Ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef esv7 het volgende:
Ik heb liever een mooi lichaam dan dat ik veel til toch, als ik dan moest kiezen.
Niet onappetijtelijkquote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dan moet je meer voor powerlifters gaan. Niet dat bodybuilders slap zijn, maar powerlifters zijn gewoon bearmode en sterk.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
Squats, deadlifts, die ookquote:Op maandag 1 april 2013 23:20 schreef 16meter het volgende:
Beetje onzinnige praat dit.
Als je gewoon je lifts doet word je ook sterker dan 90% van de bevolking. Ook al is je primaire doel hypertrofie.
En jij doet juist een BB split vol met isolatie oefeningen toch, MarMar? Waarom dan niet Starting Strength ofzo, als je interesse ligt bij sterk worden?
Wizard, was net een goede foto aan het zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel een behoorlijke beer:P.
Ook een grove naam heeft die lol:)quote:Op maandag 1 april 2013 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wizard, was net een goede foto aan het zoeken
Een normaal persoon zou dat wel doen, maar je vergeet dat we in het BB-topic zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je snapt dat mensen nu alleen naar die goede kont staren?
Vind Pyrros Dimas een mooier fysiek hebben, benen zijn huge as fuck bij hem (mag ietsje minderquote:
Lol dat is Ivan Stoitsov.quote:Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vind Pyrros Dimas een mooier fysiek hebben, benen zijn huge as fuck bij hem (mag ietsje minder).
[ afbeelding ]
Ik niet, ik vind het alleen enorm zonde van die buiken altijd.quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Zaran het volgende:
Ik vind die weight lifter physiques een stuk mooier dan die bodybuilders met extreme hypertrophy, ziet ten eerste een stuk natuurlijker uit en ze tillen met minder massa meer dan het dubbele dan een bodybuilder
Lol, typte pyrros dimas in en was het eerste resultaat dat tevoorschijn kwam. FMLquote:
Bedankt voor de cutting advice, @derest ook.quote:Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
2 pounds per week ligt echt tegen de 3.5kg per maand, lijkt me vrij hoog.
Ik ga zelf liever voor 1.5/2kg per maand. Dus 375-500gr per week.
Je kan zelfs nog meer spieren krijgen en je lifts omhoog krijgen als je langzaam cutquote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Bedankt voor de cutting advice, @derest ook.
Ik zal gaan voor 0.5 kilo per week, of net iets minder. Wil natuurlijk dat het wel een beetje rap gaat, maar wil nog veel liever zo min mogelijk spier verliezen. Gewoon 40/40/20 macro's en kracht op peil houden.
Wish me luck.
Met een lichaamslengte van 2,13 meter en een gewicht van 159 kilo.quote:
Als beginner ja. Hoe meer ervaring je hebt hoe beperkter het zal zijn en zal neigen naar spierbehoud of verlies.quote:Op maandag 1 april 2013 23:45 schreef Zaran het volgende:
[..]
Je kan zelfs nog meer spieren krijgen en je lifts omhoog krijgen als je langzaam cut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |