()
Langer dan 1.5 uur trainen in de gym heeft imo niet zoveel zin. Tenzij je zwaar wilt fatburnen ofzo.![]()
leg press 110 kg is trouwens wel tof. Ik denk dat ik in mijn gym nog geen enkele vrouw dat heb zien doen
ik moet stiekem altijd een beetje lachen als een kerel na mij gaat en dan om zich heen kijkt of niemand ziet dattie m lager zetquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
leg press 110 kg is trouwens wel tof. Ik denk dat ik in mijn gym nog geen enkele vrouw dat heb zien doen![]()
![]()
Een full body over 2 dagen kan ook gerust. Hoef je niet te haasten en kan je toch volop trainen. Was voor mij de ideale oplossing na SS. Is makkelijk te verspreiden over de week. Als je 3x of 4x traint maakt niet uit zolang je de volgorde A-B-A-B etc. maar aanhoudt. Zo iets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, dan komt er ook gewoon een gevalletje time management bij kijken.. ik wil alle oefeningen die ik nu in mijn schema heb doen, maar heb geen tijd om dat allemaal elke keer in 1 training te stoppen. Misschien als ik weer wat doelen bereikt heb, iets minder isolatie-oefeningen, maar for now werkt het heel goed voor me. Mijn spieren zijn mijn duct tape voor mijn krakkemikkige botjes
De vooruitgang ging overigens wel belachelijk hard, maar mijn achtergrond is natuurlijk ook een beetje maf. Vroeger wel fanatiek getraind ook, wss dat het daarom nu ook weer snel op niveau was (legpress met moeite 10 kg naar makkelijk 110 kg in 4 maanden tijd is volgens mij best snel)
Squat, OHP / Incline press, BoR / Cable row, Bicep curl, Calf raises.
Deadlift, Bench Press, Leg Press, Lat Pull Down, Lunges.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
goddank iemand die krachttrainen niet primair associeert met fatburnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef MarMar het volgende:
voor fatburnen heb ik wel een fiets en wandelingen en werkdaar zijn idd veel efficientere methodes voor
Mwah, ik hoef mijn best er ook niet voor te doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
goddank iemand die krachttrainen niet primair associeert met fatburnendaar zijn idd veel efficientere methodes voor
mijn onderhoud is zo omhoog gegaan de afgelopen maanden, dat ik mijn best moet doen om genoeg te eten momenteel
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef meneer_valk het volgende:
http://www.onlythemighty.(...)sfit-girls-2013.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen fitness, wel Fit!YouTube
Dat broekje lijkt op een verbandbroekje wat je krijgt vlak na een bevallingquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fitness, wel Fit!beetje jammer.
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat broekje lijkt op een verbandbroekje wat je krijgt vlak na een bevallingbeetje jammer.
Don't hate, participate!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: